ניקוי שטיחים ביבנה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ביבנה

חדש! ניקוי שטיחים ביבנה לתושבי האזור במחיר משתלם במיוחד! החל מ80 ש"ח בלבד למ"ר . חברת אס או אס קלין בין החברות הגדולות בארץ בתחום ניקוי שטיחים וריפודים. אנו מעניקים אחריות מלאה לתוצאות הטובות ביותר בשוק. זמינות שיא ומענה טלפוני 24/7 . רוצים שוב את השטיח שלכם כמו חדש? אז למה אתם מחכים, נרימו לנו שיחה או השאירו את הפרטים שלכם.

ניקוי שטיחים ביבנה – פעולה שחייבים לעשות

אחת מהפעילויות הנפוצות בשגרה שלנו היא פעולת ניקיון – ניקוי ריהוט, כלי מטבח, מצעים, כביסות – אלו הן הפעילויות בעלות התדירות הגבוהה יותר. אחת לתקופה מסויימת (שבוע / שבועיים / חודש) רצוי ואף מומלץ לנקות גם את השטיחים בבית שלנו, במיוחד עבור מי שיש לו בעלי חיים בבית – תופעת הנשירה מוכרת במיוחד כאשר השערות נדבקות חזק חזק לשטיחים. 

במרבית המקרים, ניקוי השטיחים יהיה שטחי ובסיסי. אך מה קורה במידה ונשפך יין על השטיח? או חלילה כתם דיו? איך מתמודדים באופן כללי עם כתמים קשים שאתם לא בהכרח יודעים או מצליחים להסיר? ואיך מצליחים להתמודד עם ריחות שאינם נעימים במיוחד כתוצאה מצרכים של בעלי חיים?

למה להזמין את SOS Clean?

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה – חברת SOS Clean הינה חברת ניקוי שטיחים מקצועית, בעלת מגוון רחב של סניפים ברחבי הארץ, כדוגמת ניקוי שטיחים ביבנה, בפתח תקווה, בת ים ועוד. חברת SOS Clean מתחייבת לשביעות רצונכם המלאה ולניקוי שטיחים עם 100% תוצאות, לצד התחייבות לאחריות מלאה לתוצאה.

ניקוי שלנו במפעל מול מתחרים

נכון, קיימות לא מעט חברות ניקוי שטיחים ביבנה וברחבי הארץ, אבל לנו יש יתרונות רבים להציע. אז למה בעצם אצלנו?

אנחנו דואגים לניקוי שטיחים בבית הלקוח, שיתבצע על ידי איש צוות אדיב עם ניסיון וידע בתחום, בין אם מדובר בניקוי שטיחים מקיר לקיר, ניקוי שטיחי שאגי, טיפול בכתמים חזקים או ריחות חזקים וחיטוי שלהם, שטיחי כותנה או צמר ועוד – השטיח שלכם יהיה נקי מחול, לכלוכים, ריחות, כתמים. השטיחים עוברים ניקוי יסודי מאוד לצד חיטוי עמוק, ברמה שתשאיר אתכם בלי מילים.

לא פחות חשוב, אנחנו עומדים בתקני בטיחות EEC/155/91.

מחיר ניקוי שטיחים ביבנה

איך בעצם נקבע המחיר המבוקש? קיימים מספר פרמטרים שבהתאם אליהם יתקבל המחיר הסופי עבור הלקוח –

  • בהתאם לסוג הטקסטיל של השטיח – האם הוא סינטטי? או האם הוא טבעי?
  • בהתאם לסוג השטיח – האם מקיר לקיר? או שטיח נייד?
  • בהתאם לגודלו של השטיח – חישוב לפי מ"ר
  • היכן מתבצע הניקוי? האם אצלנו או בבית הלקוח?

בדרך כלל, עלות ההזמנה עומדת על סך של 380 ש"ח (מינימום הזמנה) והחל מסכום זה יותר משתלם להגיע עד לבית הלקוח. כמו כן, ישנה תוספת של 40% למחיר המחירון עבור שטיחים מעל 20 מ"ר. 

בעניין שטיחים מקיר לקיר, העלות נעה בין 13-25 ש"ח פר מ"ר בהתאם לגודל המקום. הצעת המחיר תהיה יותר אטרקטיבית ככל שגודל שטח המקום. עבור ניקוי שטיחים מעל 100 מ"ר העלות תתחיל לצנוח באופן משמעותי, וכאשר מדובר בשטיחים בגודל של עד ל-100 מ"ר, הרי שהעלות תהיה בין 20-25 ש"ח פר מ"ר.

אל תוותרו על ניקוי השטיח שלכם, במידה ולא הצלחתם לבצע ניקוי בבית לבד, ניתן לעשות ניקוי שטיחים ביבנה כולל הובלה או להגיע לסניף אחר הקרוב לביתכם באזורי הארץ, ואנחנו נחזיר את השטיח אליכם מוכן ומדוגם תוך 7 ימי עסקים לכל היותר.

שאלות ותשובות בנושא ניקוי שטיחים ביבנה

מי מבצע ניקוי שטיחים?

מצד אחד, גם את וגם אתה יכולים לשלוף כלים ולנקות את השטיח בביתכם, אך יחד עם זאת, אין הכרח שהניקוי יהיה בתדירות המומלצת ובצורה הנכונה. ההמלצה היא לפנות למומחים בתחום שזהו עיסוקם, מומחים שיכירו את סוגי השטיחים וידעו להתאים את החומרים הרלוונטיים על מנת להימנע מנזקים מיותרים.

האם ניתן להסיר כתמי שתן של חיות מחמד משטיח שאגי?

התשובה היא כן, בעזרת שימוש בחיטוי וניקוי יסודי. יחד עם זאת, במידה והשטיח עשוי מסיבים טבעיים (כותנה / צמר למשל), יורדים הסיכויים להתגבר על כתם השתן של חיית המחמד. במקרים מסוג זה, מומלץ להסתייע / להיוועץ עם חברת ניקוי שטיחים המתמחה בתחומה.

באיזו תדירות מומלץ לנקות שטיחים?

התשובה אינה חד משמעית ומשתנה בין שטיח לשטיח בהתאם לסוגו ובהתאם לשימושיו. במידה ומדובר בשטיחים ניידים, מומלץ לנקות בתדירות של אחת לשנה. במידה ומדובר בניקוי שטיחים מקיר לקיר, הרי שההמלצה היא לנקות לפחות אחת לחצי שנה.

 

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ביהוד

אם הגעתם לעמוד זה, סימן שהדבר אינו מקרי וגם אתם חושבים כבר תקופה ארוכה על מצב הספות שלכם. בין אם זה כתם אחד או כתמים

קרא עוד »

ניקוי ספות בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי ריפודים מקצועיים לכל אזורי מרכז הארץ. בין היתר, ניקוי ספות בבת ים. חברתנו מבצעת את ניקיון הספות ברמה הגבוהה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם