ניקוי מזרונים בקריית אונו

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים קרדית אבק הבית ואלגרנים אחרים! לא משנה באיזה תדירות תחליפו את הסדינים ולא משנה כמה פעמים תשאבו את המזרן, אין שום דרך שתוכלו להיפטר מהם לחלוטין. לא משנה כמה תנסו לבצע ניקוי מזרונים עצמי בקריית אונו, הלכלוך ימשיך להצטבר בשימוש קבוע. למעשה, מכיוון שאנו מבלים חלק ניכר מחיינו על המזרונים שלנו, מגוון חומרים אורגניים מצטברים עליו כמו תאי עור מתים, קשקשים, פרוות חיות מחמד ושיערות אדם. תוסיפו לזה אבק ולכלוך ותקבלו מתכון שמפעיל שורה של בעיות, ויוכל לגרום לאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה.

ניקוי מזרונים בקריית אונו

רוצים להפסיק לדאוג, ולקבל מזרון נקי, בריא ורענן? המומחים של חברת SOS Clean ערוכים לקבל את שיחתכם. אנו מתמחים בביצוע חיטוי וניקוי עמוק ויסודי של ניקוי מזרונים בכל מרכז הארץ – כזה שלא ישאיר שום סיכוי לחיידקים, פטריות, עובש ושאר המזיקים העלולים לחיות בקרבתכם.

זמן קריאה משוער: 0 דקות

למה להזמין את שירותי ניקוי מזרונים בקריית אונו דרכינו

כאשר מזמינים אותנו לניקוי מזרונים בקריית אונו – אתם יכולים להיות בטוחים שצוותי הניקוי של חברת SOS Clean הוכשרו בקפידה במדע ניקוי המזרונים. אנו משתמשים רק בחומרים 100% טבעיים וטכניקות ירוקות שהוכחו כיעילות להסרת אלרגניים מזיקים. אנו מבצעים גם ניקוי כתמים מכל הסוגים – כתמי דם, שתן, זיעה וצואה ומבצעים נטרול ריחות רעים מכל הסוגים.

ניקוי מזרונים בקריית אונו
ניקוי מזרונים בקריית אונו

כאשר עומדות בפניכם מגוון רחב של חברות המבצעות את סוג השירות הזה, חשוב לבחור בחברה אשר מציע שירותים נוספים שתוכלו להזמין אם כבר עושים טיפול למזרונים שלכם.

שירות הניקיון שלנו משרת בגאווה את כל ערי המרכז ואני מבצעים במקצועיות גם ניקוי ספות בקריית אונו והסביבה. שירות זה כולל הסרה עד 100% כתמים וחיטוי גם לריפוד זה.

חברתנו מבטיחה לכם שירות לשביעות רצונכם המלאה. לא אהבתם – לא שילמתם, זה הסלוגן שאנו מאמינים בו. אם הספה שלכם לא נוקתה כמו שצריך נוכל לחזור לניקוי נוסף ללא תשלום.

ניקוי שלנו לעומת המתחרים – הבדלים

כשאתם מוכנים להזמין שירות ניקוי מזרונים בקריית אונו, אתם יכולים לבחור בניקוי מזרונים מסורתיים, אך אתם עלולים להיות מאוכזבים מהתוצאות. למרות שרבים מהמתחרים שלנו עלולים לטעון שהמזרן שלכם "נקי", טיפולים כימיים לא יעילים נגד מזיקים שונים, למשל כמו קרדית אבק הבית.

הניקוי המסורתי מטפל רק מעל פני השטח של המזרן ומשאירים פסולת, לכלוך ואלרגנים בעומק המזרן. מה שבעצם אומר שכספכם לא הביא לכם את התוצאה הרצוי. האלטרנטיבה שלכם היא בחירה בדרך מקצועית, אמינה וטבעית של חברת SOS Clean.

חברתנו עושה שימוש בציוד טכנולוגיה בהזרקה ויניקה בקיטור. כלומר הציוד שלנו מכיל דוד חימום המיל עד 90 מעלות חום, מה שמבטיח בשילוב חומרי ניקוי וחיטוי גם השמדה עד 99% מהמזיקים. וכך זה עובד:

  1. המזרן מרוסס בחומר ניקוי על בסיס אינזימים (חומר אורגני לפירוק חלבונים) ומי חמצן פעיל הידוע כחומר חיטוי מעולה הנעשה בו שימוש בבתי חולים. פעולה מכנית של הברשה נדרשת על מנת לשחרר את הלכלוך מהמזרן להמיסו ולהציף אותו מעל פני השטח.
  2. לאחר מכן, נטפל נקודתית בכתמים שנשארו – כתמי שתן יטופלו בחומר המתקן השחמות וכתמי דם בחמצן פעיל בריכוז גבוהה יותר.
  3. צוותי הניקוי המקצועיים שלנו יטפלו במזרון שלכם באמצעות הזרקת מים בקיטור באמצעות 200 PSI ישירות לסיב המזרן עד לעומק הריפוד וישאבו את כל הלכלוך והכתמים כדאי להחזיר לו את המראהו.
  4. לבסוף – המזרן נשטף באמצעות חומר מיוחד לניקוי מזרונים המלבין אותו סופית גם לאחר הניקוי בזמן תהליך הייבוש. ותוצאות הנהדרות של ניקוי מזרונים בקריית אונו ניתן לראות כבר מיידית.

מחיר ניקוי מזרונים בקריית אונו

כאשר מדובר על הבריאות שלכם אין פה משחקים. חרות רבות יציעו לכם מחירים שונים וסוגי עבודה כמו למשל ריענון המזרן בהזרקה ויניקה מהירה שאולי תטפל באבק ולהכלוך אך אינו יציף כתמים מעומק הריפוד. ניקוי מזרונים מקצועי בקריית אונו יעלה לכם מעט יותר, אך יבטיח לכם שינה טובה ובריאה יותר.

בנוסף לזה עלות ניקוי מזרונים משתלם הרבה יותר מלזרוק את המזרן ולהתחדש באחד חדש. כאשר המזרון שלכם איכותי , אינו שקע ואינו נקרע – אין סיבה להחליפו ופשוט יותר להזמין חברת ניקוי מזרונים המתמחה בהסרת כתמים ולהחזירו למראהו המקורי.

עלות ניקוי מזרונים בקריית אונו נע בין 150-450 ₪ ותלוי בגודל המזרן ושירות הנדרש. כאשר מזרן זוגי צד אחד יעלה לכם בין 350-450 ₪.

ניקוי מזרן עד 1.4 מטר ב350 ₪. ניקוי מזרן זוגי עד 1.6 400 ₪. וניקוי מזרן ענק ב450 ₪.

צד נוסף יעלה בין 80-120 ₪ נוספים.

ניקוי מזרן יחיד יעלה לכם כ200 ₪ צד אחד ו50 ₪ עבור צד נוסף. ניקוי מזרן תינוק כ150 ₪ בלבד.

אם אתם מחפשים ניקוי מזרונים במבצע – תוכלו לבדוק איתנו אם יש לכם מספר מזרונים לניקוי וקבל בין 10-30% הנחה על כל מזרן.  

מחירי הניקוי כוללים מע"מ, נטרול ריחות, הסרת כל סוגי הכתמים וחיטוי מלא.

טיפ לנטרול ריחות שתן

אם גם לכם זה קרה, אנו יודעים שזה לא נעים. שתן על מזרן הוא דבר מסוכן גם לבריאות וגם למראה האסתטי שלו. כמו כל כתם טיפול מהיר ומיידי עלול להציל אותו. התינוק ברח לו או מצאתם את המזרן עם פיפי של חיית מחמד – פעולה מהירה של ספיגת הנוזלים הוא טיפול חירום יעיל.

  1. ניקוי מזרונים בקריית אונו משתן מתחיל בספיגת השתן עד כמה שאפשר בעזרת מגבת או נייר סופג.
  2. פזרו סודה לשתייה בכמות אחידה והמתינו כשעה. אם המקום יבש סימן שזה עבד, אם האזור עדיין רטוב פזרו עוד סודה לשתייה.
  3. במידה והאזור יבש עכשיו צריך לטפל בכתם. מלח לימון יכול לעזור במקרה. השתמשו במים קרים וערבבו 2 כפותמלח לימון, בעזרת מברשת שנטבול בתמיסה – נשפשף קלות.
  4. נגבו את האזור בעזרת מגבת נקייה וייבשו את האזור בעזרת פן שיער. לא להצמיד את הפן ישירות לריפוד על מנת לא לגרום לו לכוויה.

אם כל הפעולות הנ"ל אינם עזרו – זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות מומלצת, אשר תעשה זאת עבורכם. כל מה שתצטרכו הוא לשלוח לפנות כשעה מזמנכם ואנו כבר נגיע לביתכם.

שירותי ניקוי מזרונים באזור

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בכפר סבא

מחפשים ניקוי ספות בכפר סבא במחיר הוגן? הגעת בדיוק למקום הנכון! חברת SOS Clean מעניקה שירות הכי טוב שיש בהתחייבות! לא נקי? לא שילמתם! אנו נעמוד

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ניידים

שטיח נייד זה בעצם כל שטיח שניתן לנייד אותו ממקום למקום, נקרא שטיח נייד. שטיחים אלו לא מודבקים לרצפה כמו למשל שטיחים מקיר לקיר. ניקוי

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

ניקוי ספות בסביון

כולנו אוהבים להתכרבל עם השמיכה בחורף או בלי חולצה על הספה הנעימה שלנו בקיץ. בין אם זה סתם במנוחה אחרי העבודה, צפייה בטלוויזיה עם המשפחה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם