ניקוי מזרונים בהרצליה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים בהרצליה

שאלת את עצמכם מתישהו כמה זמן אתם ישנים בלילה? אם אתם ישנים שמונה שעות בלילה, זה אומר שאתם מבלים ארבעה חודשים בכל שנה בשכיבה על המזרן שלך. למרות משך הזמן שאנחנו מבלים על המיטה, רוב האנשים לא משקיעים מחשבה רבה אם המזרן שלהם זקוק לניקוי. אם אתם כן הקדשתם לזה מחשבה וחשבתם פעם לנקות מזרן לבד, אתם בטח הבנתם שניקוי מזרונים בהרצליה לבד אינו פשוט כל כך, ובטח מבלי לגרום לו נזק. כשמצטברים ריחות, כתמים ואלרגנים, הדבר אינו נעים כל כך. ייתכן, שהשינה על המזרן שלכם כבר לא בריאה לכם. האם לא מגיע לכם שהמזרן שלכם יהיה נקי כמו יתר הדברים בבית? אם כן, זה הזמן להזמין חברת ניקוי מזרונים מקצועית בהרצליה לעשות עבורכם את העבודה.

חברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים – ניקוי ספות בד, שטיחים ומזרונים. כחלק מהניקוי של הכתמים אנו מבצעים גם חיטוי עמוק ויסודי לנטרול חיידקים, בקטריות, עובש ואלרגנים אחרים…

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מדוע חשוב ניקוי מזרונים בהרצליה?

קחו דקה לחשוב אילו סוגים לכלוך עלולים לבוא במגע עם הסדינים שלך. סוגי נוזלים שונים עלולים להישפך ובין היתר גם זיעה ושומן גוף, הפרשות גוף, כתמי דם ולעיתים רחוקות לבעלי חיות מחמד וילדים כתמי שתן. כל אלו יכולים מחלחלים דרך הסדינים ומכתימים את המזרן שלכם. גופנו גם משיל באופן קבוע תאי עור מתים המתחלפים בחדשים. תאי עור אלו הם חגיגה עבור קרדית האבק הבית שחיה בסביבה הנעימה והחמימה של המזרון ובשמיכה שלכם. תופתעו לגלות שאפילו כיסויי המזרנים שאמורים להרחיק את קרדית ואלרגנים אחרים ולהגן על המזרן שלכם מפני כתמים, פשוט לא עושים את עבודה טובה כמו שהייתם מצפים.

אם אתם מתעוררים באמצע הלילה חסרי מנוחה עם אף סתום או לחץ בסינוסים, גודש באף, סובלים מכאבי ראש לא מוסברים, עיניים אדומות ועוד שלל סימפטומים, אולי אתם סובלים מאלרגיה לקרדית האבק הבית. אם כך הדבר – אתם פשוט חייבים להזמין חברת ניקוי מזרונים בהרצליה לבצע חיטוי דחוף לפני שזה יחמיר מידי.

אז איך בעצם מתבצע הניקוי בפועל

צוותי הניקוי של חברת SOS Clean הוכשרו זמן רב ובעלי ניסיון וערוכים לכל מתרחיש אפשרי ומאומנים בניקוי מזרונים בהרצליה מכל הסוגים. צוותי הניקוי שלנו מצוידים בציוד החדיש ביותר ובחומרים מהשורה הראשונה בעלי תו תקן מחמיר במיוחד – המבטיח לכם ניקוי בעזרת חומרים ידידותיים לסביבה בין אם יש לכם ילדים או בעלי חיים.

שלבי הניקוי מתבצעים כך:

  1. צוותי ניקוי המזרונים שלנו בהרצליה קודם כל לפני תחיל העבודה מבצעים אבחון של המזרן: סוג המזרן, שינוי צבע, סוגי הכתמים. אנו כמובן לא מנקים את המזרן פיזי ורק את ציפוי המזרן כלומר את הריפוד. אנו נבחר את שיטת הניקוי המתאימה, כך לדוגמא לעולם לא נבחר לבצע ניקוי בעזרת קיטור לסוג מזרן העלול להתכווץ.
  2. צוותי הניקוי יבצעו שאיבה של המזרן לחלץ שאריות שיער, ופסולת גסה במידה ויש על המזרן.
  3. לאחר מכן אנו נרסס מי חמצן פעיל על האזורים הדרושים טיפול מיוחד לניקוי כתמי דם או כתמי שתן של חיות מחמד או ילדים. זהו שלב חשוב לריכוך הכתם וחיטוי האזור. אנו נמתין בין 5-10 דקות ונמשיך לשלב הבא.
  4. בשלב זה – נרסס תרכובת של אינזימים שזהו הוא חומר ניקוי מבוסס חומרים טבעיים הממיס תרכובות אורגניות על בסיס חלבון – כגון זיעת גוף, שומן גוף, כתמי אוכל, שתן ועוד… בנוסף התרכבות מכילה גם כן מי חמצן פעיל בין 3-5% מה שבעצם מבצע חיטוי לכלל המזרן. אנו נמתין בין 10-15 דקות נוספים על מנת לתת לחומר לעבוד ולהיכנס לעומק הריפוד.
  5. בשלב הסופי, צוותי ניקוי מזרונים שלנו בהרצליה ישטפו את את ריפוד המזרן באמצעות ציוד מיוחד העובד בשיטת הזקה-יניקה תוך שימוש במים חמים. בעזרת ידית ריפודים שקופה – אני נזריק מים בלחץ קיטור בין 120-400 PSI, המים חודרים אל בין סיבי המזרן, שוטפים אותו בשילוב חומר מיוחד לניקוי סיבי כותנה ולמבינים אותו.
  6. בעזרת אותה ידית ריפודים בו זמנית אנו שואבים את המים חזרה אל תוך מיכל הציוד המתקדם שלנו, תוך שימוש ב2 מנועי שאיבה רטובה מתקדמים. צוותי הניקוי שלנו מוודאים לשאוב את כל המים שאפשר על מנת לאפשר למזרן להתייבש במהירות האפשרית.
  7. התוצאה של ניקוי מזרונים בהרצליה הוא מזרן לח ונקי בריח מרענן – אנו מוודאים מול הלקוח לתוצאות לשביעות רצונו המלאה.

מחיר ניקוי מזרונים בהרצליה

מחיר חיטוי המזרונים כפי שכבר הבנת נכלל במחיר ניקוי מזרונים בהרצליה ללא תוספת עלות, וכך גם נטרול קרדית אבק הבית, נטרול ריחות רעים כמו זיעה ושתן והלבנת המזרן לתוצאות סופיות לשביעות רצונכם המלאה. איננו גובים תשלום נוסף עבור שום דבר, ואיננו פועים לפי שעה. אם ידרש יותר זמן מהממוצע להוציא את המזרן כפי שאתם רוצים – נפעל כך בהתאם.

מחיר ניקוי מזרונים בהרצליה נקבע לפי גודל המזרן ולא לפי סוגי הטיפולים הנדרשים, בין אם אתם רוצים לבצע חיטוי וניקוי או רק חיטוי הפעולה מבחינתנו זהה. מחיר הניקוי מתחלק למזרן יחיד , זוגי וקינג סייז.

מחיר ניקוי מזרן יחיד נע בין 200-250 ש"ח אם נדרש צד אחד בלבד או ניקוי 2 צידי המזרן.

מחיר ניקוי מזרן זוגי בגודל עד 140 ס"מ בעלות של 350-420 ש"ח. (350 עבור צד אחד ו80 לצד נוסף)

מחיר ניקוי מזרן זוגי בגדול 160 ס"מ בעלות ביו 400-500 ש"ח. (400 עבור צד אחד ו100 לצד נוסף)

מחיר ניקוי מזרן קינג סייז עד 180 ס"מ בעלות ביו 450-570 ש"ח. (450 עבור צד אחד ו120 לצד נסף.

מחירי הניקוי שלנו כוללים מע"מ , חנייה , השארת מרחב עבודה נקי בסיום העבודה וכל דבר נוסף.

כל כמה זמן מומלץ להזמין שירותי ניקוי

כדאי לבדוק להזמין שירותי ניקוי מזרונים בהרצליה אחת לשנה לפחות. מומלץ לבדוק ולחקור את הנושא כאשר הנכם זקוקים לניקוי של ריפודים נוספים – כמו למשל ניקוי שטיחים בהרצליה או ריפודם נוספים. הסיבה לכך היא שהזמנת פריטים רבים לניקוי משתלמת לשני הצדדים, כך לדוגמה במידה ואתם זקוקים לניקוי ספות בהרצליה העלות של ניקוי ספות ממוצע עומד על 450 ש"ח וניקיון מזרן על 400 ש"ח. ביחד תוכלו לקבל הנחה של 50 ש"ח לכל פריט ולקבל במחיר מיוחד של 750 ש"ח ניקוי ספה + מזרן.

סיבה נוספת היא ניקוי כללי של הבית לפני איכלוס או לפני חגים. עברתם דירה זה זמן טוב להיכנס לדירה נקייה וריפודים מצוחצחים. אווירה טובה ונקייה חשובה כפי שנאמר לא רק לנראות הבית אלה לבריאותכם ובריאות המשפחה.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים באריאל

אם ביצעתם חיפוש ברחבי רשת האינטרנט או קיבלת את הפוסט הזה דרך חברים בהמלצות, סימן שגם אתם מחפשים ניקוי שטיחים מקצועי באריאל במחיר הוגן. ניקוי

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם