ניקוי ספות בבית הלקוח SOS Clean

אנו חברת ניקוי ספות בבית הלקוח - המבטיחה ניקוי מקצועי עם 100% אחריות להסרת כל סוגי הכתמים. לא נקי? לא שילמתם! הצעה מיידית בוואטסאפ, זמינות מהיום למחר!

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

SOS Clean ניקוי ספות בבית הלקוח

אנו מטפחים את הבית שלנו ללא הפסקה, משקיעים בו ממיטב כספנו ומחדשים את העיצוב על מנת שהוא יהיה נוח ונעים לכל לחברי המשפחה. חלק מהנוחות והנעימות של הסלון הוא לנקות אותו יום יומי וניקיון יסודי אחת לשבוע. אבל, כשהניקיון מגיע לחלק של ניקוי הספות שלנו בבית, אנו מתקשים בדבר, לא יודע איך ומתחילים להזניח אותו. הכירו את השירות החדש שתופס תאוצה בשנים האחרונות בכל חלקי הארץ – ניקוי ספות בבית הלקוח !

לא צריך להוציא את הספות מחוץ לבית. גם לא להזיז אותו מהמקום בו הוא יושב. מזמינים חברת ניקוי ספות עד הבית – כמו חברתנו SOS Clean, ואנו ננקה לכם אותו עד שהוא יראה כמו חדש.

מגדרה עד חדרה חברתנו מעניקה שירות מהיר ואיכותי.

התקשרו אלינו לייעוץ חינם! 0533-00-6162

חידוש ספות בבית הלקוח

אין צורך לקנות ספה חדשה – בואו לחדש את הישנה בעזרת שירותי ניקוי ספות בבית הלקוח של חברת SOS Clean. נציגינו ישמחו להגיע לביתכם, לראות את הספה ולתת לכם הצעת מחיר מנצחת שלא תרצו לפספס. תוכלו גם לשלוח אלינו תמונות בוואטסאפ, וכך לחסוך זמן יקר!

אם מדובר בניקוי ספות מעור, נוכל לבדוק האם מדובר בנזק לריפוד או משהו שאפשר לנקות. במידה ולא ניתן לניקוי – נציע לכם חידוש ספות מעור בבית הלקוח. בדרך כלל זה יהיה בצביעה או ריפוד מחדש. לקריאה בנושא תוכלו ללחוץ על הלינק הבא.

איך מנקים בעצם את הספות בבית הלקוח?

שיטת הניקוי ספות שלנו פשוטה ומהירה וכמו שנאמר מתבצעת בבית הלקוח. תוך כשעה עד שעה וחצי הספה שלכם תתחדש, תריח נהדר, תרגיש נעים והכי חשוב תהיה שוב ספה בריאה ורעננה.

בשלב הניקוי של הספה היא תעבור תהליך חיטוי עמוק ויסודי, וכך זה עובד:

  1. בשלב הראשון אנו מרססים את הספות בד בחומרי ניקוי מתקדמים המפרקים כתמים על בסיס אורגני – שמן, שומן גוף, זיעה וכתמי אוכל.
  2. בשלב השני אנו מברישים את הספות על מנת להחדיר את החומר בין סיבי הספה ולפרק כמות גדולה ועמוקה יותר בתוך ריפוד הספה.
  3. בשלב הסופי אנו נחלץ את כל הלכלוך והכתמים שהתפרקו בעזרת מכונה מקצועית לניקוי ריפודים. שלב זה גם מוכר בשם "הזרקה-יניקה". את התהליך אנו מבצעים באמצעות קיטור. כלומר המים בטמפרטורה של 90 מעלות חום. המים משמידים חיידקים, קרדית אבק הבית ומזיקים אחרים.

מחירון

שלא כמו בעבר, מחירי ניקוי ספות בבית הלקוח זולים משמעותית מניקוי שהיה נהוג בעבר. השיטה באמצעות מכונת מתקדמת שניתן להביא עד הבית של הלקוח, חוסכת את עלות ההובלה לניקוי במפעל.

המחירים היום נעים בין 250-700 ₪ לניקוי ספות בד ועור. כאשר מינימום לביקור הוא 400 ₪ לכל היותר. למחירון המלא של חברתנו תעברו לדף הבא.

 

ניקוי ספה 2 מושבים 250 ש"ח
ניקוי ספה 3 מושבים 350 ש"ח
ניקוי ספה 4 מושבים או פינתית קטנה 420 ש"ח
מבצע! ניקוי ספה 3+2 או פינתית בגדול רגיל 470 ש"ח
תוספת לניקוי כל הכריות גב הנשלפות (דו צדדי) 50 ש"ח
תוספת לניקוי כל הכריות המושב הנשלפות (דו צדדי) 50 ש"ח
תוספת לניקוי בד אימפלה או בד טבעי 100% למושב אדם 30 ש"ח
תוספת לניקוי ספות עור למושב אדם כולל מריחת קרם 30 ש"ח
טיפול בחומר דוחה כתמים לאחר ניקוי פר מושב אדם 50 ש"ח
ניקוי ספה 3+2 או פינתית גדולה ומזרן זוגי צד אחד 750 ש"ח

שירותי ניקוי ספות נוספים בבית הלקוח

אחד היתרונות הבולטים בשיטת ניקוי זו, היא שכעת ניתן לנקות את כל הריפודים בבית. החל מניקוי מזרונים ועד ניקוי כיסאות ושטיחים.

חברתנו מבצעת ניקוי ספות עור בשיטה הידנית – לקריאה נוספת לחצו כאן

אפילו וילונות מסוגים שונים ניתן היום לנקות במקום מבלי לפרק אותם.

לחברתנו יש פריסה רחבה בכל הערים במרכז הארץ ותוכלו לקבל שירות תוך 24 שעות בלבד.

 

 

ניקוי ספות בבית הלקוח - המלצות

 

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם