ניקוי ספות באזור

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות באזור

חברת SOS Clean היא חברת ניקוי מקצועית המתמחה בניקוי ספות במרכז הארץ הוא באזור בפרט.

אנו מנקים את כל סוגי הריפודים: ספות בכל הגדלים והצורות, כורסאות, כיסאות, הדומים אצלכם בבית במקום ואין צורך לשלוח את הריהוט למקום אחר.

באמצעות שיטת הניקוי, החומרים המיוחדים והציוד המתקדם שלנו – אנו מסוגלים לנקות בצורה בטוחה ויעילה את כל סוגי הכתמים ואף לבצע להם חיטוי עמוק ויסודי.

ניקוי ספות באזור של חברתנו מציע ביקור חינם אצלכם בבית. בו אנו נבצע אבחון בהקפדה לסוג הבד שלכם, רמת הלכלוך, סוגי הכתמים ונבחר את השיטה והחומרים המתאימים ביותר לאופי הספה שלכם.

שיטת הניקוי יכולה להיות באמצעות קיטור או ניקוי יבש (נדיר, רק ריהוט עדין במיוחד). התהליך פשוט למדי ולא מצריך ממכם דבר. לא הזזת רהיטים, ללא צורך בהסרת כיסויים ובקיצור ללא כל הכנה מוקדמת.

אם נבחר לנקות את הספה בשיטה היבשה, תוכלו לחזור להשתמש בספה שלכם תוך שעתיים. ואם נבחר בשיטה לניקוי רטוב באמצעות קיטור לניקוי עמוק ויסודי אז עד 18 שעות.

ניקוי ספות באזור
ניקוי ספות באזור

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי ספות באזור – למה לבחור בנו?

מכיוון שחברת SOS Clean שואפת לספק את כלל השירותים שלנו ללא תחרות, אנו משקיעים רבות בטכנולוגיית ניקוי ספות בד הטובה ביותר. לקוחותינו באזור נהנים מניקוי הספה בציוד החזק ומתקדם ביותר בתעשייה. רמת ביצועיים חזקים במיוחד. עד כמה חזק? עד כדי כך שהחיבור לחשמל של המכונה מצריך 2 כבלים ב2 שקעים נפרדים.

מנוע הזרקה עד 500 PSI לניקוי ושטיפה יסודית של חומרי הניקוי. שתי מנועי שאיבה עוצמתיים לשאיבת המים והלכלוך לייבוש מהיר יותר. דוד חימום המים עד 90 מעלות – מאפשר פירוק שמנים וכתמים רב יותר. להשמדת חיידקים, קרדית אבק ומזיקים אחרים.

סיבה נוספת שכדאי להזמין את שירותי SOS Clean

אנו החברה היחידה שמתחייבת לתוצאות של ניקוי ספות באזור! לא נקי – לא שילמת! אנו מחויבים לנקות את הריפוד שלכם במינימום זמן ובמקסימום תוצאות לשביעות רצונכם המלאה. תוך ביקורת שהספה אכן נקייה בסיום הייבוש.

אנו מתחייבים לחזור לניקוי נוסף , ללא כל עלות נוספת – במידה וכתם כלשהו שניתן לניקוי לא נוקה למעשה כהלכה בביקור הראשון שלנו.

אנו מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד – עד 30% הנחה לניקוי פריטים נוספים. לדוגמה: ניקוי ספה פינתית ומזרון זוגי ב750 ₪ בלבד!

איך עובדת שיטת הניקוי שלנו צעד אחרי צעד

ניקוי ספות באזור של חברת SOS Clean מתחיל בתיאום והגעת אחד מצוותי הניקוי שלנו לביתכם בזמן שנקבע מראש ובלי איחורים. אנו מתחייבים לשעה ואם אנו לא מגיעים בזמן הלקוח זכאי לקבל הנחה של 50 ₪.

מומחה לניקוי הריפודים שלנו מכין את סביבת העבודה. זה כולל הזזת רהיטים, הכנת משטח מתחת לספה להגנת הרצפה ותיאום ציפיות והסברים.

וכך זה ממשיך:

  1. ריסוס כל הספה בחומרי ניקוי וחיטוי מותאמים לפי סוג הבד.
  2. השרייה בין 10-20 דקות בהתאם לרמת הלכלוך.
  3. קרצוף הספה להחדרת החומר ופתיחת סיב לניקוי עמוק ויסודי.
  4. שטיפה הספה באמצעות קיטור בשיטת הזרקה-יניקה תוך שימוש במרכך מיוחד.
  5. בישום הספה וקיפול הציוד וניקוי חלל העבודה.

שאלות ותשובות בנושא ניקוי ספות באזור

האם אתם מנקים כל סוגי הספות?

התשובה היא כן. חברת SOS Clean מתמחה בניקוי כל סוגי הספות באזור גם מבד וגם מעור. שיטת הניקוי היא שונה בין בד לעור. כאשר ספות עור אנו מנקים ידנית ובסיום מורחים קרם לחות.

האם כל הכתמים יורדים?

כן, אנו מסוגלים לנקות את כל סוגי הכתמים. גם הקשים ביותר כל עוד לא מדובר בנזק בלתי הפיך. לייעוץ התקשרו אלינו.

יש ריחות לא נעימים, האם הספה תריח טוב אחרי הניקוי?

אנו מומחים בניקוי ונטרול ריחות רעים, כך שהספה שלכם תחזור להריח טוב בדיוק כמו ביום שרכשתם אותה מהחנות.

הכלב עשה פיפי על הספה יש כתם וריח של שתן – מה עושים?

מזמינים את שירותי החברה לניקוי ספות באזור כמה שיותר מהר, ואנו כבר נדאג להכול. תהיו בטוחים שבסיום לא הישאר זכר לכתם ולריח.

כמה זמן לוקח לנקות ספה גדולה 3+2 ?

ניקוי ספות מקצועי משתנה בין סוגי הבד השונים וסוגי הכתמים. לרוב ניקוי ספה פינתית או 3+2 אורך ביו שעה לשעתיים.

כמה זמן אי אפשר לשבת על הספה אחרי הניקוי?

מכיוון שחברתנו עושה שימוש בציוד משוכלל ועוצמתי, זמני הייבוש אצלי מתקצרים לעומת ניקוי של חברות אחרות. בקיץ הספה מתייבש בין 6-12 שעות. בחורף בין 12-18 שעות.

האם החומרים שאתם משתמשים מסוכנים או מזיקים לשאיפה?

התשובה היא לא. חומרי הניקוי שלנו בעלי כל האישורים ותו תקן המחמיר ביותר. הם מאושרים ע"י הFDA האמריקאי ומשרד הבריאות. אנו אפילו לא משתמשים בכפפות או מסכה בעת הניקוי.

האם אתם מתחייבים לתוצאות?

אנו החברה היחידה שמתחייבת לתוצאות! לא נקי – לא שילמת. ואם אחרי הייבוש מתגלה כתם שלא יצא, נחזור לניקוי נוסף ללא תוספת עלות.

מתי אתם זמינים לבוא אלינו לניקוי ?

הזמינות שלנו לניקוי ספות באזור בדרך כלל היא בין מידי וגג עד 72 שעות, אנו מחכים לשיחתכם ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

מחירון

כל המחירים שלנו ללא תוספת מע"מ. בדירות ללא מעלית תיווסף תוספת של 50 ₪ מעל קומה שניה.

פריטמחיר
ניקוי כיסא (משענת + מושב)75
ניקוי כורסה100-150
ניקוי ספה דו250
ניקוי ספה תלת350
ניקוי ספה 4 מושבים420
ניקוי ספה 5 מושבים470
תוספת לניקוי פר מושב עור30
תוספת לניקוי פר מושב בד אימפלה30

שירותי ניקוי נוספים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות באבן יהודה

אם אתם רוצים לנקות את הספות שלכם בבית, כדאי שתדעו שניקוי ספות אינו קל כפי שאתם אולי עלולים לחשוב. שימוש בחומרים לא מתאימים לסוג הספה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

ניקוי ספות בשוהם

אוהבי הניקיון יעידו שאחד הדברים המתסכלים ביותר הוא ניקוי הריפודים בבית. אוהבי הניקיון שומרים ומנקים בתדירות גבוהה את הריהוט בבית מאבק והלכלוך – אך כשמדובר

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם