ניקוי שטיחים ניידים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ניידים

שטיח נייד זה בעצם כל שטיח שניתן לנייד אותו ממקום למקום, נקרא שטיח נייד. שטיחים אלו לא מודבקים לרצפה כמו למשל שטיחים מקיר לקיר. ניקוי שטיחים ניידים מאפשר בעצם לנקות אותם לא רק בבית הלקוח או במשרד, אלא באופן מקצועי.

ניקוי שטיחים מקצועי ניתן לעשות על ידי שליחת השטיח לניקיון במפעל ולכך יתרונות רבים. היבט היתרונות הוא התאמת איכות ואופן הניקוי שמתאים בדיוק לסוג השטיח ולכתמים שלו.

חברתנו SOS Clean היא אחת החברות המובילות במרכז הארץ לניקוי ותיקון שטיחים ניידים מכל הסוגים. ביכולתנו ומניסיון רב השנים שלנו, אנחנו מצליחים לנקות שטיחים עד 100% ניקוי, חיטוי, הסרת ריחות שתן, ניקוי שטיחים לאחר הצפה ועוד..

במאמר זה, תקבלו את כל המידע שדרוש לכם להבין טוב יותר איך מתבצע ניקוי שטיח נייד. מתי כדאי לשלוח את השטיח לניקוי, איפה מתבצע הניקוי וכמה זמן זה אורך.

במאמר שלנו תוכלו למצוא אפילו מחירון מלא לניקוי כל סוגי השטיחים. המשיכו לקרוא.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

ניקוי שטיחים ניידים – איך כדאי לנקות אותם?

ישנם לא מעט סוגי שטיחים. מרבית השטיחים הם סינטטיים, זולים ופשוטים המגיעים במגוון רחב של צבעים וסגנונות. והדרך לנקות אותם היא פשוטה בהחלט. ניתן אפילו שטיחים אלו לנקות באופן עצמאי.

אך מה קורה שישנו שטיח עבודת יד או שטיח מסיב ויסקוזה, כותנה, פרווה או שטיח עתיק יומין שיכול להיגרם לו נזק בלתי הפיך? חובת הזהירות מחייבת לשלוח שטיחים אלו לניקוי במפעל. רק שם יתאפשר לנקות את השטיח הזה בעדינות בשיטה הנרכשת רק עם ידע וניסיון רב ובטכנולוגיה מתקדמת.

סיבה נוספת שכדאי לשלוח ניקוי שטיחים ניידים למפעלנו היא הצורך שהשטיח יעבור תהליך ניעור להוצאת כל החול והאבק. ממנו סובלים גם השטיחים הסינטטיים הפשוטים ובמיוחד ניקוי שטיחי שאגי העבים. כלל זה מאפשר ריענון השטיח וניקוי עמוד ויסודי. אותו כדאי לבצע לכל שטיח והיותו גם לשטיחים הזולים לפחות אחת לשנתיים.

בנוסף, נדרש במקרים אחדים תיקון לשטיחים לאחר אפיון ואבחון מקצועי, במיוחד כאשר מדובר על שטיחים יקרים כגון שטיחים פרסיים, אפגניים, סיניים, אוזבקיים ושטיחים מארצות נוספות – הודו כמו שטיחי קשמיר, שטיחים טורקים מרוקאים ועוד.

אצלנו תוכלו לקבל תיקון וניקוי שטיחים במקום אחד ללא צורך לשנע את השטיחים האלה פעם נוספת למקום אחר.

ניקוי שטיחים ניידים
ניקוי שטיחים ניידים

למה עוד כדאי לנקות שטיחים ניידים במפעל?

כל שטיח המגיע למפעל , נופל על ידיים מנוסות. ניקוי שטיחים ניידים דורש ידע רב כמו של אורג שטיחים לא פחות ולא יותר. הניסיון מלמד איך לאבחן את גיל השטיח, איפה השטיח נארג, באיזה צפיפות ארגו את הסיבים שלו, מה הרכיבי הגלם שהשתמשו בייצור: כותנה, צמר, משי, ויסקוזה, פרווה, חבל, סיבים סינטטיים כמו פוליאסטר או פוליפרופילן.

מנקה שטיחים מקצועי מפתח עם השנים גם חדות עין לאבחון צבעי השטיח, מה שעוזר בבחירת החומרים המתאימים לייצוב הצבעים במקום גרימת נזקים של שטיפת הצבע או דהייתו. ובנוסף כמובן יכולת אבחון גדולה של כל סוגי הכתמים. יכולת זו, מאפשרת לדעת מאיזה חומר מורכב הכתם , הזמן שהוא מצוי בשטיח והדרך היעילה והבטוחה להסרתו.

כל אלו, לו תוכלו לקבל כאשר אתם מנקים את השטיח בביתכם. גם המנקה היסודי ביותר והמנוסה שיגיע לביתכם לא ישקיע את הזמן הדרוש כאשר הוא חייב לסיים את העבודה בזמן קצוב. ולכן, הסמקנה המתבקשת היא ניקוי שטיחים ניידים מומלץ לבצע רק במפעל, גם אם השטיח מורכב מסיבים סינטטיים ועלה לכם לא יקר. האפשר במחיר לא מצדיק ניקוי ביתי.  

ניקוי שטיחים ניידים – שלבי הניקוי במפעל

  1. שיחת טלפון – כל מה שצריך על מנת להתחיל בתהליך הוא לשלוח לנו כמה תמונות בטלפון, מומלץ גם לצלם את המדבקה בגב השטיח. לאחר האבחון הראשוני בטלפון תקבלו הצעה הנכונה עבור ניקוי שטיחים הניידים שלכם. מומחה מטעמנו יגיע ללא עלות לביתכם ובמידה והאבחון נכון נמשיך בתהליך שינוע וניקח אותו למפעל כאשר תדעו בדיוק כמה תשלמו. כמה זמן יארך הניקוי ומה התוצאות שתקבלו.
  2. ניעור השטיח מחול – כל שטיח שנכנס למפעלנו עובר מיד תהליך ניעור במכונה מיוחדת שמניעה את השטיח בהתאם לגודל שלו ולסוג השטיח. הניעור מאפשר הוצאת הלכלוך החיצוני והפנימי, משחרר חול ואבק ופירורי פסולת אחרים ומאפשר ניקוי עמוק ויסודי ותר בשלבים הבאים.
  3. אבחון השטיח – צוות הניקוי המקצועי, מבצע אבחון עמוק. מצלם את השטיח ובודק את סוגי הכתמים , צפיפות האריגה , סוג הסיב ממנו עשוי ובוחר את חומרי הניקוי בהתאמה אישית לכל שטיח ושטיח. לכתמים בעייתיים ולשטיחים בעייתיים מתבצע ניסוי החומר במקום נסתר.
  4. מים וסבון – השטיח עובר ריסוס בחומרי ניקוי ירוקים. חומרים אלו הם חומרים בטוחים לשימוש ומאושרים ע"י הFDA האמריקאי. החומרים גם מתכלים ואינם משאירים אחריהם שאריות. חומרי אלו גורמים לפירוק השומנים ושמנים ולמרבית הכתמים והלכלוך. הלכלוך צף כלפי מעלה ומאפשר ניקוי טוב יותר בשלב הבא.
  5. הברשה וקרצוף – מכונה מקצועית של ניקוי שטיחים ניידים מקרצפת את השטיח בעוצמה והברשה מותאמת לאופי וסוג השטיח. הקרצוף מאפשר חדירת החומר טוב יותר לעומק הסיבים ולפירוק כתמים קשים.
  6. שטיפה וחיטוי – המכונה המקצועית מעבירה שטיפה בלחץ של סבון וחומרי הניקוי תוך שימוש בחומר חומצי להחזרת מרקם צבע השטיח ולנטרול חומרי הניקוי השונים. שטיפה בלחץ שוטפת גם את קרדית אבק הבית המצוי בכל שטיח ביתי, שוטפת את הלכלוך ומחזירה את השטיח לצבעיים המקוריים שלו.
  7. סחיטה – השטיח נכנס למכונה סחיטה העושה שימוש בסיבובי צנטריפוגה. הסיבובים מאפשרים הוצאה עד 90% מהמים מבלי לפגוע בסיב השטיח ומרקמו. שומרת עליו מפני נזקים ומאפשרת ייבוש באופן טבעי לחלוטין.
  8. ייבוש – לאחר הסחיטה, השטיח נתלה לייבוש בתנאים מותאמים לסוג השטיח. חדרי בקרה בטמפרטורה קבועה או ייבוש בתנאי חוץ תחת צל לשטיחים מסוימים. מאווררים מיוחדים לפיזור אוויר מאפשרים זירוז לייבוש השטיח.
  9. בקרה – במפעלנו כל שטיח נבדק על ידי צוותי אריזה בטרם נארז ומוחזר ללקוח. במידת הצורך וזיהוי כתמים עקשניים. השטיח עובר תהליך ניקוי ידני ופרטני לפתרון ניקוי מושלם.
  10. בישום ואריזה – השטיח מבושם בניחוח מרענן , נארז בניילון נושם ומוכן לשינוע בחזרה לעוד לקוח מרוצה.

למה אצלינו?

שטיחים מסוימים אינם מתאימים לניקוי רטוב עם מכונה לניקוי שטיחים ניידים. לא בבית הלקוח ולא במפעל. שטיחים אלו כמו לדוגמה שטיח משי אמתי או ויסקוזה, צריכים לעבור ניקוי יבש. תהליך ניקוי יבש שונה מתהליך ניקוי במכונה ייעודית. השטיח מרוסס בחומר ניקוי מיוחד על בסיס לחות נמוכה ונשאב עם הלכלוך שנדבק לחומר באמצעות מכשור מיוחד. השיטה מאפשרת לנקות שטיחים מסויימים מבלי לשטוף אותו באמצעות לחץ מים בהזרקה. שטיחים אלו עוברים את כל השלבים למעט שטיפה במים וסחיטה.

טיפול בחומר הגנה מפני כתמים – בתוספת תשלום, אנו מאפשרים לרסס את השטיחים בחומר דוחה כתמים שמסייע למנוע כתמים עתידיים ולאפשר ניקוי באופן עצמאי בקלות מבלי לשלוח את השטיח לניקוי.

חשוב לדעת – כל שטיח שמטופל אצלנו עובר ניקוי פרטני וייחודי. כל פעם נכנס שטיח יחידני למכונה, המבצעת את הניקוי והפרדה מלאה וללא כל קשר לשטיחים נוספים. גם כאשר מדובר על לקוח בודד עם מספר שטיחים, אנו מטפלים בהם נפרד לחלוטין להבטחת מירב תשומת הלב לכל שטיח ושטיח.  

מחירון ניקוי שטיחים

מחירי ניקוי שטיחים ניידים לא כוללים מע"מ וטיפול בהסרת ריחות שתן וטיפולי רקע בשטיחים פגומים. אלו, יעלו לכם בתוספת עלות. כדאי לספר זאת לבעל מקצועי טרם מסירת השטיח.

סוג ניקוי שטיחים ניידיםמחיר ניקוי למ"ר
ניקוי שטיחים סינטטים – פוליאסטר / פוליפרופילן65 ש"ח
ניקוי שטיחי שאגי 75 ש"ח
ניקוי שטיחי צמר – פרסי , אפגני, טורקי ועוד85 ש"ח
ניקוי שטיחי כותנה / חבל / משולב – שטיחי טלאים עבודת יד85 ש"ח
ניקוי שטיחי ויסקוזה100 ש"ח
ניקוי שטיחי משי – סיניים120 ש"ח
טבלת מחירים עדכנית
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ברמת השרון

רובנו אוהבים חיות מחמד בין אם זה חברו הטוב של האדם או החתול האהוב עלינו, במשפחות ובתים אשר בהם חיות מחמד, לעיתים קורה מצב שאחד מהם עושה את צרכיו על מרקת השטיח. בין אם מדובר בשטיח איכותי מבד טוב, ועד לשטיחים פשוטים, מצב של כתמים אינו נעים לעין וכאשר מוסיפים את עניין הריחות מקבלים מתכון ריחות אינו נעים במיוחד. אך אל דאגה – במקרה זה יש פתרון והוא לנקות את השטיח במפעל אצל חברה המספקת שירות בדגש על נטרול ריחות והסרת כתמי שתן עם מחיר ניקוי שטיחים ברמת השרון הכולל מעמ ומוזל. ותוצאות לא פחות ממדהימות!

קרא עוד »

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי ספות בנתניה

אם חיפשתם ניקוי ספות בנתניה? תדעו שאתם פשוט חייבים להזמין את השירות רק מחברתנו – SOS Clean! מעל 1,000 עבודות בממוצע בשנה, עם 10 שנות

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם