ניקוי שטיחים ביהוד

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ביהוד

מי שרוצה להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד חייב להכיר את השיטות השונות לניקוי מקצועי וניקוי חובבני. הכרת השיטות תעזור לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית – כזו שתיתן את התוצאה הטובה ביותר לניקוי השטיחים שלכם תמורת הכסף שתשלמו. אל תזלזלו בחשיבות החברה שתנקה לכם את השטיחים מכיוון שבחירת שיטה שאינה מתאימה למשל של ניקוי שטיחים צמר עבודת יד, עלולה להשאיר אתכם עם טעם מר בפה ושטיח הרוס.

ניקוי שטיחים ביהוד במפעל

קיימים סוגים רבים של שטיחים, ולרוב הם שטיחים עשויים מסיבים סינתטיים. אך ישנן גם מספר רב של שטיחים מסיבים טבעיים עדינים ויוקרתיים בהרבה העשויים במכונה או עבודת יד. שטיחים אלו חייבים עבודה של מקצוען ואינם מתאימים לשיטות ניקוי ביתיים.

במאמר זה נרחיב על שיטות הניקוי בהן עושות שימוש חברות ניקוי שטיחים העובדות ביהוד כמו למשל שיטת הניקוי של חברתנו SOS Clean. מאיזה שיטה כדאי להיזהר, ואיך בוחרים חברה אמינה ואיכותית עם המלצות ואחריות מלאה לבטיחות השטיח. נציג לכם את המחירים ההוגנים עבור ניקוי שטיחים בבית הלקוח ומחיר ניקוי שטיחים במפעל הקרוב ליהוד. המשיכו לקרוא – זה משתלם!

זמן קריאה משוער: 8 דקות

למה לא לנקות שטיחים בבית הלקוח ?

אין זה משנה אם השטיח עשוי מבד טבעי או מבד סינתטי, האויב מספר אחד של שניהם הוא החול. אנו עושים שימוש רחב בשטיחים שלנו ומתהלכים עליו רבות במהלך השנה. מכיוון שהשטיח הוא הפריט הנמוך ביותר בבית הוא הפריט המלוכלך ביותר אחרי הרצפה וצובר אבק, לכלוך וחול יותר מכל פריט אחר.

ניקוי שטיחים מקצועי בבית אינו מתאים, מהסיבה שהשימוש הנעשה על מנת לנקות שטיחים ניידים נעשה בעזרת מכונת ניקוי המותאמת לספות. הציוד אינו יעיל בשאיבת כל החול שהצטבר והדבר למעשה משאיר גרגירי חול רבים על השטיח ואינו מנקה אותו ביסודיות. גרגירי חול הרבים גורמים לשחיקה של הסיבים, שוברים אותו וגורמים לירידת צבע מסיב. מה שבעצם מקנה לשטיח את המראה המיושן והדהוי.

אם אין ברירה ומדובר בשטיח שלא ניתן לניוד ואתם רוצים להזמין ניקוי שטיחים מקיר לקיר ביהוד – אין כמובן מה לעשות בקשר לזה. ואכן, ישנן מכונות גדולות יותר המיועדים לניקוי שטיחים בקלומטראז' רציני, אך נדיר שתתקלו במנקה ספות אשר ברשותו מכונת מתקדמת מסוג זה אשר יגיע לביתכם לנקות שטיח בגודל סטנדרטי של 6 מ"ר.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח ביהוד עם מכונה של ניקוי ספות עלולה לגרום לנזק. הסיבה היא שהם אינן חזקות מספיק לייבוש שטיחי שאגי לדוגמה וכל סוגי השטיחים הטבעיים. גם שטיח סינתטי שאינו ייבש מספיק לאחר הניקוי עלול לפתח עובש וריחות רעים של טחב ורטיבות. שטיפה אינה מספיקה של חומרי הניקוי והשארת השטיח לייבוש על הרצפה – עלול לגרום לכתמים חדשים שלא היו קודם לכן – כתמים אלו יצופו מהחומר ניקוי שאינו נשטף והתייבש. היזהרו מכך.

ניקוי שטיחים ביהוד
תלייה של שטיח תחת צל במפעל לייבוש סופי

עדיף לשלוח שטיחים לניקוי במפעל

אז אם כך מדוע כדאי לשלוח שטיחים לניקוי במפעל הקרוב לעיר יהוד? כפי שכבר נאמר קודם לכן, האויב מספר אחד של השטיחים הוא החול והאבק , פירורי אוכל ושאר הדברים העלולים לחדור לעומק הסיבים של השטיח ולפגוע במרקמו הנעים. לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא לשלוח את השטיח לניקוי יסודי ועמוק, כזה שיוצא ממנו את כל הלכלוך שהצטבר.

במפעל השטיח עובר ניעור יסודי תוך שימוש במכונה ייעודית, בא השטיח עובר באיטיות ומבצע ניעור של כל החול והלכלוך שהצטבר במשך שנים או בין ניקוי לניקוי. תתפלאו ששטיח בגודל סטנדרטי של 6 מ"ר עלול להכיל עד 2 קילו של חול ואבק! זה מטורף. חול ואבק זה הוא הגורם השכיח לאבק בבית וריחות לא נעימים של שיוצאים מהשטיח.

ניקוי במפעל נעשה תוך דגש עמוק לניקוי והסרת כל הכתמים. השטיח עובר טבילה באמבטיית חומרי ניקוי והשרייה ארוכה ולאחר מכן עובר תהליך ניקוי בלחץ מים או במכונה לניקוי שטיחים מתקדמת או בתהליך ניקוי ידני המקרצף את השטיח, מבריש ומפרק כתמים קשים כקלים.

לאחר ניקוי עמוק ויסודי ושטיפת השטיח, הוא נבדק ונסרק לכתמים נוספים. במידה ונשארו כתמים אחרונים הוא יעבור טיפול נקודתי כזה שיבטיח הסרה מלאה לשביעות רצון הלקוחות.

דגש נוסף וחשוב הוא שהשטיח עובר במסחטה מיוחדת, הסוטחת את שאריות המים על מנת שיהיה מתאים לייבוש סופי ומהיר – כזה שיבטיח לא לגרום לנזקי מים לסיבים הטבעיים וסינתטיים כאחד. שטיח טבעי נתלה להתייבש בצל, ושטיח סינתטי תחת שמי היום.

חברת ניקוי שטיחים ביהוד עם המלצות

אז איך תדעו לאיזה חברה לא להתקרב ולאיזה חברה כדאי לכם לפנות ולבקש לקבל הצעת מחיר?

חברות המציעות לכם מיד ניקוי בבית הלקוח כפי שכבר הצגנו את הטענות הם חברות חובבניות, חברות אלו אינם מומלצות להזמנת ניקוי השטיחים שלכם ביהוד. לרוב הם יציעו את השירות ניקוי בבית, מכיוון שכל התשלום הוא הרווח הנקי שלהם לכיס, והם אינם חושבים על טובת השטיחים שלכם.

חברת ניקוי שטיחים ביהוד עם המלצות רבות – היא חברתנו SOS Clean, לקוחותינו המרוצים יעידו שקיבלו שטיח נקי להפליא. ללא כתמים ובריח משגע. לעיתים אף יעידו שהצבע של השטיח ממש חזר לחיים, וזה מכיוון שהמפעל שאיתו אנו עובדים עושה שימוש במרכך מיוחד המייצב צבעים ומחזיר את השטיח לצבעו המקורי.

מעוניינים לבדוק עלינו המלצות? תוכלו לקרוא המלצות רבות עלינו באתר מידרג וגם בכרטיס ה"גוגל לעסק שלי" – כל הביקורות אותנטיות ונכתבו על ידי לקוחות אמיתיים ללא יכולת מחיקה או שינוי הביקורות. לקוחותינו רבים מאוד ואנו עובדים רבות באזור יהוד, ביקורות נוספות תוכלו לקרוא בדף הפייסבוק שלנו. תהנו.

ניקוי שטיחים ביהוד מחיר

מחיר ניקוי שטיחים בבית הלקוח לרוב מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר והוא נע בין 20-25 ₪ כולל מע"מ עד 100 מ"ר. כאשר מדובר על קילומטראז' גבוהה יותר חברות רבות יציעו לכם מחירים אטרקטיביים יותר וכדאי להתקשר ולבקש הצעת מחיר עדכנית.

מחיר ניקוי שטיחים עבודות יד או עבודת מכונה במפעל הקרוב ליהוד עולה בין 75-85 ₪ למ"ר כולל מע"מ ותלוי בגודל השטיח, בסוג השטיח ובמורכבות הניקוי.

מחיר ניקוי שטיחים סינתטיים במפעל נע בין 65-75 ₪ למ"ר כולל מע"מ כאשר השוני יהיה לרוב בין ניקוי שטיחים רגילים וניקוי שטיחי שאגי. מכיוון ששאגי הם שטיחים עבים ומורכבים יותר לניקוי מחירם לניקוי עולה מעט יקר יותר משטיחים רגילים.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח שחברות חובבניות מציעות את השירות שלהם נע בין 45-65 ₪ לרוב. כפי שכבר ניתן להבין ההבדל אינו משמעותי – ולכן התמורה לכספכם העדיפות היא להתקשר לחברת אמינה שתנקה את השטיחים שלכם במפעל.

מינימום להזמנת שירותי ניקוי שטיחים במפעל הוא 280 ₪ כולל מע"מ. ואין זה משנה איפה אתם גרים ובאיזה קומה נמצאת הדירה.

רוצים לקבל ניקוי שטיחים במבצע? בדקו איתנו על אפשרות של ניקוי ספות ביהוד וקבלו הנחה על ניקוי השטיח שלכם.

ניקוי שטיחים ביהוד מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח

כך תתחזקו את השטיחים לאחר הניקוי

לקוחות חברת SOS Clean  ביהוד נהנים מטיפים מנצחים לשמירת השטיחים לאחר ניקוי יסודי במפעל. אך אם בכל זאת בחרתם חברה אחרת שתנקה לכם את השטיחים, קבלו טיפים בחינם באהבה וללא תמורה. שאבו את השטיחים שלכם על בסיס שבועי וזו תעשה בדרך הבאה:

  1. שאבו היטב את השטיח במשך לפחות 5 דקות בפס יקר ואיטי.
  2. שימו לב שטיחים ישנים ובמיוחד שטיחים עשויים עבודת יד נוטים להיפרם עם השנים. וזה מכיוון שהתפירה או האזור שסוגר את האריגה נפגע. שאיבה של הצדדים של השטיח (קאנטים ופרנזים) עלול לגרום להחמרה ובריחה רבה של החוטים. הימנעו משאיבה באזורים אלו.
  3. הפכו את השטיח בכל שאיבה ואשבו על צידו השני של השטיח בדיוק כפי שעשיתם בצדו העליון.
  4. מידי חודש מומלץ להפוך את השטיח על צדו התחתון ולהשאירו כך מספר ימים ולשאוב שוב לאחר מספר ימים.

שאלות נפוצות של תושבי יהוד

כמה זמן לוקח הניקוי במפעל?

עד 6 ימים עסקים מרגע שנלקח השטיח ועד החזרת השטיח אליכם הביתה.

תוך כמה זמן תוכלו לבוא לקחת את השטיח?

24 שעות מרגע ששוחחנו נגיע אליכם לקחת את השטיח לניקוי מקצועי במפעל הקרוב לביתכם ביהוד.

מה מחיר ניקוי שטיחים ביהוד במפעל?

החל מ65 שח בלבד למ"ר , כולל הובלה הלוך ושוב, כולל נטרול ריחות, הסרת כתמים, בישום וחיטוי.

האם כל הכתמים יורדים בניקוי במפעל?

התשובה היא בהחלט כן. אם תרצו לקבל שטיח כמו חדש, רק במפעל תוכלו לקבל תוצאות נפלאות לשביעות רצונכם המלאה.

האם החומרים שאתם עושים שימוש מסוכנים?

חס וחלילה, לא ניקח לעולם סיכון לפגוע בכם או בבני משפחתכם ואפילו לא בבעלי החיים שאנו כל כך אוהבים.

כמה וותק יש למפעל איתו אתם עובדים?

כ30 שנה, דור שני של מנקי שטיחים.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם הטרנד שנמשך הכי הרבה זמן. הם פופולאריים במיוחד בקרב אוהבי השטיחים וכמעט כל בית שני בישראל שיש לו שטיח, יעדיף שטיח שאגי.

קרא עוד »

ניקוי כורסאות

אחד הפריטים הפופולאריים היום בעיצוב הסלון התופס תאוצה בשנים האחרונות הוא כורסאות מעוצבות. דגמי הכורסאות מגיעות בשלל צבעי הקשת ובטקסטורות שונות ביופיים. כורסאות עשויות להיות

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בהרצליה

אנו מבלים שעות ארוכות בסלון ביתנו, הוא מהווה את מרכז חיינו בבית. בסלון אנו מבלים עם המשפחה והילדים בשיחות חולין, בצפייה בסדרת טלויזיה האהובה על

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם