ניקוי ספות עור לבן

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות עור לבן

כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות עור לבן: מערכות ישיבה הפכו עם השנים לפריט הנחשב והנחשק ביותר בבית ובמשרד. ולכן, מושקעים כספים רבים על מנת למצוא את הספה המושלמת אשר תהפוך כל חלל למרהיב ביופיו. אך יש דבר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר רוכשים מערכת ישיבה מעוצבת ומרהיבה – והוא שיש צורך לשמור עליה על מנת שתמשיך לספק את האיכות והעיצוב המדהים שלה לאורך שנים ארוכות. אחרת היא תסבול מנזקים ומבלאי מצטבר.

למעשה יש צורך לבצע ניקוי ספות עור לבן או עור בכל צבע אחר, על בסיס קבוע ובכך למנוע היווצרות של מזיקים על גבי העור. אלו יגרמו לו לנזקים רבים בעתיד הקרוב או הרחוק. עור הספה הינו חזק ועמיד מאוד לסוגים שונים של חומרים אשר עלולים לפגוע בו, אך יחד עם זאת ישנה חובת שמירה על הספה, שכן במקרה של הזנחת ניקיון של הספה לאורך זמן, גם ספת עור לא תוכל לעמוד במעמסה. אי ניקוי יוביל לנזקים בריפוד העור אשר יחייבו טיפול מידי על מנת למנוע נזקים כבדים יותר.

ניקוי ספות עור לבן צריך להתבצע היטב ויש להגדירו כחלק מהניקיון השבועי של הבית ואין לפסוח עליו. אחת לכמה חודשים, יש צורך בניקיון יסודי של הספה אשר מתבצע בידי מומחים לניקוי ספות עור וזאת במטרה להגיע למקומות הקשים ביותר אשר שם מסתתר ומצטבר הלכלוך הרב ביותר שפוגע בספה.

ניקוי ספות עור לבן
ניקוי ספות עור לבן

זמן קריאה משוער: 5 דקות

הסיבות לביצוע ניקיון לספות עור לבן

באופן כללי רצוי וחשוב מאוד לנקות כל רהיט שיש בבית שכן אבק ולכלוך הם המתכון מספר אחד להיווצרות של בלאי ונזקים לרהיט.

בכל הקשור לספות עור, אבק ולכלוך אוהבים להתיישב עליהם וליצור שכבה עבה אשר במידה ולא מתבצע ניקוי שבועי של הספה, יהיה קשה מאוד להיפטר מהם. בטווח הארוך הם יפגעו במרקם הספה, הצבע שלה ובחוזק שלה ויגרמו לנזקים רבים.

כאשר מדובר בסלון עור, עלות תיקון ספות עור תהיה גבוהה מאוד ומכאן הצורך החשוב לשמור היטב על הספה.

המיקום של הספה בחלל החדר הוא מאוד מרכזי ומהווה נקודת מפגש אטרקטיבית לכל סוג של מפגש ונהוג בדרך כלל לשלב במפגשים מזון ושתייה אשר גורמים איך לא, לכתמים רבים. כתוצאה ממזון שנופל ונשפך על הספה וכאשר מדובר בסלון עור לבן, ישנה חשיבות גדולה מאוד על ניקוי הסלון מיד כאשר הכתמים נגרמים.

שכן אם לא, עלולים להיווצר כתמים על גבי העור אשר יהיה צורך בניקוי עמוק ויסודי מצד חברה לניקוי ספות אשר תשתמש בחומרי ניקוי חזקים ויעילים לביצוע ניקוי ספות עור לבן. יש להבין כי כל כתם אשר נוצר על גבי ספת העור, עלול להכיל חומרים ומזהמים אשר אינם מטיבים עם עור הספה ועלולים ליצור חורים קטנים שלא בטוח שיהיה אפשר לתקן אותם ביעילות גבוהה ומתוקף כך יש לבצע ניקיון איכותי ומקצועי לספת העור על מנת להסיר ממנה את שכבות האבק והלכלוך וכן את הכתמים העיקשים ולהשיב לספה את הברק והאיכות ובעיקר את נוחות הישיבה.

תהליך ביצוע ניקוי ספות עור

תהליך ניקוי ספות עור מתבצע בשלבים אשר חשוב מאוד כי ייעשו באופן מלא ומבלי לפסוח על שלבים שכן אז הניקוי לא יהיה אפקטיבי ולא יביא לתוצאות הטובות ביותר והן ניקוי מלא של הספה. יש להבדיל בין ניקוי שבועי של הספה או ניקוי לאחר הופעת כתמים, לבין ניקוי יסודי ומקצועי שהינו מורכב יותר ודורש ידע והבנה מקצועית בתחום. ניקוי אשר מתבצע באופן ביתי הינו ניקוי פשוט מאוד הכולל ניגוב האבק ושימוש בחומר ניקוי ייעודי לסוג ולבצע העור וזאת על מנת שלא ייווצרו נזקים לספה שהם תוצאה ישירה מחומר הניקוי האגרסיבי. בעל מקצוע אשר יגיע אליכם לביצוע ניקוי יסודי ומורכב, יבצע את תהליך הניקוי בכמה שלבים עיקריים:

  1. ניקוי אבק ולכלוך – טרם הפעלת הכלים הכבדים וחומרי הניקוי החזקים, ראשית כל יש לבצע ניקוי של האבק אשר הצטבר על גבי הספה. מדובר בניקוי מאוד פשוט אשר חייב להתבצע היטב על מנת שהניקוי המאסיבי שיגיע אחריו, לא יהיה לשווא. חובה לעבור על כל שטח הספה בין אם מלפנים ובין אם מאחור וכמו כן בין כריות המושב. אם ניתן להסיר את המושבים, רצוי לעשות זאת על מנת להגיע לכמה שיותר מקומות אשר נחבאים לעין ושם מצטברים הכי הרבה לכלוך ואבק אשר מוביל לנזקים.

2. שימוש בחומר ניקוי – לאחר שהסרנו את שאריות האבק והלכלוך אשר הצטברו בספה הגיע השלב של השימוש בחומרי ניקוי לצורך ביצוע ניקוי ספות עור לבן. בשלב זה משתמשים במגוון חומרי ניקוי תעשייתיים אשר מיועדים במיוחד לספות עור בצבע לבן אשר נחשב לצבע מאוד עדין ויש להשתמש בחומר הניקוי המתאים במיוחד אליו. בשלב זה מורחים את חומר הניקוי על הספה ומשתמשים באביזרים שונים במטרה לחדור היטב אל תוך הכתמים במידה ויש, ולהסירם ביעילות ללא השארת אף כתם על גבי המשטח. יש לעבוד בזהירות עם חומרי הניקוי ולמנוע נזקים לספה. לאחר סיום השימוש בחומרי הניקוי, יש לבצע ניגוב עם מטלית לחה על גבי שטח הספה לצורך הסרת שאריות חומר הניקוי.

3. מריחת חלב עור – עם תום תהליך ניקוי הספות, חשוב מאוד לשמר את העבודה לאורך זמן וכאן נכנס המרכיב של חלב עור אשר מקנה לספת העור שכבת הגנה אולטימטיבית וכן שומר על העור מפני סדקים וזאת באמצעות החומר אשר מקנה לו אלסטיות ומחדש אותו היטב. שימוש בחלב עור אינו צריך להיות רק בזמן ניקוי יסודי, אלא רצוי להשתמש בו אחת לחודש ימים לאחר שמנקים את הספה היטב ובכך לספק לספה מראה חדש ונקי לאורך זמן. 

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בחולון

שמעתם על שירות ניקוי ספות מקצועי בחולון? ואתם רוצים לדעת האם באמת כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום? פניתם למקום הנכון , SOS Clean חברה מקצועית המתמחה

קרא עוד »

ניקוי ספות בראש העין

ראש העין היא העיר המתפתחת ביותר במרכז הארץ. מעיר מנומנמת היא הפכה לאחת הערים עם האוכלוסייה הצעירה ביותר. שכונת נצבה, פסגות ואפק הפכו יעד מרכזי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים במפעל

ניקוי שטיחים במפעל SOS Clean מפעל לניקוי שטיחים ניקוי השטיח מחול ולכלוך! נטרול ריחות שתן! הסרת כתמים ונטרול ריחות שתן! ניקוי וחיטוי עמוק ויסודי! הובלה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם