ניקוי ספות בתל אביב

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

חברתנו נוסדה בשנת 2010 בישראל, ואלכסנדר הרץ בעלי החברה מחזיק בתעודת הסכמה מקצועית מטעם האיגוד האמריקאי של מנקי ריפודים ושטיחים אותה רכשנו בניסיון לאחר שנתיים של עבודה כשכירים בחברה המובילה בעולם בארה"ב.

יחד עם מכונות תעשייתיות ועוצמתיות שברשותנו – אנו מעניקים אחריות מלאה לכל עבודה. 100% שביעות רצונכם מובטח במהלך כל התהליך.

חומרי הניקוי שלנו – בעלי תו תקן בטיחות בטעם הFDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי מבטיחים לכם מקסימום ניקוי ו- 0 סיכון לבריאותכם והסובבים אתכם.

**מעל 1000 ספות שניקינו בממוצע בכל שנה – צברנו ניסיון של מעל 50,000 ספות. יחד עם מאות המלצות של לקוחותינו, אנו מעניקים לכם הבטחה שהספה ואתם בידיים הכי טובות! לקריאה של מעל 600 ביקורות של לקוחות מאתר מידרג וגוגל לחצו כאן.

ניקוי ספות בתל אביב לפני ואחרי

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים בעל מקצוע?

אורך תהליך הניקוי – בכדאי להבטיח הצלחה של 100% קודם כל צריך זמן. בחברה שלנו זמן הניקוי הממוצע של ספה פינתית או 3+2 אורך בין שעה במינימום ועד אפילו שעתיים. למה זה לוקח כל כך הרבה זמן? צריך לתת לחומר שלנו השרייה וקרצוף טוב על מנת שגם הלכלוך שהצטבר בתוך הבד יתפרק ויהיה ניתן לחילוץ מהספה.

שימו לב – חברות המציעות שירות מהיר לניקוי בין 30-60 דק' צריכה להדליק לכם נורת אזהרה. אלו חברות שבדרך כלל גם מציעות סכום נמוך משמעותי לניקוי הריפוד שלכם. החיסרון כמובן שהם לא מחלצים את כל הלכלוך שהצטבר. והלכה למעשה משאירים הרבה לכלוך מאחור, ובכך הכתמים יחזרו כאילו לא נשטפה הספה.

חומרי ניקוי – חברות רבות בתחום משתמשות בחומר ניקוי כימי חזק מאוד. לדוגמא חומר ניקוי בין 11-14 PH משמע אלקלעי מאוד. החומר מזיק לשכבת טפלון המגינה על הבד , מה שמכונה בד "דוחה כתמים". חומר ניקוי בדרגת חוזקה גם אינו מתאים לסיבים טבעיים ועלול להסב נזק בלתי הפיך.

אצלנו עושים שימוש רק בחומרים בדרגת PH 6-9 משמע קרוב מאוד לניטרליות. החומר אינו מזיק גם לבעלי חיים ולבני המשפחה.

זמן ייבוש – ייבוש ספה הוא משהו שכמעט ואין לנו שליטה עליו. מה שכן. מכיוון שחברתנו מבצעת ניקוי ספות בתל אביב עם המכשור החזק והעוצמתי ביותר, זמני הייבוש שלנו מתקצרים ב20-30% לעומת המתחרים.

בחודשי הקיץ – זמן ייבוש בין 4-12 שעות

בחודשי החורף בין 12-24 שעות.

הניקוי המקצועי שלנו כולל הכל:

  • ניקוי והסרת כתמים קשים – דם, זיעה, שומן גוף, כתמי אוכל ושתייה, לק, מסטיקים, עובש, שתן, צואה ועוד.
  • הניקוי שלנו ינטרל את הריחות הקשים ביותר – ריחות שתן, סיגריות, ריח בעלי חיים ועוד.
  • ניקוי ספות בתל אביב בכל שכונות העיר – יפו, רמת החיים, לב תל אביב, נווה צדק, שרונה, פלורנטין, רמת אביב, יפו העתיקה, בבלי, כרם התימנים, כרם שלם, רמת אביב ג', יד אליהו, הקריה, גבעת עמל ב', תל ברוך, נווה שאנן, נווה עופר, שכונת התקווה, צהלה, ישגב, נחלת יצחק, הדר יוסף ועוד ועוד…
  • ענו מעניקים הדגמה חינם ללא התחייבות כלל וכלל.
  • נטרול חיידקים, מזיקים וקרדית אבק הבית.
  • אנו מעניקים תעודת אחריות מלאה – הן מפני נזקים והם אחריות מלאה לניקוי מלא. לא נקי? נחזור לניקוי ספות נוסף!!!

ניקוי ספות בתל אביב – מחיר

מחיר ניקוי ספות בתל אביב אינו שונה מהעלות שגובים בעלי מקצוע עבור ביצוע העבודה בערים אחרות. העלות נעה בין 100-150 שח עבור מושב אדם. רוב הספות מתומחרות לפי 100 שח, כאשר מושב אדם נחשב לפי אורך 60 ס"מ. המחיר נגזר מסוג הטקסטיל כמו בד או עור או בד אימפלה. מורכבות העבודה, האם הספה בהירה או כהה. רמת הכתמים וניקוי קודם. העבודה תכלול – ניקוי יסודי, בישום בסוף העבודה וניגוב הריצפה. תיתכן תוספת עלות עבור שכונות בתל אביב שאין בהם חניה בכחול לבן. מה שמצריך חניה בחניון, עבור זה תשלמו את השתתפות של 30 שח. בנייני חסרי מעלית תגבה תוספת עלות 10 שח עבור כל קומה. המחירים כוללים מעמ.

כמה עולה לנקות ספה בתל אביבמחיר
ניקוי ספה דו מושבית250
ניקוי ספה תלת מושבית350
ניקוי ספה 4 מושבים420
ניקוי ספה 3+2 או פינתית470
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי כריות נשלפות דו צדדי50
עלות לניקוי כורסה100-250
עלות לניקוי הדום80
עלות לניקוי כיסאות35-70

שירותי ניקוי נוספים לתושבי ת"א

חברת SOS Clean בעלת תעודת הסכמה של ניקוי כל סוגי הריפודים כבר אמרנו? שירותי ניקוי ספות בתל אביב כוללים שירותי ניקוי נלווים, כמו: ניקוי ריפודי רכב, כיסאות, כורסאות, מזרונים , הדומים, וילונות וריהוט גן.

בנוסף אנו מבצעים ניקוי כל סוגי השטיחים במפעל מקצועי קרוב לתל אביב. ניקוי השטיחים שלנו כולל הובלה הלוך וחזור לביתכם ללא תוספת עלות. במהלך הניקוי אנו מסירים כל סוגי הכתמים, מנטרלים ריחות רעים, מבצעים חיטוי מלא ואף יכולים לתקן תיקוני קלים שהשטיח שלכם אולי זקוק לו.

תוכלו להזמין מספר פריטי ניקוי ונבצע את הכל בקריאת שירות אחת. ככל שתזמינו מספר רב יותר של פריטים לניקוי, כלומר עבודה גדולה יותר – כמובן תקבלו הנחה גדולה יותר וזה בהחלט משתלם יותר.

זמן קריאה משוער: 11 דקות

ניקוי ספות בתל אביב כל מה שצריך לדעת

מה שלא נגיד על תל אביב , לא נוכל לתאר אותה כמו שצריך. "התפוח הגדול של ישראל", "עיר ללא הפסקה" , "עיר האורות". אבל אם אני אנסה לתאר אותה בהקשר של ניקוי ספות בתל אביב בכמה מאפיינים – אני אגיד שהעיר הזו מאופיינת במספר הרב ביותר של שוכרי דירה במרכז הארץ. בין עם המעבר הוא עם הריהוט שלכם או שקיבלתם אותו מבעליו הקודם, זה הזמן לבצע את הניקוי. מאפיין נוסף של האוכלוסייה, הוא מספר הרב של עובדי היי-טק המחפשים דירה קרוב לעבודה. עבודות אלו דורשות שעות עבודה ארוכות והשקעה בקריירה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר זמן לתחזוקה נכונה של הריהוט. אחת לתקופה מומלץ להתקשר ולהזמין חברת ניקוי ריפודים שתעשה זאת עבורכם.

אם גם אתם עוברים דירה לגור בתל אביב, ברוכים הבאים. בין אם קיבלתם דירה שכורה עם הספות מהדיירים הקודמים או מעבירים את הריהוט שלכם לדירה החדשה. זה הזמן לבצע בהם ניקוי ספות מקצועי. במאמר זה נביא לכם יתרונות של חברתנו על פני חברות אחרות לבצע עבורכם את הניקוי או שתוכלו לנסות ולבצע את הניקוי לבד, בעזרת המדריך שלנו לניקוי ספות בד באופן עצמאי..

ניקוי ספות בתל אביב במעבר דירה

ואיך זה קשור מעבר דירה עם ניקוי ספות בתל אביב שוב פעם? בגלל האוכלוסייה הצעירה והדינמית בתל אביב, פעמים רבות הדירות השכורות מגיעות עם ריהוט מלא. סלון הבית זה הלב ומרכז הבית, בוא אנו מבלים בצפייה בטלויזיה , אוכלים בא את ארוחת הערב, מזמינים לארח חברים , ולפעמים סתם ישנים שנ"צ לאחר שעות ארוכות בעבודה. אין אדם אחד שלא היה רוצה להתרווח על ספה נעימה ונקייה ומכיוון שאיננו יודעים מי היה לפנינו בדירה וכיצד שמרו על הריהוט, האם היה לו כלב או חתול. זה גורם לאי שקט ולאי נוחות לשוכרים החדשים.

ומה הפתרון?

כשמזמינים אותנו לנקות ספה בת"א ובמרכז הארץ בכלל, אנו בחברת SOS Clean – יודעים לבצע ניקיון עמוק ויסודי גם למזרנים וניקוי שטיחים בתל אביב.

בעזרת שילוב של חומרים מנצחים ומכשור מתקדם התוצאות מדברות בעד עצמן.

  • הסרת כתמי דיו מספה, פיפי, קיא, אוכל, קפה , דם, תה, קולה וכו'..
  • נטרול ריחות רעים – ריחות זיעה , שתן , עובש, רטיבות וכו'
  • חיטוי מלא – השמדת חיידקים וקרדית אבק הבית
  • 100% שביעות רצון ואחריות לכל עבודה
ניקוי ספות בתל אביב
ניקוי ספות בתל אביב

אז איך זה מתבצע?

בדיוק כמו במכונת כביסה בעזרת 3 שלבים:

שלב 1 – מיון הבדים הוא השלב החשוב ביותר שבוא אנו מזהים את סוג הבד ומתאימים את חומר הניקוי. בחירה לא נכונה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך. ואיש מקצוע לא מיומן וחומרים לא איכותיים תשאיר את הספה לא נקיה מספיק או אף הרוסה.

שלב 2 – שלב הסיבוב של המכונה עם הדטרגנט זה השלב בוא אנו מרססים את הספה בחומר הניקוי המתאים ומברישים אותו לתוך הבד וגורמים ללכלוך להיפרד מהסיב. שוב איש מקצוע לא מיומן יכול לגרום נזק לבד.

שלב 3 – שלב השטיפה והסחיטה הוא השלב העיקרי שהלקוח רואה בזמן ניקוי ספות בתל אביב , זהו שלב האורך הכי הרבה זמן. בעזרת מכשור הזרקה ויניקה אנו ממלאים את המכונה ב20 ליטר של מים נקיים, מוסיפים חומר מרכך מתאים לסוג הבד, ובעזרת ידית ריפודים מתאימה אנו שוטפים את הלכלוך וחומרי הניקוי שכבר התפרקו בשלב 2 .

חשוב לציין – לא כל אנשי מקצוע בתחום מוסיפים את המרכך המיוחד בשלב הסופי ושוטפים את הבד בעזרת מים בלבד. מכיוון שכל החומרים מייבאים אותם מחו"ל הם מאוד יקרים. חסכון שלהם בא על החשבון שלכם – כל הספה לא נעימה למגע , שאריות של חומרי דטרגנט שונים נשארים בספה ובסופו של דבר זה יגרום ללכלוך רב להצטבר במהירות רבה יותר על הספה מכיון שלחומרי ניקוי יש תכונה של ספיגות לכלוך.

ניקוי ספות בתל אביב לפני ואחרי
ניקוי ספות בתל אביב לפני ואחרי

תחזוקה נכונה של הספות מדוע זה חשוב

שמירה נכונה של ניקוי ספות בתל אביב תופתעו לדעת אינו קשה במיוחד. לא תמיד יש לנו את הזמן והרצון לבצע אותה, כי לא תמיד אנחנו יודעים איך. אנו עסוקים שעות רבות בעבודה, וכל מה שבא לנו הוא לחזור הביתה לחיק המשפחה וליהנות מחברתם, להתרווח על הספה ולצפות בטלוויזיה. אך דעו לכם ששמירה על הספות היא שמירה על בריאותם. וזו מכיוון, שהסלון בד שלנו הוא בריכת חיידקים. תנאי הלחות, והחום הם תנאיים מושלמים להתרבות החיידקים וקרדית אבק הבית. לאנשים בעלי מערכת חיסון חלשה, תופעה זו עלולה לפתח נזלת, גירוי בעור, אלריות וקוצר נשימה. במקרים חריפים גם עלולה להתפתח מחלה. זה אפשר למנוע על ידי תחזוקה נכונה ולהפחית את רמת החיידקים על ידי ניקוי עצמי או ניקוי מקצועי.

כיצד לבצע ניקוי ספות בתל אביב באופן עצמאי

ניקוי עצמאי של ספות בתל אביב מתחיל בשאיבה על בסיס שבועי. כשאתם מנקים את הבית אחת לשבוע אל תוותרו לעצמכם, שאבו גם את הספות. שאיבה על בסיס שבועי מפחיתה על 90% את הקרדית אבק הבית. שאיבת הלכלוך והפירורים מפחיתה את רמת החיידקים ובכך שומרת עליכם בריאים יותר. רוצים לבצע חיטוי? תוכלו לרכוש מוצר חיטוי המתאים לספות הבד שלכם. תוכלו להתייעץ עם החנות רהיטים או עם בעל מקצוע בתחום ניקוי ספות ולקבל עצה באילו חומרים להשתמש. אחת לחודש או חודשים רססו נגבו ואתם מסודרים.

למה לבחור בנו לבצע עבורכם ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean עובדים שנים ארוכות בכל השכונות בתל אביב, עבודות במשרדי חברות ובמגזר הפרטי ועל כך יעידו מספר רב של לקוחותינו הממליצים באזור. אם אתם מחפשים חברה אמינה שתבצע עבורכם עבודה נאמנה אתם מוזמנים להתקשר ולהתרשם, לקבל ייעוץ חינם ואף הדגמה חינם בביתכם. וזה ללא כל התחייבות מצידכם. לקחותינו מקבלים שירות באיכות הגבוה ביותר תוך שימוש בחומרים אקולוגיים ירוקים שאינם גורמים נזק לכם ולסביבתכם. וזה יעיד דרך הפעולה שלנו, שאפילו אנחנו עובדים בלי מסכה וכפפות. המכשור המתקדם שלנו נבחר בין יצרנים המובילים ביותר בתחום תוך דגש על חדשנות ללא פשרות.

שילוב חומרי ניקוי המצויינים שלנו ומכונות חדישות בטכנולוגיה הזרקה ויניקה מבטיחים תוצאות עד 100% לשביעות רצונכם המלאה. עד כמה אנחנו בטוחים? לא אהבת-לא שילמת! תנסו אותנו – זה בדוק!

ועכשיו גם במבצע לתושבי ת, מזמינים ניקוי ספות ומקבלים ניקוי מזרונים בתל אביב ב30% הנחה. ניקוי שטיחים בתל אביב (במפעל) ב55 שח למ"ר

שאלות נפוצות על ניקוי ספות בתל אביב

כמה עולה ניקוי ספות בד או עור בתל אביב?

שאלה מצוינת – על מנת לענות עליה במדויק נשמח לקבל תמונות לוואטסאפ למספר 0533006162 וניתן מחיר מדויק. אך אם תרצו לדעת בערך, המחיר נע בין 89-129 ש"ח למושב אדם.

מה ההבטחה שלכם שאתם מקצועיים ומנקים את הספות כמו שצריך?

אנחנו מבטיחים שירות יוצא דופק, בטוחים כל כך בתוצאות לשביעות רצונכם המלאה שהסלוגן שלנו הוא לא נקי? לא תשלמו שקל.

כמה זמן לוקח לכם לנקות ספה 3+2 ?

אנחנו משקיעים בכל לקוח. לכן, לא תמצאו אצלנו עבודה זריזה. זמן הממוצע לניקוי ספה בגודל סטנדרטי היא בין שעה לפחות ועד שעתיים.

האם השירות כולל הסרת ריחות לא נעימים או נטרול ריחות שתן?

אנחנו לא גובים תשלום נוסף על נטרול ריחות שתן ועושים את זה כחלק מהשירות המצוין שלנו. הספה שלכם בסיום תריח ותראה שוב נהדר ותוכלו ליהנות ממנה עוד רבות.

האם החומרים שלכם בטוחים לשימוש?

אנחנו אפילו לא משתמשים בכפפות. החומרים שלנו נועדו לשימוש בטוח והם טבעיים לחלוטין.

כמה זמן אי אפשר לשבת על הספה אחרי הניקוי ?

הציוד המשוכלל שלנו מאפשר שאיבה טובה יותר של רוב המים. כ97% מהמים נשאבים מהספה, ולכן הזמן הממוצע אחרי הניקוי שלנו יורד בחצי מהייבוש הרגיל של מנקי ספות האחרים. זה נע בין 4-12 שעות בחודשי הקיץ.

מתאים לי, מתי תוכלו לבוא?

אנחנו בזמינות שיא ללקוחות שמחפשים ניקוי ספות בתל אביב. עד 72 שעות מקסימום נוכל כבר לנקות אצלכם את הסלון.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בקריית אונו

שטיח איכותי במראה אלגנטי ויוקרתי מקנה מראה מכובד ואיכותי והוא התכשיט הכי יפה בבית. הוא מקשט את הרצפה בסלון ובחדרים ומהווה מקור לגאווה לכל דיירי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחדרה

אנשים לא מודעים לכך, אבל יש חשיבות רבה בבחירת חברת ניקוי שטיחים כאשר מחפשים אחת כזו בחדרה. לפני בחירת חברת ניקיון חשוב שתדעו את שיטות

קרא עוד »

הסרת כתמי לק

מדריך איך מורידים לק מספה ושטיחים – אומרים לעשות ציפורניים לבד חוסך כסף רב, ואומרים גם שזה קל, אז אומרים! והינה עשיתם את הבלתי נתפס

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם