ניקוי ספות בקדימה – צורן

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בקדימה – צורן

ספות בד וספות עור הם אחד הפריטים בהם אנו עושים את השימוש הרב ביותר. ולכן, אם הזמן לא משנה כמה ננסה לשמור עליהם מפני כתמים – זה רק עניין של זמן עד שהם יתכלכלו. הכתם הראשון תמיד מעצבן יותר, ולאט לאט אנו מזניחים את הספה עד שאי אפשר יותר להסתכל עליה. מלאכת הסרת כתמים אולי נראית קלה, אך גם אם תעשו הכל כמו שצריך, תגלו שתתאכזבו מהתוצאות. כדאי לדעת שזה לא יהיה באשמתכם. חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי ספות בקדימה – צורן, ויכולה לעזור לכם להתמודד עם הכתמים ולא להשאיר אתכם לבד במלחמה.

חיפוש בעל מקצוע אמין ומנוסה יכולה להיות קשה עד כמעט בלתי אפשרית אם לא יודעים מה לחפש. לכן הכנו לכם מאמר מושקע על דברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים בעל מקצוע.

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי ספות בקדימה – בדקו ביקורות של לקוחות אמיתיים

אם אין לכם במשפחה או חברים שהזמינו ניקוי ספות בקדימה – צורן, אין לכם עם מי להתייעץ. והדרך הטובה ביותר לבדוק על בעל המקצוע זה לחפש עליהם המלצות.

היום בעולם הדיגיטלי אין חברה שלא מחזיקה בדף עסקי בפייסבוק, דף עסקי ב"גוגל לעסק שלי" או עמוד אינסטגרם. חברות רציניות יותר מחזיקות גם אתר אינטרנט בו תוכלו לקרוא ולקבל מידע עקיף ולקבל תשובות רבות לשאלות שלכם.

בכל עמוד עסקי תוכלו למצוא ביקורות על החברה כמו כאן למשל בעמוד הפייסבוק שלנו. דעו שחברה שאין בה חוצץ הביקורות בדף הפייסבוק – בחרה שלא להציג אותו. כנראה, הסיבה לכך אינה מעודדת. אולי אותו בעל עסק קיבל הרבה ביקורות שליליות ולכן בחר שלא להציגם.

"גוגל לעסק שלי" לעומת זאת, שונה מפייסבוק ובא להציג ביקורות אותנטיות ובא לטובת הלקוח ולא לטובת בעל העסק. מציג מידע אמין ועדכני יותר. חברה שקיבלה דירוג שלילי אינה יכולה לבחור שלא להציגו.

לסיכומו של עניין – חושבים לבחור חברה כלשהי לבצע עבורכם ניקוי ספות בקדימה – צורן, קראו עליהם באינטרנט. מידע רב יותר מהנסתר. 

בדקו איזה חומרים החברה עושה שימוש

ההבדל בין ניקוי ספות איכותי לבין ניקוי ספות רגיל אשר מבצעות חברות אחרות בקדימה – צורן, הוא בהבדל בחומרי הניקוי שנעשה בהם שימוש. שימוש בחומרים כימיים חזקים הפוגעים בבני אדם ועלולים להסב נזק לטווח רחוק לבין חומרים איכותיים. חברתנו עושה שימוש גם בחומרים מתכלים – אקולוגיים שנועדו לשימוש ופותחו לניקוי ספות בד במיוחד לבעלי אלרגיות או רגישות לחומרים.

קיימים סוגים שונים של חומרי ניקוי ולכל אחד מהם שימוש שונה.

חומרי ניקוי על בסיס אינזימים (בPH בין 8-9) – נועדו לפירוק שכבות שומן וכתמי אוכל לספות בד.

חומרים על בסיס סולבנטים (PH ביו 6-10) – נועדו לפירוק כתמים על בסיס שמן סינטטי.

חומרים נטולי דטרגנט (בPH נמוך כמעט ניטרלי 7) על בסיס חומרים אקולוגים לשימוש בספות מבד טבעי.

חומרים משולבים סולבנטים ואינזימים (בPH גבוהה בין 11-13)  שנועדו לשימוש בספות סינטטיות מלוכלכות במיוחד.

תוספי ניקוי להסרת כתמים נקודתיים: יין, שתן, קפה, צבע, דיו, מסטיק, לק ועוד ועוד..

חומרי שטיפה (בPH נמוך מתחת ל7) על מנת לשטוף בבטחה שאריות דטרגנטים ולא להשאיר משקעי חומר על ריפוד הספה.

חומרי בישום PH ניטרלי תוך כדאי שטיפת הספה או לאחר השטיפה.

חומרים לנטרול ריחות שתן וריחות רעים – בדרך כלל בטוחים לשימוש לחלוטין.

חומרים מסוכנים (PH 4)  – על בסיס אמוניה לתיקוני השחמות בבדים טבעיים.

כל אלו – הם חומרים לגיטימיים לשימוש, כל עוד נעשה שימוש תקין בזמן הנכון ובצורה נכונה. בעלי מקצוע שאינם למדו את התחום על בורותיו, לא רק שאינם מתמחים בהסרת כל סוגי הכתמים – הם עלולים להסב נזק לבד ולנזקים לבריאותכם לטווח הרחוק.

בדקו היטב את החברה שאתם מזמינים לניקוי ספות בד שלכם בקדימה צורן – אחרת אתם עלולים להצטער על כך..

בדקו באיזה ציוד החברה עושה שימוש

לחברנו SOS Clean מגוון רחב של כלים ומכונות לניקוי ריפודים וניקוי שטיחים. וכולם מהמדרגה הראשונה במעלה האיכות והטכנולוגיה. הציוד והטכנולוגיה שאנו עושים שימוש, היא רק מתוצרת ארה"ב מבית היצרנית MYTEE ו- SANDIA.

מנקי ספות רבים הפועלים באזור קדימה – צורן מבצעים ניקוי ספות עם ציוד לא הולם. אלו, מצד אחד מבצעים ניקוי מעל פני השטח בלבד ואינו ניקוי עמוק.

ולמה זה:

  1.  כוח הזרקה – נדרש עוצמת הזרקת מים בלחץ גבוהה על מנת לחדור מבין סיבי הספה ולגרום ללכלוך והשומן להיפרד מהסיב.
  2.  עוצמת יניקה – נדרש כוח שאיבה רב על מנת למשוך את הלכלוך מעל פני הריפוד.
  3.  דוד חימום – מכונת שטיפה ללא מים רותחים לא מנטרל חיידקים, קרדית אבק הבית ולא משמידה מזיקים אחרים. בנוסף, מים בקיטור מפרידים יותר טוב שמן ומפרקים לכלוך רב יותר בין השכבות.

כל הציוד שברשותנו – בעוצמות מעל 250 PSI עוצמת הזרקה לעומת 80-120 PSI במכונות לא מקצועיות.

כל הציוד שברשותנו – בעוצמת יניקה של 2 מנועי שאיבה לעומת מנוע שאיבה בודד במכונות חצי מקצועיות.

כל הציוד שברשותנו – עם דוד חימום 1600W לפחות, כאשר מכונות לא מקצועיות לעיתים אינם כלל באים עם דוד חימום.

ניקוי ספות בקדימה – צורן עם SOS Clean

לסיכום – בחירה בנו מבטיחה לכם את הניקוי הטוב ביותר תמורה לכספכם. אנו מתחייבים לשירות ולתוצאות הגבוהות ביותר. לא אהבתם – לא שילמתם. 100% אחריות מלאה לחיטוי מלא של כל הספה. נטרול ריחות שתן והסרת כל סוגי הכתמים.

בנוסף אנו מציעים מגוון הנחות ומבצעים בניקוי פריט שני כגון : ניקוי מזרונים או ניקוי שטיחים במפעל.

אנו פועלים רבות להבטחת שביעות מלאה של רצון הלקוחות. אנו מקפידים על בקרה ואיכות השירות, ומוודאים עם כל הלקוח למחרת שהספה יבשה, שהכול נקי ומצוחצח.

לקוחותינו ממליצים עלינו רבות בכל אזור שאנו פועלים – כך גם לקוחות אשר ביצענו עבורכם ניקוי ספות בקדימה – צורן.

שירותי נוספים באזור

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות ברחובות

אם גם אתם מחפשים את השירותים של חברת ניקוי ספות מקצועית ברחובות והסביבה. כנראה, שגם לכם יש כתמים מלוכלכים ועקשנים שאתם רוצים להיפטר מהם. מומלץ

קרא עוד »

ניקוי שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם הטרנד שנמשך הכי הרבה זמן. הם פופולאריים במיוחד בקרב אוהבי השטיחים וכמעט כל בית שני בישראל שיש לו שטיח, יעדיף שטיח שאגי.

קרא עוד »

ניקוי ספות בבית שמש

מחפשים ניקוי ספות בבית שמש? אחד  מהדברים שמאפיינים את רובנו, הוא התענוג הפשוט של לחזור הביתה אחרי יום עבודה ארוך ומעייף. בא לנו להוריד את

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחולון

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בחולון שיחזיר את הברק והיופי לשטיח? הגעתם למקום הנכון. חברתנו SOS Clean הינה החברה המובילה באזור מגוריכם. אצלנו תקבלו את הניקוי

קרא עוד »

ניקוי ספות ברעננה

בחיפושכם על חברה מובילה בתחום ניקוי ספות מקצועי ברעננה הגעתם אלינו לא סתם! אנו עובדים ברעננה על בסיס שבועי, ולקוחות רבים יעידו עלינו כחברה אמינה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם