ניקוי שטיחים במפעל

SOS Clean מפעל לניקוי שטיחים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים במפעל: אחד הפריטים הדומיננטיים ביותר לעיצוב הבית הוא השטיחים שלכם. השטיח שלכם יכול להחזיק לכם לשנים ארוכות אם אתם יודעים איך לטפל בו. לשטיח יש תחושה ומראה יוקרתיים, נקיטת הצעדים הדרושים לך כדי להגן עליו תעזור לך למקסם את ההשקעה שלכם ולהפיק ממנו את מירב ההנאה.

למרבה הצער, תאונות קורות. אחד האורחים שלך שופך משקה, הכלב משאיר עקבות של בוץ, או משהו מהצלחת שלכם נשפך מעל קצה השולחן. נשאר לכם בלגן גדול שמכער את יופי השטיח. כמובן גם, שימוש יומיומי יכול לגרום להצטברות של לכלוך ופסולת, ולהוביל לכתמים קשים. ניקוי שטיחים במפעל יכול לעזור לכם להחזיר את השטיחים ליופיים הטבעי ולהוציא כתמים קשים רבים.

במקרים רבים אנו יכולים לגרום לשטיחים שלכם להיראות כמו חדשים. בנוסף לניקוי השטיחים במפעל, אנו מתמחים גם בתיקון שטיחים. וזה אומר שבמפעל אנו יכולים גם לתקן את השטיחים שלך, כולל תפירה אומנותית של חורים, קנטים, פרנזים ובעיות אחרות.

חברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי שטיחים ניידים מכל הסוגים. גם המסובכים ביותר. ניקוי שטיחים עבודת יד ומכונה. ניקוי שטיחי צמר, ויסקוזה, חבל ועד שטיחי שאגי.

SOS Clean חברה לניקוי שטיחים במפעל

הרבה חברות לניקוי שטיחים במגמת עלייה. חלקם קיימים זמן מה, בעוד שאחרים הם פשוט חדשים או קבלנים מרשת חברות. עבור בעל בית ממוצע שמתקשר לחברת ניקוי שטיחים רק פעם או פעמיים בשנה, אי אפשר לדעת איזו חברה מציעה את השירות והתמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם. כיום בקרב חברות חדשות ולא מבוססות המציעות ניקוי שטיחים, ישנם אלו שעושים זאת בביתו או במשרדו של הבעלים, ואלה שעושים זאת במפעל משלהם.

באיזה מהם כדאי לבחור? האם יש בכלל הבדל?

כן! יש עולם שלם של הבדל בין ניקיון בבית לניקוי שטיחים מפעל שכדאי שתכירו.

היתרונות של ניקוי שטיחים במפעל

1. ניעור השטיח. חברת ניקוי שטיחים המגיע עד בית הלקוח לניקוי ביתי אינו יכולה לנער היטב את השטיח. למעשה, היא אינה מנערת כלל את השטיח מכל החול והאבק שהצטברו בין סיבי השטיח שלכם. החול והפסולת המצטברת בין הסיבים היא האויב מספר אחד של השטיחים. הוא הגורם העיקרי לשחיקה ולבלאי השטיח. כל ניקוי שטיחים במפעל עובר תהליך ניעור במכונה מיוחדת. זו מנערת עד 95% מכלל הלכלוך שהצטבר, ומבטיח שטיח נקי להפליא.

2. ניקוי שטיחים עמוק ויסודי. כאשר חברת ניקיון הולכת לביתכם כדי לנקות את השטיחים, רובם יכולים לנקות רק את החלק העליון של השטיח. מה שקורה הוא שהמכונה שלהם מרווה את החצי העליון בחומרי ניקוי ובמים, ומשאירה את החלק התחתון לא נגוע מכיוון שהם לא הפכו את השטיח. במציאות הם מנקים רק את פני השטיח העליון שלכם, מה שלא באמת הופך אותו לנקי וללא חיידקים. על ידי בחירה בחברה שעושה את ניקוי השטיחים במפעל, אתה מבטיח שהחלק העליון והתחתון של השטיח שלך ינוקו ביסודיות מכיוון שיש להם מכונות כבדות שמנקות את השטיחים מכל הצדדים.

3. ניקוי פרנזים וקנטים. שיטות ניקוי קיטור רגילות וניקוי יבש אינן עוסקות בשולי שטיח סבוכים ומלוכלכים. רק ניוקוי שטיחים במפעל מתייחס לשוליים אלה באמצעות שטיפה עדינה, ייבוש והלבנה.

4. שטיפה וייבוש יסודיים שלא דומה לשום דבר אחר. אם מנקים את השטיחים בבית, מנקי השטיחים ישתמשו במכונת ניקוי הזרקה ויניקה על הרצפה. מכיוון שהשטיח שלכם לא נתלה לייבוש לאחר הניקוי, הוא לא מקבל הזדמנות להתייבש לחלוטין. זה גורם לעובש, ריחות של ריקבון ולכלוך בטרם עת, ומכאן לבזבוז הזמן והכסף שלכם. רק לניקוי שטיחים במפעל יש תהליך שטיפה וייבוש יסודי המוציא את כל הסבון, החול והשאריות מהשטיח שלך. השטיח שלך נתלה גם בחדר מאוורר היטב כדי למנוע ריחות מעופשים ולהבטיח שהוא מתייבש לחלוטין.

שירותי ניקוי שטיחים במפעל

• ניקוי שטיחים סינטטיים

• ניקוי שטיחים פרסיים, אפגניים, סיניים

• ניקוי שטיחים בכל מרכז הארץ

• שיקום צבעי השטיח

תיקון שטיחים

• הסרת כל סוגי הכתמים

• הסרת ריחות שתן, צואה, קיא ועוד.

הבחירה מספר 1 בישראל היא חברת SOS Clean

בחברת SOS Clean תקבלו ניקיון מהשורה הראשונה ושירות לקוחות מאנשים שדואגים לכם ולמשפחתכם באמת. טכנאי הניקיון המנוסים שלנו יכולים לנקות כל סוג שטיח ושטיח שאפשר להעלות על הדעת! החשוב מכל, אנו משתמשים בפתרונות ניקוי אורגניים לא רק כדי להגן על הסביבה אלא גם כדי להאריך את חיי השטיחים שלכם. לניקוי שטיחים עמוק ויסודי כזה שבאמת ישאיר אותכם מרוצים באמת – בחרו בניקוי שטיחים במפעל שלנו. 

מאמרים אחרונים- מומלץ לקרוא!