ניקוי ספות ברמת גן

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות ברמת גן

למה להזמין את חברת SOS Clean לבצע ניקוי ספות ברמת גן , העיר בא אתם נמצאים?

1. בעלי חברת SOS Clean אלכסנדר הרץ מסביר: "אנחנו תמיד רוצים להיות כמה צעדים מהמתחרות שלנו ולהוביל את הענף. ולכן, אנו נתמיד לרכוש את הציוד המתקדם, היעיל, העוצמתי, ובטכנולוגיה הכי חדשנית ביותר." 

2. החברה מבטיחה "ניקוי בטוח!" – אלכסנדר ממשיך "SOS Clean משתמשת רק בחומרים תקניים בתו תקן מחמיר של ה'FDA האמריקאי'. החומרים שלנו בטוחים לא לפגע בסיבי הספה וגם לא מזיק לבני המשפחה (כולל בעלי חיים).

3. אלכסנדר הרץ מחזיק בהסמכה מקצועית לניקוי ריפודים ושטיחים. ולכן ,אלכס מוסיף לסיום: "שני צוותי הניקוי המקצועי שלנו, הינם בוגרים מעל גיל 24 שעברו הכשרה צמודה של 6 חודשים. מה שמבטיח איש מקצוע מנוסה עם ידע ותודעת שירות גבוהה

בוא נדבר דוגרי, כמה עולה ניקוי ספות בר"ג

בין 470-550 ש"ח כולל מע"מ. ממה זה מורכב: 470 ש"ח על ספה פינתית או 3+2. עוד 80 ש"ח במידה ויש לכם ריחות שתם לנטרל , או וכריות מושב או גם או ביחד נשלפות ונדרש ניקוי דו צדדי. או בד או עיצוב מיוחד המצריך טיפול מיוחד כמו הלבנה ועוד. 

יש לכם יותר מספה אחת, יש כיסאות או פריטים נוספים? תתקשרו אלינו , עזבו עכשיו להתחיל לקרוא. וגם נעשה לכם הנחה מיוחדת תלוי כמה פריטים.

אגב, אנחנו גם עושים ניקוי שטיחים במפעל, תוכלו ללחוץ על הלינק הזה שמסומן ולעבור להסבר במאמר מפורט.

אם זה לא מספיק אז גם ניקוי וילונות כולל פירוק והרכבה כלול בשירותי ניקוי במיוחדים שלנו. נאסוף, ננקה , נגהץ ונחזיר את הוילון למקומו במחיר הוגנים. 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים ניקוי ספות ברמת גן

א. זמן הניקוי לספה פינתית או 3+2 באופן תקין ומקצועי לניקוי 100% אורך כשעה וחצי. אגב אם בעל מקצוע אחר אמר משהו כמו "עד שעה" או "40 דקות בממוצע" זימן אזהרה שהם עושים ניקוי באופן לא תיקני, חלקי בלבד ולהוסיף ציוד חלש זה אומר ניקוי 70% אולי גג 80%. 

אל תתפתו למחירים זולים. לא סתם הוא זול. חומר ניקוי אגרסיבי עלול להזיק לשכבת ההגנה שיש לבד סינטטי או טבעי מה שנקרא "דוחה כתמים". הוא ייהרס וחבל! 

משאבה של שאיבת הים חלשה לא תישאב מספיק לכלוך. כתמים יחזרו במהרה. 

אצלינו 100% שאיבה , 100% שטיפה, 100% חיטוי, בקיצור 100% שביעות רצון ללקוח. 

זמן ייבוש הספה בין 4-12 שעות בקיץ. ובין 12-24 שעות בחורף. 

אתם חייבים לציין את סוג רצפה יש לכם בבית! שיש או אבן טבעית אפילו מהבלטות הישנות של פעם עלולות להינזק! הם לא אוהבים חומרי ניקוי. לנו יש פתרון , שוחחו על זה איתנו בטלפון.

איך לשמור על ספה נקייה

על מנת לא להזמין חברת ניקוי ספות ברמת גן עד הבית , יש צורך בתחזוקה שוטפת ונכונה של ניקיון הספה. תחזוקה נכונה מתחילה קודם כל במודעות ובמניעת הכתמים. אז כיצד נמנע בהיווצרות הכתמים על הספות?

ראשית יש להימנע ככל הניתן באמצעות מניעת אכילה באזור הספות או הסלון בכלל, כך לא יישפך אוכל או רוטב שומני, אשר קשה יהיה לנקותו. מרבית הכתמים הבעייתיים ביותר זה כתמי הנוצרים מנוזלים שנשפכים כגון קולה , קפה , תה וכל סוגי המיצים. אם קיים כתם בכך שנשפך, יש לנקותו מייד על ידי פעולה של “עזרה ראשונה”, מה שימנע את חדירת הכתם עמוק באריג הריפוד. תחזוקה נכונה של הספות והכורסאות בסלון, תימנע הצטברות של אבק שהוא גם חודר לאריגים ויוצר כתמים שנראים מיד לעין. ברגע שמופיע כתם בספה, יש לדעת כיצד לנקות אותו, היות וחומרי ניקוי שלא יתאימו או ניקוי שיהיה חובבני, עשוי לגרום ליותר נזק.

ניקוי ספות ברמת גן
ניקוי ספות ברמת גן

תחזוקת ניקוי ספות ברמת גן 

ראשית יש להתחיל משאיבת הלכלוך מהספות לפני הניקוי. פעולה שיש לבצע אחת לשבוע או שבועיים. ישנם חומרי ניקוי ספות מקצועי הניתן למצוא בחנויות. את הספות יש לנקות בתדירות של אחת לשבועיים או אחת לחודש, תלוי בלכלוך שישנו עליהן. ניקוי ספות מקצועי ברמת גן, ניתן יהיה לבצע אחת לשנה או שנציים בהתאם למצב הריפוד. בספות העשויות מעור, יש לבצע ניקוי באמצעות חומר ניקוי מיוחד לעור ולא להשתמש בחומרי שלא מיועדים לכך. בספות בד, יש להבריש במברשות מיוחדות שישמרו על תחושה נעימה ומראה אסתטי. יש לציין, כי תחזוקה נכונה של הספות, תמנע הצטברות מיותרת של אבק ותגובות אלרגיות שונות. ניקיון זה, תורם לבריאות של בני הבית ומבקריו. במידה וניתן יהיה להסיר את הריפוד באמצעות רוכסנים, מומלץ לקרוא את הוראות הכביסה ולפעול על פיהן.

במידה ומדובר בכתמים קשים של חומרים שנשפכו על הספה והם קשים להורדה, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים גם מבד וגם מעור, אשר מחזיקה בציוד ייעודי וחומרי ניקוי מקצועיים לספות. אם אתם גרים באזור מרכז, מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות ברמת גן עד הבית – התטפל בכתם בשבילכם ותסיר דאגה מליבכם.

למה לבחור בחברת ניקוי ספות ברמת גן עד הבית של SOS Clean

חברתנו SOS Clean הינה החברה המובילה בעיר בכל מה שקשור לניקוי ספות ברמת גן וכלל הריפודים בבית או בעסק. 

דרכינו תוכלו ליהנות משירות ניקוי לכלל הבית החל מספות ועד שטיחים, כיסאות פינל אוכל, מזרונים ווילונות. 

  1. אנו מבטיחים שירות יוצא מן הכלל לשביעות רצון המלאה של לקוחותינו. לא נקי – לא שילמת! 
  2. אחריות מלאה מנזקים, אתם יכולים להיות רגועים שלא נהרוס לכם את הריפוד. ואם כן הנזק עלינו!
  3. צוותי ניקוי מקצועיים בעלי ניסיון רב והכשרה מתאימה!
  4. מחירים כוללים מע"מ, בלי טריקים ובלי שטיקים. אתם יודעים מראש בדיוק מה תשלמו עבור הניקוי .
  5. חברת ניקוי ספות בר"ג עד הבית מגיע אליכם ואין צורך בהובלת הרהיטים למפעל!
  6. הנחות ומבצעים ללקוחות מתמידים! מחירון מלא באתר.

שירותי ניקיון נוספים לתושבי רמת גן

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בסביון

שלא כמו בעבר, תושבי סביון לא צריכים לא צריכים יותר לנסוע לעיר אחרת ולחפש מפעל לנקות את השטיחים שלהם. הבעיה נפתרה אודות להתפתחות התחום והתעשייה.

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם