איך מנקים מזרון באופן עצמאי – המדריך המלא

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

איך מנקים מזרון באופן עצמאי – המדריך המלא

איך לנקות מזרונים לבד – הגעת למדריך המלא והמפורט ביותר שתוכלו למצוא ברשת. מדריך ניקוי מזרונים באופן עצמאי (לבד) זה, יעזור לכם להסיר ולנקות כתמים טריים וישנים, לשמור על ניקיון המזרונים , יסביר לכם איך מנקים מזרון ומשפרים את התחזוקה השוטפת שלהם ומעל הכל תעזור לכם איך לשמור על בריאותכם ובני משפחתכם.

ניקוי והסרת כתם דם
ניקוי והסרת כתם דם

מאמר זה נכתב בעמל רב, בהשקעה ארוכה ונשמח לביקורת ובשיתוף באם אהבתם אשר נמצא. אל תתביישו לשאול אותנו שאלות ולהתקשר.

שלום, שמי סשה בעלים של החברה. ואני אישית פריק של ניקיון(כנראה לא סתם בחרתי את המקצוע). כבר מגיל צעיר ניתן היה לראות שאני פשוט אוהב שהכל מסביבי נקי ומצוחצח. אין חבר שלא נכנס לי לחדר וביקש שגם אמא שלי תבוא לסדר ולנקות לו את החדר חחח. כן זו הייתה הבדיחה שהייתי בן 10. אך למען האמת זה פשוט הייתי אני. הילד החנון שפשוט אוהב שהחדר שלו מבריק ורענן, והכי היה חשוב לי זה המזרן! ומזרן נקי מתחיל קודם כל בתחזוקה. אותה למדתי כבר בגיל צעיר.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

תחזוקה נכונה של ניקוי מזרונים לבד תמנע צורך בניקוי מקצועי

בממוצע כשליש מחיינו ( 8 שעות בממוצע) אנו מבלים על המזרן , אם זה בשינה בלילה, צפייה בטלויזיה לפני ההרדמות או סתם תנומה באמצע היום. שינה טובה ורציפה מתחילה קודם כל בתחזוקה נכונה של המזרן. אם תדאגו לשאוב אותה על בסיס קבועה תמנעו הצטברות קרדית אבק הבית ואבק. במידה ואתם סובלים מהזיעה יתר מומלץ להגביר את זמן החלפת החלפת הסדינים – מכיוון שהכתמים הנפוצים ביותר הקיימים במזרן הם הפרשות גוף והבולט ביניהם הוא הזיעה שלנו. כתמי זיעה מרובים הופכים עם הזמן לכתם כהה יותר ויותר ועלול תוך פרק זמן להראות ככתם פיפי והדבר בהחלט אינו נעים לעין.

ניקוי המזרונים הוא בריכת חיידקים וקרדית אבק הבית

אי ניקוי מזרן לבד שלנו הוא בריכת התרבות לחיידקים כמו גם קרדית אבק הבית ומצבור לאבק ולכלוך. למעשה, אם נתבונן דרך מיקרוסקופ, מייד תוכלו להיווכח כיצד בתוך המזרן שלכם חיים חיידקים מסוכנים העלולים להיות סכנה משמעותית לבריאותכם, במיוחד עבור ילדים קטנים ופעוטות. אל אף שהמזרונים שלנו מכוסים בסדינים ובשמיכות הם אינם חסינים להיווצרותם והתרבותם של חיידקים מכיוון שאנו מבצעים פעולות רבות עליהם ולאורך זמן רב. שינה ארוכה, מנוחה בטלויזיה, אכילה ושתייה ואף קיום יחסי מין.

איך מנקים מזרון הינו מורכב אך אפשרי

חיידקים אלו פוגעים בנו משמעותית באורך חיינו החל מאלרגיות קלות כגון נזלת , איכות השינה לא טובה והתעוררות מוגדלת מישנה ואף אסטמה קשה בדרכי הנשימה. ועל כן מומלץ ואפילו נדרש מאתנו לבצע ניקוי מזרנים באופן עצמאי לעיתים קרובות. יחד עם זאת, מדובר בפעולה יחסית מאוד מורכבת ואינה קלה לביצוע. המזרונים בישראל הינם גדולים מאוד ורמת הכתמים מגוונת וקשה לטיפול.

על כן, אם אתם רוצים לדעת כיצד לנקות את המזרן שלכם בצורה הטובה ביותר אנו מציגים בפניכם טיפים פשוטים אשר יקלו על חייכם ויאפשרו לכם לנקות את המזרן בצורה הקלה ביותר וללא מכשור מתקדם.

איך מנקים מזרון – כל השיטות להסרת כתמים ממזרונים

איך לנקות מזרונים לבד – לפני שנתחיל להסביר על שיטות שונות להסרת כתמים ממזרונים , כאשר מבצעים ניקוי מזרונים באופן עצמאי דעו 2 דגשים חשובים: השיטות הנ"ל לא יעילות על כל סוגי המזרונים. מזרונים שונים במרקם שלהם , בסוגי האריגה ובאיכות הבד. לכן לא תמיד השיטות יעילות. נסו כל שיטה במקום קטן על מנת לבדוק איך התגובה לחומר.

זכרו – כתם ככל שהוא טרי יותר , הוא קל יותר להסרה. סוגים שונים של כתמים מייצרים ריאקציה שונה עם הבד. ככל שהכתם שוכב זמן רב יותר על הסיב יהיה קשה יותר להסירו. אל תתעצלו, מיד שנוצר כתם נסו לנקותו. אחרת תצטרכו להזמין ניקוי מזרונים מקצועי.

הסרת כתמים ממזרונים

ניקוי מזרונים לבד משתן – ספגו את האזור של הפיפי כמה שיותר מהר בעזרת מטלית מיקרופייבר הסופגת נוזלים עד שלא נותר אזור רטוב. חזרו על הפעולה עד שהלא עובר יותר רטיבות מטלית. אפשר להשתמש גם בעזרת מגבת או נייד סופג או כל מוצר אחר הסופג נוזלים בצורה יעילה. פזרו מעט סודה לשתייה למשך לפחות שעה(מומלץ ליותר) לספיגה נוספת של נוזלים. שאבו את האבקת סודה. הכניסו גיגית קטנה עם אבקת כביסה מלבינה, בעזרת מגבת או ספוג הרטיבו את האזור ושפשפו בעדינות. תנו לאבקת סודה מבלינה לעבור לפחות למשך שעה וייבשו את האזור בעזרת פן. במידה ונשאר ריח על הכתם השתמשו בחומץ לבן בדילול של כוס חומץ ו2 כוסות מים. הרטיבו את האזור ותנו לחומץ להיספג. וחזרו על הפעולה של אבקת כביסה.

ניקוי מזרונים באופן עצמאי להסרת עובש – עובש היא סוג נפוץ מאוד של פטריה המתפשטת בעזרת נבגים. כלומר העובש הוא דבר אורגני. טיפול בעובש מצריך בפעולת חיטוי המשמיד את הפטריה. החומר היעיל ביותר בנמצא בבית הוא אלכוהול. אם יש ברשותכם וודקה 40% ניתן להתשמש בה ללא דילול. שפכו מעט וודקה בעזרת מטלית נקייה על האזור הנגועה. שפשפו בתנועות מעגליות בעדינות עד להחדרת האלכוהול עמוק לסיב המתינו כ10 דקות ונגבו בעזרת מטלית יבשה. חומר נוסף שניתן לטפל ביעילות הוא חמצן פעיל 3% הניתן לרכוש בחנויות טמבור. רססו מעט באזור הנגועה, שפשפו ונגבו את האזור בעזרת מטלית ספוגה במים חמים. ייבשו את האזור בעזרת פן או בשמש.

איך מנקים מזרון מכתמי עובש
איך מנקים מזרון מכתמי עובש

איך מנקים מזרון לבד מכתם שמן – ניקוי כתם שמן במזרן יכול להיגרם ממספר סיבות והנפוץ ביניהם הוא זיעה או שומן גוף. אם הזמן כשאנו מזיעים, הזיעה ושמומן גוף עלול לחלחל בין הסדינים ולהגיע למזרן. דבר דומה כאשר אנו משתמשים גם בקרם לחות לגוף או לשיער. הדרך היעילה ביותר הוא לטבול מטלית בסבון כלים, או בסבון ידיים. בעדינות לשפשף על הכתם ולייבש בפן שיער.

איך לנקות מזרונים לבד מכתם דם – כתם דם נפוץ מאוד. הדבר אינו נעים ואין מה להתבייש. כתם עלול נוצר בדרך כלל מפצע שגירדנו ברגל או מהמחזור החודשי. וחשוב מאוד לטפל בו במהירות מכיוון שהוא הכתם הקשה ביותר להסרה. במידה והכתם טרי. ספגו אותו במהירות ונגבו בעזרת מטלית הטבולה במים קרים. ניתן להוסיף מעט אבקת כביסה למים קרים. במידה והכתם ישן יותר. יש לשים קרח למספר דקות על מנת לרכך את הכתם. השתמשו בחלב בטמפרוטורת החדר או מעט חם מהרגיל. בחלב ישנו מרכיב פעיל פירוק חלבונים העונה לשם "אינזימים" והוא עשוי לפרק את הכתם בקלות יותר. במידה ואין זה עוזר ניתן לרכוש חמצן פעיל 3% וכמו במקרה של שתן לטפל בכתם בעזרת התכשיר הנל.

דרך נוספת איך לנקות מזרון לבד מכתמי דם שעוד לא נוסתה על ידי, אך יש כתבה מעניינת המוכיחה את טענתי הוא ניקוי בדרך קצת לא שגרתית ואפילו תשמע מגעילה. אך היא עשוי לעשות את העבודה בצורה בטוחה ויעילה למדי. היא באמצעות טבליות לניקוי שיניים תותבות. כן כן, טבליות אלו מכילים סודה לשתייה ואך מרכיבים נוספים רבים המשמשות לניקוי שיני האוכלוסייה המבוגרת ושיטה זאת נטענת כשיטה הטובה ביותר לניקוי מזרן באופן עצמאי. נסו ושתפו אותנו בממצעים. תמונות יעזרו לנו להפיץ את הבשורה ברבים.

איך מנקים מזרון באופן מקצועי בקיטור

במדריך זה הבאנו בפניכם דגשים חשובים לחשיבות שמירת המזרונים שלנו ושיטות יעילות להסרת כתמים ממזרונים הנפוצים ביותר שניתן למצוא היום על כל מזרן. שיטות ניקוי מזרן לבד נועדו על מנת לחסוך לכם קודם כל בבריאות ולחסוך בהוצאות לניקוי מקצועי. אנו בהחלט מאמינים ששיטות אלו יעזרו לכם לשפר את רמת החיים, ולשמור את אורך זמן חיי המזרון. אך חשוב להדגיש שמדריך איך לנקות מזרון לבד אינו תחליף לניקוי מקצועי אחת לשנה או שנתיים לפחות.

איך מתבצע ניקוי מזרונים מקצועי

ניקוי מזרונים מקצועי בחברת SOS Clean שונה מאוד מניקוי באופן עצמאי, והוא מתבצע בשיטת הזרקה ויניקה בקיטור. קודם כל המזרון עובר ריסוס בחומרי ניקוי המפרקים כתמים אורגניים על בסיס חלבונים. כתמים כגון דם, שתן , כתמי שומן וזיעה. חומרי הניקוי מחוזקים בחמצן פעיל עד לרמה של 50%. מה שמבטיח חיטוי יעיל כנגד כל החיידקים והבקטריות שנמצאים במזרן. ושטיפה בקיטור עם חומרי הלבנה מקצועיים – יתנו תוצאה מדהימה של מזרן נקי ומחודש. בתהליך הייבוש המזרן יחזור לצבע הלבן היפה שאנו כל כך אוהבים.

מאמרים קשורים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

ניקוי ספות ביבנה

מחפשים ניקוי ספות ביבנה? חברת SOS Clean מתמחה ומעניקה שירותי ניקוי ספות מקצועיים בכל רחבי מרכז הארץ וגם לתושבי יבנה מאז שנת 2010. הניקוי המקצועי

קרא עוד »

הסרת כתמי לק

מדריך איך מורידים לק מספה ושטיחים – אומרים לעשות ציפורניים לבד חוסך כסף רב, ואומרים גם שזה קל, אז אומרים! והינה עשיתם את הבלתי נתפס

קרא עוד »

ניקוי ספות ברמלה

הספות שלכם בוודאי חשובים עבורכם מאוד אז מדוע לא להתקשר לאיש מקצוע? מדי פעם, אתם בטח שמים לב לכתם חדש על הרהיטים שלכם ומנסים להתמודד

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם