ניקוי ספות בקיסריה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים שלנו? הוא גם חלק חשוב מהבית אשר נוטה להתלכלך. למעשה לא משנה כמה פעמים נשאב את הספה, נעביר מגבון או ננסה לנקות את הספה עם תרסיס לניקוי עצמי, סביר להניח שלא תצליחו לנקות את הספה כמו שצריך. אם אתם מתקשים למצוא זמן פנוי. צוותי הניקוי שלנו ישמחו לעזור. תוכלו להזמין שירות ניקוי ספות בקיסריה גם בימי שישי. אנו מספקים שירות יעיל ומהיר במחירים הוגנים ומתמחים גם בניקוי שטיחים בקיסריה במפעל, ניקוי וילונות וניקוי מזרונים.

רוצים לדעת איך הצוותים שלנו מבצעים את העבודה בצורה האיכותית ביותר?

חשוב שתקראו את הכתבה ותקבלו את כל המידע הנחוץ לכם על מנת לעשות את הבחירה הנכונה.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מדוע חשוב להזמין שירותי ניקוי מקצועיים

כל אחד שאוהב לשמור על ניקיון הבית ונראות הסלון שלו – כמובן ירצה לשמור על הספות ניקיון ומריחות היטב. שאיבת הספה אכן עושה את העבודה ותדירות של אחת לשבוע יתן מענה וישמור על הריפוד. אפשר אפילו להעביר סמרטוט לח אחת לשבוע מייד אחרי השאיבה על מנת להוריד עוד שכבת לכלוך – אך מה עם עומק הספה?

הידעתם שספה והשטיחים זה אחד הפריטים המזוהמים ביותר בבית? למעשה, ריפוד הבד שלנו הוא כר פורה לחיידקים, בקטריות, פטריות, קרדית אבק הבית ואלרגניים אחרים. אחת הסיבות החשובות להזמנת ניקוי ספות מקצועי בקיסריה – הוא בעצם לבצע חיטוי עמוק ויסודי, על מנת להבטיח לכם אוויר נקי אשר ישמור עליכם, על בני משפחתכם וחיות המחמד שלכם.

ניקוי ספות בקיסריה – כך זה עובד

צוותי הניקוי של SOS Clean משתמשים בשיטת ניקוי הזרקה-ויניקה עם מים חמים ב90 מעלות צלזיוס,  הידוע גם בשם ניקוי בקיטור. שיטה זו נעשית בטכנולוגיה מתקדמת וציוד חזק ויעיל העובד בלחץ הזרקה בין 120-400 PSI בהתאם לסוג הבד ושיטת הניקוי.

בציודי החברה נעשה שימוש ב2 מנועי שאיבה עוצמתיים המבטיחים ריפוד פחות לחים בסיום העבודה ומקצרים את זמני הייבוש בצורה משמעותית יותר.

כמובן שציוד זה לא הכל, צוותי ניקוי הספות שלנו בקיסריה מוסיפים עבודה קשה המיושמת בצורה הטובה ביותר ותשומת לב לפרטים הקטנים כדי להבטיח לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור הריהוט שלכם.

בכל סוגי העבודה אנו מבצעים גם חיטוי מלא מפני קרדית אבק הבית, בקטריות וחיידקים ואלרגנים אחרים, כך שתוכלו לשבת על ספה בריאה יותר ולא רק נקייה.

ניקוי ספות בקיסריה
ניקוי ספות בקיסריה

מדוע לבחור בנו

אנו בשירותי הניקיון של SOS Clean בטוחים מספיק ביכולות שלנו בכדי להחשיב את שירותי ניקוי ספות בקיסריה שלנו לטובים ביותר – ומסיבה זו מבטיחים לכם 100% עבודה לשביעות רצונכם המלאה, עד כדאי כך שאנו מתחייבים לתוצאה להסרת כל סוגי הכתמים הניתנים לניקוי.

לא אהבתם – לא שילמת, זה המחויבות שלנו לשירות עם המלצות מלאות. תוכלו לראות מה יש ללקוחות הקודמים שלנו לומר על התוצאות האיכותיות שלנו בדף הפייסבוק שלנו, ב"גוגל לעסק שלי" או בכל מקום אחר שתמצאו ברחבי הרשת.

כאשר אתם מזמינים את שירותי החברה, אתם יכולים להיות בטוחים שהרהיטים שלכם נמצאים בידיים בטוחות  אצלינו. ואתם יכולים לצפות לדברים הבאים:

  • שירות אדיב ואמין
  • סביבה נקייה בסיום העבודה
  • מקצועיות של כל צוותי הניקוי
  • מחיר הוגן
  • חומרים ידידותיים לסביבה
  • ציוד הטוב ביותר בתחום

מתי כדאי להזמין ניקוי ספות בקיסריה

אם מדובר על ריפוד יקר העשוי מבד טבעי כמו כותנה ופשתן, זמן הוא ערך קריטי מאוד. טיפול מהיר ומקצועי יכול להציל לכם את הריפוד. זכרו כתם חדש עוד טרי ואפשר להסירו, ככל שהכתם יושב זמן יותר בריפוד הוא יכול לגרום לנזק אשר כבר לא יהיה ניתן להסירו.

איזה סוגי כתמים כדאי לקרוא ישר לחברת ניקוי ספות בקיסריה במידה ומדובר ספה יוקרתית מבד טבעי:

  • כתמי קפה / קולה / וסוגי שתיה קלה בעלי צבעי מאכל
  • כתם דם
  • כתמי שתן / צואה
  • כתמי דיו / צבע

כתמים מסוג זה מכילים תרכובות חומציות או בעלי צבע מלאכותי אשר עלול להיספג בסיבי הבד הטבעי בין אם הספה עשוי מצמר, כותנה פשתן או משי (נדיר). הכתם ברגע הספיגה משנה ברמה הכימית וצובע את מרכם הבד. ככל שעובר זמן רב יותר הכתם יהיה קשה יותר להסרה ונדרש פעולות כימיות שונות על מנת לנטרל את הפיגמנט.

חברתנו מתמחה בניקוי כל סוגי הספות גם מבד טבעי וגם בדים סינתטיים, אם ברשותכם גם שטיחים הדרושים לניקוי בקיסריה – תוכלו להזמין אותנו בהנחה כאשר נגיע לביתכם לבצע ניקוי ספות.

מחיר ניקוי ספות בקיסריה

כפי שכבר ציינו, אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את השירות הטוב ביותר שתמצאו, אנו גם מבטיחים ניקוי חוזר במידת הצורך אם משהו לא התקנה ללא עלות נוספת.

מחיר הניקוי שלנו מתומחרים שווה בכל אזורי הארץ ומחושבים לפי עלות לניקוי מושב.

עלות מחיר ניקוי מושב הוא 100 ₪ לספה מבד סינטטי ו120 ₪ לספה מבד טבעי. כך לדוגמה ספה פינתית או ספה בגודל 3+2 תעלה לכם בין 500-600 ₪ כולל מע"מ

בחברתנו תוכלו לקבל טיפול מיוחד בסקוצ'גארד כלומר חומר דומה כתמים – אותו בסיום העבודה אנו מרססים על הספה במקומות האסטרטגיים. החומר בעל עמידות לנוזלים ולכלוך המגן על סיבי הבד מלספוג את הכתמים ומקנה יכולת ניקוי קל ומהר באופן עצמאי. העלות בתוספת 30 ₪ למושב אדם.  

קצת עלינו

חברת SOS Clean מציע שירותי ניקיון מקצועיים בכדי לגרום לריפודי הבית שלכם להראות במיטבו. אנו ממתמחים בניקוי ספות, מזרונים, כיסאות, ריפודי רכב, שטיחים ווילונות. אנו משתמשים בתוכניות בקרה לאיכות ומתקשרים לכל הלקוחות לוודא שקיבלו שירות טוב והולם. אנו גם מעודדים את הלקוחות שלנו הן העסקיים והן הפרטיים להתקשר אלינו אם משהו לא נראה כמו שציפו.

צוותי העובדים שלנו הוסמכו להתמודד עם כל סוגי העבודה וערוכים לכל תרחיש כדי להבטיח ניקיון ברמה הגבוהה ביותר. אנו מעריכים את כל הלקוחות שלנו ומצפים לעבודה קבועה ושוטפת ומבטיחים הנחות ומבצעים ללקוחות חוזרים.

רוצים לקבל חוות דעת נוספות או תרצו אולי לקבל הדגמה חינם? אנו נשמח להעניק לכם כל אחד מאלו. חוות דעת נוספת תוכלו למצוא באתר מידרג ובאיזי – אנו אף עובדים בשיתוף פעולה עם האתר "ספץ".

ניקוי ספות בקרבת קיסריה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי וילונות בפתח תקווה

אם הגעתם למאמר זה, סימן שיש לכם וילונות הזקוקים לניקוי בפתח תקווה ואתם מעדיפים לשים את המלאכה בידיים מקצועיות. ואנחנו לגמרי מסכימים איתכם. ניקוי וילונות

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמלה

שטיחים אהובים במיוחד על תושבי ישראל וניתן למצוא אותם רבות בבתים, דירות ועסקים, במיוחד בבתי מלון. שטיחים נועדה לשמש אותנו לנוחות, ומעניקים לנו תחושה של

קרא עוד »

ניקוי ספות בבני ברק

תושבי בני ברק זקוקים לניקוי ספות וריפודים? חברתנו SOS Clean מתמחים בניקוי כל סוגי הספות מבד ומעור. צוותי הניקוי שלנו בעלי ניסיון רב שנים, המעניקים

קרא עוד »

ניקוי ספות עור לבן

כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות עור לבן: מערכות ישיבה הפכו עם השנים לפריט הנחשב והנחשק ביותר בבית ובמשרד. ולכן, מושקעים כספים רבים על

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם