ניקוי ספות פשתן באופן עצמאי

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות פשתן באופן עצמאי

מעוניינים לקרוא על מדריך כיצד לבצע ניקוי ספות פשתן לבד בשיטת "עשה זאת בעצמך" בסלון היפה שלכם, שאתם כל כך אוהבים. במאמר זה תקבלו כל מה שאתם צריכים. עם הזמן נהיו קצת כתמים והיא כבר לא "נוצצת" כמו פעם. הספה כבר איננה עם אותו מגע קסם, החברים שבאים כבר לא מחמיאים עליה כמו פעם. נעזרתם מגבונים ומפחדים לנקות עם תכשירי ניקוי לבד, אבל הכתמים הקשים מסרבים להיעלם? אל דאגה במאמר הבא ננסה לעזור לכם לנקות אותה בשיטה עשה זאת בעצמך….

זמן קריאה משוער: 4 דקות

מאפייני בד פשתן

בד פשתן חדש, שזה עתה נארג, הוא אריג עמיד במיוחד: בזכות חוזק הסיב וצפיפות האריגה, הפשתן הוא בד חזק יותר מהכותנה, ועמיד לאורך זמן. היציבות והחוזק של הסיבים הם גם הגורם לקימוט הטבעי של הבד, המעניק לפשתן את מראהו הייחודי. הקימוט, הקרירות, והעמידות: שלוש התכונות האלו הפכו את הפשתן לבד מבוקש, למרות תהליך הייצור המורכב.

מה לא לעשות….

  • אל תשתמשו בחומר לניקוי ספות כללי שאינו מתאים במיוחד לניקוי ספות פשתן לבד. אל תשתמשו לעולם בחומרי ניקוי טרם ניסיתם אותם במקום נסתר של הריפוד כמו בגב הספה, כולל המתנה של עד שלוש דקות לפחות. אל תכניסו את ריפודי הבד למכונת הכביסה מבלי לברר שהם מתאימים לכביסה: חלק מהבדים הטבעיים מתכווצים בכביסה במכונה, חלקם משנים את צבעם,מתבלים או דוהיים, והם מיועדים לניקוי ידני ו/או מקצועי בלבד. אל תשתמשו בחומרי ניקוי חומציים או בסיסיים מידי, כולל חומרי ניקוי המכילים כלור או מי חמצן או – הם אגרסיביים מידי לניקוי ספות בד פשתן.

מדריך ניקוי ספות פשתן לבד במכונת כביסה

תחזוקה שוטפת על בסיס שבועי כמו שאיבה בשואב אבק ביתי תסיע מאוחר יותר גם בביצוע בניקוי ספות פשתן באופן עצמאי. הדרך הטובה ביותר בניקוי הכתמים היא למנוע את היווצרותם וזאת תוכלו להתחיל לעשות בשיחה קצרה עם בני המשפחה שלא לאכול על הספה. שילוב אבק ולכלוך בתוספת כתמי שומן גוף, זיעה וכתמים נוספים הופכת אותם לקשים יותר להסרה. ראשית לפני ניקוי יש לעיין בהוראות יצרן ולבדוק את רכיבי הספות. אם זה לא בנמצא, ניתן להתקשר לחנות ממנה נרכשה הספה או ניתן להתייעץ איתנו חברה מקצועית הבקיאיה בסוגי הספות והטקסטיל וללא שום תמורה או התחייבות. במידה והבד ניתן להסרה , יש להסירו ולהכניס למכונת הכביסה ולכבס במים קרים על תוכנית ללא סחיטה. אין להכניס למכונת ייבוש ואין לגהץ. לתלות בצל לייבוש חלקי בלבד. יש להרכיב חזרה את הבד אל הספה כשהיא לא יבשה לחלוטין שתקבל מקסימום מתיחה וזאת כדאי למנוע קמטים והתכווצות הבד בייבוש.

מדריך ניקוי ספות פשתן באופן עצמאי

אם אתם מעוניינים לנקות ספות פשתן לבד, יש לנקות באמצעות חומרי ניקוי על בסיס טבעי. חומץ לבן או מלח לימון יתאימו לנו בדיוק. עבור כתמים קשים נשתמש באמצעות חלקם הפנימי של קליפות פירות עץ הדר כמו תפוז או לימון. באלו, קיימים מרכיבים טבעיים לפירוק שומנים. אופן השימוש הוא די פשוט: הכינו קערה ביחס ערבוב של 2:1 לטובת המים הקרים. בעזרת מטלית מיקרופייבר אשר נטבול בקערה – נשפשף את האזורים המוכתמים. ננגב בעזרת מגבת לבנה, ונראה כיצד הלכלוך עובר למגבת. נסיים כאשר לא נראה עוד לכלוך שעובר למגבת. לכתמים קשים ניתן להשתמש במברשת מיוחדת עדינה להאצת התהליך פירוק הכתמים. נייבש בעזרת פן אך ממרחק בטוח. אלו, אינם מזיקים לספות. לא יגרמו לכם כל נזק מיותר ובלתי הפיך, שישלח אתכם לחנות הרהיטים. חומרי ניקוי אלו יסירו כתמים קלים כמו מאכלים ומשקאות שנשפכו, כתמי צואה וכהנה.

ניקוי ספות פתשן עם חברה מקצועית

כאשר מדובר על כתמים קשים אף יותר בספות אשר אינם יורדות בשיטות ניקוי עצמאי. אין לנסות לנקות באמצעות חומרי ניקוי אחרים. אלא, לקרוא לחברה אשר מתמחה בניקוי ספות פשתן באופן מקצועי. חברתנו SOS Clean תטפל לך בספה בזהירות, בחומרי ניקוי מקצועיים ומתאימה לספת פשתן. זה, תמנע נזקים כגון דהיית צבע, כתמי השחמות, והקשחת הבד. לאחר סיום הניקוי תקבלו את הספה שלכם חוזרת לחיים כאילו קניתם אותה לא מזמן. בדיוק כמו שאתם אוהבים. עוד על ניקוי ספות מקצועי תוכלו לקרוא בלחיצה על הקישור.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בחדרה

יש לכם את הספה או הכורסה האהובים עליכם ואתם לא רוצים להיפטר מהם כי זה כמו נעל ישנה, שחוקה אבל נוחה מאוד על הרגל. האם

קרא עוד »

ניקוי ספות עור לבן

כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות עור לבן: מערכות ישיבה הפכו עם השנים לפריט הנחשב והנחשק ביותר בבית ובמשרד. ולכן, מושקעים כספים רבים על

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם