ניקוי ספות עור

ניקוי ספה מעור מקצועי

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות עור בבית הלקוח

Play Video about ניקוי ספות עור מקצועי

לאחר ששיפצנו את הבית או עברתם לדירת מגורים חדשה. עיצוב הסלון מתחיל בבחירת הרהיטים, במרכז הסלון והפריט הדומיננטי הוא הספות שלכם אשר לא רק מקנות לו את המראה אלה גם נוחות שלו. סלון מעור נחשב ליוקרתי וטרנדי יותר למראית עין מספות מבד. הגימורים והסגנונות של סלונים מעור מספקים מראה אירופאי חדשני וססגוני. ריפוד עור מגיע במגוון רחב של צבעים, הן שקטים כמו לבן, שמנת, אפור ושחור, אך גם בצבעים דרמטיים כמו אדום וכחול. אפשר לומר כי המראה האופנתי והקלאסי שלו, מזמין יותר מאשר זה של סלון מבד. ובכתוספת נחמדה ניקוי ספות עור מקצועי או באופן עצמאי קל יותר מסלוני בד, אך המחיר מעט יקר יותר.

בחירת מערכת ישיבה לסלון שלנו היא משימה מאתגרת מאוד. כאשר בוחרים סלון חדש לבית אנו יודעים כי הוא הולך לשמש אותנו לכמה שנים טובות ולכן בחירת ספות מעור היא בחירה מצויינת עבורכם. תוחלת החיים של סלונים מעור היא לרוב ארוכה יותר והם מחזיקים מעמד זמן רב יותר.

יתרונות בחירת ספת עור ולניקיונן

סלון עור כמעט ואינו סופח אבק במיוחד בצבע לבן/ קרם. ולכן יכול להתאים לאנשים בעלי אלרגיה לקרדית האבק. העור הוא חומר עמיד לאורך זמן וסופג פחות כתמים, ביחס לריפוד מבד. ניקוי סלון עור לבן קל יחסית , ואפשר לבצע באמצעות מטלית לחה, ולכן עשוי להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים ובעלי חיים. אך גם הוא ללא שמירה נכונה על ניקיונו וטיפוחו עלול לספוג כתמי שומן גוף וזיעה , עלול להתייבש להיות מוכתם ובסופו של דבר להיסדק ולהרס. אם סלון העור חשוב לכם. המשיכו לקרוא וקבלו טיפים לשמירה ולאריכות ימים של סלונכם.

ניקוי סלון עור מה חשוב לדעת

במידה ויש ברשותכם כבר ספה מעור – חשוב לדעת לא את כל סוגי ספות העור ניתן לנקות. לכן, כדאי לבדוק האם הספה שלכם מתאימה לניקוי.
ספות מעור טבעי שלא עברו עיבוד, ספות מעור מעונן הנותן מראה של שני צבעים, סלון דמוי עור חלקות וצבועות ועוד לא מעט סוגים אינם ניתנים לניקוי. תוכלו להתקשר לחברתנו SOS Clean ואנו נעזור לכם להבין האם ניתן לנקות את הספת עור לבד.

מריחת קרם לחות לאחר ניקוי ספת עור
מריחת קרם לחות לאחר ניקוי ספת עור

בדיקה טרום ניקוי שחובה לעשות

רוצים לבדוק בעצמכם האם העור שלכם סופג נוזלים? נראה שלא, אבל אתם לא בטוחים? הדרך לבדיקה היא קלה, וניתן לבצע ב"מבחן ספיגות" קל: לוקחים כוס מים מהברז. מרטיבים מעט את את העור במקום אחד, טיפה גדולה מספיקה. אם הטיפה עומדת וצבע שקוף לחלוטין העור אינו סופג כלל. וודאו על ידי ניגוב עם מגבת לבנה שתראו שלא נשאר סימן ספיגה. אך אם הטיפה עומדת אבל בתחתית שלה יש שינוי גוון אפילו לטיפה כהה אזי העור סופג את הנוזל אפילו אם זה ממש מעט ממנו ולא ניתן לנקות את הספה!

מה לא לעשות כאשר מנקים עור בעצמכם

אל תנסו לנקות את הספה מעור עם שום חומר שאינו מתאים לניקוי ספת עור! אתם עלולים לפגוע בעור בצורה בלתי הפוכה, וחבל! אנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם ביקרנו בבית הלקוח לחידוש ספות עור אשר עברו ניקוי עצמאי בעזרת חומרי ניקוי שלא מתאימים. לדוגמא חומר לניקוי ריפודים שצוין שם גם ריפודי עור. על התווית לא היה רשום בעזרת מה מומלץ לבצע את הניקוי והלקוח ניסה לנקות בעזרת "ספוג הפלא" הגרם לקילוף כל שכבת הקלה אשר מגנה על צבע הסלון ועם הזמן גרם לירידת צבע משמעותית שנראתה כמו כתם זיעה הניתן לניקוי.

ניקוי סלוני עור בדרך שלנו

בחרתם לנקות בעצמכם את הספה ולא הייתם מרוצים מהתוצאות? הסיבה לכך היא שהתכשירים הנמכרים בחנויות לצרכן הפרטי אינם חזקות מספיק לניקוי יסודי ועמוק. תכשירי הניקוי הביתיים נועדו לשמור על ניקוי כללי ואינם מכילים חומרים מפרקי כתמים כגון שומנים וחלבונים.

עבודתו של איש מקצועי בתחום ניקוי ספות עור – הוא התאמה ובחירת החומרים הנכונים לסוג הבד כמו למשל עור נאפה או דמוי עור. והתאמה לסוגי הכתמים.

בשונה מניקיון ספות בד, ניקוי ספה מעור הוא תהליך ידני . אנו נשתמש במספר חומרים ובעזרת ספוג מיוחד נבצע ניקוי של כל נקבוביות העור על מנת לפרק את הכתמים שכבה שכבה. תהליך ניקוי עור מקצועי איטי במיוחד ואורך זמן רב יותר מניקוי ריפוד מבד. מכיון שאנו חוזרים על התהליך מספר פעמים ומנגבים את החומר בעזרת מגבת מכותנה לבנה. אנו ננגב בעזרת מטלית ומים את כל הספה שלא להשאיר שאריות של חומרי ניקוי.

ולסיום נמרח בנדיבות קרם/מרכך מקצועי מיוחד לעור. אשר יחזיר לו קודם כל את הלחות לה הוא זקוק, את הברק הטבעי שלו ואפילו את הריח של העור שאנו כל כך אוהבים. מריחת הקרם עוזרת לעור לקבל חזרה את הגמישות שלו ומגנה על שכבת הלקה שנוצר בתהליך העיבוד שלו , מה שמקנה לו את העמידות בפני כתמים. שכבת הלקה הזו זקוקה לטיפול לפחות פעם בשנה. לכן מומלץ לקרוא לאיש מקצועי אמין בתחום שיפנק את הספה בנדיבות.

בהזמנת ניקוי עור ניתן לרכוש אצלינו בהזמנה מוקדמת את הערכה ולקבל יעוץ והדרכה חינם. ללא תוספת עלות. רק ב349 ש"ח כולל מע"מ.

ניקוי ספות עור שלנו 91% טוב יותר
ניקוי ספות עור שלנו 91% טוב יותר

מחיר ניקוי ספות מעור

מחיר ניקוי ספה מעור מתומחר בין 120-150 שח למושב אדם. ההבדל במחיר לעומת סלונים עשויים מבד הוא בעבודה ובמחיר חומרי הניקוי. סלונים עשויים מבד מנקים בעזרת מכונה מקצועית בשיטת הזרקה ויניקה, לעומת ניקוי ספות עור מקצועי מתבצע ידנית ובשל כך אורך זמן רב יותר ונדרש מאמץ גדול יותר. תכשירי הניקוי בהם משתמשים לרוב בעלי מקצועי אמינים, יהיו תכשירים שמיועדים ספציפי לסוג העור ולא בתכשיר אוניברסלי. סלוני עור בגוון בהיר יעלו יותר מסלון בצבע שחור או כהה. כך לדוגמה סלון עור בצבע לבן או שמנת יעלה כ150 שח למושב לעומת סלון עור בצע שחור שיעלה 120 שח למושב. מושב אדם, נחשב כ60 ס"מ אורך ויכלול את המשענת גב או הכריות משני צדדיה. אם הסלון שלכם מורכב מ2 חלקים 3+2 אזי מחיר ניקוי סלוני עור ינוע בין 600-750 שח. המחיר יכלול קרם לחות בגמר העבודה. שיעניק לה מראה חדש ויחזיר לה את הברק.

כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקוי מקצועי

שאלה זו היא חשובה בהחלט אך לא תתקבלנה עליה תשובה מוחלטת וזה מסיבה פשוטה בהחלט. הרי, אם הינכם שומרים על הספות שלכם ומבצעים תחזוקה ראוי ואיכותית באופן עצמאי, יתכן ואינכם תזדקקו לשירותים מקצועיים בנושא. תוכלו לרכוש קרם לחות שיעניק לספות עור שלכם את מה שדרוש לו אחת לחודש או חודשיים. אך אם הספה בכל זאת מקבלת גוון כהה או שאתם רואים שהעור מתחיל להתייבש, הוא מבריק יתר על המידה או כל סימן אחר שלא נראה לעין. אלו הם סימנים להצטברות שומנים וזיעה, אבק ולכלוך שכדאי לטפל בהם מהר. תוכלו לקבל ייעוץ טלפוני חינם ולשלוח לנו את התמונות ואנו נוודא איתכם האם מומלץ לבצע ניקוי מקצועי או שאפשר לדחות את הטיפול לכמה חודשים.

האם ניקוי ספות עור מקצועי יכול לפגוע בספה?

התשובה היא בהחלט כן! ישנן חברות ניקוי ספות עור אשר אינם מתמחות בסוגי עור ועיבודם, עקב זיהוי שגוי ובלתי מקצועי לעין שאינה מכירה את כל סוגי העור ודרכי הניקוי, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. כגון הורדת צבע מספה המשלבת 2 צבעים מה שנקרא "אפקט ענני". או ספת עור סופגת שתספוג את החומר ותשאיר אזור מוכתם שתצטרך צביעת הספה מחדש. ואפילו במקרים רבים ניקוי סלון עור הניתן לביצוע, אך פעולה אגרסיבית של בעל המקצוע עלול לגרד את שכבת הלקה המגינה על הספה מפני ספיגה ולהוריד את צבע ובכך להרוס את הספה. איך תמנעו ממצבים בלתי נעימים אלו? הזמינו רק חברה אמינה ומקצועית בעלת המלצות רבות ואותנטיות המתמחה בחידוש וניקוי ריפודי עור.

חברת ניקוי ספת עור מומלצת – איך בוחרים?

ישנן חברות רבות הטוענות לכתר ומספרות על עצמן שהם "החברה" אשר מבצעת ניקוי ספות עור באופן מקצועי במחיר זול יחסית . הם יספרו על ידע רב בתחום ויספרו על לקוחות ממליצים ומרוצים. חיפוש קל ברשת יכול לחשוף את פרצופם. אז כיצד עושים זאת? מחפשים כמה שיותר ביקורות והמלצות על החברה בגוגל. "גוגל לעסק שלי" הוא יכול לתת אינדיקציה טובה מכיוון שלחברה אין יכולת שליטה על הביקורות שגוגל מציגה ואין אפשרות להוריד את הביקורות מהכרטיס. דוגמה נוספת אם גלשתם לדף הפייסבוק של בעל המקצוע ואתם שמים לב שחוצץ הביקורות אינו מופיע בדף – זה הוא סימן שהדף קיבל ביקורות שליליות ובעל העסק החליט להוריד אותם לגולשים. אפשרות נוספת היא, לבקש לשלוח מספר טלפונים של לקוחות ממליצים מהקבלה או החשבונית שהעסק הוציא ולבקש לקבל את חוות דעתם.

סוגי ספות עור ועיבודם ודרכי הניקוי

עור נאפה – רבים מכן שפנו למנקה ספות נתקל בשאלה או המושג "עור נאפה" , כי זהו העור הנפוץ ביותר הקיים בשוק הישראלי. למעשה השם כבש גם את השוק העולמי כשם נרדף לעור איכותי. למי שטעה פירוש השם מאיטלקית הוא "עור בקר" וזה בכדאי להבדיל מעור חזיר או כבשים. העור מגיע למעשה משוורים, עגלות או הפרות. ישנן סוגי רבים של עור נאפה כגון נאפה אמריקאי והא נבדל בקשיחותו ואיכותו ועשוי מעור באפולו. איכות העורות נאפה נבדל גם בבית הגידול של הבקר, היעדר פגיעה כגון צלקות או סימנים מיוחדים העלולים אף לייקר את העלות וגם סוגג המפעל המייצר. העור קל לתחזוקה, עמיד בפני חומרי ניקוי ואינו סופג נוזלים.

עור אניליין –עיבוד עור אינליין מתחיל בבחירת עור המשובח ביותר. הוא עובר צביעה באמבט צבע מיוחד המקנה לו מראה עור טבעי לחלוטין. הצביעה המיוחדת ועור ללא עיבוד ומשאיר את העור חשוף לכל הפגמים הנראים לעין. פגשים כגון צלקות , חספוס העור כמו הנקבוביות ופגמים רבים אחרים. בחירת איכות העור הופכת את העור אניליין לאחד העורות היוקרתיים בשוק. הוא נעים מאוד ורך למגע. אינו מצופה בלקה או שכבת הגנה כלשהי ולכן העור אינו ניתן לניקוי , אינו עמיד בפני חומרי ניקוי והוא סופג נוזלים

שירותים נוספים

הדגמת ניקוי מזרונים

Play Video about ניקוי מזרונים

הדגמה של ניקוי שטיחים

Play Video about ניקוי שטיח עבודת יד סרטון הדגמה

הדגמה של ניקוי ספות בד

Play Video about ניקוי ספות בטכנולוגיה והציוד המתקדם בישראל SOS Clean

הדגמה של ניקוי ספות בד

ניקוי ריפודי רכב
Play Video about ניקוי ריפודי רכב

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם