ניקוי מזרונים בראש העין

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בראש העין

אם גם אתם מחפשים ניקוי מזרונים בראש העין הגעתם לא לחינם לעמוד זה. חברתנו SOS Clean מספקת שירות לניקוי מזרונים מקצועי. בשיטת הניקוי שלנו נבצע לכם גם חיטוי מלא, ובכך תוכלו להיפתר לא רק מריחות לא נעים והסרת כל סוגי הכתמים. החיטוי כולל השמדת עד 99% מכל המזיקים, חיידקים ובין היתר האויב הכי גדול שלנו הזו היא קרדית אבק הבית.

תוכלו למצוא בקלות חברות ניקוי מזרונים המספקות שירות בראש העין, אז מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בנו? במאמר זה תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם להבין איך עושים ניקוי מקצועי לעומת ניקוי חובבני ללא חיטוי. המלצות בשפע , ואפילו תקבלו כמה טיפים לניקוי ותחזוקה עצמית.

רוצים לדעת כמה התענוג עולה? גם זה תוכלו למצוא בכתבה זו בהמשך. מחפשים מבצעים והנחות? כדאי לבדוק להזמין שירותים נוספים כמו למשל ניקוי ספות בראש העין וליהנות ממחיר זול יתר. הישארו איתו.

זמן קריאה משוער: 0 דקות

מדוע חשוב לבצע ניקוי מזרונים אחת לתקופה

אחת הסיבות הנפוצות לשינה שאינה רציפה, התעוררות באמצע הלילה וגורמי סיכון להתפתחות אסתמה ובעיות בדרכי הנשימה היא האלרגיה הנגרמת עקב חשיפה ממושכת לקרדית אבק הבית.

הקרדית הינה יצור מיקרוסקופי החיי בסביבת הבית וניזון מתאי עור מתים שאנו מפרישים. צואת הקרדית ניסע באוויר ומגיע לדרכי הנשימה שלנו, היא מפעילה את מערכת החיסון שלנו הרואה בה גורם זר שנכנס לגוף, פעולות אלו ואי יכולת מערכת החיסון להתמודד עם הצואה גורם להזעת יתר, נזלת וגודש באף, התעטשויות ובעיות אחרות.

ישנן שיטות רבות שאינם מוכיחים את עצמם בנטרול קרדית אבק הבית והדרך היעילה ביותר היא ניקוי מזרונים בראש העין ותחזוקה נכונה לאחר מכן.

ניקוי מזרונים מקצועי משמיד את הקרדית בפעולת הזרקה ויניקה תוך כדאי חימום המים מעל 65 מעלות חום. פעולה זו מצליחה בכ90-95% לצמצם את אוכלוסיית קרדית לרמה נמוכה זו כמעט אין השפעה על בריאותנו.

מדוע חשוב לקחת חברה עם ניסיון והמלצות

אחת התהליכים החשובים ביותר כפי שכבר הסברנו הוא לבצע חיטוי עמוק ויסודי. חיטוי זה מתאפשר אודות לשילוב חומרי ניקוי התוקפים חיידקים ובקטריות אחת ללא שילוב מים רותחים בטמפרטורה בין 65-90 מעלות אינה תביא לתוצאה מספיקה.

חברות עם המלצות תבוא אליכם הבייתה לבצע ניקוי מזרונים בראש העין עם מכונה מיוחדת מקצועית הכולל גוף חימום. חברה אמינה תבצע את התהליך ביסודיות הלקוח בים שעה מינימום ועד שעה וחצי עבודה. חברה ללא ניסיון וללא המלצות תבצע ניקוי חלקי בלבד מעל פני השטח ואינה תנטרל את קרדית אבק הבית.

חברה עם המלצות העובדת בניקוי מזרונים בראש העין היא חברת SOS Clean , השיטה שלנו פשוטה אך יעילה. בשלב הראשון נרסס חומרי ניקוי התוקפים כתמי זיעה, שומן גוף, דם, צואה ואף שתן. בשלב השני נטפל בכתמים נקודתיים כמו כתמי דם והשחמות תוצאה ממים ושתן. ובשלב הסופי של השטיפה נבצע חיטוי משלים והלבנה לסיבי הבד לתוצאה נפלאה כזו שלא הכרתם.

כמובן שחשוב לזכור – שלא ניתן לבצע ניקוי והסרת כל הכתמים והוא תלוי גיל המזרן וגיל הכתמים. חברה ללא המלצות שאינה אמינה תבטיח לכם גביהם ועולמות אך אין בכך דבר.

ממה כדאי להיזהר

ישנן לא מעט מנקי ספות אשר לא בקעים מספיק בניקוי מזרונים בראש העין, ללא ניסיון פרקטי וללא חומרים מותאמים לניקוי מזרונים. שימוש במברשת למשל עלול להחליש את סיבי הכותנה ובשלב השטיפה בהזרקת מים עלולים לבצע קרע במזרן.

דוגמה נוספת היא שימוש בחומרים המכילים כלור ואקונומיקה, חומרים אלו כידוע מסוכנים לבריאות, אך בנשימה והן במדע עם העור החשוף. לכן ריסוס המזרן אומנם יכול להביא להבנה אגרסיבית והמזרן יראה נקי, אך האקונומיקה או הכלור מחלישים את סיבי המזרן גורמים לו לבלאי לטווח הרחוק והישארות חלקיקי החומר פוגעים בבריאות ילדיכם ושלכם. היזהרו!

מחיר ניקוי מזרונים בראש העין

ניקוי מזרונים מקצועי כולל מספר רב של חומרי ניקוי. לכן מחירו יחסית יקר, אך אם משווים עלות ניקוי וחידוש הכולל חיטוי אל מול רכישת מזרן חדש, בהחלט משתלם לבצע ניקוי מזרונים מקצועי בראש העין.

מחיר ניקוי מזרן מתחיל החל מ100 ₪ לניקוי מזרן תינוק. צד נוסף כ50 ₪ .

במידה ויש ברשותכם מזרן זוגי המחולק ל2 מזרוני יחיד עלות כל אחד הוא 200 ₪ צד אחד ו50 ₪ צד נוסף.

עלות ניקוי מזרונים זוגיים עד 1.4 מטר בראש העין עולה כ350 ₪ לצידו העליון. תרצו לנקות את כל המזרן תוסיפו רק 80 ₪ לצד נוסף.

עלות ניקוי מזרן זוגי בראש העין עד 1.6 מטר בעלות 400 ₪ לצד העליון והצדדים ו100 ₪ לצד נוסף.

ניקוי מזרן קינג סייז הוא מזרן נדיר בגודל 1.8 מטר ועלות הניקוי 450 ₪ ו120 ₪ לצד נוסף.

כל המחירים כוללים הסרת ריחות רעים ושתן, הסרת כל סוגי הכתמים. חיטוי וניקוי מקצועי וכוללים מע"מ

תחזוקה נכונה לאחר ניקוי מזרונים בראש העין

זכרו שמזרון נקי ובריא הוא לא מזרון נקי מכתמים או אחד כזה שעבר ניקוי חובבני, אלה הוא מזרן נקי מקרדית אבק הבית ומזיקים אחרים. ביצעתם ניקוי מזרונים מקצועי בראש העין? מצויין. עכשיו בואו נשמור על המצב הזה יחד לפחות לשנה הקרובה. תחזוקה נכונה תשמור על שיה טובה ומתוקה.

שואבי אבק כבר מזמן אינם רק שואבי לניקוי שטיחים בלבד. היתרונות שלו ברורים וחברות הייצור הבינו את הפוטנציאל הגלום בו וייצרו ראשים המותאמים במיוחד לניקוי מזרונים. בדקו האם השואב שלכם מגיע עם ראש מותאם לניקוי מזרונים, בדרך כלל בעל עוצמת יניקה חזק במיוחד ופילטר HEPA. שאבו את המזרן בכל פעם שאתם מחליפים את המצעים והסדינים בבית.

שאיבה זו תשמור על אחוז מינימלי של קרדית אבק הבית ותמנע גידו אוכלוסיה גדולה אשר יכולה שוב לפגוע בכם בבריאות. טיפ נוסף הוא לאוורר את החדר או להוציא את המזרן למרפסת מידי חודש למספר שעות. השמש תקטול אחוז לא מבוטל מאוכלוסיית הקרדית ותסייע לכם בתחזוקה.

טיפ מנצח לניקוי כתמי דם עצמי

אין דבר מבאס ממזרון חדש עם כתם נוראי. אחד הכתמים הנפוצים ביותר הינו כתם דם טרי, והוא גם הכתם הקשה ביותר הסרה וניקוי. הדרך הטובה ביותר בדרך להצלחה היא טיפול מהיר עוד לפני שהכתם יקבע בריפוד המזרן.

ראיתם כתם זה עתה, ספגו אותו ואל תמרחו. תוכלו להשתמש במגבת או נייר סופג בעדינות וא לשפשף כיוון שזה מפרז את הדם לרדיוס גדול יותר.

לאחר ספיגה של הדם תוכלו לנסות להסיר אותו בעזרת מי חמצן פעיל 3% . רססו מעט ותנו לכתם להיעלם. נגבו את האזור בעזרת מים קרים וייבשו עם פן. לא עזר? נסו שוב פעם..

דרך נוספת לניקוי מזרונים בראש העין באופן עצמאי היא להלבין את האזור אם נשאר מעט סימן שלא יורד עם חמצן פעיל. תערובת של מסיר כתמים לבגדים לבנים יעשו את העבודה. השרייה של 30-60 דקות אמורה להספיק.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיח פרסי

חברתנו SOS Clean – הוא הפתרון המושלם עבור ניקוי שטיח פרסי שלכם. צוותנו יגיעו אליכם במהירות בזק לאיסוף השטיח למפעל ונדאג להחזיר לכם אותו כמו

קרא עוד »

ניקוי ספות במודיעין

מחפשים ניקוי ספות במודיעין או יישובי הסביבה? הגעתם למקום הנכון. חברת SOS Clean הגיע גם לאזור שלכם. אם אתם רוצים שירות מהיר ואיכותי עד פתח

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בשוהם

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בשוהם? טוב שהגעתם לחברתנו SOS Clean. אנו בחברה דוגלים במצוינות בלבד. אצלנו תקבלו את השטיח שלכם בחזרה כמו חדש, אחרי ניקוי

קרא עוד »

ניקוי וילונות בהוד השרון

לכל אחד ואחת מאיתנו יש בבית חלונות, שעליהם מגנים וילונות. הווילונות יכולים להיות קטנים או גדולים, כהים או בהירים, ובשלל צורות ודוגמאות. התפקיד הראשי והחשוב

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם