ניקוי מזרונים ברמת גן

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן הם כר פורה לרביית חיידקים ובמיוחד קרדית אבק הבית. בסופו של דבר, האוויר שאתם נושמים במהלך הלילה מושפע לרעה מאוד כתוצאה ממזרן שאינו נקי.

אם הינכם סובלים מתופעות לא מוסברות כמו נזלת באף, עיניים אדומות, התעטשויות, כאבי ראש לעיתים קרובות או סימפטומים אחרים – אולי גם אתם סובלים מאלרגיה לקרדית אבק הבית. היא הגורם מספר אחד לשינה ירודה ועייפות במהלך היום.

ניקוי מזרונים בקיטור שמבצעת חברתנו SOS Clean ברמת גן, תפרון לכם את הבעיה. ואולי תזכו שוב משינה בריאה, טובה ועמוקה כמו שלא חלמתם עליה הרבה זמן…

זמן קריאה משוער: 5 דקות

מתי חשוב עוד להזמין חברת ניקוי מזרונים ברמת גן?

שתן חיות מחמד ותינוקות

לישון על כתם שתן שהתייבש אינו נעים , זה לגמרי מובן, אך מעבר לזה יש לכך השלכות בריאותיות. כתם שתן מדיף ריחות ומלא בחיידקים. למעשה שתן כשלעצמו סטרילי ואינו מפיץ ריח כלל. הריח החריף אותו אני מריחים נוצר לאחר כמה שעות בלבד. הוא נוצר בתהליך התרבות החיידקים ופירוק מולקולות השתן לכמה מולקולות חלבון ואחת מהן אמוניה האחריות לריח הרע.

לכן טיפול בכתם שתן חשוב מכמה סיבות:

  1. נטרול מקור הריח על מנת לישון שינה טובה יותר מבלי שזה יפגע לנו במהלך הלילה כאשר המוח שלנו מגורה. ריחות רעים עלולים להיות מטרידים במיוחד גם אם אפילו מדובר על ריח זיעה.
  2. נטרול מקור החיידקים במצטברים ומתרבים על הכתם עצמו. הם עלולים לגרום למחלות וזיהומים.

כתמי עובש

כתמי עובש נוצרים כתוצאה מרטיבות על המזרן וניתן למנוע אותם די בקלות. הקפידו על מזרן נקי ויבש לחלוטין. בדקו שאין נזילות מהמזגן או מהקירות והחלונות. הקפידו על אוורור החדר על מנת להוציא את הלחות העודפת.

עובש הוא פטריה הגודלת על כל סוגי הריפודים. המפרישה נבגים, אלו מתפשטים בחלל החדר ועלולים לגרום לעובש בחלקים אחרים בבית או להגיע אף לארון בגדים שלנו.

טיפול בעובש הוא לא רק אסתטי, וגם הוא כמו הקרדית אבק הבית – מסוכן מאוד לבריאות. כמויות גדולות של עובש עלולים להגיע לדרכי הנשימה שלנו ולהזיק מאוד למערכות שונות בגוף. ואף לגרום למוות.

חשוב לטפל בעובש כמה שיותר מוקדם. ולכן, עם הגילוי חשוב מאוד לבצע ניקוי מזרונים ברמת גן. אם אתם מעדיפים לבצע את זה לבד, תוכלו לרכוש תכשיר לניקוי עובש ולנקות את העובש בעזרתו. ובמקרים שאתם ממהרים ורוצים לקטול את העובש מיד, אפשר להשתמש באקונומיקה מהולה.  

ניקוי מזרונים מקצועי ברמת גן – כך תוכלו לישון בשקט נפשי

אם כבר הבנתם את חשיבות ניקוי מזרונים שחברתנו מציע ברמת גן, תרצו בוודאי לדעת איך זה עובד. חשוב שתדעו, קיימים סוגים שונים של ניקוי מזרונים שחברות רבות מציעות את שירותיהם עבורכם. וחשוב שתדעו את ההבדל.

שירות אחד שמציעים אנו קוראים לזה "ריענון מזרן". ושירות אחר הוא אכן "ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור"

ריענון מזרן שמציעות חברות אחרות

הוא תהליך פשוט ומהיר, האורך לא יותר מחצי שעה. בו חברות רבות מזריקות חומר ניקוי בודד דרך מכונה חצי מקצועית (ללא דוד חימום המים) ושואבות את המים עם הלכלוך.

בשיטת ניקוי זו, תקבלו חיטוי חלקי בלבד מפני חיידקים וניקוי לכלוך כללי. ואולי אף תשפרו במעט את נראות המזרן ושיפור הכתמים. בצורה זו, לא מתבצע חיטוי עמוק ויסודי למזרן מפני קרדית אבק הבית. והסיבה היא, שהקרדית מנוטרלת רק בטמפרטורה מעל 65 מעלות חום.

מחיר ניקוי מזרונים ברמת גן בשיטה זו לא אמור לעלות מעל 250 ₪ למזרן זוגי. ומתאים לאנשים עם מזרן נקי יחסית ושאינם סובלים מתופעות לוואי במהלך שינה.

ניקוי מזרונים ברמת גן עם חברת SOS Clean

חברתנו SOS Clean מתייחסת ברצינות רבה לבריאות המזרן וללקוחותינו המזמינים את שירותי החברה. במיוחד כאשר מדובר על ניקוי מזרונים ברמת גן. ואנו עושים זאת באמצעות תהליך ארוך וקפדני. בתהליך שלנו, המזרן עובר חיטוי עמוק ויסודי. נטרול ריחות רעים כמו שתן וזיעת גוף ונלחמים מלחמת חורמה להסרת כתמים מלאה (עד כמה שאפשר).

איך עובד התהליך שלנו:

  1. ראשית כאשר אנו מגיעים לביתכם לטפל במזרן שלכם, אנו מבררים איתכם ממה אתם סובלים ומה הכי מפריע לכם במזרן.
  2. אנו בודקים את סוג המזרן, גילו, סוגי הכתמים ואיכות המזרן לתהליך הניקוי. אנו נבצע איתכם תיאום ציפיות ונסביר על תהליך הניקוי שתקבלו.
  3. כאר אנו ניגשים לעבודה על המזרן שלנו, אנו בשלב הראשון נרסס אותו בחומר ניקוי כללי. חומר זה יבצע חיטוי ראשוני, ימיס כתמים על בסיס אורגני כמו זיעה, שומן גוף, כתמי קפה, יין, תה ואף יעזור מול כתמי דם ושתן. אנו נמתין כ10 דקות ונבריש את המזרן.
  4. בשלב השני – אנו נרסס את המזרן על הכתמים הבעייתי באמצעות מי חמצן פעיל בריכוז גבוהה. חומר זה הוא היעיל ביותר לקטילת חיידקים וחיטוי מעמיק הנדרש כאשר מדובר על כתמי עובש ושתן. אנו נמתין כ10-15 דקות נוספות ונבריש את המזרן.
  5. בשלב השלישי ואחרון – באמצעות מכונה מקצועית הכוללת דוד חימום ובתוספת חומר מלבין אופטי, אני נשטוף היטב את המזרן שלכם. השטיפה המתבצעת באמצעות קיטור מעל 65 מעלות חום, קוטלת כמעט לחלוטין את קרדית אבק הבית. מנטרל חיידקים העמידים לחומרי חיטוי ומנקה ביעילות את המזרן!

אם רוצים ניקוי מזרונים ברמת גן המתבצע באופן מקצועי – אתם חייבים להזמין את חברתנו לביצוע העבודה. בכך תבטיחו שכספכם הושקע בעבודה טובה ואיכותית, ולא רק "ריענון המזרן".

שירותים נוספים שכדאי שתכירו ברמת גן

חברתנו SOS Clean מציע גם שירותי ניקוי שטיחים לתושבי רמת גן. כמו ניקוי מזרן אחת לתקופה גם הספות בד והשטיחים זקוקים לניקוי וחיטוי עמוק ויסודי.

תהליכי הניקוי כמעט זהים. מתבצעים על ידי קיטור בשיטת הזרקה ויניקה תוך שימוש בחומרי שטיפה מרכים הגורמים לספות שלכם לחזור למצבם המקורי, כאשר הם רכים ונעימים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין בעיקר רמת גן

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם