ניקוי שטיחים מקיר לקיר

SOS Clean חברת ניקוי שטיחים מקצועית

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

מוסכמים באיכות ובמקצועיות – איכות חומרים שנבדקו ואושרו ע"י הFDA האמריקאי בתו תקן עולמי מחמיר!

תו תקן
מאושר לצמר

ניקוי שטיחים מקיר לקיר למשרדים, עסקים , בתי מלון וללקוחות פרטיים

כשם שהבגדים שאנו לובשים והרצפה שאנו מנקים מידי יום או שבוע בכדאי לשמור על המראה הנקי, היגייני, מרענן וטרי. כך גם, רצוי לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר לבית, למשרדים, לבית עסק או בבית מלון באופן מקצועי אחת לתקופה.

אנו בחברת SOS Clean מספקים את השירות המקיף ביותר בתחום ניקוי שטיחים לעסקים או בבית הלקוח הפרטי. היתרון המשמעותי שלנו שתוכלו לקבל את כל השירותים שאתם צריכים במחירים הוגנים תחת קורת גג אחת – אפילו אם תצטרכו חלילה תיקון שטיחים!

תהליך הניקוי שלנו מפורט בהמשך המאמר – אך בקצרה: תהליך הניקוי שלנו פותח עם ניסיון רב שנים, תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר. בנוסף, אנו עובדים עם חומרים איכותיים בלבד בתו תקן ISO 9002 המסייע לנו להגיע ל 100% הצלחה בכל עבודה. כל זאת תחת מנגנון בקרה עצמי וקפדני.

https://youtu.be/KIVo9pBJ2qQ

זמן קריאה משוער: 7 דקות

למה חשוב לנקות שטיחים

מעבר למראה האסתטי, בין אם מדובר על חלל חדר בודד או חללי עבודה גדולים של מאות מטרים, שימוש יומיומי גורם להמון אבק ולכלוך. בנוסף, גם חיידקים, קרדית אבק הבית ומזיקים אחרים מצטברים עם הזמן בתוך השטיח. ואיך לא, גם כתמים: קפה, סימני בוץ, כתמי שתן וכל כתם אוכל אחר.

במקרה של ניקוי שטיחים מקיר לקיר שאיבת אבק תשמור יחסית על השטיח מאבק, אך לא מעבר לזה. וגם שאיבת אבק מאפשרת רק שאיבת פסולת מוצק ומעל פני השטח בלבד. ניקוי עם מים לא מתאפשר ולכן מומלץ להימנע משהיה עם אוכל ושתיה.

כמו שאנחנו מנקים בתדירות גבוהה את הרצפה על מנת לשמור על הניקיון – מומלץ לפחות אחת לחצי שנה או שנה לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן מקצועי להורדת מפלס החיידקים והקרדית. ניקיון יסודי משפיע ישירות על האוויר בחלל לטובת בריאות בני המשפחה או עמיתים לעבודה.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

איך מנקים שטיחים מקיר לקיר

כפי שכבר נאמר שאיבת אבק לשטיחים היא פעולת התחזוקה החשובה מכולם וחשוב לבצע אותה על בסיס שוטף. מעבר לשאיבת הלכלוך ופסולת מוצק, פעולת שאיבה שגרתית בתדירות גבוהה חשובה לבריאות הסובבים. הסיבה לכך, שהיא מונעת היווצרות פטריות וחיידקים ואף מורידה את מפלס קרדית אבק הבית העלולה לפגוע לתחלואה בנשימה ופגיעה בעור.

תבחרו את השואב המתאים למשימה – שטיחים מקיר לקיר מגיעים במגוון פתרונות. השוני הוא בין סיבי השטיח, צורת ההתקנה וכמובן סוג השטיח. על מנת לאפשר שאיבת שטיח בצורה היעילה ביותר, יש לבחור שאוב אבק המתאים. אם מדובר על שטחים גדולים, זה יצריך שואב אבק בעל קיבולת ניקוי מהירה ויסודית. אך אם מדובר על שטח קטן תספקו עם שואב אבק פשוט יותר.

בחירת שואב אבק יכולה להיות גם קריטית בסוגים שונים של השטיח. לדוגמה שטיחים מסוימים ידרשו כוח הרמה לגובה ולכן ידרשו ביצועים גבוהים אף יותר מהשואב אבק.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בצורה מקצועית VS ניקוי לא מקצועי

ניקוי שטיחים מקיר לקיר אפשר לעשות באופן מקצועי או בצורה פשוטה ולא מקצועית. ההבדל הוא בכלים שנעשה השימוש. ניקוי רגיל מתבצע ע"י ריסוס חומר ניקוי ושטיפת השטיח בהזרקה ויניקה. ניקוי זה, יספק אולי מראה מרענן אך לא יכלול חיטוי וטיהור השטיח עמוק ויסודי.

לעומת זאת הצורה המקצועית ביותר של ניקוי שטיחים מקיר לקיר למשרדים ולעסקים כמו למשל לבית מלון, יתבצע קודם כל ריסוס בחומר ניקוי הכולל חומרי חיטוי, השרייה ארוכה, וקרצוף השטיח עם מכונה דמוי פוליש. רק לאחר מכן יתבצע ניקוי תוך שימוש בלחץ מים בקיטור ושימוש בחומרי ניקוי מחטים.

לאחר סיום תהליך ניקוי, נאבחן את השטיח בשנית. תוך גילוי כתמים נקודתיים שלא ירדו – אנו נטפל בהם "באופן אישי" ונבצע ניקוי נקודתי להסרה מושלמת.  

תהליך זה מבטיח ניקוי עמוק ויסודי, פירוק כל סוגי הכתמים וניקוי עמוק בהרבה. החזרת השטיח למרקמו המקורי והשמדת כל סוגי החיידקים ומזיקים אחרים.

איך מתחילים בתהליך?

כבר בשלב שיחת הטלפון תראו את אופן שחברתנו עונה לכם לפנייתכם. מהירות מענה על הצרכים והשאלות שלכם. הדבר הקריטי ביותר לניקוי שטיחים מקיר לקיר למשרדים ולעסקים כמו בית מלון הוא הידע והמקצועיות כמו שלנו.

צוותי הניקוי שלנו מגיעים עד בית העסק או ביתכם עם מכונות מקצועיות וכמובן בתיאום מראש לזמן הנקבע. כל זאת, לאחר שקיבלתם כבר הצעת מחיר מסודרת לכמות המטרים המשוערת. אנו נמדוד את המ"ר בעזרת מדידה בלייזר. נפנה את החלל, ונסביר על התהליך בכל שלב ושלב.

אנו נתחיל לבדוק במקום מאיזה חומרים עשוי השטיח, אופיו, איפה הנקודות חשמל, סוג השטיח, צפיפות הסיבים ועוד..

כמה זמן ייבוש?

לאחר הניקוי בשונה משטיחים ניידים, לא ניתן לתלות את השטיחים לייבוש מהיר יותר. ולכן, אתם מוגבלים לדרוך על השטיח למשך 10-12 שעות במקרה ומזג האוויר מאיר לכם פנים. שלב זה הקפידו על כך, זה השלב שבו כל כתם חדש יתקבע ותצטרכו ניקוי נוסף. ניתן לצמצם את זמן הייבוש באופן משמעותי על ידי הוספת מאווררים מיוחדים הנקראים "בלאוורים" בתוספת תשלום. שאלו אותנו על כך. 

האם יש סיכונים?

בהחלט לא. חברת ניקוי שטיחים מקצועית כמו חברתנו SOS Clean, בעלת ידע רב, ניסיון ומומחיות בזיהוי כל סוגי השטיחים. אנו יודעים להתאים חומרי ניקוי לסיבי השטיח שלכם ולבחור את הניקוי המתאים ביותר לסוג השטיח. ובכך, אנו יודעים לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר למשרדים, לבתי עסק, לבתי מלון או ללקוחות פרטיים בהתאמה אישית לסוג השטיח – עד 100% הצלחה ומבלי לגרום לנזק מיותר וחבל שהיה אפשר להימנע ממנו.

האם כל הכתמים יורדים?

ברוב המקרים, מנקי השטיחים המקצועיים שלנו מצליחה לנקות את כל סוגי הכתמים, גם העקשניים ביותר. כאלו שגם חברות הקודמות לפנינו לא הצליחו להסיר. אך במידה והניקוי האחרון בוצע לפני שנים ארוכות והשטיח מלוכלך ברמה גבוהה מאוד – יתכן שהנזק כבר בלתי הפיך.

המומחים המנוסים שלנו יודעים לזהות את מקור הכתם, את גילו ומרקמו. ולכן, במידה וישנו כתם שנזהה שלא ניתן להסרה בטוחה או לא ניתן לניקוי כלל – אנו נדע לומר לכם את זה בטרם עת.

ניקיתם את השטיח מה עכשיו?

סיימנו לנקות, זה הזמן להשאיר את השטיח נקי לאורך זמן. כדאי לשמור על כמה המלצות ולהימנע מלהכתים את השטיח.

טיפים לשמירה

  1. הימנעות מאוכל ושתייה בחלל החדר בו ממוקם השטיח. יש להסתובב עם מכסים לכוסות שתייה במיוחד לקפה וקולה. והקפדה על לאכול רק במקומות המיודעים לכך ולא בעמדות.
  2. שאיבת השטיח על בסיס שבועי לסייע באווירה הנעימה, תמנע מהלכלוך להצטבר ואפילו תקל על הסרת כתמי אוכל במידה ויש.
  3. שאלו את מנקה השטיחים שלנו על חומר המיועד להגן על סיבי השטיח מכתמים חדשים. החומר עוטף את סיבי השטיח ומגן עליו מספיגה של נוזלים ובכך מסייע לניקוי עצמי קל ומהיר.

למה לבחור בנו לניקוי שטיחים מקיר לקיר למשרדים

היתרון שלנו הוא גם יתרון שלכם. חברתנו SOS Clean יכולה במקביל לנקות עבורכם גם את ריפודי המשרד – ניקוי ספות , כיסאות , וילונות ועוד. אנו פועלים בגמישות מלאה ויכולים לבצע את העבודה אף בשעות המאוחרות לאחר שהמשרד ריק מאדם.

אם אתם מתכננים להיכנס למשרד בו מותקנים שטיחים מקיר לקיר – כדאי להתקשר ולברר עם החברה שלנו על סוג השטיח ודרכי התחזוקה שלו. ומכאן להיות בקשר ישיר ובקליק אחד מהזמנה השירות ובמחירים משתלמים.

לא משנה אם אתם מחזיקים חברת ניקיון הדואגת לכם לניקוי כלל המשרד וגם שואבת את השטיח על בסיס קבועה. מומלץ פעם בחצי שנה או שנה להזמין חברת ניקוי שטיחים מקיר לקיר שתנקה לכם את השטיח בשיטת 4 השלבים: ריסוס חומרי ניקוי, קרצוף השטיח, שטיפת השטיח ושאיבת הלכלוך.

בנוסף לשקול אפשרות לצפות את השטיח בשכבת הגנה. חומר הציפוי מגן על סיבי השטיח מכתמים חדשים ותורם לשמירה והגנה. הימנעות צבירת אבק ולכלוך במהירות רבה יותר וחוסך בעלויות ניקוי מקצועי באופן תדיר יותר.

מחיר ניקוי שטיחים מקיר לקיר לעסקים ולפרטיים 

שם פריט מחיר למ"ר
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 15 מ"ר 400 ש"ח
מ – 15 מ"ר – 100 מ"ר החל מ 15 ש"ח
מ – 100 מ"ר -500 מ"ר החל מ 11 ש"ח
מ – 500 מ"ר – 1000 מ"ר החל מ 9  ש"ח 
תוספת לניקוי שטיח שאגי החל מ 20 ש"ח
מחירים לא כוללים מע"מ

הדגמת ניקוי ספות עור
ניקוי ספות עור מקצועי
נגן וידאו אודות ניקוי ספות עור מקצועי
הדגמת ניקוי ספות בד
ניקוי ספות בטכנולוגיה והציוד המתקדם בישראל SOS Clean
נגן וידאו אודות ניקוי ספות בטכנולוגיה והציוד המתקדם בישראל SOS Clean
הדגמת ניקוי מזרן
ניקוי מזרונים
נגן וידאו אודות ניקוי מזרונים
הדגמת ניקוי ריפודי רכב
ניקוי ריפודי רכב
נגן וידאו אודות ניקוי ריפודי רכב

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם