ניקוי וילונות ברעננה

קצרים בזמן? חייגו 053-3006162 או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי וילונות ברעננה

משימת ניקוי וילונות ברעננה היא משימה קשה מאוד בפרט כשמדובר על וילון יוקרתי וגבוה. ניקוי הווילון במכונת כביסה ביתית איננה דבר שבכלל צריך לשקול זאת, מאחר שמכונת הכביסה הביתית, בשימוש לא נכון של תוכנת הפעלה, יכולה בהחלט להרוס את הווילון לצמיתות ואז אין דרך חזרה. אם אתם גרים בעיר רעננה יש לנו פתרון  מושלם שהוא הכי חכם והכי מומלץ על פי חוות דעת של אנשים שכבר התנסו בניקוי ווילונות עם צוות המומחים של SOSCLEAN.

הווילונות, ניקיונם ומה צריך להביא בחשבון

ווילונות בבית הפכו בשנים האחרונות כפריט לבוש ביתי מחייב אצל כל אחד מאתנו ולא בכדי, ווילון ממלא את הבית, גורם להרגשה נינוחה יותר, רגועה יותר כמו בבית מלון. היום במיוחד שווילון הקפלים שהפך להיות מודרני ומבוקש ביותר בכל דירה חדשה ברעננה. יחד עם יופיו הייחודי וההרגשה הנעימה שווילון משרה עלינו, יש את עניין הניקיון שהוא חלק בלתי נפרד כמובן מהתחזוקה השוטפת בבית שחייבים לקחת בחשבון.

ווילונות סופחים את הריחות של הבית, טיגונים, בישולים ועוד. בנוסף, ווילונות, בשל מיקומם שהם צמודים לחלונות, הם כמובן לוכדים את האבק שמגיע מבחוץ ולכן עם הזמן אפשר לראות כיצד הווילונות משנים את צבעם ויופיים. טיפול וניקוי של ווילונות הוא אמנם טיפול די פשוט אך הוא דורש את צוות המומחים של ניקוי וילונות ברעננה שמגיעים לבית הלקוח ודואגים להשיג את התוצאה המושלמת ביותר לשביעות רצונם של הלקוחות.

השיטה הטובה ביותר לניקוי ווילונות ברעננה

השיטה של ניקוי וילונות היא כמובן לא סוד ויש הרבה מאוד אנשי מקצוע בתחום ניקוי ווילונות ברעננה אבל חייבים לשים לב את מי אנחנו מביאים הביתה מבחינה מקצועית. ברגע שהזמנתם צוות או איש ניקוי ווילונות שזהו לא התחום העיקרי שלו, יש סיכוי שתאבדו את הווילון שלכם. לכל ווילון יש את הסדרי הניקיון שלו, באילו מעלות הוא צריך להתכבס? האם מותר סחיטה? האם הוא זקוק קודם כל לשאיבה? האם ישנם כתמים שדורשים יותר תשומת לב? ועוד פרמטרים שחייבים לשים לב אליהם.

ישנם אנשי מקצוע שמגיעים לבית הלקוח עם שואב ידני ועם אבזור ידני שלא בהכרח מוציא את כל הכתמים מהווילונות שרואים אותם אלא רק אחרי שהווילון מתייבש. בדרך כלל אנשי מקצוע רבים שעובדים בשיטה זו, עוזבים את בית הלקוח בשלב שהווילון עדיין רטוב וטוענים לסיום העבודה ואם יש בעיה לאחר ההתייבשות, שנתקשר אליהם ואז לכו תרדפו אחריהם. השיטה שלנו היא למעשה דרך עבודה שמנחה אותנו עם כל לקוחות כבר מעל ל10 שנים, אנחנו לוקחים את הווילונות שלכם מהבית בשעה שקבענו מראש ומחזירים לכם אותם מגוהצים, נקיים עם ריחות נעימים והנה, חידשתם את מראה הבית רק על ידי פעולת ניקיון.

מהו המחיר לניקוי ווילונות ברעננה?

אם כן, מבחינת מחיר ניקוי ווילונות ברעננה, המחירים משתנים על פי סוג הווילון שיש ברשותכם לדוגמא – אם מדובר בווילונות רגילים שממוקמים בגובה סביר של תקרה רגילה מחיר הניקוי יהיה בטווח של בין 150 ₪ ועד ל-220 ₪. אם מדובר על ווילונות גבוהים שממוקמים בתקרות גבוהות מאוד טווח המחירים יתחיל ב 300 ₪ ויעלה בהתאם לתנאים בבית הלקוח. חשוב לציין שהמחירים כוללים את ההובלה וההרכבה של הווילונות בבית הלקוח. אם ברצונכם להוזיל מעט את המחיר תוכלו אתם לפרק את הווילונות ולהרכיב אותם בחזרה בעצמכם.

שאלות ותשובות

שאלה: כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקויי וילונות ברעננה?

תשובה: ניקיון ווילונות ברעננה תלויי בעיקר באזור שאתם גרים. אם אתם גרים באזור שהוא ליד כביש ראשי וסואן, והחלון שלכם בדרך כלל פתוח מה שגורם לווילון "לחטוף" ראשון את הלכלוך שנכנס לבית, הסיכוי שהווילונות שלכם יתלכלכו ויתמלאו באבק גדול יותר מאשר אם אתם גרים מול גינה ציבורית ללא פעילות. לכן במקרה כזה הצורך בניקוי עולה בין ארבעה חודשים לחצי שנה.

שאלה: למה בכלל ניקיון הווילונות הוא דבר שצריך לשים לב אליו?

תשובה: מהרגע שהחלטתם לשים ווילונות בביתכם קחו בחשבון את הריחות של הבית ואת כל הלכלוך והאבק שנכנסים דרך החלון. כל אלו גורמים לווילונות בבית שלנו להתלכלך במשך הזמן לצבור אבק, לכלוך, כתמים שונים וריחות חזקים שאפילו אם אנחנו ננקה את הבית שלנו מידי יום, עדיין יהיה מאין ריח מוזר ברקע שלא נדע מאיפה הוא מגיע. כמובן שמעבר לנראות, הבריאות שלנו חשובה יותר לכן ברגע שהווילונות שלנו בבית נקיים כך גם האוויר שאנחנו נושמים נקי, ללא אבקנים שנמצאים באוויר.

לסיכום – המלצות וחוות דעת של אנשים מניסיון

כמובן שאנחנו בצוות המומחים לניקוי וילונות ברעננה – SOSCLEAN מבינים את החשש שיש לכל אחד שמזמין צוות ניקיון לביתו, קיים חשש גם מפני נזק שעלול להיות לווילון וגם מהחשש שמא נשלם על מעשה נוכלות. אם כן, באתר מידרג המפורסם והאמין ביותר שקיים היום באינטרנט, אפשר לראות את חוות הדעות של כל האנשים שהוזמנו אליהם במשך השנים. כמו כן יש לנו וותק וניסיון עשיר בניקיון מעל ל- 10 שנים תוך שאנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר והידידותיים ביותר לאדם וחיות המחמד.

שירותים נוספים ברעננה

ניקוי מזרונים ברעננה

ניקוי שטיחים ברעננה

ניקוי ספות ברעננה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברחובות

היי אורח/ת, שמי אלכס בעלי חברת SOS Clean החברה הגדולה והמדורגת ביותר בישראל בתחום ניקוי שטיחים. אם את/ה מחפשים ניקוי שטיחים ברחובות וזקוקים לשטיח שלכם

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

ניקוי ספות בראש העין

ראש העין היא העיר המתפתחת ביותר במרכז הארץ. מעיר מנומנמת היא הפכה לאחת הערים עם האוכלוסייה הצעירה ביותר. שכונת נצבה, פסגות ואפק הפכו יעד מרכזי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

07-78038986

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם