ניקוי שטיחים ברמת גן

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ברמת גן

אם גם ברשותכם יש שטיחים הרבה זמן ואתם גרים ברמת גן. אתם מתהלכים רבות על השטיחים , מחזקים כלב בביתכם ויש לכם תינוק או ילד שאוהב לשבת על שטיח ולשחק עליו. זה הזמן לבצע ניקוי כמו שצריך עם חברת SOS Clean. ניקוי לא סתם עם שואב אבק אלה ניקוי שטיחים מקצועי ברמת גן, כזה שיחזיר את השטיח שלכם למצבו המקורי. ניקוי מקצועי שמבצעת חברתנו, מתאים גם לניקוי מזרונים. במהלכו אנו נסיר לא רק את כל הכתמים אלה יבצע לכם גם חיטוי עמוק והשמדת קרדית אבק הבית. ניקוי עמוק שלנו מנקה לא רק מעל פני השטח אלה מוציא את הלכלוך מעומק השטיח עד הגרגיר האחרון.

רוצים לדעת איך אנחנו עושים את זה? איך באמת כדאי לנקות שטיחים באופן מקצועי וממה כדאי להיזהר. הישארו איתנו, במאמר זה תקבלו את כל התשובות לשאלות אלו ואף בסופו תדעו כמה עולה ניקוי שטיחים מקצועי.

אחרי הניקוי שלנו – תצטרכו רק לשמור על תחזוקה נכונה של השטיחים עד הפעם הבאה. רוצים לדעת איך שומרים עליהם נכון? בהמשך הכתבה לפניכם

זמן קריאה משוער: 7 דקות

מדוע חשוב להזמין חברה אמינה ומקצועית

חברות רבות פועלות באזור רמת גן ומציעות שירותי ניקוי שטיחים, אך לא כולם עובדים בצורה מקצועית. תלונות רבות מגיעות לחברתנו על ניקוי שהשאיר שטיח רטוב מידי והתפתח עובש. או ניקוי שהסיר כתמים חלקית בלבד משטיח סינטטי פשוט ואף במקרים רבים השטיח המשיך לעלות אבק אחרי ניקוי.

אז מדוע זה קורה?

ישנן 2 שיטות ניקוי נפוצות בהן משתמשות חברות ניקוי שטיחים ברמת גן.

האחת היא ניקוי שטיחים במפעל המיועד לרוב השטיחים הניידים. זהו השיטה הטובה ביותר להחזרת שטח ברמת ניקיון הגבוהה ביותר. ללא שום סיכוי להרס השטיח. הוא חוזר ארוז , יבש לחלוטין ובמראה משגע.

שיטה שניה הינה ניקוי בבית הלקוח – שיטה זו מיועדת אך ורק לניקוי שטיחים מקיר לקיר. שטיחים אלו אינם ניתנים לניוד ולכן ניתן לנקותם רק בבית הלקוח במשרד. שיטה זו לא מומלצת אך כשאין ברירה ומדברו בשטיח מקיר לקיר, בעלי המקצוע חייבים שיהיה ברשותכם 2 כלים כבדים על מנת להביא לתוצאות טובות והצלחה, ועל זה נפרט בהמשך פיסקה הבאה….

לסיכום – מנקי שטיחים לא אמינים מעדיפים לבצע את הניקו שטיחים עם מכונה המיועדת בכלל לניקוי ספות בבית הלקוח על מנת לגרוף רווח מלא מהלקוח. והתוצאות רעות!

עוד על שיטות ניקוי שטיחים ברמת גן

אז כפי שבטח כבר הבנתם – ניקוי שטיחים ברמת גן מומלץ לבצע רק על ידי שליחת השטיחים לניקוי במפעל. ניקוי זה הוא היעיל ביותר , בטוח לכל סוגי השטיחים, 100% הסרת כל האבק , והלכלוך והחול. הסרת כל הכתמים הניתנים לניקוי. טיפול יעיל בהסרת ריחות שתן ותאני ייבוש אופטימליים השארת השטיח ללא לחות. הכנו לכם יתרונות וחסרונות של כל שיטה ודרכי הפעולה.

ניקוי שטיחים במפעל

שיטה זו היא השיטה בא חברתנו SOS Clean מנקה את השטיחים שלכם בבטחה. אנו נגיע לביתכם, נמדוד את השטיח על מנת לתת לכם מחיר מדוייק.

כאשר נביא אותו למפעל – הוא עובר בקרה קפדנית, אבחון גיל השטיח, סוג השטיח, סוגי הכתמים. השטיח עובר ניעור במכונה מקצועית אשר מסירה עד 98% מכל החול והלכלוך.

השטיח נכנסת לאמבטיית חומרי ניקוי או ריסוס ידני ולאחר מכן קרצוף השטיח ידנית או על ידי מכונה ושטיפה להסרת כל הכתמים ושטיפה עמוקה ויסודית של סיבי השטיח.

במידה ונשארו כתמים נקודתיים השטיח יעבור טיפול נקודתי כמו לדוגמה כתמי שתן/קפה/דיו וכו'.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח ברמת גן

בשיטה זו , מנקה הספות מגיע לניקוי שטיחים ברמת גן עם ציוד שבדרך כלל אינה מספיק לניקוי השטיח (לחץ מים ושאיבה חלשים). השטיח כמובן אינו עובר ניעור להוצאת כל החול שהצטבר במשך שנים.

אינו עובר השרייה עמוקה בחומרי ניקוי ואינה עובר קרצוף עם מכונה מקצועית.

הדבר היחידי שמתבצע הוא הזרקת מים בלחץ ושאיבה של המים עם הלכלוך. כפי שכבר רמזנו מכונות אלו מיודעים לסיבים עדינים של ספות ואינם חזקים מספיק לחדור לעומק השטיח והשאיבה אינה חזקה מספיק למשוך את החול והלכלוך מעומק השטיחים.

התוצאה שמתקבלת הוא ניקוי מעל פני השטח בלבד, שטיח שנאר רטוב מידי וקיים סיכוי לא מבוטל להיווצרות עובש במידה נשאר להתייבש על הרצפה. לכלוך שצף למעלה לאחר מספר חודשים בודדים. אי ניקוי של קרדית אבק הבית בכלל אין על מה לדבר.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

חברתנו מבצעת גם ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן מקצועי. יש ברשותנו מכונה וציוד מתקדם בלחץ מים גבוהה עד 300 PSI ו2 מנועי שאיבה חזקים. ציוד זה מספיק כוח עבודה לניקוי שטיחים מקיר קיר ברמת גן בצורה כזו שתספק אתכם ותשאיר אתכם שבעי רצון מאופן העבודה והתוצאות.

במקרים רבים לכלוך מסיבי – אנו נגיע עם מכונת קרצוף ידנית אשר לפני השטיפה הסופית, תבצע הברשה מסיבית לשטיחים להחדרת חומרי הניקוי לעומק השטיח , השרייה ארוכה לתוצאות נהדרות.

שטיפה בחומר מיוחד תבטיח שטיח רך ונעים למגע בריח מנטה מרענן והחזרת צבע השטיח לצבעו המקורי.

מחיר ניקוי שטיחים ברמת גן

מחיר ניקוי שטיחים ברמת גן מחולקים למספר קטגוריות כל המחירים שלנו כוללים מע"מ. וכוללים הסרת כתמים, נטרול ריחות, השמדת קרדית אבק הבית ועוד.

מחיר ניקוי שטיחים טבעיים במפעל

מחיר ניקוי שטיחים נקבע לפי מטר מרובע, אורך כפול רוחב השטיח. כל לדומגא שטיח ברוחב 2 או 3 אורך הוא 6 מ"ר והעלות לניקוי שטיחים עבודת יד או מכונה תעלה לכם בין 80-85 ₪ למ"ר כלומר 510-480 ₪ בלבד.

מחיר ניקוי שטיחים סינתטיים במפעל

שטיחים אלו הם הפופולריים ביותר בבית הלקוח ובנתח שוק של 90%. ישנן 2 סוגי שטיחים סינתטיים. שטחים רגילים ושטיחי שאגי.

שטיח רגיל מתומחר ב65 ₪ למ"ר כך ששטיח בגודל סטנדרטי של 6 מ"ר יעלה לכם כ390 ₪.

שטיח שאגי מתומחר לפי 75 ₪ למ"ר מכיון שהוא שטיח מורכב לניקוי ומצריך כמה סיבובים. אזי שטיח בגודל רגיל (6 מ"ר) יעלה לכם כ450 ₪

מינימום הזמנת ניקוי שטיחים לניקוי במפעל ברמת גן הוא 280 ₪.

מחיר ניקוי שטיחים מקיר לקיר ברמת גן

מחירי ניקוי שטיחים מקיר לקיר ברמן גן מחולק לפי גודל שטח הניקוי. חדר בודד עד 15 מ"ר יעלה עד 500 ₪. ניקוי משרד שלם או בית עד 100 מ"ר לפי 30 ₪ כולל מעמ. מעל 100 מ"ר שטח ועד 300 מ"ר בין 20-25 ₪ תלוי סוג השטיח. להצעות מיוחדות ניתן להתקשר אלינו ישירות.

ניקוי שטיחים ברמת גן מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחדר עד 15 מ"ר450 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 100 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר מעל מ"ר15-25 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח

תחזוקה מומלצת לאחר הניקוי

אנו בטוחים שתהיו מרוצים מאוד מהשירות והניקוי שתקבלו עבור ניקוי השטיחים שלכם ברמת גן דרך חברתנו SOS Clean. ותדעו שאנו גם מבצעים ניקוי ספות ברמת גן וניקוי מזרונים בדיוק באותה המקצועיות. כמו תמיד כל לקוח שלנו נהנה מטיפים וייעוץ ללא עלות…

שמירה נכונה של השטיח היא שאיבה על בסיס שבועי, אך טריק קטן יעזור לכם לשמור עליו אפילו יותר. כידוע האוייב מספר אחד של השטיחים הוא החול. חול גורם לשחיקה של הסיב והצטברת גדולה אף לשבירה הסיב (הסיב שוכב) ומקנה לו מראה כתם מוזר אשר אינו יורד בשום ניקוי.

על מנת למנוע הצטברות החול הפכו את השטיח על צדו התחתון כל שבועיים – ושאבו גם בצדו התחתון. מומלץ להשאיר את השטיח כך יומיים רצוף ולהתהלך עליו רבות. הפעולה עוזרת להוצאת החול גם מצידו השני.

שירותי ניקוי שטיחים ליד רמת גן

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בקריית אונו

שטיח איכותי במראה אלגנטי ויוקרתי מקנה מראה מכובד ואיכותי והוא התכשיט הכי יפה בבית. הוא מקשט את הרצפה בסלון ובחדרים ומהווה מקור לגאווה לכל דיירי

קרא עוד »

ניקוי ספות ברחובות

אם גם אתם מחפשים את השירותים של חברת ניקוי ספות מקצועית ברחובות והסביבה. כנראה, שגם לכם יש כתמים מלוכלכים ועקשנים שאתם רוצים להיפטר מהם. מומלץ

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל מונד

אנחנו משקיעים המון בטיפוח הסלון ומשקיעים מחשבה רבה בעיצוב שלו. אנו נותנים דגש מיוחד על בחירת הספות שלנו על מנת שיהיה נוח לכל יושביו. פידבקים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחדרה

אנשים לא מודעים לכך, אבל יש חשיבות רבה בבחירת חברת ניקוי שטיחים כאשר מחפשים אחת כזו בחדרה. לפני בחירת חברת ניקיון חשוב שתדעו את שיטות

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם