ניקוי שטיחים בחולון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בחולון

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בחולון שיחזיר את הברק והיופי לשטיח? הגעתם למקום הנכון. חברתנו SOS Clean הינה החברה המובילה באזור מגוריכם. אצלנו תקבלו את הניקוי הטוב ביותר, הנקי ביותר ובשירות באהבה ומכל הלב. אך יותר חשוב מזה – תקבלו חיטוי מלא ואנטי בקטריאלי מפני הצטברות החיידקים, קרדית אבק הבית ומזיקים אחרים.

חברתנו פועלת רבות בעיר חולון ומבצעת ניקוי שטיחים וריפודים ברמה הגבוהה ביותר. את ניקוי שטיחים הניידים שלכם אנו מבצעים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ולא באמצעות הזרקה ויניקה בבית הלקוח, אלה לוקחים לניקוי מקצועי במפעל. שם הוא עובר תהליכי ניקוי וחיטוי עמוקים ויסודיים ומוחזר אליכם הביתי נקי כמו חדש.

רוצים לדעת איך זה עובד ומדוע כדאי לכם למסור את השטיח שלכם רק לניקוי במפעל, ולא לבצע את הניקוי בביתכם? הישארו איתנו – בכתבה זו , תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם. שיטות ניקוי וההבדלים שלהם, מחירי ניקוי שטיחים במפעל ותחזוקה נכונה של השטיחים לאחר הניקוי.

https://youtu.be/ldn8xsxKU8U

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי שטיחים בחולון בבית הלקוח – מדוע לא כדאי

ההבדל בין ניקוי שטיחים המתבצע בבית הלקוח בחולון לבין מסירת השטיח למפעל שווה ערך כמו לכבס את הכביסה בבית לבין למסור את הבגדים לניקוי יבש במכבסה. ותוצאה כמובן נראית לעין, אך לא רק בזה מסתכם הדבר.

קיימים מגוון רחב מאוד של סוגי השטיחים – אלפי דגמים של שטיחים סינטטיים וכל אחד בעובי שונה, שטיחים טבעיים עבודות יד או מכונה. וגם שטיחי שאגי עם השערות הארוכות. כל סוג שטיח דורש רמה אחרת של ניקוי. פעם אחד ניקוי עדין ביותר , כאשר מדובר על שטיח מבד טבעי הארוג בעבודת יד ותנאי ייבוש נוחים על מנת שהתייבש בבטחה. ופעם אחרת לדוגמא כאשר מדובר על שטיח שאגי עבים בעלי שיערות ארוכות המצטבר בו לכלוך וחול רב מאוד.

ולכן, שיטת ניקוי של מנקי שטיחים בבית הלקוח אינו יכול להתאים לסוגים שונים ומגוונים של השטיח. מה גם שמכונות הניקוי גם המקצועיים ביותר, אינם מספיקים על מנת לנקות את השטיח לעומקו ולרוב הניקוי מתבצע רק בחלקו העליון של השטיח.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח – אינו פותר את בעיית החול המצטבר בין סיבי השטיח בשימוש ארוך וממושך. ואינו פותר את בעיות הריחות הלא נעימים , כאשר מדובר בשטיח בן כמה שנים.

ייבוש – ניקוי שטיחים בבית הלקוח בחולון , אינו מתייבש כראוי ועלול לגרום להתפתחות עובש.

חול ולכלוך שהצטבר – ניקיון "מקצועי" בבית הלקוח אינו פותר את בעיית החול והלכלוך עמוק בין סיבי השטיח, מה שמאיץ את בלאי סיבי השטיח להישבר ובסופו של דבר לגרום למראה הדהוי והלא חדש.

ניקיון – ניקוי שטיח בבית הלקוח אינו מספק את התוצאה הנקייה ביותר ומנקה ומסיר עד 80% מהלכלוך בלבד.

חיטוי – ניקוי בעזרת הזרקה ויניקה אינו מנטרל לגמרי את מקור החיידקים ומסיר עד 70% בלבד מהמזיקים הקיימים כמו למשל קרדית אבק הבית.

זמן – תהליך הניקוי בבית הלקוח גוזל זמן בו מתבצע הניקוי ובנוסף זמן הייבוש בו אסור ללכת על השטיח.

שטיחים ארוזים
שטיחים ארוזים

ניקוי שטיחים במפעל – זה הבחירה הנכונה

אז שהבנו מדוע ניקוי ביתי, גם אם מדובר על מנקה שטיחים "מקצועי" מבצע את הפעולה אינו כדאי, בואו נבין מדוע עדיף למסור את השטיח לניקוי במפעל שאנו עובדים איתו עם לקוחות הגרים בחולון.

אז מה היתרונות הבולטים כאשר מוסרים את השטיח לחברת SOS Clean. אנו נאסוף ממכם את השטיח ונדאג שהוא יחזור אליכם כמו חדש לאחר ניקוי עמוק ויסודי במפעל. איך זה עובד..

  1. השטיח עובר בדיקה קפדנית ואבחון סוג השטיח, גיל השטיח, סוג הסיב וסוגי הכתמים והלכלוך הקיימים. אנו מודדים את השטיח ובוחרים את שיטת הניקוי המתאימה עבורו במיוחד.
  2. השטיח עובר ניעור להוצאת החול והלכלוך תוך שימוש במוכנת ניעור מקצועית שאינה גורמת לנזק השטיח כמו ה"דופק שטיחים" שאנו מכירים מהעבר. פעולה זו מסירה עד 95% מהחול, האבק והלכלוך מבין סיבי השטיח והשאר יוצא בתהליך הניקוי.
  3. בהתאם לאבחון ובחירת שיטת הניקוי השטיח עובר תהליך ניקוי וחיטוי עמוק. כאשר הפעולה יכולה להתבצע בשיטה המסורתית הידנית או ע"י מכונה מיוחדת ומתקדמת בעולם. השטיח נרטב ונטבל בחומרי ניקוי וחיטוי , עובר השרייה ומתבצע בו קרצוף להמסת והעלאת כל הלכלוך כלפי מעלה. מיד לאחר מכן השטיח נשטף בצורה יסודית מחומרי הניקוי והחיטוי ונדרש לייבשו.
  4. על מנת להבטיח ייבוש מוחלט השטיח נכנס למכונה סחיטה. מכונה זו, עובדת בשיטת סחיטה בצנטריפוגה המאפשר למים לצאת מבלי לגעת בשטיח, ובכל שומרת עליו. סחיטת המים היא 90% מהלחות וה10% הנותרים מתבצע תוך תליית השטיח במתקן חיצוני , מאוורר היטב לייבוש סופי.
  5. השטיח נארז, מבושם ומוכן לחזרה אל בית הלקוח – כאשר התוצאות לא פחות ממושלמות.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

כאשר מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר אין אפשרות להוציאם מבית הלקוח בחולון ולכן אין ברירה ולבצע את הניקוי שטיחים בבית הלקוח. חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי שטיחים מקצועי בדגש על חומרים ירוקים בלבד תוך שימוש בטכניקה הזרקה יניקה בתוספת קיטור.

חשוב לדעת ף כאשר מנקים שטיחים בבית הלקוח חשוב שיהיה ברשות מנקי השטיחים מכונה המזריקה מים בלחץ של לפחות 300 PSI על מנת לאפשר למים לחדור עמוק ככל האפשר.

חברתנו SOS Clean מחזיקה ברשותה את הציוד המתאים ומאפשרת הזרקה עד 400 PSI ו2 מנועי שאיבה חזקים יאפשרו שאיבה עד 90% מהמים ובכך יאפשרו לשטיח להתייבש בבטחה ומבלי לגרום לריחות לא נעימים או התפתחות העובש.

מחיר ניקוי שטיחים בחולון

חברתנו פועלת בשקיפות מלאה בלי טריקים ובלי שטיקים, והמחירים שלנו קבועים לכלל הלקוחות ומפורסמים מעת לעת באתר. כלל שירותי ניקוי שטיחים שלנו בחולון כוללים: נטרול ריחות שתן, הסרת כל סוגי הכתמים, הובלה הלוך חזור מהמפעל, בישום השטיח וכוללים מע"מ.

ניקוי שטיחים בגבעתיים מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחדר עד 15 מ"ר450 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 100 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר מעל מ"ר15-25 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות באבן יהודה

אם אתם רוצים לנקות את הספות שלכם בבית, כדאי שתדעו שניקוי ספות אינו קל כפי שאתם אולי עלולים לחשוב. שימוש בחומרים לא מתאימים לסוג הספה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בהוד השרון

השטיחים נראים רע? כנראה שהגיע הזמן לניקוי עמוק ויסודי. האם כדאי לנסות ולנקות את השטיחים לבד או לשלוח לניקוי במפעל? מציעים לכם ניקוי שטיחים בביתכם

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם