ניקוי ספות ברעננה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה אשר סיפקה שירות מהיר, מקצועי, ובמחיר הוגן. מעל 300 ביקורות גם מאתר מידרג וגוגל העדות הסופית לכך. חייגו 0533006162 שוחחנו ישירות מול אלכסנדר בעלי החברה לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד – והניקוי יכול להתבצע כבר בימים הקרובים.

אז אם גם אתם רוצים להתרווח על ספה כמו חדשה, תוכלו להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ והדגמה חינם בביתכם ללא שום התחייבות – אלכסנדר הרץ בעלי החברה 0533006162

במאמר זה נסביר על כל היתרונות מדוע להזמין אותנו, מה מחיר ניקוי ספות ברעננה כולל, כל כמה זמן כדאי לבצע את הניקוי, ואף תוכלו לקבל טיפים לשמירה נכונה על הספה לפני או אחרי הניקוי.

ניקוי ספות ברעננה סרטון הדגמה – צפו

זמן קריאה משוער: 6 דקות

לנו ניסיון רב שנים בניקוי ספות ברעננה

לחברת SOS Clean יש ניסיון רב בתחום ניקוי הריפודים וניקוי ספות בפרט. כ10 שנות וותק בישראל ובארה"ב. אנו יודעים לטפל בכל כתם.

ניקוי ספות ברעננה זה לא מותרות, זה מצרך חובה. אם רוצים לשמור על הספה לשנים ארוכות ולא להחליף ספה כל שנתיים – חשוב להזמין ניקוי ספות מקצועי.

בעזרת הטכנולוגיה שלנו , אנו מחזירים את הספה לחיים. זה לא סתם משפט, בסוף תהליך הניקוי לא תאמינו שחידשתם את הספה, זה לא טריק ולא אחיזת עיניים, זה פשוט יהיה נקי!

ניקוי ספות ברעננה
ניקוי ספות ברעננה

תהליך ניקוי ספות מקצועי

תהליך הניקוי אורך בממוצע בין שעה וחצי לשעתיים. כשאנו מגיעים לבית הלקוח, אנו קודם כל מסבירים מה הולך לקרות, באילו חומרים אנו נשתמש בבד הספציפי הזה.

אנו נעבוד בסביבה נקיה ובטוחה, כל שנרחיק ריהוט מאזור הניקוי ונפרוס ברזנט על הריצפה עליו נעבוד.

בסיום תהליך הניקוי הספה תישאר מעט רטובה ותייבש בין 6-12 שעות בעונת הקיץ ובין 12-18 שעות בחורף. לא ניתן יהיה לשבת על הספות, אך תאמינו זה יהיה שוות לחכות.

מיד לאחר הייבוש אתם תרגישו שהבד קיבל חזרה את המגע הנעים שלו , הריח הנעים שיישאר ילווה אתכם ימים ארוכים. ותיהנו מספה כמו חדשה …

מתי כדאי להזמין ניקוי מקצועי?

אם ברשותכם סלון בד או עור בן שנתיים או שלוש – זה הזמן הממוצע בארץ בוא מזמינים שירות ניקוי ספות מקצועי ברעננה.

את השירות מבצעים בעזרת מכשור וחומרים מקצועיים מתקדמים. חשוב להבין, כי בניקיון מקצועי של ספות ברעננה אתם מקבלים יותר מרק הסרת כתמים שעל הספה. השירות עוזר להסיר ריחות רעים ומנטרל עד 99% מרבצי בקטריות, פטריות, חיידקים ומיקרואורגניזמים כגון קרדית אבק הבית שמתפתחים באין מפריע בין קפלי בד הספות שלכם ובאזורים חמימים בא הלחות גבוהה ומתאימה והן חבויים מהעין.

כמו כן, אנו ממליצים לכם גם אחת לתקופה של חצי שנה עד שנה לבצע ניקוי ספות בד באופן עצמאי. כמו שאתם שומרים על הבית שלכם נקי ורענן, מטאטאים אותו ושטפים אותו אחת לשבוע, כך ראויה גם הספה שלכם לקבל יחס דומה. במיוחד כאשר היא עלתה לכם לא מעט ממיטב כספכם.

במידה ונתקלתם בכתם סורר, שאינו ניתן להסרה באופן עצמאי. או שאין לכם את הזמן להסיר אותו בבטחה. חשוב להזמין שירותי ניקוי מקצועי במהירות ולא לתת לכתם את הזמן להיקבע עמוק יותר בתוך הספה.

כתם חדש? נקו אותו במהירות

כלל מספר אחד והחושב ביותר לשמירה נכונה על הספות הוא זמן. רכשתם ספה חדשה עלות של אלפי שקלים. לקח לכם זמן עד שמצאת את חנות המעצבים שאתם כל כך אוהבים. הספה נראית בדיוק כמו שרציתם עד שלפתי גליתם כתם קטן, ופתאום מראה הסלון משתנה בין רגע. אתם מבואסים ואנו מבינים. רוצים להציל את הספה ולעניק לה "עזרה ראשונה" – אל תחכו לאיש מקצוע, נקו את הכתם מייד עם היווצרותו כך שלא יהיה לו זמן להיספג עמוק יותר לבד. ספגו אותו בעזרת נייד סופג, השתדלו לא לשפשף ונקו בעזרת מטלית ספוגה מעט במים חמים. ייבשו בעזרת פן שיער. ככל שתצליחו להשאיר מעט יותר מהכתם, כך תהליך הניקוי יהיה קל יותר, יסודי יותר, יעיל ויקח לכם רק מה דקות בודדות.

מחיר ניקוי ספות ברעננה

מחיר ניקוי ספות מקצועי ברעננה שונה בין עלות ניקוי ספות עור ועלות ניקוי ספות בד. אם יש ברשותכם סלון מעור, עלות לניקוי מושב והמעשנת תעלה לכם כ120 ש"ח כולל מעמ. כך לדוגמא אם יש לכם סט המתחלק ל3 מושבים + חלק נוסף בגודל 2 מושבים, העלות הינה 600 ש"ח. לרוב בסיום העבודה אנו נמליץ לכם לבצע טיפול בקרם לחות אשר מחזיר לעור את הגמישות ואת הלחות לו הוא זקוק וזה יעלה לכם 30 ש"ח נוספים עבור מושב אדם. כך שהמחיר הסופי יגיע ל750 ש"ח.

אם יש ברשותכם סלון מבד – עלות ניקוי ספות בד ברעננה יעלה לכם 100 ש"ח למושב. מושב אדם מחושב לפי אורך 60 ס"מ ואינו לפי כריות המושב. כך שאם יש ברשותך ספה ישרה בגודל 3 מטר אורך אך היא מחולקת רק ל2 כריות, היא תיחשב כספה בת 4 מושבים.

לבאים דרך האתר מקבלים 50 ש"ח הנחה בהזמנת ניקוי ספה פינתית או סט 3+2. העלות כולל נטרול ריחות רעים, בישום בסוף העבודה. ובמצע טיפול בחומ לדחיית כתמים רק 30 ש"ח למושב.

ניקוי ספות בברעננה מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30



מה כלול במחיר

בבחירתכם בנו כחברה אשר תספק לכם חווית שירות מקצועית ואמינה, תקבלו אחריות מקצועית לכל עבודה. החל מרגע ההתקשרות הראשונית בטלפון תקבלו ייעוץ חינם כיצד לשמור על הספה שלכם לאורך זמן. בנוסף האחריות תכלול מפני נזקים העלולים להיווצר לבד הספה: כגון קרע או פגיעה בלתי הפיכה לבד. אלו, עלולים להיגרם עקב ניקוי לא מקצועי. בנוסף לכל זאת, במידה ונקינו את הספה , וכתם עקשן לא הוסר כהלכה עד הסופו. אנו נחזור תוך שבוע לביצוע תיקון ניקוי ללא כל עלות נוספת מצידכם.

כיצד להוזיל את העלות ניקוי ספות ברעננה

מחיר ניקוי ספות בד לרוב נגזר ישירות מגודל העבודה. ככל שהעבודה גדולה יותר מחיר הניקוי לפריט זול יותר. אם גם אתם בעניין של להוזיל את המחיר, תוכלו להזמין ניקוי של יותר מפריט אחד. לרוב חברה מקצועית אשר מגיע לבית הלקוח, תציע לכם הנחות עבור ניקוי פריטים נוספים. התקשרו אלינו, ואם יש ברשותכם שטיח, תוכלו לקבל הצעת מחיר עבור ניקוי שטיחים ברעננה. יחד עם ניקוי הספה, תהנו מניקוי שטיח במחיר אטרקטיבי במיוחד.

מחפשים ניקוי ספות ברעננה במבצע? קבלו אחד ממש שווה! ניקוי ספות 3+2 וניקוי מזרונים ברעננה של מזרן זוגי בעלות 750 ש"ח בלבד!

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי כורסאות

אחד הפריטים הפופולאריים היום בעיצוב הסלון התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא כורסאות מעוצבות. דגמי הכורסאות מגיעות בשלל צבעי הקשת ובטקסטורות שונות ביופיים. כורסאות עשויות להיות

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר שמריהו

מחפשים ניקוי ספות בכפר שמריהו? הגעתם למקום הנכון. צוות SOS Clean יודע בדיוק מה אתם צריכים. לקוחותינו נהנים מניקוי המקצועי ביותר בתעשייה. תוך שימוש במכונות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם