ניקוי ספות מחיר

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות מחיר

מחיר ניקוי ספות בד או עור מקצועי לרוב מגיע לכמה מאות שקלים בודדים. ניקוי ספות עור מעט יקר יותר מספות בד. אך גם בספות בד יש שוני לדוגמה כאשר מדובר במחיר ניקוי ספות בד אימפלה. הסיבה שבדרך כלל תרצו להזמין שירותי היא שהספה שלכם כבר לא נוצצת כמו בעבר. כתם אקשן שנוצר מזמן אינו יורד בניקוי רגיל עם מטלית לכה. ואף יכולים להיות מצבים שתרצו להזמין ניקוי מקצועי כשנוצר כתם שתן שלא הצלחתם להסיר.
בתמורה למחיר ניקוי ספות מקצועי תקבלו ספה שנראית כמו חדשה, בד נעים ורך למגע. הניקוי חוסך מכם קניית ספה חדשה, מחזיר לספה הישנה את צבעה המקורי, וגרום לה להראות ממש חדשה. אז כמה עולה ניקוי ספות בד ועור? בדקנו בשבילכם!
קראו כאן אם אתם רוצים לנסות קודם ניקוי ספות בד באופן עצמאי.

מחיר ניקוי ספות החל מ99 ש"ח למושב אדם.

ניקוי ספות נעשה כמובן בבית הלקוח, והמחיר של הגעת איש מקצוע כלולה בהצעה. אך לרוב לפני הגעת המנקה, תקבלו ייעוץ טלפוני בחינם. ואם האיש מקצוע מספיק מיומן יכול לתת לכם כמה טיפים לניקוי עצמאי.

זמן קריאה משוער: 7 דקות


מחיר ניקוי ספות מתומחר לרוב על-פי מספר המושבים בספה

אז כמה עולה ניקוי ספות? ישנם מנקי ספות שיתנו לכם פשוט מחיר ל"סט" ספות (ספה דו מושבית + ספה תלת מושבית), אבל בסופו של דבר המחירים לניקוי ספות יוצאים דומה בתמחור לכל הסלון או בתמחור לפי מושב.
"מושב" על-פי מנקי הספות הוא באורך 60 ס"מ, ולא מספר הכריות בספה. כלומר, ספה ישרה באורך 3 מטר תיחשב כספה בעלת 4 מושבים למרות שהיא מחולקת רק ל2 כריות מושב.
במקרה של עלות ניקוי ספה פינתית, ספת ריש מכילה גם שזלונג בעל מושבים רבים ובדרך כלל מחשבים אותה כסט 3+2.


בנוסף ישנם מנקי ספות שמעלים מעט את המחיר ניקוי הספות, לדוגמה בספות בהן הכריות הגב והמושב נשלפות לעומת ספות עם כריות קבועות שלא ניתן להוציא. זאת מכיוון שאנו נוטים להפוך את הכריות לצד הנקי, ובניקוי יש לעשות עבודה כפולה ולנקות את כל צדי הכרית. ואת הגוף הספה שהכריות יושבים עליהן.

ניקוי ספות בד או עור מחיר
ניקוי ספות בד או עור מחיר


מחיר ניקוי ספות בד מקצועי


כמה עולה ניקוי ספות בד? הספות הנפוצות ביותר כיום בבתים הן ספות הבד. למרות שספות רבות עשויות מבדים סינטטים מבד דוחה כתמים ומחזיקות מעמד שנים רבות, לאורך הזמן הן סופגות לכלוך רב כתוצאה משומן גוף וזיעה וצבעם עלול להיות כהה עד שלא ניתן לזהות את הצבע המקורי.
עלות לניקוי ספת בד סינטטי מקצועי הוא 90-100 ₪ למושב בממוצע.


מחיר ניקוי ספות בד אימפלה


למרות שקטגוריה של מחיר ניקוי ספות בד אימפלה נופלות תחת ההגדרה של ספות בד רגילות, לא כך הדבר. בד האימפלה הוא הבד היוקרתי ביותר המכיל שילוב של כותנה,פוליאמיד,פוליאסטר ומכיל טפלון העוזר לו לדחות כתמים קשים ולהחזיק מעמד זמן רב. לרוב, בד האימפלה נראה כמו זמש או בד קטיפתי אחר. והוא הבד הקשה ביותר לניקוי.
הקושי בניקוי בד אימפלה הוא שהוא דוחה גם את כניסת המים והסבון אליו ולכן קשה יותר לנקות אותו ונדרשת עבודה מאומצת, חומרים מיוחדים ולפעמים אף ציוד מיוחד.
לכן, מחיר ניקוי ספות בד אימפלה הוא 120-150 ₪ למושב בממוצע.

מחיר ניקוי ספות עור


כמה עולה ניקוי ספות עור? נתחיל בזה שלא כל ספת עור ניתן לנקות. קיימים סוגי שונים של עיבודי עור. וחלקם בעיבוד עור "סופג" – אשר סופג נוזלים וכך מונע ממנקי הספות אפשרות להשתמש בחומרי הניקוי. ספות עור שניתן לנקות הם בעיקר מסוג "נאפה" הנפוץ והיוקרתי. ספות עור אלו דורשות ניקוי עדין ומקצועי מאוד. ניקוי לא מקצועי של עור נאפה יכול לגרום לסדקים בעור ולקילוף של הריפוד, מה שאנחנו ממש לא רוצים שיקרה. כשהעור מתחיל להתקלף הספה בגסיסה ואין כבר כל-כך איך לתקן אותה.
כמו כן, לאחר הניקוי חשוב למרוח על ספת העור חומר מרכך מיוחד שמחזיר לעור את הלחות שישמור עליו לאורך זמן, אז שימו לב שבניקוי ספות עור שלכם עשו זאת.
מחיר ניקוי ספות עור הוא 120-150 ₪ למושב בממוצע.

איך ניתן להוריד את המחיר?


כמובן שתמיד מומלץ לקחת כמה הצעות מחיר לניקוי ספות מכמה בעלי מקצוע ולנסות להתמקח, אך יחד עם זאת חשוב לא לקחת את ההצעה הזולה ביותר, מכיוון שלרוב זה משקף את איכות הביצוע.
קודם כל, לרוב בעלי חברות הניקיון יש מחיר מינימום הגעה. אם למשל מחיר ניקוי כורסא הוא 250 ₪ בלבד, לרוב בעל המקצוע יגבה לפחות 400 ₪ לביקור, כך שאם אתם רוצים לנקות רק כורסא אחת, מחיר הניקוי יעלה כמעט פי שתיים.
מה עושים? שולחים לניקוי כמה שיותר דברים בבת אחת. חשבתם לנקות רק את הספות? הסתכלו סביב ובדקו האם יש עוד פריטים בבית שמנקי הספות יכולים לנקות: כורסאות, מזרונים, שטיחים וכל דבר מרופד אחר. כך גם תרוויחו ניקוי יסודי של הרבה דברים בבית, ובעיקר תקבלו הצעת מחיר כוללת שלרוב תהיה זולה יותר ממחיר ניקוי של כל פריט בנפרד.
בעלי המקצוע נוטים להוריד במחיר בעבודות גדולות ואתם יכולים לקבל מחיר אטרקטיבי במיוחד.

תוספת שעשויה להיות בעת הזמנת השירות

היום בשוק המוצף של בעלי מקצועי בתחום בריבוי המחירים הזולים, הרבה לקוחות נתקלים בתופעה המטרידה של חוסר הוגנות ושקיפות בהצעות המחיר. זה מתבטא בכך שלרוב בעלי מקצועי לא אמינים, אינם מבקשים תמונות לפני ביצוע העבודה. וזה מוביל לכך שבסיום העבודה הלקוחה מופתע לגלות שהוא שילם עבור החניה , תוספת עבור קומה ותוספת ניקוי עבור ספות מלוכלכות יותר או בהירות. זהו כמובן מקרה רמאות שלא מבייש את "יצאת צדיק". חשוב מאוד לברר לפני הזמנת השירות האם זה כולל תוספות כלשהן. יחד עם זאת תדעו שמקובל באזור בעייתי בחניה כמו תל אביב לגבות מהלקוח חניה בחניון. לקוחות ללא מעלית מקובל לגבות תוספת 20 שח החל מהקומה ה3. אך לא מקובל לגבות תוספת עבור ניקוי ספות בד בהירות או מלוכלכות יותר. וודאו שאכן כך הדבר עוד בשיחת הטלפון הראשונית.

מחיר ניקוי ספות בד מעצבים

לרוב כמו שדובר רבות במאמר זה , מחיר ניקוי ספות בד מקצועי נע בין 90-150 שח למושב אדם. התמחור המשוכלל נגזר לרוב מכמה פרמטרים: מחיר הספה, רמת הכתמים, סיכון פגיעה בבד, סיכוי לאי הורדת הכתמים עד הסוף בטיפול הראשון – מה שמצריך הגעה נוספת לבית הלקוח ללא עלות לתיקון. לכן כאשר מדובר על מחיר ניקוי ספות מעצבים אנחנו מדברים לרוב על ספות העולות מעל 20 אלף שקלים. ספות עלו לרוב מורכבות מאוד לניקוי. הן עשויות מבדים מיוחדים כגון שילוב בד פשתן וכותנה. כריות מושב מנוצות אווז או פוך, טקסטורה יוצאת דופן ועוד מיני דברים אחרים. לכן מחיר ניקוי ספות בד מקצועי של מעצבים יקר הרבה יותר מעלות סטנדרטי ומקובל לתת הצעה אינדיבידואלית בהתאם לספה.

מנקי ספות מומלצים


ניקוי ספות טוב יכול לעשות פלאים לסלון שלכם, אבל ניקוי ספות לא טוב יכול לקצר את חיי הספה שלכם משמעותית. המחיר הוא גורם חשוב ביותר בלקיחת בעל מקצוע כמובן, אבל איכות חשובה עוד יותר. אל תתפתו להצעות מחיר זולות במיוחד, שוק הניקיון מלא בבעלי מקצוע חאפרים שמציעים מחירים אטרקטיביים ומשאירים סלונים הרוסים מאחוריהם. פנו לחברת ניקוי ספות מומלצת בלבד! אפשר לא גדול בכסף מבטיח לכם ראש שקט וספה בריאה.

כמו עולה ניקוי ספות בד מקצועי בחברת SOS Clean?

פריטמחיר
ניקוי ספות דו מושבים250
ניקוי ספות תלת מושבים350
ניקוי ספות 4 מושבים420
ניקוי ספה פינתית או 3+2 470
תוספת לניקוי כריות גב או מושב נשלפות50
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ביבנה

חדש! ניקוי שטיחים ביבנה לתושבי האזור במחיר משתלם במיוחד! החל מ80 ש"ח בלבד למ"ר . חברת אס או אס קלין בין החברות הגדולות בארץ בתחום

קרא עוד »

ניקוי ספות מבד טבעי

ניקוי ספות בד טבעי זו היא מלאכה לא קלה גם למקצוענים. במאמר זה נסביר מדוע. בדים טבעיים מגיעים אלינו מהחי כגון צמר והצומח כגון כותנה

קרא עוד »

ניקוי ספות באבן יהודה

אם אתם רוצים לנקות את הספות שלכם בבית, כדאי שתדעו שניקוי ספות אינו קל כפי שאתם אולי עלולים לחשוב. שימוש בחומרים לא מתאימים לסוג הספה

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם