ניקוי מזרונים ברמת השרון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים ברמת השרון

אם גם אתם ישנים על מזרן כבר כמה שנים טובות ולעולם לא ניקיתם אותם כמו שצריך אפילו לא פעם אחת. אז הגיע הזמן לבצע הסרת כתמים, חיטוי והשמדת קרדית אבק הבית ושאר המזיקים כמו שצריך. ניקוי מזרונים מקצועי ברמת השרון יבטיח לכם איכות שינה טובה יותר, שלא הכרתם כבר הרבה מאוד זמן. אנו בחברת SOS Clean מומחים בביצוע עבודות אלו, ומבטיחים לכם שביעות רצון מלאה. עבודות שלנו מבוצעות עם אנשי מקצוע בלבד בעלי ניסיון רב עם מגוון רחב של סוגי מזרונים שונים וריפודים.

רוצים לדעת עוד איך עובד ניקוי מזרונים מקצועי ברמת השרון לעומת ניקוי חובבני?

רוצים לדעת איך מבטיחים חיטוי ולא רק ניקוי?

רוצים לדעת איך שומרים על בריאות המזרון בתחזוקה נכונה?  

רוצים לדעת כמה עולה ניקוי מזרונים מקצועי?

הישארו איתנו כל התשובות מחכות לכם בהמשך הכתבה. כתבה זו נכתבה בשיתוף עם אלכסנדר הרץ, בעלי חברת ניקוי ספות SOS Clean – לו ניסיון רב וידע בחומרי הניקיון וחומרי חיטוי. בעל הכשרה של ניקוי שטיחים מקצועי וריפודים.

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי מזרונים מקצועי ברמת השרון לוקח זמן

ניקוי מקצועי של מזרונים ברמת השרון מתחיל עוד בשלב שיחת הטלפון ותיאום ציפיות. אנו נבקש לשלוח לנו כמה שיותר תמונות על מנת לאבחן את סוג המזרן, גילו, מורכבות הכתמים וניתן את דעתנו בעניין.

במידע ותרצו להתקדם – לא נפתיע אותכם בתוספות מחירים בהמשך!

בשלב הניקוי הראשוני אני נרצה לטפל בכתמי זיעה ושומן גוף , כתמים אלו הם מירב הכתמים על המזרן. נרסס את הספה באינזימים פעילים לפירוק כתמים אורגניים (שתן,שומנים וזיעת גוף) ונמתין כ10-15 דקות.

בשלב השני נרסס כתמים נקודתיים של דם או שתן במידה וקיים בחומר חיטוי של מי חמצן פעיל עד 50%. ונמתין כ15-20 דקות נוספים. לכתמים קשים לפעמים נדרש חומר מתקן השחמות המלבין את הבד במידה וישנן כמות גדולה של כתמי שתן והשחמות מים.

בשלב הסופי נשטוף את המזרן בלחץ מים מחוממים עד 90 מעלות חום. נוסיף חומר חיטוי והלבנה למיכ המים הנקיים ונעבור ביסודיות על כל חקי המזרן. פעולה זו גם תשטוף את חומרי הניקוי שריססנו וגם תבצע ניקוי וחיטוי יסודי עד הספוג של המזרן.

התוצאות יהיו לשביעות רצונכם המלאה – וזה בדוק.

כך יראה ניקוי חובבני

רוב חברות הניקוי שתמצעו בשוק יוכלו להציע לכם ניקוי מזרונים בעלות נמוכה יחסית ומדוע זה כך?

חברות רבות עובדות בשיטת פרי לאנסרים כאשר בעלי המקצוע הם עצמאים ואתרי אינטרנט למיניהם משלמים להם מחיר פר עבודה. לחברות אלו אינטרס רב לבצע כמה שיותר הזמנות ביום במחירים נמוכים ובכך רווח נקי כמה שיותר גבוהה.

בעיה זו, מייצרת בעצם שיטה שהלקוח הסופי נהנה ממחיר זול אך מקבל בתמורה עבודה בביצוע שאינו מקצועי מצד אחד וללא אחריות וללא כל שלבי הניקוי הדרושים על מנת לבצע חיטוי והסרת כתמים ככל שניתן.

אין ללקוח הסופי אבא ואמא למי לפנות , הוא מקבל עבודת ניקוי מזרונים ברמת השרון גג תוך 30-40 דקות ניקוי, שימוש במכונה חצי מקצועית ללא חימום והסרת כתמים בדרך כלל אינו מובטח כלל.

איך מתבצע החיטוי והשמדת קרדית אבק הבית

אז איך יודעים עם החברה שמגיע אליכם מבצעת את אחד הדברים החשובים ביותר, ואף לעתים חשוב יותר מהסרת כתמים – והוא השמדת קרדית אבק הבית?

קרדית אבק הבית הוא אורגניזם חי הניזון מתאי עור מת שהגוף שלנו מפריש מיליוני תאים כאלה מידי יום. היא ניזונה מהם ומפרישה צואה כמו כל היצורים החיים. צואה זו היא מקור האלרגיות ותגובות ותסמינים הגורמים לבעיות שינה מהגדולים בעולם.

תסמינים אלו הן – זיעת יתר, שיעולים, התעטשויות, נזלת וגודש באף , כאבי ראש ובמקרים חמורים בעיות בדרכי הנשימה ואסתמה. השמדת קרדית אבק הבית מתאפרת רק בעבודה עם גוף חימום במחמם את המים מעל 65 מעלות חום.

בעצם הקרדית חסינה בפני חומרי ניקוי אינזימים ושאר החומרים הקונבנציונליים. לכן פתירת הבעיה מתאפרת בעבודה עם מכונה מקצועית לניקוי ריפודים כמו שחברתנו SOS Clean עובדת איתה לדוגמה MYTEE 60HD לה יש גוף חימום המזריק מים בטמפרטורה הקרובה ל90 מעלות חום!

תחזוקה שוטפת לניקוי מזרונים עצמי

אנו מבנים שניקוי מקצועי של מזרונים ברמת השרון הוא אינו הוצאה שכל אחד יכול לשלם. לכן בטיפ זה שנכתוב לכם תוכלו ליישם ניקוי מזרונים באופן עצמאי (לבד) עד לפעם הבאה שתנקו באופן מקצועי. טיפ זה ישמור על רמת הקרדית ברמה המינימלית כזו שתוכלו לישון בבטחה

  1. שואבי אבק כבר מזמן לא מיוצרים רק לשאיבת השטיחים. שואבי אבק החדשים כוללים ראשי שונים למגוון עבודות תחזוקה של הבית. בדקו שיש ברשותכם ראש מתאים לניקוי ושאיבה עוצמתי למזרון ושאבו את המזרון בכל פעם שאתם מחליפים מצעים. שאיבה זו עוזרת לשאוב את צואת הקרדית ואת הקרדית עצמה.
  2. אם יש ברשותכם מרפסת שמש או מקום שתוכלו להניח את המזרן עם שמש ישירה עליו,עשו זאת למשך כמה שעות. כפי שנאמר קרדית אבק הבית אינה סובלת חום מעל 65 מעלות. שמש ישירה משך 3-4 שעות תשמיד אחוז לא מבוטל של הקרדית.

מתי להתקשר לבצע ניקיון מקצועי ברמת השרון

שאלת הזמן היא קריטי להצלחת הניקוי. זכרו כתם טרי בין לא יותר משבוע יהיה הרבה יותר קל להסרה מכתם של כמה חודשים ואף שנים. אם ברשותכם מזרן חדש או מזרן שמור ללא כתמים ונשפך משהו או התינוק ברח לו הפיפי או כלבך האהוב החליט לעשות לכם בכוונה – הזמנת שירות ניקוי מזרונים ברמת השרון בהחלט מהירה תבטיח לכם ניקוי עד 100% הסרת כתמי שתן או נזלים אחרים.

כתם ישן במיוחד הפרשות גוף כגוף דם, צואה או שתן מכיל חומצות הפוגעות בסיב הכותנה ממנו עשוי המזרן. הסרת כתמים אלו היא מורכבת לאין שיעור מהסרת כתמי זיעה ושומן גוף. כתמים אלו ככל שעובר הזמן צובעים לצמיתות ולא ניתנים להסרה עם חומרי ניקוי.

הסרת הכתמים מתאפשרת אודות לשימוש בחומרי הלבנה המיועדים לניקוי מזרונים. חברתנוSOS Clean עושה שימוש כבר שנים ארוכות בהצלחה רבה בחומרים אלו. כמובן שכל החומרים אינם מזיקים לבריאות ולסובבים ואינם גורמים נזק לריפוד.

מחיר ניקוי מזרונים ברמת השרון

מכירים את המשפט "הזול עולה ביוקר", זהו לא סתם משפט והוא מתאים במיוחד בתחום ניקוי המזרונים. לעתים לקוחות נוטים לחשוב שכל ניקוי מתבצע אותו דבר. אך בפעל הם מקבלים "רענון מזרון" במקום ניקוי עמוק ויסודי. אצלינו זה לא יקרה לכם!

המחירים שלנו הוגנים ונועדו ללקוחות שחיטוי עמוק וניקוי מקצועי חשוב להם לאין שיעור ורוצים לקבל עבודה באחריות מלאה.

מחיר ניקוי מזרן ברמת השרון מתחיל מ100 ₪ עבור מזרן תנוקות.

מחיר ניקוי מזרן יחיד החל מ199 ₪ עבור צד עליון. וצד תחתון בעלות ש 50 ₪.

מחיר ניקוי מזרן זוגי נע בין 350-450 ₪ עבור צד אחד. זה תלוי בגודל המזרן מכיוון שישנן מזרנים בגודל 1.4 עד 1.8 רוחב. עבור צד נוסף המחירים נעים בין 80-120 ₪ נוספים. כל המחירים כוללים מע"מ וכולל טיפול מקצועי להסרת כתמי דם , ניקוי מזרון מעובש , ניקוי כתמי שתן והסרת כתמי שתן.

רוצים להוזיל את העלות? בדקו עם חברתנו על אפשרות ניקוי ספות ברמת השרון וקבלו הנחה על ניקוי המזרונים וגם על ניקוי שטיחים ברמת השרון

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ביבנה

חדש! ניקוי שטיחים ביבנה לתושבי האזור במחיר משתלם במיוחד! החל מ80 ש"ח בלבד למ"ר . חברת אס או אס קלין בין החברות הגדולות בארץ בתחום

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם