ניקוי ספות בד

SOS Clean חברה לניקוי ספות בד עד הבית

ניקוי ספות בד רחיץ לא מקצועי עלול לפגוע במרקם הספה שלכם! חומרי ניקוי לא מתאימים עלולים לשחוק את שכבת ההגנה מפני כתמים. חברתנו SOS Clean עושה שימוש בחומרי ניקוי מותאמים ובכך מונעים נזקים מיותרים. בטכנולוגיה המתקדמת שלנו אתם מקבלים תעודת אחריות מלאה!

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בד רחיץ עד הבית

ניקוי ספות בטכנולוגיה והציוד המתקדם בישראל SOS Clean
Play Video about ניקוי ספות בטכנולוגיה והציוד המתקדם בישראל SOS Clean

אם יש ברשותכם ספת בד רחיץ, בוודאי בחרתם אותם בגלל הנוחות שלהם, אך גם בגלל שהיא אמורה להתנקות בקלות. אין ספק שיחסית לספת עור הם זולות יחסית ויפות בהרבה. הם מגיעות בשלל צבעים וסוגי בדים שונים. ספות בד יכולות להיות עשויות מבד טבעי או מבד סינטטי רחיץ (דוחה כתמים) ולעיתים שילוב של שניהם יחד. עם כל היתרונות בספת בד, ישנו חיסרון אחד מובהק – הם מתלכלכות מהר ולא תמיד פשוטות לניקוי למרות שהבטיחו לכם בחנות אחרת. זאת מכיוון שהם סופגות לכלוך ונוזלים. עם זאת אתם לא צריכים לדאוג. בעזרת חברה ניקוי ספות בד מקצועית, אתם יכולים ליהנות שוב מספה חדשה בדיוק כפי שהיא הייתה כשקניתם אותה.

חברתנו SOS Clean הינה חברת ניקוי ספות בד רחיץ מהמובילות בתחום ניקיון הריפודים. אנו מנקים את הספות בשיטה מתקדמת ומבצעים גם חיטוי בנוסף לניקוי המקצועי. אתם נהנים לא רק מספה נקיה , אלה גם בריאה יותר. אנחנו יודעים להתמודד עם כל סוגי הכתמים – ומתמחים בנטרול ריחות והסרת כתמי שתן!

לפניכם מאמר מושקע וכל מה שצריך לדעת על איך מבצעים ניקוי ספה מבד. למה זה חשוב? איך מנקים בשיטת העבודה שלנו? מתי כדאי להזמין את הניקוי וכמה זה עולה?

מתלבטים על חברת ניקוי ספות בד

למה לבחור דווקא בנו ?

חברתנו SOS Clean הינה החברה שהייתם רוצים בוודאות שתנקה עבורכם את הספות. אי לכך סיבות רבות שנפרט בהמשך. לנו ניסיון רב שנים בטיפול כל סוגי הריפודים, ניקוי ספות בד  וניקוי ספות עור. בחירה בנו היא בחירה בחברה אמינה אשר יודעת את העבודה, ומביאה לתוצאות לשביעות רצונכם המלאה.

  • לא נקי – לא שילמתם. וזה בדוק! אנו מתחייבות לספות נקיות 100% ללא פשרות!
  • מחירים הוגנים – אצלינו אתם בטוחים שהתמורה לכספכם מביאה לעבודה המקצועית והמשתלמת ביותר.
  • מקצועיות – ידע רב והניסיון שצברנו אינו מתחלף במחירים זולים.
  • ציוד מתקדם – הציוד שלנו מהמתקדמים בעולם, ואנו מחדשים אותו מידי שנה.
  • חומרים איכותיים – כל החומרים שלנו נבדקים לפני השימוש. נרכשים רק על ידי יבואנים רשמיים מארה"ב ומאושרים ובטוחים לשימוש.
  • אחריות – אנו מביאים אחריות לכל עבודה. גם מפני נזקים וכל אחריות לניקיון מלא.
  • מענה מהיר – לכל פניה תענו בהקדם ואנו פה עבורכם לייעוץ חינם.
  • הדגמה חינם – לא בטוחים אם להזמין אותנו? בואו תנסו אותנו בחינם להדגמה בביתכם.
  • מתבצע בבית – אנו מגיעים עד בית הלקוח ואין צורך להובלה למקום אחר.

ניקוי ספות בד המלצות לקוחותינו

איך מנקים ספת בד רחיץ - השיטה שלנו ב7 שלבים

בקצרה שיטת ניקוי ספות בד שלנו מדמה פעולת מכונת כביסה. אנו מרססים חומרי ניקוי וחיטוי מותאמים לסוג הבד של הספה.  מחכים שהחומר ימיס את הכתמים, מברישים ושוטפים את הספה עם חומרי מרכך מיוחדים. וכך זה עובד במפורט:

  1. לקוחות היוצרים קשר עם חברתנו בשיחת טלפון מהמלצה או מחיפוש באינטרנט מתבקשים לשלוח אלינו כמה תמונות. ומקבלים הצעת מחיר הוגנת.
  2. צוותי הניקוי המיומנים שלנו אשר מגיעים לבית הלקוח, מכינים סביבת עבודה בטוחה. אנו נזיז את הרהיטים ונמגן את הריצפה.
  3. צוותי הניקוי המקצועיים שלנו – יבצעו אבחון של הספה: סוג הבד (רחיץ או לא), סוגי הכתמים, גיל הספה ועוד. בהתאם לכך נבחר את אסטרטגיית הניקוי והחומרים המתאימים.
  4. בשלב זה הספה תעבור ריסוס חומרי ניקוי וחיטוי בכל חלקי הספה. חומרי הניקוי שלנו הם טבעיים לגמרי בתוספת מי חמצן פעיל 3% לטובת חיטוי עמוק ויסודי. כמו כן חומרי ניקוי ספות בד רחיץ שיש ברשותנו אינן מזיקים להגנה על בדים שעברו טיפול בהגנת טפלון ומקנים לה את היכולת להיות בד דוחה כתמים (רחיץ). 
  5. אנו נאפשר לחומר השרייה ארוכה לפירוק והמסה של הכתמים. ונעזור בכך שנבריש את הריפוד.
  6. בשלב הסופי זה, אנו מבצעים שטיפה בעזרת מכונה מקצועית לניקוי ספות בד בטכניקה "הזרקה-יניקה" בתוספת חומר מרכך מותאם. המכונה מזריקה מים בלחץ תוך שימוש בדוד חימום המים ל90 מעלות חום. ויניקת המים חזרה למיכל המים המלוכלכים עם כל הלכלוך שהיה על הספה.
  7. לסיום הספה נקייה לחלוטין. שטיפת הספה בקיטור מאפשרת חיטוי נוסף והמרכך המיוחד מביא לכך שהספה שלכם שוב רכה ונעימה ללא חומרי ניקוי וללא שאריות אבק ולכלוך. תהנו!
החברה המומלצת ביותר בניקוי ספות בד
החברה המומלצת ביותר בניקוי ספות בד

למה חשוב לנקות ספות בד גם אם לא מדובר בבד רחיץ

אנו עושים שימוש רב בספות שלנו. בין אם זה במנוחה לאחר יום העבודה או אירוח חברים או סתם צפייה בטלוויזיה עם המשפחה. הספות שלנו סופגות לכלוך ואבק רב אך לא רק. חוץ מהמראה האסתטי שחשוב לעיצוב הסלון, הספות שלנו צוברות כמויות גדולות של חיידקים ומזיקים שונים.

אחד מהם הוא קרדית אבק הבית הנפוץ, אשר חיי בסביבת הריפודים שלנו. מחקרים רבים מוכיחים שהאוויר שאנו נושמים מלא בהם. למעשה, אחד הגורמים למחלת האסתמה ובעיות אלרגיות אחרות נגרמות כתוצאה מכמויות גדולות ברהיטים לא נקיים.

ניקוי ספות מבד רחיץ בשיטה המקצועית בשיטה שלנו מנטרלת לגמרי את קרדית אבק הבית ובכך אתם יכולים לנשום שוב אוויר נקי יותר. ובכך לשמור עליכם ועל בני המשפחה שלכם.

סיבה נוספת לשמירה על ניקוי ספות בד רחיץ הוא בכך שניקיון מקצועי שומר על הריפוד שלכם לאורך זמן. ספה מבד גם אם לא דוחה כתמים המתוחזקת היטב זה כמו רכב שעובר טיפולים בזמן, פחות בעיות וספה לשנים ארוכות יותר.

למה לבחור אותנו

כמה עולה ניקוי ספות בד? מחיר ללא תחרות

מחיר ניקוי ספות בד רחיץ מחושב לפי גודל הספה , מורכבות התהליך, גיל הספה וסוג הבד (רחיץ או לא) אותו נדרש לנקות. אך לרוב ניקוי ספה מבד נקבע במחיר אחיד כאשר רוב המוחלט של הספות עשויות מבד סינטטי או משולב לפי מספר המושבים בספה. מחיר ניקוי מושב הוא 100 ₪ בתוספת 50 ₪ לגוף הספה. המחיר כולל גם ספות בד קטיפה.

ישנן גם ספות בד חריגים , כמו לדוגמה ספות מבד אימפלה המתומחרות כ150 ₪ למושב.

כאשר מדובר על מספר ספות בבית אחד המחיר יורד. או כאשר מזמינים גם ניקוי שטיחים בנוסף. בעל המקצוע נהנה מעבודה גדולה יותר והלקוח נהנה ממחיר מוזל יותר.

ניקוי ספות בד מקצועי VS ניקוי ספה לבד

אנו תמיד נמליץ על חברה לניקוי ספות בד רחיץ מקצועי מכל היתרונות שכבר ציינו. ניקוי בשיטה הביתית בהחלט בחלק מהמקרים יכול להביא לתוצאות יפות בנראות הספה. אך לא תוכלו לבצע את החיטוי לה היא זקוקה. סיבה נוספת שנמליץ על ניקוי מקצועי ולא ביתי היא שלעיתים חוסר הבחנה או ידע בסוג הספה ושימוש בחומרים לא מתאימים, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. כמו לדוגמא: חומר חזק מידי הפוגע בבד הרחיץ בשכבת טפלון המגנה עליו. היזהרו מכך.

רוצים לנקות את הספה שלכם לבד? יש לברר קודם באיזה סוג בד מדובר. לא יודעים? תוכלו להתייעץ אתנו ללא עלות ולקרוא מאמר מושקע לניקוי בד סינטטי באופן עצמאי.

במאמרים וטיפים תוכלו למצוא כתבות נוספות על ניקוי סוגי הבד השונים. בהצלחה.

חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה

מתי כדאי להזמין חברת ניקוי ספות בד

צבע דהוי – סיבה שהספה דהוי יכולה להיות עקב חשיפה ממושכת לשמש או בלאי טבעי של הריפוד. אך לרוב מדובר פשוט בספה לא נקייה. ניקוי ספות בד מקצועי כמו שמבצעת חברתנו יחדש לכם מיד את צבע הספה. במיוחד כאשר הספה בהירה או צבעונית כבר במהלך הניקוי אתם תראו את התוצאות לעין!

אבק – לעיתים ספות גם כאשר נשאבות על בסיס שבועי מעלות אבק. הסיבה לכך שכנראה האבק חדר כבר לעומק הספה, ושאיבה מעל פני השטח לא מביאה לניקיון הסופי. זהו מקרה שפשוט פוגע בבריאות הבית. עם הציוד המתקדם שלנו אנו נפתור לכם את הבעיה.

ריחות רעים – הפשרות גוף כמו זיעה ושומן גוף, בשילוב תוצרי מזון הנשפכים לפעמים על הספה, מרקיבים ומעלים תוצרי לוואי. אלו, בשילוב החיידקים מתפרקים למולקולות אמוניה המדיפים בריח רע. טיפול וחיטוי כמו שמתבצעת חברתנו תחזיר לספה את הריח הנעים אותו אתם מבקשים בחזרה.

כתמים – אלו בוודאי לא אסתטיים, ולא מוסיפים לנראות הסלון שלכם. ניקוי כתמים מוצלח קשה מאוד לעשות באופן עצמאי במיוחד בבד שאינו דוחה כתמים, ובמיוחד אם אתם לא יודעים את סוג הכתם. לכן תנו למומחים לשבור את הראש בשבילכם.

סוגי כתמים שאנו מנקים

שתן – מעל 200,000 בתי אב בישראל מחזיקים ברשותכם בעלי חיים. לעיתים הם או התינוקות שלנו לא מתאפקים ובכך נוצר כתם שתן עם ריחות רעים. חברתנו אלופה בהסרת, חיטוי ונטרול ריחות שתן. אתם יכולים להיות רגועים כאשר אנו מבצעים את העבודה.

כתמי אוכל – אין ספה שאין בה אזכור לאיזה משהו שנשפך עליה. כתמי אוכל שומניים, קפה או כל נוזל תוסס היא מחלה של כל ספת בד. חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי ספת בד באופן מקצועי ומסירים עד 100% בהצלחה סוגי כתמים אלו.  

משחקים של ילדים – צבע, דיו, סליים, דבק ולק הם רק חלק מהכתמים הנפוצים כאשר הילדים שובבים. אנו יודעים להתמודד עם כתמים אלו בהצלחה רבה גם כן. אך חשוב לדעת, שסוגי כתמים אלו נדרש להזמין חברת ניקוי ספות בד באופן מיידי. אחרת הכתמים עלולים להיות נזק בלתי הפיך.

צואה  או קיא – כתמים אלו הם קשים להסרה. אך אל דאגה בעזרת חומרי ניקוי האיכותיים שלנו וניסיון רב שצברנו, גם איתם נבצע 100% הצלחה בהסרה.

איש מנקה ספה עם מכונה מתקדמת

חומרי הניקוי שאנו עושים שימוש

חומרי ניקוי – חברתנו אינה עושה שימוש בחומרי ניקוי מסוכנים. החומרים שלנו מיובאים מארה"ב ובעלי אישור FDA האמריקאי. החומר העיקרי בארסנל שלנו הוא חומר מבוסס אנזימים: הם קיימים גם בגופנו ותפקידם לזרז תהליכים לפירוק חלבונים. כלומר כל סוגי הכתמים האורגניים.

חיטוי – חומר החיטוי העיקרי שלנו הוא מי חמצן פעיל 3% . אך לעיתים כאשר נדרש חיטוי חזק יותר כמו בניקוי מזרונים, אנו עושים אפילו שימוש בחמצן פעיל עד 50%. זה הוא חומר בטוח המפרק חיידקים ובקטריות וכל חומר אורגני מסוכן.

חומר שטיפה – ה א'-ב' בניקוי ספות בד רחיץ וגם בכביסת הבגד שלנו הוא לשטוף אותו היטב גם מחומרי הניקוי. חומרי השטיפה שלנו מיועדים לשימוש מקצועי ומנטרלים את השפעת חומרי הניקוי. בכך, הספה נשארת רכה ונעימה וייקח זמן רב עד שתתלכלך שנית.

דוד חימום – אומנם זה לא חומר ניקוי אך לא פחות חשוב לדעת. שיטת הניקוי שלנו עושה שימוש במכונה מקצועית הכוללת חימום המים ל90 מעלות חום. זהו מרכיב חשוב נוסף בחיטוי הספות בד שלכם. ניקוי ללא שימוש בקיטור אינו מביא לתוצאות שהייתם רוצים תמורה לכספכם.

שאלות נפוצות של ניקוי ספות בד

המחירים נעים בין 250-490 ש"ח. היכנסו לאתר וראו את המבצעים שלנו. לספה שאינה דוחה כתמים בין 300-550 ש"ח.

בהחלט. אנו משתמשים בתוספת מי חמצן פעיל 3% לחיטוי מלא של הספה. בנוסף עבודה עם מים בטמפרטורה גבוהה משמידה קרדית אבק הבית. 

ניקוי ספות בד בגודל סטנדרטי בשיטה המקצועית שלנו אורך כשעה וחצי בממוצע

בחורף עד 24 שעות, ובקיץ בין 8-12 שעות.

לא, החומרים ידידותיים לסביבה ואנו אפילו לא משתמשים בכפפות או מסכה. 

בהחלט כן! בהתחייבות מלאה. לא נקי – לא שילמתם!

יש לנו ביטוח מפני נזקים, ואחריות מלאה לתוצאות. במידה ונשאר כתם נחזור אליכם לניקוי נוסף!

אנחנו מתחייבים להסרת ונטרול כתמי שתן מכל הסוגים: כלבים חתולים ותינוקות בהתחייבות מלאה. 

שירותי ניקוי נוספים

הדגמת ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור מקצועי
Play Video about ניקוי ספות עור מקצועי

הדגמת ניקוי מזרונים

ניקוי מזרונים
Play Video about ניקוי מזרונים

הדגמה של ניקוי שטיחים

Play Video about ניקוי שטיח עבודת יד סרטון הדגמה

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם