ניקוי שטיחים בתל אביב

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בתל אביב

היי ,בין אם אתם עסק או לקוח פרטי. אם הגעתם לפוסט, כנראה זה סימן שגם אתם עשיתם חיפוש קטן בגוגל. ואולי, קיבלתם המלצה מאתר כלשהו. מה שבטוח, זה שאתם מתעניינים לבצע ניקוי שטיחים מקצועי בתל אביב. במאמר זה נסביר וננסה לפרט עד כמה שאפשר על כל השיטות לניקוי שטיחים ניידים בתל אביב , ניקוי שטיחים במפעל וניקוי שטיחים בבית הלקוח. בין הנושאים שנדבר עליהם יהיו כיצד לבחור חברה לניקוי שטיחים מקצועית או אולי בכלל לנסות לנקות לבד. ובכל מקרה לא נשאיר אתכם בלי כמה עצות שלנו כיצד לשמור על תחזוקה טובה , בריאה ומומלצת .על מנת לשמור על השטיח שלכם לאורך זמן רב יותר, גם אם אתם מתכוונים לבצע מידי כמה זמן ניקיון מקצועי.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

רוצים לשמור על השטיח – תתחזקו אותו

שטיח נקי ובריא הוא תוצאה ישירה של תחזוקה נכונה של שטיח. רובנו אינו מעניק תשובת לב ראוי לתחזוקת שטיחים ובמיוחד בתל אביב, עיר שהיא ללא הפסקה. אנחנו עסוקים בעבודה ובזמן הפנוי שלנו בבית ניקוי השטיח הוא לא בדיוק בסדר העדיפויות שלנו. ישנם מעט אנשים שמעניקים מעט תשומת לב מה שבהחלט לא מספיק. שמירה לא נכונה של השטיחים או אי השמירה עשויה לגרום להם להראות מאוד ישנים, כאשר הברק יורד הגוון משתנה והבד הופך לבליה. אין לכם מושג כמה חול יכולים לצבור השטיחים. החול שוקע עמוק לתוך השטיח ביחד עם אבק ולכלוך ווזה גורם לתופעה מאוד מדאיגה – חיידקים!

אם אתם מתחזקים לבד את ניקיון הבית, תחזוקה נכונה על השטיח – הוא שאיבה לפחות פעם או פעמיים בשבוע. יש לשמור את השטיח יבש ומאוורר. כאשר אתם עושים שוטפים את הבית אל תתעצלו – קפלו את השטיח ושימו אותו במקום יבש. שטיח רטוב עלול לגרום לתופעת עובש. אשר לא רק שאינו נעים הוא אף מסוכן לנו ולבעלי החיים ופעוטות.

הסרת כתמים משטיח באופן עצמאי

הסרת כתמים לבד אינו מומלץ לשטיחים העשויים מבדים טבעיים כגון: צמר , כותנה , ויסקוזה או משי. ולא משנה אם הם עבודת יד או מכונה. ראשית נזהה ממה עשוי השטיח – רוב השטיחים ניתן למצוא מדבקה בגב השטיח בא יספרו לנו ממה עשוי הבד. מה המידות שלו ואת המפעל בו הוא מיוצר. וגם הסבר קצר כיצד יש לנקות את השטיח. אם ברשותכם שטיח מבד טבעי פנו אלינו לייעוץ.

מכונה מקצועית לניקוי שטיחים במפעל בתל אביב
מכונה מקצועית לניקוי שטיחים במפעל

במידה ברשותכם שטיח מבד סינטטי – תוכלו למצוא מגוון רחב של חומרי ניקוי שטיחים בחנויות בתל אביב בהם תוכלו לעשות שימוש. יש כמובן לקרוא את הוראות השימוש ולפעול לפי ההמלצה שלהם. אין להתשמש בכמות גבוהה מהמומלצת , שימוש יתר עלול לעשות יותר נזק מתועלת. במידה ואין ברשותכם להשיג חומר. תוכלו להשתמש אפילו בנוזל כלים. שטפו לאחר מכן טוב טוב את האזור ותייבשו בעזרת פן , שמרו על מרחק בטוח של 30-40 ס"מ. במידה ונשאר כתם חזרו על הפעולה שנית.

ניקוי שטיחים מקצועי מפחית אלרגיות

אחת הבעיות הנפוצות שיוצר הלכלוך והאבק בשטיחים בפרט ובריפודים ביתר הוא הצטברות קרדית אבק הבית שאזור המחייה שלה הוא בעיקר השטיח בביתנו או במשרד. הוא עלול להיות מסוכן לבריאות שלנו במיוחד לאנשים עם סימפטומים לאסתמה הסבולים מבעיות בדרכי הנשימה.

ניקוי מקצועי של שטיחים בתל אביב כמובן יטפל בתופעה, אך חשוב להקפיד על כמה כללים על מנת שהקרדית אינה תחזור במהרה. פעולה פשוטה כמו הוצאת השטיח לשמש ישירה תפחית עד 90% מהקרדית אבק. ניעור השטיח עם דופק שטיחים עשוי לעזוק להגיע אף לתוצאה מושלמת. לשאוב את השטיח על בסיס שבועי זה הוא הכלל הכי חשוב, רצוי גם להפוך את השטיח על הצד ההפוך ולשאוב גם שם.

ישנם מחקרים קליניים רבים – אשר תוצאותיהם מראות שניקוי מקצועי מפחיתה את רמת החיידקים עד 93%. וניקוי במפעל ימנע לחלוטין היווצרות העובש העלול לקרות בייבוש לא תקין של השטיח.

ניקוי שטיחים בתל אביב חובבני לעומת ניקוי לא מקצועי

קרה לכם שביקרת אצל קרובי משפחה או חברים בתל אביב ולא הבנתם איך השטיח המלוכלך שלהם פתאום נראה חדש לחלוטין? אם אתם לא שומרים את המחמאות לעצמכם והערתם להם שאתם בהלם. יכול להיות שגם הם ביצעו ניקוי שטיחים מקצועי בתל אביב. אך לא תמיד זה המצב. ישנם חברות ניקוי אשר מחפשות להרוויח קצת יותר מגיעות לעשות את הניקוי בבית הלקוח. שיטה זו אינה מומלצת לרוב השטיחים הניידים. במיוחד ללקוחות אשר אין להם מרפסת שמש או גינה שניתן לתלות בו את השטיח לתנאי ייבוש טובים והשטיח עלול לפתח עובש שאינו מומלץ בשום אופן – הוא גורם לריחות בלתי נסבלים וכמובן מסוכן לבריאות. ניקוי שטיחים בבית הלקוח הוא ניקוי מעל פני השטח בלבד. רוב המכונות לניקוי אין להם מספיק עוצמה לחדור לעומק הסיבים – כגון שטיחי שאגי, שטיחי צמר. ובטח שלא לשאוב את כמויות החול אשר מצטבר עם השנים. לכן אנו ממליצים על ניקוי שטיחים מקצועי בתל אביב רק במפעל!

ניקוי שטיחים בתל אביב, ייבוש בתנאיים אופטימליים

ניקוי שטיחים בתל אביב ע"י המומחים שלנו

ניקוי שטיחים בתל אביב מומלץ לעשות רק על ידי מסירת השטיח לניקוי במפעל. נציגנו בשלב שיחת הטלפון הראשונה שלכם יבקשו ממכם לשלוח תמונה של השטיח ולמדוד את גודל השטיח. ניקוי שטיחים מתומחר לרוב לפי מ"ר – אורך כפול רוחב. מחיר ניקוי שטיח במפעל לרוב נע בין 65-80 ₪ למ"ר וההבדל במחירים הוא בסוג השטיח. שטיחי שאגי לדוגמא המחיר עבורם הוא 65 ₪ . ושטיחים פרסיים עבודת יד הוא 80 ₪.

ההבדל הוא בשיטת הניקוי וסוג הבד הדורשים תשומת לב וחומרים מיוחדים. לרוב הפעולה היא די דומה כאשר שטיח שאגי ושטיח עבודת יד יעבור ניעור במכונה או ניעור עדין יותר עם דופק שטיחים מיוחד אשר אינו פוגע בבד. לאחר מכן הוא יעבור השרייה בחומרי ניקוי מיוחדים כאשר שטיחי עבודת יד עושיים לרוב מצמר ומצריך חומר מיוחד אשר עבר בדיקה איכות שאינו פוגע בבד וקיבל תו תקן "Wool Safe" מהמכון העולמי. לאחר ההשריה השטיח יכנס למכונת קרצוף בו השטיח מתקרצף בחומרי הניקוי עם מברשות עדינות אשר מסירי את התכמים הקשים ביותר ושטיפה עם חומרי ריכוך. לחומרי הריכוך תפקיד נוסף והוא לנטרל את החומרים הפעילים הנמצאים בחומרי ניקוי וזה יבטיח שטיח רך ונעים למגע. מפה השטיח יעבור לשלב הסחיטה במכונה אשר מסתובבת בצנטריפוגה וגורמת לכל המים לרדת לביוב. בשלב האחרון תחת תנאי ייבוש אופטימיים השטיח נתלע על מתקן תלייה תחת צל ומתייבש לחלוטין עד שהוא מוכן לחזרה לבית הלקוח.

מחיר ניקוי שטיחים בתל אביב

מחיר ניקוי שטיחים בתל אביב בבית הלקוח: עלות ניקוי שטיחים טבעיים מצמר, כותנה או משי – עבודת יד או מכונה כגון: שטיחים אפגניים, פרסיים, ארמניים, אוזבקים, טורקים, סינים, שטיחי איתמר, שטיחי ארבל וכו' החל מ65 ש"ח למ"ר. ניקוי שטיחי שאגי אומנם אינם שטיחים מבד טבעי אך עלות הניקוי יעלה כמו ניקוי שטיחים אלו. מחיר מטר מרובע מחושב אורך השטיח כפול רוחב. לדוגמא שטיח באורך 3 מטר על 2 מטר רוחב הוא שטיח 6 מטר מרובע (מ"ר)

מחיר ניקוי שטיחים במפעל הקרוב לתל אביב: עלות מחיר ניקוי שטיחים במפעל יעלה לכם פשוט תוספת 15 ש"ח עבור כל מ"ר. כך לדוגמה כל השטיחים הטבעיים יעלו כ80 ש"ח למ"ר ושטיחים סינטטיים יעלו כ65 ש"ח למ"ר. שזה אומר מחיר ניקוי שטיחים סינטטיים בבית הלקוח עולה רק 50 ש"ח למ"ר.

הנחות ומבצעים בהזמנת ניקוי שטיחים בתל אביב

אם אתם כבר החלטתם להזמין ניקוי שטיחים מקצועי בתל אביב , תדעו הזמנת של יותר משטיח אחד – נותן לכם הנחת כמות. שזה אומר על ניקוי שטיח שני תקבלו 5 ₪ הנחה למ"ר ושטיח שלישי וילך 10 ₪ למ"ר. חברתנו מבצעת גם ניקוי ספות בתל אביב כך גם ניקוי מזרונים בבית הלקוח. הזמנת כמה פריטים לניקוי נותנת אפשרות להנחות והוזלת העלויות – כך למשל 50 ₪ הנחה על ניקוי הספה ו50 שח נוספים לניקוי מזרן או רכב. הרי אנחנו כבר אצלכם בבית!

אולי מעניין אתכם גם?

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בסביון

כולנו אוהבים להתכרבל עם השמיכה בחורף או בלי חולצה על הספה הנעימה שלנו בקיץ. בין אם זה סתם במנוחה אחרי העבודה, צפייה בטלוויזיה עם המשפחה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בנתניה

אם הגעתם לפוסט זה – סימן שגם אתם אוהבי שטיחים ניידים בבית. הוא מקנה לנו אווירה חמימה בתקופות החורף, מוסיף המון צבע ונעימות לסלון או

קרא עוד »

ניקוי ספות בבני ברק

תושבי בני ברק זקוקים לניקוי ספות וריפודים? חברתנו SOS Clean מתמחים בניקוי כל סוגי הספות מבד ומעור. צוותי הניקוי שלנו בעלי ניסיון רב שנים, המעניקים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם