ניקוי ספות בהוד השרון

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בהוד השרון

חברת SOS Clean הינה החברה הוותיקה והמודרגת ביותר לפי דירוג הכוכבים של גוגל. 5 מתוך 5 כוכבים ומעל 200 חוות דעת לקוחותינו בתחום ניקוי ספות בהוד השרון.

בעלי החברה אלכסנדר הרץ הינו בעל וותק משנת 2010 בתחום ניקוי ריפודים ושטיחים, ומחזיק תעודת הסכמה מטעם האיגוד האמריקאי IICRC. את המקצוע רכש במנהטן של ארה"ב בה עבד בחברה כשכיר.

אנו עובדים עם מכונות תוצרת ארה"ב ולא תוצרת איטליה או סין. אנו מבצעים את הניקוי בממוצע כשעה וחצי לספה פינתית על מנת להוציא את כל הלכלוך שהצטבר ולא משאירים גרגיר אבק מאחור.

בשיטה שלנו אין שימוש בחומרים כימיים כלל. ולכן תהליך הניקוי אורך זמן רב יותר בשונה מהמתחרים אשר עושים שימוש בחומרים זולים ואגרסיביים ולכן מבצעים את הניקוי בחצי מהזמן שלנו.

אנו היחידים בשוק שמתחייבים באמת לתוצאה ואף מעניקים הדגמה חינם. עם המכונה שיש ברשותנו לא יקרה מצב שהכתם לא יירד.

לא אהבתם? לא שילמתם! זה לא סתם גימיק, אנחנו הראשונים בתחום שהבטחנו וכל השאר פשוט מעתיקים.

ניקוי ספות בהוד השרון בשיטה שלנו, לא רק מנקה לכלוך אלה משקם את הבד למצבו הראשוני כמו בחנות. הספה נשארת ריחנית, רכה ונעימה למגע המלטף.

הדגמה של ניקוי ספות בהוד השרון – שווה צפייה

זמן קריאה משוער: 8 דקות

ניקוי ספות בהוד השרון בשיטה המתקדמת שלנו

חברתנו מבצעת את הניקוי ספות בהוד השרון בשיטה מתקדמת ויעילה המוכיחה את עצמה כבר עשרות שנים. שיטה זו פופולרית בארה"ב והיא המובילה והיעילה ביותר לניקוי ספות וריפודים.

בשיטה זו, המכונה "הזרקה-ויניקה" הצוות המקצועי שלנו משתמש במכונה תוצרת ארה"ב המחממת את המים עד ל90⁰ צלזיוס.

שילוב בחירת חומרי הניקיון בקפידה לסוג הבד שננקה לא תשאיר סיכוי קלוש אף לכתם העקשן ביותר. ולא רק זה, בשיטה שלנו ישאיר ניחוח מרענן והבד יחזור להיות שוב חמים ומלטף בדיוק כמו שרכשתם אותו בהתחלה.

ניקוי ספות בהוד השרון
ניקוי ספות בהוד השרון

שלבי הניקוי בשיטה שלנו

לפני תחילת העבודה אנו נבצע אבחון הכתמים וזיהוי הבד עליו הצוות שלנו יעבוד בהמשך. שלב זה הוא קריטי ונדרש ידע ורב, מקצועיות של מקצוענים וניסיון רב שנים.

שלב זה נדרש על מנת להתאים חומרי ניקוי שיעשו את העבודה ללא חשש לפגיעה בבד או בטקסטורה של הסיב. בעל מקצוע חובבן עלול להשאיר אתכם עם נזקים בלתי הפיכים שתצטערו על כך מאוד במידה והוא הבטיח ניסים ונפלאות תמורה למחיר נמוך והבטחות שווא.

שלב א – בשלב הראשון לאחר שאפיינו את הספה אנו בוחרים חומרי ניקוי בקפידה. חומרים אלו אינם יגרמו לנזק והם אינם פוגעים בבריאותנו או בבריאות בעלי החיים ופעוטות. אנו נרסס בעזרת מכונה ריסוס את הספות מכל הכיוונים ונמתין בין 10-20 דקות עד לריכוך הכתמים.

שלב ב – בשלב הזה לאחר ריכוך הכתמים, אנו נבצע פעולת הברשה על ידי מכונה פוליש מיוחדת לספות. בפעולה זו, אנו מפרקים את הכתמים הקשים ביותר. עוזרים לחומר לחלחל עמוק לתוך סיבי הספה על מנת להציף את הלכלוך כלפי מעלה.

שלב ג – השלב החשוב ביותר בניקוי ספות בהוד השרון. שלב זה הוא פעולת השטיפה על ידי מכונה מקצועית. אנו מוסיפים למכונה חומרי חיטוי ובישום ומבצעים הזרקה ויניקה. המכונה מזריקה מים בלחץ המגיעים לכל סיבי הבד ושוטפים את הלכלוך. מנועי שאיבה מתקדמים אוספים את הלכלוך למיכל המים המלוכלכים. הספה נשארת ללא חומרי ניקוי כאשר אנו מבצעים חיטוי ל99% מהחיידקים. השמדת קרדית האבק ובקטריות אחרות הוא חלק מהתהליך.

שלב ד ואחרון – הספה תתייבש תוך פרק זמן של 24 שעות לכל היותר, ותתקבלנה תוצאות נהדרות. אנו מאמינים שלא תזהו את הספה שלכם מרוב שעבר זמן רב וכבר שכחתם איך היא אמורה להראות. החיוך שלכם הוא הפרנסה שלנו!

ניקוי ספות בהוד השרון 2
ניקוי ספות בהוד השרון 2

גם ניקוי מזרונים בהוד השרון

יש ילדים קטנים בבית? מכירים את זה שאתם מחליפים מצעים ובוא נגיד לא אוהבים את המראה שאתם רואים? אנו בחברת SOS Clean עושים גם ניקוי מזרונים.

המזרן שאנחנו ישנים עליו בלילה מתבלה ומתלכלך בקצב מהיר מאד ואנשים רבים כלל לא מודעים לכך. בין שמדובר במזרן דק או עבה וללא קשר לחומרי הגלם שהוא עשוי מהם, קשה מאד לשמור על המזרן מאוורר ונקי די הצורך. עם הזמן חודרים חלקיקי אבק ולכלוך אל תוך השכבות הפנימיות של המזרן, בקטריות שונות עלולות להתפתח במקומות אלה וקשה מאד באמצעים פשוטים או ביתיים לוודא שאין זה קורה. הפתרון הוא הזמנת שירות ניקוי ספות מקצועי בהוד השרון שמנקה גם מזרונים.

הביצוע שלנו :

  • הסרת כתמי דם
  • הסרת כתמי שתן
  • הסרת כתמי השחמות שנגרמו מזיעה ושומן גוף
  • נטרול קרדית אבק הבית
  • נטרול חיידקים ועובש

טיפ כיצד לבחור ניקוי ספות מקצועי

טיפ קטן כיצד לבחור חברת ניקוי ספות בהוד השרון, היכנסו לרשתות החברתיות כגון פייסבוק , אינסטגרם קראו ביקורות ותגובות של לקוחות. תעשו חיפוש קטן בגוגל וודאו שלחברה יש ביקורות אותנטיות וחיוביות. לחברתנו שביעות רצונכם הוא מעלה מספר אחת בסדר החשיבות ולכן אנו מזמינים אותכם להתרשם מביקורות בלתי מסוננות באתר מידרג . אשר בעל החברה "אלכסנדר" מופיע שם בשם זה.

מחיר ניקוי ספות בהוד השרון והסביבה

מחיר ניקוי ספות בד שונה מעלות חידוש ספות עור בהוד השרון אך אינו שונה מערים אחרות. עלות הניקוי של סלוני עור יקר מעט מסלוני בד והסיבה בהבדלי שיטות הניקוי. ניקוי ספות עור מקצועי מתבצע בעבודה ידנית וספות בד כאמור מתבצע על ידי מכונות בהזרקה ויניקה מה שמקל על פעולות הביצוע של בעל המקצוע.

מחיר ניקוי ספות בד הוא כ100 שח למושב אדם בממוצע לסלוני בד סינתטיות, כאשר העבודה מתומחרת לפי מושב בגודל 60 ס"מ אורך. עלות הניקוי תכלול ניסיון הסרת כל סוגי הכתמים ללא תוספת עלות. אך ספות מבד אימפלה יקרות יותר לניקוי וזו בגלל קושי ביצוע העבודה ועל כך אנחנו מרחיבים במאמר זה.

מחיר ניקוי מקצועי של ספות עור נע בין 120-150 שח הוא יכלול ניקוי וחיטוי של העור. החזרת מרקמו , הסרת שומן וזיעה וטיפול להחזרת הלחות הדרושה לו בכדאי לשמור עליו לעוד שנים ארוכות. לחות זו, מוחזרת על ידי מריחת קרם מיוחד לספות עור בפעולת פוליש ידנית.

ניקוי ספות בהוד השרון מחירוןמחיר
ניקוי כורסה בד100-150 ש"ח
ניקוי ספת בד 2 מושבים250 ש"ח
ניקוי ספת בד 3 מושבים350 ש"ח
ניקוי ספת בד 4 מושבים420 ש"ח
ניקוי ספת בד 5 מושבים470 ש"ח
תוספת לניקוי מושבים נשלפים50-100 ש"ח
תוספת לניקוי מושב עור (פר מושב)30 ש"ח
תוספת לניקוי בד אימפלה (פר מושב)30 ש"ח
תוספת לכל קומה החל מקומה 3 (כולל) 50 ש"ח

למה להזמין אותנו ולא אחרים

אנו בחרת SOS Clean מאמינים רק בעבודת טובה ואיכותית ללא פשרות. חברתנו שמה לעצמה דגש למתן שירות גבוה ומקצועי. כחלק מאמנת שירות שלנו ולביטחונכם בקבלת תוצאות – אנו מבצעים הדגמה ללא עלות, בא תוכלו להתרשם בחומרי הניקוי ובתוצאות. בנוסף לכך, אנו נותנים אחריות לכל עבודה, הן מבחינת נזק שיכול להיגרם לספה ולריהוט מסביב והם אחריות מקצועית לביצוע תקין של העבודה. במידה וקרה וכתם לא נוקה. אנו נחזור אליכם לניקוי נוסף ללא תוספת תשלום.

מבצעים והנחות עבור ניקוי ספות בהוד השרון

גם אתם תושבי הוד השרון ורוצים ליהנות מהנחות ומבצעים? רוצים להזמין ניקוי ספות וליהנות מהנחה משמעותית? כל מה שצריך על מנת שהעסקה תהיי משתלמת במיוחד הוא מזמינים ניקוי ספות מקצועי ומקבלים 30% הנחה עבור ניקוי פריט שני כגון ניקוי מזרונים בהוד השרון או כורסאות לדוגמה. ניקוי פריט שלישי ב50% הנחה למזמינים דרך התקשרות מהאתר. יש ברשותכם גם שטיחים? עכשיו ניקוי שטיחים מקצועי במפעל בהוד השרון ב65 שח למ"ר בלבד!

שאלות – תשובות בנושא ניקוי שכדאי לדעת

כמה עולה לנקות לנו את הספה?

על מנת שנוכל לתת לכם מחיר מדויק ולא בערך ובלי הפתעות, נשמח לקבל ממכם תמונה בוואטסאפ.

האם יש התחייבות שלכם לתוצאות?

כן, אנו היחידים שמתחייבים ל99% ניקוי . לא תאהבו – אל תשלמו לנו שקל. התשלום בסוף בלבד!

האם כל הכתמים יורדים בניקוי שלכם?

בוודאי, כל כתם שניתן להסרה יורד בניקוי המקצועי כי חברתנו מומחים בתחום!

מה עם הסרת ריחות שתן, גם לזה יש פתרון?

כן, אנו מנטרלים את כל הריחות הרעים, גם שתן כלבים וחתולים. ריחות קיא, צואה ועוד..

מה הזמינות להגיע אלינו לביצוע?

ניקוי ספות בהוד השרון יכול להתבצע מהיום להיום. ומקסימום עד 72 שעות. חייגו אלי לבדיקה.

כמה זמן לוקח הניקוי?

בדרך כלל בספה מבד בגודל סטנדרטי בין שעה לשעה וחצי.

כמה זמן לא נוכל להשתמש שוב בספה?

מרגע שהספה מתייבשת לחלוטין , תוכלו לחזור ולהשתמש בה שוב כמו בעבר. זמן ייבוש אורך בין 4-12 שעות בקיץ.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בד קטיפה

בחירת ספות מרופדות בבד קטיפה היא בחירה בהצהרת סגנון נועז בחלל הסלון – אי אפשר להתעלם מהברק הרך, הצבע העשיר והאלגנטיות של הקטיפה. אך הבולטות

קרא עוד »

ניקוי ספות בנתניה

אם חיפשתם ניקוי ספות בנתניה? תדעו שאתם פשוט חייבים להזמין את השירות רק מחברתנו – SOS Clean! מעל 1,000 עבודות בממוצע בשנה, עם 10 שנות

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר יונה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש ספה מבד, מבלי להבין את ההשלכות של תחזוקה וניקיון שלהם. לא משנה כמה נשתדל, הספות יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים. ובכך, הדרך

קרא עוד »

ניקוי כתמי זיעה ושומן גוף

לפעמים נראה לנו שאנחנו פשוט לא מפסיקים להזיע. גם כשהקיץ כבר מאחורינו ואני מתרווחים על הספה, מתכסים בשמיכת הטלוויזיה פתאום אנחנו מרגישים שזה קורה. זה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם