ניקוי שטיחים ברחובות

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ברחובות

היי אורח/ת, שמי אלכס בעלי חברת SOS Clean החברה הגדולה והמדורגת ביותר בישראל בתחום ניקוי שטיחים. אם את/ה מחפשים ניקוי שטיחים ברחובות וזקוקים לשטיח שלכם שיחזור אליכם כמו חדש אנחנו בדיוק הכתובת עבורכם. הניקוי שלנו לא מתבצע בבית הלקוח אלה במפעל גדול וחדיש בו כל הציוד בטכנולוגיה החדשה ביותר ושודרג רק לאחרונה בשנת 2022. אנו מתחייבים לקחת את השטיח גג תוך 48 שעות מרגע הסגירה ולהחזיר לא מאוחר מ7 ימי עסקים. מתאים לך? התקשר עכשיו לקבל הצעת מחיר 0533006162 או המשך לקרוא את המאמר למידע נוסף.

ניקוי שטיחים ברחובות למה לבחור בנו?

אנו בחברת SOS Clean מתמחים מזה שנת 2010 בניקוי כל סוגי השטיחים. את דרכנו התחלנו בארה"ב בה קיבלנו הכשרה בתחום ניקוי השטיחים והריפודים מהחברה הגדולה בעולם.

השירות שלנו שונה משאר החברות בישראל מכיוון שהכסף לא מעניין אותנו כמו השירות הטוב ביותר לשטיח שלכם. ניקוי שטיחים ברחובות ובשאר חלקי הארץ זה האהבה האמתית שלנו, ואנחנו עושים את זה באהבה גדולה.

אצלנו לא תקבלו חירטוטים ולא נציע לכם לזרוק את הכסף שלכם לפח. אם השטיח בר ניקוי הוא יתחדש להפליא, ואם השטיח שלכם מורכב לניקוי אתם תדעו בדיוק למה ואיך.

אז איך אנחנו עושים את זה?

ניקוי שטיחים ברחובות מתחיל בשיחת טלפון פשוטה. אתם מרימים לנו שיחה ואנחנו מאפיינים את הפתרון. אנחנו צריכים שתמדדו את השטיח טרם השיחה, ותצלמו מספר תמונות לצורך זיהוי סוג הסיב ממנו מורכב השטיח.

התמונה שעצם תיתן לנו מענה לאיזה סוג סיב בתוספת מידות מדויקות של השטיח ייתנו לנו את האפשרות לתת לכם מחיר מדויק כמה עולה לנקות את השטיח שלכם.

אם כמובן תסכימו למחיר נגיע עד פתח הבית שלכם לאיסוף השטיח והוא יחזור אליכם גג עד 7 ימי עסקים.

רוצים לדעת לאן אנחנו לוקחים אותו? המשיכו לקרוא

ניקוי שטיחים ברחובות במפעל חדיש

ניקוי שטיחים ברחובות לא מתבצע בבית הלקוח , אלה השטיח נאסף ומובל למפעל הגדול בישראל. המפעל שלנו מקבל ומנקה כ 200 שטיחים ביום. עם צוות של למעלה מ10 עובדים מסורים , כל שטיח מקבל את הטוב ביותר עבורו. לא משנה אם יש צורך בניקוי שטיח פרסי או שטיח שאגי , שטיח עתיק או שטיח עם פיפי אנחנו יודעים לבצע את העבודה עד לניקיון מוחלט ויסודי לשטיח שלכם.

השטיחים עוברים תהליך ארוך וקפדני שלב אחרי שלב תוך כדאי בקרה של מנהל השירות והאיכות שלנו, כך שאין לכם מה לדאוג. המפעל מובטח על ידי חברת ביטוח גדולה בסכום של 10 מיליון ש"ח, כך שאם אתם מודאגים אם יפגע השטיח שלכם , הסירו דאגה מליבכם.

מה התהליך שהשטיח עובר? המשיכו במאמר.

תהליך ניקוי שטיח במפעל

כל שטיח שנכנס לפתח המפעל מיד מצולם ונכנס למחשב. כך שאנחנו יודעים בדיוק מה מצבו מרגע הכניסה ועד ליציאה.

השטיח נבדק על ידי מכשיר מיוחד לבדיקת הכתמים שיש בו. זיהוי הכתמים מאפשר לנו לבחור את הדרך הטובה ביותר לניקוי השטיח ביעילות והמהירות.

כאשר הבנו מה נדרש לעשות עכשיו מגיע שלב הביצוע. טרם השטיפה של השטיח הוא מוטבל באמבטיית חומרי ניקוי מותאמים, וככה אנחנו משאירים אותו ללילה שלם. שיספוג טוב טוב את החומרי ניקוי כך שבהמשך כל הכתמים יצאו.

בשלב הבא מכניסים את השטיח למכונת שטיפה אוטומטית לחלוטין ללא מגע אדם. המכונה החכמה יודעת בדיוק איפה כדאי לתת דגש ואיפה כדאי לה לא להשקיע מאמץ. השטיחים עוברים הברשה עם מרצפות ושטיפה בלחץ גדולה מאוד.

השטיח כבר נקי, אך ספוג במים. מה עושים? מכונת מסחטה , זה בעצם כמו מכונת כביסה שיש בה את התוף העגול עם מלא חורים, אז כזה רק ארוך יותר בהרבה.

תלייה לייבוש , בישום ואריזה וזהו סיימנו. ניקוי שטיחים ברחובות הסתיים והשטיח בדרך אליכם.

שירותים נוספים

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחולון

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בחולון שיחזיר את הברק והיופי לשטיח? הגעתם למקום הנכון. חברתנו SOS Clean הינה החברה המובילה באזור מגוריכם. אצלנו תקבלו את הניקוי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביבנה

חדש! ניקוי שטיחים ביבנה לתושבי האזור במחיר משתלם במיוחד! החל מ80 ש"ח בלבד למ"ר . חברת אס או אס קלין בין החברות הגדולות בארץ בתחום

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם