ניקוי ספות בחולון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בחולון

שמעתם על שירות ניקוי ספות מקצועי בחולון? ואתם רוצים לדעת האם באמת כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום? פניתם למקום הנכון , SOS Clean חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות מקצועי במחיר הוגן ושפוי לכל כיס. במאמר זה נביא לכך את ההוכחות שאנו הבחירה הנכונה עבורכם. נביא לכם הסבר מפורט איך זה עובד ואיך מנקים ספות כמו שצריך. תראו סרטון הדרכה שלא ישאיר מקום לדמיון ותקראו המלצות על חברתנו. אם תשתכנעו ותרצו להזמין את שירותי ניקוי הספות שלנו בחולון גם תדעו את המחיר שתשלמו. כי כאלו הם אנחנו – שקיפות , אמינות ומקצועיות לזה בדיוק אנחנו מכוונים. לקוחותינו זה לב ליבה של העסק, ואנחנו רוצים אתכם לחתונה קתולית ארוכה, בכך שתהפכו ללקוחות קבועים שלנו. המשיכו לקרוא

ניקוי ספות בחולון לפני ואחרי
ניקוי ספות בחולון לפני ואחרי

זמן קריאה משוער: 5 דקות

למי מיועד ניקוי ספות מקצועי בחולון

שירותי ניקוי ספות מקצועי בחולון מיועד לכלל הלקוחות: הן הלקוחות הפרטיים, עסקיים ומוסדיים. יש לכם ספה במשרד? או בבית העסק שלכם? הצבתם ספה בפינת המתנה? ואולי קניתם פינת ישיבה לסלון או לגינת הבית? עברתם לדירה שכורה עם ריהוט? או סתם כי הגיע הזמן להתפנק מספה נקיה – חברת SOS Clean עובדת עם כולם ונשמח לתת לכם שירות.

לא משנה אם יש לכם ספת עור או בד, תחזוקה נכונה וניקוי קבוע של הספה הם המפתח להאריך את חיי הספה ולאפשר לכם ליהנות ממנה לעוד זמן רב, ולכן אם אתם רוצים לדעת כיצד לנקות את הספה שלכם באופן הנכון ביותר וכיצד לשמור עליה טוב יותר, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

אם הספה שלכם מרופדת בבד, עליכם להקפיד על ניקוי קבוע של הבד, ותוכלו להשתמש במוצרים יבשים על מנת לעשות זאת כמו פיזור אבקת כביסה ושאיבה של האבקה בכדי ליצור ריח נעים בספה, פיזור סודה לשתייה על כתמים ושאיבה לאחר מכן בכדי להסיר את הכתם וכדומה. חשוב מאוד לא להשתמש בחומרים רטובים אשר יכולים ליצור כתמי הכתמה על הספה או יכולים לחדור אל תוך הריפוד הפנימי של הספה ואז ליצור עובש וריחות לא נעימים.
רוצים לנקות בעצמכם? היכנסו לטיפים לקריאה נוספת

שלבי ניקוי מקצועי

שלב 1 – כשתתקשרו למומחים של חברת SOS Clean. אנו נבקש ממכם לשלוח לנו תמונות. לפי התמונה תקבלו ייעוץ טלפוני כיצד לנקות את הבד בעצמם. ואם בכל מקרה תרצו להזמין ניקוי ספות בחולון. אנו נבחר את החומרי ניקוי שלנו לפי סוג הבד והכתמים הנמצאים בו.

שלב 2 – אנו נגיע לביתכם ונתאם ציפיות. נסביר על החומרים ושיטת הניקוי המתאימה לספה. וניגש לעבודה. בשלב זה אנו נעשה שאיבה יבשה על מנת להשאיר את הספה ללא לכלוך ופירורים מוצקים.

שלב 3 – בעזרת תערובת מתאימה, נרסס קלות את הספה בחומר מקצועי ואיכותי. וניתן השרייה של כ15 דקות לחומר לעבוד. אל דאגה. החומרים מאושרים ע"י מכון התקנים הישראלי וFDA האמריקאי. הם אינם גורמי סיכון לחיות ולבני אדם.

שלב 4 – אנו נבריש את הספה עם מברשת מיוחדת המחדירה את החומר המון לסיב ומפרקת את הכתמים הקשים אם כאלו קיימים. ניתן בשלב זו לראות. ששכבת השומן וכל הלכלוך צף למעלה והכתמים מתחילים להעלם.

שלב 5 – בעזרת מכשור מתקדם בשיטת הזרקה ויניקה. אנו נמלא כ20 ליטר מים נקיים נוסיף חומר מרכך מיוחד, נחמם את המים ל65 מעלות חום ונתחיל לשטוף את הספה. בשלב השטיפה אנו נשאב את כל הלכלוך מעומק הסיב ובשלב זה ניתן לראות ספה נקייה לגמרי.

לסיכום – אחרי הייבוש שאורך בין 8-12 שעות בקיץ ועד 24 שעות בחורף. נקבל ספה בתוצאות מרשימות ביותר. ללא זכר לכתמים, הספה תישאר עם ריח מנטה קל. רכה ונעימה למגע. אם הספה שלך צבעונית אתם תראו שהצבע בוהק בדיוק כמו ביום שקניתם אותה.

מחיר ניקוי ספות בחולון

מחיר ניקוי ספות בד בחולון לא שונה בין לקוחות עסקיים לבין לקוחותינו הפרטיים והוא כולל מעמ. מחירי הניקוי שלנו דומים לחברת אחרות בשוק ואני לא נחשבים ליקרים – אך בהחלט איננו מתיימרים להיות זולים – מכיוון שאיכות ההשקעה והעבודה שלנו וכמובן התוצאות שוות את המחיר. ניקוי ספות בד זול מעט מניקוי ספות עור והוא מחושב לפי מספר המושבים של ישיבה. כלומר כמה אנשי יכולים לשבת עליה בו זמנית. אם הספה הינה בגודל 5 מושבים העלות הינה 500 שקלים כלומר 100 ש"ח למושב. לפניכם מחירון חלקי, למחירון המלא לחצו כאן:

פריט לניקוימחיר כולל מעמ
ניקוי כורסת טלוויזיה סגנון איקאה150 ש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים סגנון איקאה250 ש"ח
ניקוי ספות בד 3 מושבים סגנון איקאה350 ש"ח
ניקוי ספות בד 4 מושבים סגנון איקאה450 ש"ח
ניקוי ספות בד 5 מושבים (3+2 או פינתית) סגנון איקאה500 ש"ח
תוספת לניקוי ספות עור פר מושב אדם20 ש"ח
תוספת מרכך לעור לאחר הניקוי פר מושב30 ש"ח
מחירון חלקי

כל המחירים כוללים נטרול ריחות רעים, חיטוי מלא, מרכך שטיפה בספות בד, הסרת כל הכתמים. וחניה בכחול לבן למעט בתל אביב שהיא ידוע כעיר בעייתי שאין חניה.

ועוד קצת עלינו

חברתנו בעלת וותק רב שנים וניסיון עשיר בניקוי ספות מקצועי במיוחד בחולון, הניסיון נצבר בעמל רב לאחר אין ספור של שיטות ניקוי שונות והסרה של מגוון רחב של כתמים. אנו מתמחים גם בניקוי שטיחים בחולון וגם ניקוי מזרונים. חברתנו גם מוכרת באזורי ההיי-טק ומנקה שטיחים מקיר לקיר לבעלי עסקים בתחום. בבחירת חברה מובילה אשר תקנה לכם ביטחון אין תחליף למקצועיות…. על זה יעידו מספר רב של לקוחות מרוצים שלנו. ביקורות אלו תוכלו לקרוא עלינו בחיפוש מהיר ברשת ובדף הפייסבוק שלנו. אנו גם עובדים עם אתר מידרג ותוכלו למצוא אותנו על ידי חיפוש בעלי החברה אלכסנדר הרץ המדורג במקומות הראשונים בעיר. נשמח שתהיו בקשר ולהעניק לכם 50 ש"ח הנחה בהזמנת ניקוי ריפודים לבאים דרך האתר.

שירותי ניקוי נוספים:

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

ניקוי וילונות בהוד השרון

לכל אחד ואחת מאיתנו יש בבית חלונות, שעליהם מגנים וילונות. הווילונות יכולים להיות קטנים או גדולים, כהים או בהירים, ובשלל צורות ודוגמאות. התפקיד הראשי והחשוב

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביהוד

מי שרוצה להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד חייב להכיר את השיטות השונות לניקוי מקצועי וניקוי חובבני. הכרת השיטות תעזור לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית –

קרא עוד »

ניקוי וילונות ברעננה

משימת ניקוי וילונות ברעננה היא משימה קשה מאוד בפרט כשמדובר על וילון יוקרתי וגבוה. ניקוי הווילון במכונת כביסה ביתית איננה דבר שבכלל צריך לשקול זאת,

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם