ניקוי ספות בבת ים

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי ריפודים מקצועיים לכל אזורי מרכז הארץ. בין היתר, ניקוי ספות בבת ים. חברתנו מבצעת את ניקיון הספות ברמה הגבוהה ביותר. תוך דגש מקפיד על שירות, מקצועיות ואמינות.

כל ריהוט המרופד בבד או בעור, בין אם נמצא בבית או במשרד, נועד להיראות נהדר בכל עת ובכך להביא שמחה והנאה ממנו. ריהוט שלא נקי כראוי לא רק שלא מביא את השמחה, הוא למעשה גורם לתוצאה ההפוכה. ריפוד לא נקי מלא בחיידקים, בקטריות וקרדית אבק הבית. חלקיקי אלרגנים אלו, גורמים לאסתמה ומזהמים את האוויר בבית שלכם.

בתהליך ניקוי ספות בבת ים אנו משתמשים בניקיון רב-שלבי. בו אנו מבצעים חיטוי מלא, עמוק ויסודי בעזרת ניקוי בקיטור. בכך, אנו מבטלים אלרגנים ותוכלו להירגע בבטחה כי הרהיטים שלכם נקיים מלכלוך וממזיקים. אנו הופכים את הרהיטים שלכם לבריאים ונקיים לחלוטין!

אנו שוטפים היטב את הספות שלכם בחומרים איכותיים בלבד, ידידותיים לסביבה. לבני אדם ולחיות המחמד כאחד. בכך, לא משאירים דטרגנטים כימיים שעשויות להשאיר חברות אחרות בתחום.   

מעוניינים לדעת עוד על תהליך הניקוי , ולמה לבחור דווקא בנו? במאמר זה הכנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות. המשיכו לקרוא.

ניקוי ספות בבת ים
ניקוי ספות בבת ים

זמן קריאה משוער: 0 דקות

ניקוי ספות בבת ים – למה לבחור בנו?

בהתבסס על טכניקות ניקוי עדכניות, תוך שימוש בציוד מתקדם ביותר בתעשייה ובחירת החומרים האיכותיים ביותר, אנו מספקים פתרונות ניקוי יעילים ביותר גם לניקוי שטיחים ולא רק ריפודים.

חברתנו מקפידה מאוד על סטנדרטים גבוהים ללקוחות המזמינים ניקוי ספות בבת ים. החל מהכשרת צוותי ניקיון מקצועיים, אמינים והוגנים ברמת שירותיות מעל המצופה.

אנו מקפידים לעקוב על שביעות רצון המלאה של לקוחותינו, ומבצעים בקרה ואיכות שיפור השירות. לקוחות מקבלים אחריות מלאה לתוצאות לניקיון מלא. גם במחיר החזרת הכסף או ניקוי חוזר. ובכך, אנו קובעים רמה חדשה לחלוטין של שירותי ניקוי ספות באזור.

  • לא נקי – לא שילמתם!
  • הדגמה חינם ללא התחייבות וללא עלות.
  • מחירים הוגנים!
  • 100% אחריות לריפוד ולשביעות רצונכם!
  • ציוד המתקדם בתעשייה.
  • חומרים ידידותיים לסביבה. מאושרים FDA האמריקאי.
  • צוותי ניקוי מובילים , בעלי הכשרה מתאימה בזיהוי בדים ושיטות ניקוי.

איך עובד ניקוי ספות בבת ים:

לאחר שנשוחח בטלפון ותקבלו הצעת מחיר הוגנות ונתאם מועד הגעה הרצוי, ניקוי ספות בבת ים מתבצע בבית הלקוח. צוותי הניקוי שלנו גיעו לביתכם במועד הנקבע ויתחילו במלאכה.

צוותי הניקוי שלנו מקפיד על תקני החברה וטכניקות ניקוי שתוכננו במיוחד עבור סוגי ריפודים שונים.

לכן, בשלב הראשוני לפני הניקוי נדרש לבצע בדיקה של סוג הריפוד, אזורים בעיתיים לצורך בחירת שיטת הניקוי המתאימה ביותר.

  1. אנו נבצע טיפול לריכוך הכתמים לפי סוג הסיבים. בחירת חומר הניקוי המתאים לסוג הבד ברמת PH גבוהה. חומרי הניקוי מרככים ומשחררים את הלכלוך מסיבי הספה. הלכלוך צף לשכבה העליונה של הריפוד ומוכן לשטיפה.
  2. פעולה מכנית של הברשת הבד נדרשת במידה וקיימים כתמים עקשניים. אנו נבריש את הספות שלכם במקומות הדורשים זאת.
  3. אנו נשטוף את הספה בעזרת מכונה מתקדמת לניקוי ריפודים בלחץ גבוהה תוך שימוש בקיטור (מים בטמפרטורה 90 מעלות). למיכל המים הנקיים אנו מוסיפים מרכך מיוחד בPH נמוך המנטרל את החומציות של חומרי הניקוי. שאיבת המים עם הלכלוך מתבצעת בעוצמה גבוהה ומייצרת מראה אטרקטיבי ומרענן.
  4. שירותי ניקוי הספות שלנו בבת ים כולל בישום בדאודורייזרים משובחים. הרהיטים שלכם לא רק נקיים אלא גם יישארו בניחוח מושך לאחר הניקיון.

אנו ממליצים ומבצעים הגנה בטיפול בחומר דוחה כתמים לאחר הניקוי המונע כתמים ולכלוך, כדי לשמור על מראה נקי של הרהיטים לזמן ארוך יותר בין ניקוי לניקוי.

לקוחות ממליצים שלנו מעידים

ניקוי ריפודים דורש גישה מיוחדת וידע מקצועי וניסיון רב. לכן שירותי ניקוי ספות בד שלנו בבת ים נחשב לטוב ביותר.

לאחר הניקוי שלנו :

  • אנו מוציאים יותר לכלוך מהספה מכל חברה אחרת.
  • הספות נשארות נקיות לטווח ארוך יותר. כתמים ישנים לא חוזרים לעולם.
  • אנו מבצעים נטרול ריחות רעים גם שתן, כך שהספות שלכם נשארות בריח מרענן לזמן ארוך יותר.
  • הספות נשארות רכות ונעימות לזמן רב יותר.
  • צבע הספה חוזר לחיים. לקוחות מעידים שהצבע הדהוי נעלם כלא היה.
  • לקוחותינו הקבועים נהנים מהנחות בעתיד כלקוחות חוזרים.
  • אנו זמינים תמיד לשאלות וייעוץ חינם לתחזוקת הרהיטים והסרת כתמים.
  • שיטת ההגנה שלנו בטיפול דוחה כתמים טוב יותר מאחרים.

באיזה תדירות מנקים את הספות?

אנו ממליצים על ניקוי מידי של המזרונים שלכם בבת ים כמו גם של הספות במקרה של: כתמים טריים הנוצרים מיין, קפה, שתן , צואה או נוזלים בעלי צבע מאכל. טיפול מהיר ויעיל יבטיח שלא יגרם נזק בלתי הפיך או כזה שלא יצליח בניקוי עתידי.

סיבה נוספת להזמנת שירותי ניקוי ספות בבת ים אחת לשנה לפחות הוא נושא התברואתי. כפי שנאמר אנו עושים שימוש רב בספות והריפודים שלנו. למעשה, שעות ארוכות בשכיבה וישיבה. גופנו חשוף לכל המזיקים וניקוי מקצועי שומר עליכם לחיים בריאים יותר.

אלו מאיתנו המחזיקים בעלי חיים, מומלץ לבצע את הניקוי אפילו אחת ל6-8 חודשים. ספות שבעלי חיים מורשים לעלות עליהם מכילים כמות כפולה של מזיקים. הפרשות גוף וריחות זיעה ושומן חיות המחמד נצמד לריפוד ומזהם את האוויר בבית. זכרו – ריפוד נקי גם שומר על הריהוט שלכם לזמן ארוך יותר בכך שהוא מתוחזק היטב אתם תחסכו לא מעט כסף ברכישת ספות חדשות.

כמו כן במיוחד עבורכם כדאי לבדוק גם אופציה של ניקוי שטיחים בבת ים אם יש ברשותכם שטיח. כמו ספות ואפילו יותר, חברינו על ארבע אוהבים אותם במיוחד ולכן זה אחד הדברים החשובים

ניקוי ספות בבת ים מחיר

ניקוי ספות בבבת ים מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות במודיעין

מחפשים ניקוי ספות במודיעין או יישובי הסביבה? הגעתם למקום הנכון. חברת SOS Clean הגיע גם לאזור שלכם. אם אתם רוצים שירות מהיר ואיכותי עד פתח

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם