ניקוי ספות ביהוד

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות ביהוד

אם הגעתם לעמוד זה, סימן שהדבר אינו מקרי וגם אתם חושבים כבר תקופה ארוכה על מצב הספות שלכם. בין אם זה כתם אחד או כתמים רבים, אנחנו מכירים את ההרגשה שלקוחותינו מספרים לנו, וזה אינו קל. התחושה לשבת על ספה לא נקייה אינה נעימה לא רק לעין אלה גם לעור שלנו. תחושת הלכלוך מלווה אתכם גם כשאתם קמים ממנה. אם אתם גרים ביהוד או בסביבה, אז הגעתם למקום הנכון. חברתנו מבצעת ניקוי ספות מקצועי ביהוד בתדירות ונוכל לפתור לכם את הבעיה. הפתרון אותו אנו מציעים לא רק יפתור לכם המראה אסתטי של הספה, הוא גם יפתור את האי נעימות שמלווה בהרגשה לשבת על בד שאינו רך ונעים כבעבר. כחלק מהשירות המקצועי שלנו – אנו מבצעים חיטוי עמוק ויסודי ממיקרואורגניזמים שחיים לנו על הספה כמו למשל קרדית אבק הבית. ומבטיחים להחזיר את הספה שלכם לחיים.

מדוע חשוב לנקות את הספה ואת הריפודים בבית

הספות שלנו הם כרטיס הביקור שלנו בביתנו. כאשר אנו מזמינים לארח חברים או משפחה ביהוד, הוא הפריט הבולט ביותר שלנו בסלון, וככזה המזמין ביותר ונראה הכי הרבה לעין. ספות מלוכלכות או שאינם מריחות טוב, בהחלט מביאים מצב שאינו נעים עד כדאי כך שנתבייש להזמין קרובים או חברים לאירוח סתמי בביתנו. אם הגעתם למצב זה – סימן שאתם חייבים להזמין חברת ניקוי ספות ביהוד ולא לדחות את המצב.

ניקוי ספות ביהוד
ניקוי ספות ביהוד

 

מעבר לנראות הספות, ספה שאינה נקייה אינה בריאה לסובבים אותה. הלחות בארץ יחד עם כתמי אוכל, זיעה ושומן גוף זהו כר פורה של בריכת חיידקים שמתרבים לנו על הספה. והאויב מספר אחד שלנו הוא קרדית אבק הבית המסוכנת מכולם. מי שסובל ממערכת חיסון חלשה או בעיות בדרכי הנשימה עלול בהתחלה לפתח תסמיני צינון קלים: גודש באף, התעטשות, כאבי ראש והזיית יתר. אך במהרה זה עלול להתפתח לחוסר עונים, אי נעימות בשינה בלילה ואף בעיות אסתמה.

שאיבה של הספה אחת לשבוע תוריד את המפלס לרמה שאינה מסכנת את האדם, אך ישנם אורגניזמים אחרים שחיים לנו בתוך הבד. ביניהם עובש רמה נמוכה העלול להתפתח אם לא נבצע ניקוי כמו שצריך. חיידקים עמידים ועוד. אם אתם רוצים להיות בטוחים בבריאות שלכם ושל הסובבים. ניקוי ספו ביהוד אחת לשנה יעשה בשבילכם את העבודה.

ניקוי מקצועי של חברתנו מול חברות אחרות

בואו נודע , לא המצאנו את אמריקה ולא איך מבצעים ניקוי ספות מקצועי ביהוד. אז למה כדאי להזמין דווקא אותנו ולא חברה אחרת? התשובה הנכונה היא מכמה סיבות יחד ולא רק סיבה אחת.

ציודחברתנו SOS Clean עובדת רק עם ציוד מתקדם ואיכותי. אוקי כולם יגידו את זה, איך נדע שזה נכון. הציוד שלנו מגיע עם חימום המים עד 90 מעלות, מה שמאפשר בשילוב חומרי ניקוי וחיטוי לבצע את החיטוי כמו שצריך – מכיוון שחיי מיקראורגניזמים שרק חימום המים יכול להשמיד אותם.

חומרי ניקוי איכותיים – לא תמצאו אותנו משתמשים באבקת כביסה או במרכך ביתי. כל החומרים לנו מיוצרים בעבור ספות במיוחד, חומרים אלו ירוקים ומתכלים. אין בעיה לצלם לכם תמונה או לפתוח את הבאגז באוטו ולהראות אותם לקרוא אליהם באתר היצרן.

שירות – תראו לנו חברה שעד כדאי כך בטוחה בתוצאות שלה שמבטיחה לכם שאם לא תאהבו את השירות לא תשלמו עליו. אז כן , זה קיים ואני מבטיחים לכם תשלום רק בסוף העבודה אם אהבתם את התוצאה.

אמינות – אנו משקפים ללקוחות שלנו את המחיר לפני שנגיע לבצע ניקוי ספות ביהוד או בכל עיר אחרת. כך שתדעו בדיוק למה לצפות, בלי טריקים טבלי שטיקים.

מקצועיות – אנו נבקש מכם לשלוח לנו תמונות כבר בשיחת הטלפון הראשונה. נזהה את סוג הבד המדובר ונסביר על שיטת הניקוי המותאמת עבורכם.

רק אצלינו תוכלו למצוא את כל הסעיפים האלה תחת קורת גג אחת – ולכן כדאי לכם להזמין רק אותנו וליהנות משקט נפשי. אם עוד לא השתכנעתם, אנו מבטיחים במידה ונשאר כתם כלשהו שלא ראינו לפני הייבוש שלא נוקה, נחזור לניקוי נקודתי ללא תוספת תשלום.

מחיר ניקוי ספות ביהוד

מחיר ניקוי ספות מקצועי ביהוד אינו מתומחר מיוקר הספה או באיזה עיר אתם גרים. מחיר הניקוי גם לא נקבע לפי כמות הכתמים או הלכלוך. העלות מחושבת לפי גודל הספה וכמות המושבים. לרוב ספות פינתיות הן בגודל  4-5 מושבים ומחירם ינוע בין 450-500 שקלים. סט ספות לרוב גם כן נחשב 3+2 מושבים. המחיר פר מושב הוא לפי 60 ס"מ אורך ולא לפי כמות הכריות כפי שחלק חושבים.

ספה של 3 מושבים תעלה כ350 ₪ וספה של 2 מושבים כ250 ₪. המחירים תמיד כוללים מע"מ וכוללים את כל הטיפולים הנדרשים על מנת להביא לתוצאות הרצויות כמו נטרול ריחות רעים, בישום, הסרת כתמים כמובן , הסרת עובש וחיטוי מלא.

ניקוי ספות עור מחושב לפי 120 ₪ למושב. כך ספה פינתית מעור עלות הניקוי עלול להיות 600 ₪ כולל מעמ. במידה ורוצים גם לקבל טיפול בקרם לחות תצטרכו להוסיף כ150 ₪ .

כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקוי

כפי שכבר נאמר את הניקוי מומלץ לבצע אחת לשנה, אך במידה והשימוש אתם עושים בספות משלב גם ילדים וחיות מחמד – הדבר עלול להיות מוצדק לבצע ניקוי יסודי בתדירות גבוהה יותר. כולנו יודעים שילדים הם בנדיטים לא קטנים, ותקופות החופש הגדול משאירים לנו ספות מלוכלכות יותר מעונת אחרות בשנה. עם חזרת הילדים לגנים ותקופת החגים של ראש השנה מומלץ לשריין מקום לניקוי הספות ביהוד ע"י חברת ניקוי ספות מקצועית כמו SOS Clean.

הפעם השנייה שאנו ממליצים לכם להזמין שירותי ניקוי ספות ביהוד הוא לפני ערב פסח ועדיף כמה שיותר מוקדם. זהו החג עם מספר הפניות הרב ביותר, אז חשוב לשריין מקום מוקדם ככל האפשר. אך כמובן אם הספה שלכם אינה נראית כמי שיכולה להמתין לחגים – עדיף להזמין ניקוי כבר עכשיו וליהנות ממחיר זול יותר, כי מה לעשות דווקא בתקופת החגים עם הביקוש הרב המחיר עולה.

ניקוי ספות לבד לאחר ניקוי מקצועי

אם הספה שלכם חדשה או נראית כמו חדשה כי ביצעתם ניקוי ספות מקצועי ביהוד עם חברת SOS Clean כך תוכלו לשמור עליה לאורך זמן, ולא תצטרכו ניקוי פעמיים בשנה.

  1. שאבו את הספה אחת לשבוע לפחות בעזרת שואב אבק עם פילטר HEPA.
  2. העבירו מטלית לכה ללא חומרי ניקוי פעמיים בשבוע להסיר לכלוך ואבק.
  3. אחת לחודש תוכלו להעביר סמרטוט או מטלית הטבולה במעט אלכוהול לחיטוי פני השטח, שימו לב לא להשתמש מטלית רטובה וספוגה בהרבה אלכוהול.
  4. כתם חדש? אל דאגה, אתם הולכים להסיר אותו במהירות. בעזרת תכשיר ניקוי ספות באופן עצמאי תוכלו להסיר כל כתם במהירות וביעילות בשיטת – רסס, הברש ונגב. פנו אלינו לייעוץ.
  5. כתם דם או עובש? היכנסו למדריך שלנו לניקוי והסרת כתמים אלו כך שתוכלו לנסות בעצמכם לפני שתזמינו אותנו שוב.

שאלות נפוצות בנושא ניקוי ספות ביהוד

כמה זמן אורך הניקוי?

ניקוי ספות מבד בגודל ספה פינתית סטנדרטית או סט של 3+2 אורך בדרך כלל בין 90-120 דקות. הניקוי אינו מצריך ממכם הכנה מוקדמת או הזזת רהיטים. אנו נבצע הכל ואתם תכבדו אותנו בחיוך. במידה ונבוא צוות של 2 אנשים הזמן מתקצר כמעט בחצי.

כמה זמן מתייבשת הספה?

ייבוש הספה אורך תלוי עונה: בקיץ ייבוש הספות אורך בי 8-12 שעות לכל היותר. ובעונת החורץ בי 12-18 שעות. אם מדובר בבד טבעי הייבוש עלול להתארך ב4 שעות. אם אתם רוצים לזרז את זמני הייבוש מומלץ לפתוח חלונות או להפעיל מאוורר ישיר.

עם איזה חומרים אתם מנקים את הספות?

החומר העיקרי בו אנו עושים לרוב שימוש בניקוי סטנדרטי הינו חומר ירוק, כלומר מתכלה ואינו מסוכן לאדם. החומר מורכב מאינזימים פעילים הקיימים לנו גם בגוף האדם ותפקידם לזרז תהליכים כימיים לפירוק חלבונים. רוב הכתמים הם כתמים העשויים מחומר אורגני מחלבונים לכן חומר ניקוי זה יעיל מאוד בניקוי ספות מקצועי. הוא אינו רעיל ואינו פוגע גם בבעלי החיים. החומר מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות והFDA האמריקאי. מיובא ומיוצר מארה"ב.

ניקוי ספות ביהוד מחיר?

מחיר הניקוי ספות ביהוד הנקבע לפי מספר המושבים של הספה ומחושב לפי 60-70 ס"מ אורך הכולל את גב הספה בעלות של 99 ש"ח למושב. ולא לפי מספר הכריות. כך לדוגמה ספה ישרה באורך 3 מטרים הינה ספה בעלת 4 מושבים ותעלה כ400 ש"ח כולל מע"מ גם אם היא מורכבת מ2 כריות מושב.

מה שיטת הניקוי שלכם?

שיטת הניקוי שלנו הינה בהזרקה ויניקה עם חימום המים עד 90 מעלות צלזיוס המבטיח חיטוי מלא ולא רק ניקוי אסתטי. שילוב חומרי ניקוי וטכנולוגיה מתקדמת וניסיון ומקצועיות שרכשנו עם השנים – אנו מבטיחים עד 100% הסרת כל הכתמים שניתנים כמובן לניקוי ספות ביהוד.

האם כל הכתמים יורדים?

התשובה היא בהחלט כן, כל כתם שהינו כתם הניתן להסרה כמו שומן גוף, זיעה, אוכל, צואה וכתמי נוזלים אחרים המשאירים כתם לכלוך ניתנים להסרה. אך חשוב להדגיש ישנם כתמים שלא ניתנים להסרה במידה ומדובר בנזק לריפוד. כתם שתן ישן על ריפוד מבד טבעי עלול לגרום לנזק במידה ולא מזמינים ניקוי מידי. ישנן פעמים רבות בשימוש יומיומי ארוך שנוצר נזק לסיבי הבד כאשר הם נשברים המקנה מראה של כתם שחור אך הדבר איננו כך ואינו ניתן להסרה.

אזורי שירות נוספים קרוב ליהוד

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי חלונות מקצועי

אחת מהמטלות היותר סיזיפיות בימינו בכל תחום הניקיון הינה ניקוי של חלונות, לרבות כשמדובר בחלונות גדולים ודומיננטיים בחלל. מדובר במשימה שהיא חשובה, לא רק במה

קרא עוד »

תיקון קנטים בשטיחים

שטיחים עבודת יד הם אומנות. לעיתים העתיקים שביניהם מקוריים ואין להם עוד תחליף. אנו מפתחים אליהם רגש וזריקתם גם אם הערך שלהם כבר לא גובהה

קרא עוד »

ניקוי ספות ביהוד

אם הגעתם לעמוד זה, סימן שהדבר אינו מקרי וגם אתם חושבים כבר תקופה ארוכה על מצב הספות שלכם. בין אם זה כתם אחד או כתמים

קרא עוד »

ניקוי ספות באבן יהודה

אם אתם רוצים לנקות את הספות שלכם בבית, כדאי שתדעו שניקוי ספות אינו קל כפי שאתם אולי עלולים לחשוב. שימוש בחומרים לא מתאימים לסוג הספה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בגבעתיים

כבר יותר מ7 שנים שחברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי שטיחים בגבעתיים. לקוחותינו הרבים בעיר סומכים עלינו ומוסרים את השטיחים שלהם לניקוי מקצועי במפעל איתו אנו

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם