ניקוי ריפודי רכב

ניקוי מושבי רכב מקצועי

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מקצועי של ריפודי רכב הוא דבר חובה מכיוון שמרבית האנשים מבלים חלק ניכר משעות היום שלהם על מושבי הרכב. בין אם זה רק נסיעה הלוך ושוב לעבודה וקצת במהלך השבוע, או לכאלה שיש ילדים ונדרש פיזור במוסדות החינוך ופעילות בסוף השבוע לאטרקציות למיניהם. או סתם לבילוי עם חברים בפאב האהוב עליכם.

הראה לי את הרכב שלך ואומר לך מי אתה!

הרבה מאוד מהחוויות המשותפות שלכם עם רכבך בין אם זה עם המשפחה או החברים מתרחשות ברכב וכל שהות בו משאירה בו יחד עם הזיכרונות והחוויות גם שאריות פיזיות – בדרך לארוחת שבת משפחתית עצרתם לתדלק ולקנות משהו לשתות? יכול להיות שהמשקה אלוכוהל או מים תפוזים טפטף עליכם או על מושבי הרכב, כל סרט שנסעתם אליו יתכן והשאיר על הריפוד איזה גרגר פופקורן או לפעמים ניירות , הסתרקתם ברכב לפני דייט? יתכן ומעט שיער נשאר על הריפוד, הסעתם את הילד לקופ"ח? כל התעטשות השאירה ברכב מזכרת קטנה וגם אם ניקיתם מיד ואתם מהזן שחרד לניקיון הרכב, ואף פירור לא נשאר בו, עדיין יישארו אחרי כל ביקור שלכם ברכב ובמיוחד ככל שיהיו בו יותר אנשים יחד באותו זמן נתון, שאריות טבעיות של חומרים וחיידקים שבלית ברירה עם כוח המשיכה יגיעו בסופו של דבר לריפוד ולסיבי הריפוד ברכב שלכם.

ניקוי ריפודי רכב מקצועי ואמין זה אנחנו – SOS Clean

מבלי להיכנס לסוג ודגם הרכב, מדובר בשטח קטן שבו נושמים את אותו האוויר ומצויים יחד בקרבה זה לזה היא ברכת שחיה לחיידקים. שגיאה נפוצה היא לחשוב שהמזגן או פתיחת החלונות בכל נסיעה לשם אוורור תמנע את הצטברות החיידקים ברכב. המזגן ואוורור הרכב בוודאי מסייעים לנטרול ריחות ולתחושה ברכב אבל לעיתים דווקא פתיחת החלונות מאפשרת לאבק להיכנס וכך גם לחומרים נוספים שמגיעים מן החוץ, והפעלת המזגן תסייע לייבוש כתמים ולספיגתם בריפוד. כך או כך בחיידקים ובכל מה שיכנס אל מתחת לסיבי הריפוד מתחת למושב אין להם יכולת לסייע.

כל בעל מקצוע עם ניסיון כמו שלנו, יוכל ממבט אחד בלבד ברכב ובעיקר בריפודים של המושבים שלו לומר לכם בן כמה הרכב , כמה נפשות נוסעות בו באופן קבוע וכמה זמן הרכב לא עבר ניקיון ייסודי מקצועי. אנו גם נזהה את סוג הבד ונתאים את שיטת הניקוי המתאימה בדיוק עבורכם. כל זאת ללא עלות נוספת וללא שום תמורה מצדכם…

ניקוי מושבי רכב לפני מכירת רכב

החלטתם למכור את הרכב שלכם? לא משנה כמה זמן נסעתם בו וכמה קילומטר הוא עבר, לא משנה כמה ידיים הוא עבר גם אם אתם יד ראשונה, לא משנה כל התוספות שהוספתם ולא משנה שהוא לא ראה מוסך רק שקיבל את הטיפול לו הוא זקוק. לא משנה לאן לקחתם אותו לניקוי פנימי וחיצוני -מראה מושבי ברכב שלכם יוכל להעיד על אופן השימוש שלכם ברכב. וככל שהרכב שלכם מצוי ברשותכם תקופה ממושכת יותר, כך תתקשו למכור אותו במחיר קרוב לזה שהוצאתם עליו. ולמה זה? כי רושם ראשוני אומר הכל, העיניים שלנו קונות יותר מהלב. וכשאנו נראה רכב מבריק ומצוחצח בעל נתונים טכניים מדהימים – מראה הריפודים המוזנחים עלול לגרום לנו לפספס את העסקה.

ניקוי ריפודי רכב – מוכר יותר

במידה ואתם מעוניינים למכור את הרכב ניקוי מקצועי של ריפודי הרכב יסייע לכם לסגור עסקה בצורה יעילה ומהירה הרבה יותר וכן מבחר הקהלים והקונים הפוטנציאליים יוכלו להיות רחבים יותר. אין מה לעשות ניקיון מוכר! שמירה על ניקיון תעיד על האופן בו גם נשמר הרכב ותעלה את רמת האמינות שלכם כמוכרים וכאנשים רציניים ששמרו על הרכב.

ניקוי מקצועי של ריפודי הרכב

חברנו SOS Clean מתמחה בניקוי ריפודי רכב מכל הסוגים מבד ומעור. ניקוי מושבי רכב אינו שונה מניקוי סוגי הריפודים השונים – כגון ניקוי ספות, מזרונים, שטיחים וכורסאות. אנו נגיע עד בית הלקוח לצורך הדגמה ללא עלות. התהליך מתחיל בזיהוי הבד , בחינת הכתמים ומקורם כמו אוכל, שתיה , זיעה , שומנים , תוצרי נפט ועוד. בחירת שיטת הניקוי והחומרים. ניקוי ידני במקרה של עור, או ניקוי יבש במקרה של בד טבעי מורכב. ניקוי אם מערכת קיטור ואדים במים חמים או ניקוי במים פושרים.

בחברתנו SOS Clean אנו מבטיחים 100% תוצאות לשביעות רצונכם, כי גם לרכב שלכם מגיע להראות נקי כמו חדש!

הדגמת ניקוי ריפודי רכב

ניקוי ריפודי רכב
Play Video about ניקוי ריפודי רכב

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם