ניקוי שטיחים בלוד

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד ובטח לא פותרת את בעיית הכתמים. אם אתם רוצים את השטיחים שלכם נקיים באמת – חשוב גם לטפל בבעיות המזיקים שחיים על השטיחים שלכם ולכן חשוב להתקשר ולהזמין חברת ניקוי שטיחים בלוד המתמחה בחיטוי והסרת כתמים אחת לתקופה.

חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי שטיחים מקצועי במפעל, אנו אוספים את השטיח שלכם מביתכם, מנקים אותו במקצועיות וביסודיות ומחזיקים אותו לגמרי נקי גם מאבק וגם מחיידקים. הפעולה לא דורשת ממכם דבר ולא מבזבזת לכם זמן יקר.

רוצים לדעת איך השיטה עובדת, למה לבחור בנו ולא באחרים, למה עדיף לנקות שטיחים במפעל ולא בבית ולקבל טיפ חשוב לשמירה על השטיחים? הישארו איתנו. בכתבה זאת, הכנו לכם את כל התשובות לשאלות האלו ועוד.

זמן קריאה משוער: 0 דקות

ניקוי שטיחים בלוד בשיטה שלנו

אחת הדרכים הבטוחות ביותר לניקוי שטיחים בלוד היא למסור את השטיח לניקוי במפעל. היתרונות בניקוי במפעל הם רבים מספור לעומת ניקוי ביתי גם על ידי מי שיטען כמומחה לניקוי שטיחים. אין כמו לתת לשטיח את הזמן ואת הציוד הטוב ביותר על מנת להבטיח את הניקוי הטוב ביותר. ובכך זה עובד:

  1. צוותי הניקוי שלנו יתחילו בכך שהם יאבחנו את השטיח שלכם, סוגי הכתמים, סוגו של השטיח מבחינת הבד, וגיל השטיח ויבחרו את השיטה הנכונה ביותר בעבורו. תוכל לבקש לקבל את האבחנה והסבר על שיטת הניקוי שתבחר.
  2. לפני שנתחיל בניקוי השטיח יעבור ניעור הלכלוך מהשטיח במכונה ייעודית. לכלוך כמו חול, פירורי אוכל למיניהם והאבק מתנקה בשלב הזה עד 95%.
  3. את הניקוי השטיח אנו מתחילים תוך דגש על הכתמים הבעייתיים ביותר, ונותנים להם אקסטרה דגש. כתמים אלו עלולים להיות כתמי דיו, שתן, קיא או כתמים אחרים לא שגרתיים. הם מטופלים בחומרי ייעודיים לסוגי הכתם הספציפי.
  4. לאחר ניקוי הנקודתי אנו מתחילים בניקוי עמוק ויסודי של כלל השטיח בהתאם לשיטה הניקוי השונה לסוג השטיח. השטיח עובר לרוב השרייה אורכה בחומרי ניקוי וחיטוי ועובר שטיפה יסודית במרכים מיוחדים השומרים על צבע השטיח ומחזירים לו את המגע הרך והנעים.
  5. בסיום השטיח עובר סחיטה במכונה מיוחדת הסוחטת עד 90% מהמים והשטיח נתלה לייבוש סופי במפעל עד ל0% אחוזי לחות. השטיח מבושם, נארז ומוחזר לבית הלקוח.

בחירת ניקוי שטיחים בלוד במפעל מבטיחה את התוצאות הגבוהות ביותר. במידה והשטיח לא נוקה עד הסוף, הוא עובר את התהליך שנית על מנת להבטיח את התוצאות הגבוהות ביותר. אם גם אתם רוצים את הטיפול הטוב ביותר עבור השטיח שלכם. התקשרו עוד היום לחברת SOS Clean ואנו נגיע מייד לאסוף את השטיח שלכם.

ניקוי שטיחים ניידים במפעל
ניקוי שטיחים ניידים

ניקוי שטיחים מקצועי בלוד לא עושים בבית הלקוח

כמו שאנחנו לא נקרא לטכנאי רכבים לתקן לנו את הרכב בבית , כך גם לא נקרא למנקה ספות לנקות לנו את השטיחים בבית. פשוט כי אין לו את כל הכלים הנחוצים על מנת להוציא את המקסימום ניקוי מהשטיח שלנו. ובטח לבטח אם מדובר על שטיחי שאגי העבים או על שטיחים עדינים מבד טבעי כמו צמר או כותנה שעולים לא מעט כסף.

כל שטיח חייב לעבור ניעור כמו שצריך ואחת הסיבות לזה הוא שהחול הוא האויב מספר אחד של השטיחים. גם בד סינטטי פוליאסטר או פוליפרופילן הנפוצים בשטיחים שלנו, נפגעים כתוצאה מכיכוך החול בסיבים. הם נשברים ואינםן מסוגלים לעמוד יותר, ובכך מקנים לשטיח את המראה הדהוי והמיושן. ניקוי שטיחים בלוד בשיטת הזרקה ויניקה מתאים לשטיחים מקיר לקיר מכיוון שלא ניתן לנייד את השטיח ואין ברירה. אך כאשר יש ברירה בוחרים לשלוח את השטיח לניקוי במפעל.

ניקוי ביתי על ידי מנקה ספות לרוב אינו מתמחה בניקוי שטיחים ניידים גם אם הוא טוען שכן. המכונות בהם נעשה שימוש יכול לא להתאים בעוצמה הדרושה לניקוי השטיח בבית ולהביא לתוצאות הפוכות מהרצויה. לדוגמה מכונה שאינה חזקה מספיק בעוצמות השאיבה שלה, תשאיר את השטיח באחוזי לחות גבוהים מידי. בכך השטיח עלול לא להתייבש כראוי ולהשאיר את השטיח שלכם עם רטיבות וריחות בלתי נסבלים.

חוץ מריחות, שטיח שאינו מתייבש בהלכה עלול לפתח עובש המזיק לשטיח ומסוכן לבריאות. העובש עלול להתפשט ליתר הרהיטים בבית אם לא מזהים אותו עוד בשלבו הראשוני.

סיבה נוספת לנזקים העלולים להיגרם הוא אי שטיפה יסודית ועמוקה של חומרי הניקוי. כאשר חומרים לא נשטפים היטב, מה שיכול לקרות בשטיחים סינטטיים העבים מעט הוא התייבשות החומר ניקוי והשארת סימני החומר ויראו ככתמים בצבעיים שונים.

עשו לעצמכם טובה, הוסיפו עוד כמה שקלים למ"ר, ומסרו את השטיח שלכם לניקוי עמוק ויסודי במפעל וקבלו את השטיח שלכם כמו חדש.

שטיחים מתייבשים לאחר ניקוי מקצועי במפעל
שטיחים מתייבשים לאחר ניקוי מקצועי במפעל

למה לבחור בנו

כפי שכבר בטח הבנתם, חשוב לנו שביעות רצונכם המלאה, אין לנו סיבה להרוויח על לקוחותינו ולהשאיר אותם לא מסופקים מהתוצאות. ולכן, כל שטיח מקבל אצלינו את הניקוי הטוב ביותר. ניקוי במפעל אינו יקר בהרבה מניקוי שטיחים בלוד בבית הלקוח, והתוצאות יותר ממעולות. עד כמה אנחנו בטוחים? ראו בעצמכם:

  • לא נקי – לא שילמתם, וזה בדוק! אנו מתחייבים לשטיח נקי מכל רבב, ועד 100% לשביעות רצונכם המלאה. את התשלום אתם מבצעים בסוף העבודה כשאתם מקבלים את השטיח בחזרה.
  • שירות תוך 48 שעות – מרגע שתרימו אלינו טלפון, אנו נשלח נציג מטעמנו שיאסוף את השטיח תוך יומיים בלבד.
  • חיטוי וניקוי עמוק לכל שטיח – אנו מחטים מחיידקים, עובש, בקטריות, קרדית אבק הבית ומזיקים אחרים. עד לרמה של 99.9%.
  • הסרת ריחות שתן ללא תוספת עלות – לא משנה אם זה כלב, חתול או תינוק. אנו נסיר את הריחות ביעילות עם חומרי הנטרול המקועיים שלנו.
  • הסרת כתמים מכל הסוגים – אין כתמים שאנו לא מכירים, ואין כתמים שאנחנו לא יכולים להתמודד. צבע, דיו, גריז, אספלט, שתן, קיא, אוכל, שמן, זיעה ועוד…
  • חברתנו בעלת 7 שנים בניקוי שטיחים בלוד והסביבה ואת המומחיות שלנו לא ניתן להחליף!

טיפים לשמירה על השטיחים

כדאי להגן על השטיחים שלכם מהצטברות גדולה של אבק ולכלוך, מומלץ לשאוב אותו לפחות פעמיים בשבוע. שטיח מלוכלך מושך את הלכלוך עמוק יותר לסיבי השטיח ולכן שאיבת שטיח תכופה תפחית את ההצטברות של החול והאבק בקרקע השטיח ובכך תשמור עליו לאורך זמן רב יותר.

שאיבת השטיח תתבצע בווקום בגובה הנכון, לא צמוד מידי לסיבי השטיח על מנת לא לפגוע בסיבים עם המברשת של השטיח ולא גבוה מידי על מנת שבאמת תתבצע שאיבה. טיפ נוסף בנושא השאיבה – אל תשאבו את הפרזנים כאשר מדובר על שטיח עבודת יד או מכונה. קשירת הפרזנים עדינה, ושאיבת הפרנז לשואב אבק עלול לקרוע או לפרום את הקשר, ובכך להרוס את השטיח.

את השאיבה של השטיחים מומלץ לבצע עם שואבי האבק החדשים בעלי פילטר HEPA, השומר את האבק בפנים בטכנולוגיה מתקדמת גם מפני חלקיקים זעירים. ובכך לשאוב ולשמור על קרדית האבק מלצאת יחד עם האוויר ולמנוע התפשטות לאזורים מרוחקים יותר.

שירותים נוספים בעיר לוד

חברתנו מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים מבד ומעור, ולכן אנחנו בעצם מתחמים בניקוי ספות בלוד , מזרונים ווילונות. אם ישנה ספה הזקוקה לחידוש , כדאי לפנות לקבלת ייעוץ בחינם ולבדוק הטבות ומבצעים למזמינים ניקוי שטיחים בלוד יחד עם ניקוי הספות.

הנחות נוספות מחכות לכם במידה ותזמינו מספר רב של פריטים לניקוי בבת אחת. ככה מצד אחד משתלם לכם המחיר לפריט בודד ולנו עבודה גדולה יותר.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בראש העין

ראש העין היא העיר המתפתחת ביותר במרכז הארץ. מעיר מנומנמת היא הפכה לאחת הערים עם האוכלוסייה הצעירה ביותר. שכונת נצבה, פסגות ואפק הפכו יעד מרכזי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביהוד

מי שרוצה להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד חייב להכיר את השיטות השונות לניקוי מקצועי וניקוי חובבני. הכרת השיטות תעזור לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית –

קרא עוד »

ניקוי ספות בחדרה

יש לכם את הספה או הכורסה האהובים עליכם ואתם לא רוצים להיפטר מהם כי זה כמו נעל ישנה, שחוקה אבל נוחה מאוד על הרגל. האם

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר סבא

מחפשים ניקוי ספות בכפר סבא במחיר הוגן? הגעת בדיוק למקום הנכון! חברת SOS Clean מעניקה שירות הכי טוב שיש בהתחייבות! לא נקי? לא שילמתם! אנו נעמוד

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם