ניקוי וילונות בתל אביב

קצרים בזמן? חייגו 053-3006162 או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי וילונות בתל אביב

כולנו יודעים את חשיבות ניקיון הבית שלנו ואנחנו לרוב מנקים אותו לפחות פעם בשבוע. אבל, גם רוב האנשים לא מקדישים את הזמן הנחוץ לנקות גם את הוילונות שלהם! כמו שאתם יודעים, תפקידו של הוילון הוא בשמירה מחדירת קרני השמש והחום מחוץ לבית. בקיץ לדוגמה, אנו יכולים לסגור את הוילונות ובכך נאפשר להשאיר את הבית קריר וניעם במהלך היום. בנוסף הם מאפשרים לסגור את שקיפות החלון ולהשאיר לנו את הפרטיות בבית אם אנחנו חפצים בכך. כאשר הוילונות במצב הסגור הם לא רק פריט שימושי לטובת קרני השמש והפרטיות, הם גם פריט מאוד דומיננטי בעיצוב של החלל. ולכן, ניקוי וילונות שלכם בתל אביב הוא חשוב ביותר.

זמן קריאה משוער: 3 דקות

חשיבות ניקוי וילונות בתל אביב

אנחנו לא נותנים מספיק תשומת לב לוילונות שלנו, מכיוון שאנחנו לא עושים בהם שימוש תכיף. אחרי הכל, במקסימום אנחנו פותחים אותם לרווחה בבוקר וסוגרים אותם בשעות הערב המאוחרות או ההפך. זה הכל! אנחנו לא עושים בהם שימוש  רחב כמו בשאר הרהיטים ולכן לא נמצא עליהם סימני לכלוך קשים או כתמים.

אז, מדוע זה כזה ביג דיל לשמור על ניקוי וילונות בתל אביב אם הם נקיים? אממ, אתם אולי לא יודעים את זה, אבל יש מספר סיבות מספיקות שתרצו לשמור על הוילונות שלכם נקיים תמיד:

  • וילונות מלוכלכים מושכים אליהם מזיקים, כמו עש וקרדית אבק הבית. שמירת על ניקיון הוילון מפחיתה את האלרגניים בבית.
  • האבק בבית מגיע מבחוץ, ורובו נספג בוילון. ניקוי וילונות בתל אביב לעיתים תכופות יותר שומר על רמת אבק נמוכה בבית
  • וילונות מלוכלכים אחראיים במידה רבה על ריחות לא נעימים בבית. תחשבו על זה, בישלתם, עישנתם, או כל ריח אחר שגרמתן בבית מייד נספג בוילונות. מה גם שהלכלוך והאבק אחראיים לא מעט לריחות בפני עצמם.
  • הם יראו נהדר, אתם אולי לא שמים לב לזה, אך וילונות לא נקיים משנים לאט לאט את צבעם לגוון כהה יותר. אבל אם תנקו אותם, לא תאמינו כמה לבנים הם יכולים להיות. זה פשוט יכניס אותכם לשוק שסה"כ הם נקיים יותר.

איך מנקים וילונות   

אתם תופתעו לדעת שרוב הוילונות די קלים לניקוי מכיוון שהיום רוב הוילונות מיוצרים מבדים סינטטיים. מומלץ לבצע בהם שאיבת אבק טובה על מנת לנטרל את כל האלרגניים ואז לכבס אותם במכונת כביסה. אם תחזירו את הוילונות במצב כמעט ייבש שהם עוד מעט לחים, לא תצטרכו לבצע גם גיהוץ.

אך שימו לב, לא כל וילון מתאים לניקוי במכונת כביסה. ולא כךל וילון ניתן לנקות באמצעות אבקת כביסה סטנדרטית שיש לכם בבית. לדוגמה, במידה והוילונות שלכם מבד טבעי כמו פשתן או כותנה, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בניקוי וילונות בתל אביב על מנת לא לגרום לנזק מיותר.

חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי יבש לוילונות כמו גם ניקוי רטוב, אנחנו מומחים בפירוק והרכבה של וילונות מכל הסוגים. אם אין לכם את הכוחות או הידע תוכלו פשוט להתקשר אלינו עכשיו. אנו נבצע את הניקוי הטוב ביותר עבור הוילון שאתם כל כך אוהבים, וכל זה מבלי לגרום לנזק מיותר ולגרום להוצאה כספית גבוהה על רכישת וילונות חדשים.

מחיר ניקוי וילונות בתל אביב

אם אתם בעניין של ניקוי וילונות כמו שצריך, מומלץ לפנות לחברה שיש לה את הכלים על מנת לבצע את הניקוי כמו שצריך. כלים אלו הם ניסיון רב שנים בפירוק והרכבה של וילונות וכמובן דרכי ושיטות הניקוי המתאימים לכל וילון.

ידע זה הוא בעל משמעות רבה כאשר בוחרים חברת ניקוי וילונות בתל אביב.

מחיר ניקוי וילונות מתחלק ל2 – ניקוי בבית או במפעל. כאשר הראשון מתבצע ללא פירוק והרכבה בבית הלקוח על ידי ריסוס חומרי ניקוי ושטיפה של הוילון בהזרקה ויניקה ויהיה זול מאשר לשלוח לניקוי במפעל.

ניקוי וילון במפעל יהיה יקר מעט ומצריך פירוק והרכבה, נסיעה כפולה לבית הלקוח, ניקוי וילון בניקוי יבש או רטוב וגיהוץ הוילון בסוף התהליך.

מחיר ניקוי וילונות בתל אביב בבית הלקוח נע בין 150-180 ₪ למטר רץ כאשר מדובר בגובה סטנדרטי. ומחיר ניקוי במפעל ינוע בין 180-250 ₪. מומלץ לפנות אלינו לקבל ייעוץ חינם ובחירת השיטה הנכונה עבורכם.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחים מקיר לקיר SOS Clean חברת ניקוי שטיחים מקצועית ניקוי שטיחים למשרדים! ניקוי שטיחים לבתי עסקים! ניקוי שטיחים לבית מלון! ניקוי וחיטוי עמוק ויסודי!

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בגני תקווה

מחפשים חברת ניקוי מזרונים מקצועי בגני תקווה? כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר, כמו למשל חברתנו SOS Clean. חברתנו יודע גם לבצע חיטוי, והדבר חשוב

קרא עוד »

ניקוי שטיחים במפעל

ניקוי שטיחים במפעל SOS Clean מפעל לניקוי שטיחים ניקוי השטיח מחול ולכלוך! נטרול ריחות שתן! הסרת כתמים ונטרול ריחות שתן! ניקוי וחיטוי עמוק ויסודי! הובלה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחדרה

אנשים לא מודעים לכך, אבל יש חשיבות רבה בבחירת חברת ניקוי שטיחים כאשר מחפשים אחת כזו בחדרה. לפני בחירת חברת ניקיון חשוב שתדעו את שיטות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

07-78038986

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם