ניקוי ספות בנס ציונה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בנס ציונה

אנחנו יושבים , שוכבים , נרדמים על הספות. הילדים שלנו הופכים את הספה למגרש המשחקים, עם נעליים או בלי זה רק הבדל קטן מאוד. אנחנו אוכלים , שותים לעיתים שופכים. מארחים , כלבים וחתולים. אבל מה עם ניקוי הספה? אם לא נכבס חולצה אחרי לבישה של פעם אחת בימי הקיץ לעולם לא נלבש את החולצה שנית. אז למה לא להזמין חברה מקצועית של ניקוי ספות בנס ציונה "לכבס" את בד הספה שלנו?

הידעתם? בניגוב לטקסטיל ממנו עשויים הבגדים שלנו, עבור ספות וריפודי ישיבה ישנו טקסטיל מיוחד ומוגן ודוחה כתמים. אז אם כבר הגעתם למצב שרואים את הכתמים, זה רק אומר שכבר יש המון לכלוך שהצטבר.

ריבוי הלכלוך יוצר לא רק מראה אסתטי לא נעים, ולמעשה זה כר פורה לחיידקים וקרדית אבק הבית. ניקוי ספות מקצועי של חברתנו פותר אתכם מדאגה כפולה. אצלנו תקבלו ניקוי עמוק ויסודי הכולל חיטוי מלא בהתחייבות.

ניקוי ספות בנס ציונה
ניקוי ספות בנס ציונה

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי ספות בנס ציונה – שיטת הניקוי של SOS Clean

מזמינים את חברת SOS Clean לניקוי ספות בנס ציונה ואנו מגיעים עם מכונה גדולה מאוד, כל כך גדולה וחזקה שאנחנו מחברים אותה לשני שקעי חשמל שונים.

אנחנו לא שוטפים ישר את הספה, אלא מרססים את הריפוד בחומר ניקוי ומשרים את הבד לדקות ארוכות, כדי להמיס ולהציף, לפרק ולחטא את הכתמים והחיידקים ולשחרר את הלכלוך.

זה לא מספיק, ישנם לעיתים כתמים בעייתיים ובדיוק כמוש אנחנו חופפים את הראש עם אצבעות אנו מקציפים עם מברשת את בד הספה. זה עוזר לחומר להגיע לכל המקומות ולפרק כתמים קשים ובעייתיים יותר.

רק לאחר שאנשי המקצוע המיומנים שלנו, בעלי ניסיון רב והכשרה נכונה סיימו את שלב ההברשה – נבצע את שלב השטיפה וניקוי ספות בנס ציונה.

אנו עושים שימוש במכונה גדולה ומרעישה, בעלת לחץ הזרקה עצום. יכולות הגבוהות של הציוד מאפשרות למים להגיע לכל אזור מלוכלך בספה ולשטוף כמות גדולה יותר של כתמים ולכלוך.

בנוסף המכונה שלנו בעלת דוד חימום המרתיחה את המים לטמפרטורה גבוהה, זה מאפשר לשטוף כתמים שומניים ולהשמיד את רובד החיידקים וקרדית האבק.

יכולות יניקה (שאיבה) במכונה בעלות 2 מנועים – שאובות את המים בעוצמתיות ומשאירות את הספה עם כמות מים מזערית בלבד. יכולת זאת מאפשרת לספה להתייבש במהירות שיא ולמנוע ריחות רעים ופטריות עובש.

בציוד שלנו יש יכולות כיוון גם של לחץ מים וגם עוצמת השאיבה – לכיוון מותאם לפי סוג הטקסטיל. ובידיים נכונות, ומקצועיות הציוד הנ"ל והחומרים הנכונים מאפשרים לקבל את התוצאות הניקוי שכל לקוח רוצה לקבל.

למה להזמין שירותי ניקוי של SOS Clean

חברת SOS Clean הינה מהחברות המובילות בתחום כבר מעל עשור. אצלנו רמת הדיוק ורמת השירות מהגבוהים ביותר, ואנו דוגלים באמנת שירות ועומדים בהבטחותינו.

  1. שימוש רק בחומרי ניקוי מורשים , תוצרת ארה"ב. תו תקן עולמי בעל אישור FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי. חומרים מתכלים שאינם מזיקים לבעלי חיים או פעוטות.
  2. צוותי ניקוי מקצועיים בעלי הכשרה של שנה לפחות. ליווי מהטלפון ועד ספה נקייה עם מומחה לטקסטיל.
  3. בקרת איכות ושיפור השירות, לקוח לא מרוצה? לא משלם. בהתחייבות לתוצאות.
  4. לקוחות חוזר נהנה מ10% הנחה בניקוי הבא. מבצעים עד 50% הנחה לפריטים נוספים בהזמנת ניקוי ספה.
  5. שימוש בציוד המשוכלל והיעיל ביותר בתעשייה. יצרן סנדיה האמריקאי, מנוע הזרקה עד 500 PSI לשטיפה מירבית של הטקסטיל. 2 מנועי שאיבה 3 דרגות לעוצמת שאיבה חזקה ביותר לייבוש מהיר. דוד חימום המים עד 90 מעלות צלזיוס לחיטוי ופירוק שמנים.
  6. מבטיחים: נטרול ריחות רעים כגון שתן ועוד, הסרת כל סוגי הכתמים, החזרת הבד למצבו המקורי רך ונעים, ניקוי סביבת העבודה בגמר הניקוי ספה, אחריות מקצועית על בד הספה.
  7. ניקוי ספות בנס ציונה עם SOS Clean ניתן לתאם מהיום להיום , אנו זמינים 24/7 לשיחת טלפון ייעוץ ונשמח לעמוד לשירותכם.

מחירון ניקוי ספות בד בנס ציונה

ניקוי ספות בנס ציונה מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30



ניקוי ספות בנס ציונה – שאלות תשובות

כמה זמן לוקח לנקות ספה?

ניקוי ספות בנס ציונה או בכל מקום אחר עורך בין שעה לשעה וחצי – תלוי בכל הספה ובמורכבות שלה. אצלנו לזמן אין משמעות, אנו נדאג לכמה זמן שצריך עד שהספה תצא כמו חדשה.

כמה עולה לנקות אצלנו את הספה?

נשמח לקבל ממך מספר תמונות לוואטסאפ 0533006162 על מנת לזהות את סוג הבד, את מורכבות הספה וגודלה. אנו ניתן לכם מיד מחיר מדויק. מחיר ניקוי ספה הוא החל מ250 ש"ח וצפונה.

האם החומרים מסוכנים?

חומרי הניקוי שאנו בחברת SOS Clean עושים שימוש – אינם פוגעים בבני אדם או בבעלי חיים. והוכחה לכך שאנו לא עושים שימוש בכפפות או אביזר מיגון כלשהו.

האם אחרי הניקוי רואים כבר את ההבדל אם הספה נקייה?

כמובן שכן, תוך כדי הניקוי ניתן כבר להבחין במידי שהספה שלכם נקייה מכתמים.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ביבנה

מחפשים ניקוי ספות ביבנה? חברת SOS Clean מתמחה ומעניקה שירותי ניקוי ספות מקצועיים בכל רחבי מרכז הארץ וגם לתושבי יבנה מאז שנת 2010. הניקוי המקצועי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביהוד

מי שרוצה להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד חייב להכיר את השיטות השונות לניקוי מקצועי וניקוי חובבני. הכרת השיטות תעזור לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית –

קרא עוד »

ניקוי ספות בחולון

שמעתם על שירות ניקוי ספות מקצועי בחולון? ואתם רוצים לדעת האם באמת כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום? פניתם למקום הנכון , SOS Clean חברה מקצועית המתמחה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ברמת השרון

רובנו אוהבים חיות מחמד בין אם זה חברו הטוב של האדם או החתול האהוב עלינו, במשפחות ובתים אשר בהם חיות מחמד, לעיתים קורה מצב שאחד מהם עושה את צרכיו על מרקת השטיח. בין אם מדובר בשטיח איכותי מבד טוב, ועד לשטיחים פשוטים, מצב של כתמים אינו נעים לעין וכאשר מוסיפים את עניין הריחות מקבלים מתכון ריחות אינו נעים במיוחד. אך אל דאגה – במקרה זה יש פתרון והוא לנקות את השטיח במפעל אצל חברה המספקת שירות בדגש על נטרול ריחות והסרת כתמי שתן עם מחיר ניקוי שטיחים ברמת השרון הכולל מעמ ומוזל. ותוצאות לא פחות ממדהימות!

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם