ניקוי ספות ברחובות

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות ברחובות

אם גם אתם מחפשים את השירותים של חברת ניקוי ספות מקצועית ברחובות והסביבה. כנראה, שגם לכם יש כתמים מלוכלכים ועקשנים שאתם רוצים להיפטר מהם. מומלץ שתפנו לחברה מקצועית ומנוסה בלבד. כזו שלא רק תנקה ותחדש לכם את הספה. היא בנוסף גם תבצע חיטוי והשמדת בקטריות וחיידקים ומכיוון שלמרות שהספות נועדו לשימוש רב, הן גם מוקד לצבירת לכלוך שמושך מזיקים וקרדית אבק הבית. למעשה לכלוך זה, מזיק לספה ולסביבה התברואתית בבית.

התקשרו עכשיו או שלחו וואטסבאפ להצעה מיידית 0533006162

ניקוי ספות ברחובות
ניקוי ספות ברחובות


כמו כן, סביבת הספה המשלבת אכילה, שתייה, בעלי חיים, ילדים ופעוטות. יכולה להוריד מפלס תחזוקת הספות וניקיונן. ישנן מרכיבי לכלוך הצפויים לגרום לכתמים קשים ועקשנים ללא קשר לסוג הבד, טקסטיל או מורכבות האריגה. שבמגע עם הספה עימם נוצרת בעיה כבדת משקל. בעיה זו, עם ניקוי חסר של אדם לא מקצועי ומיומן, יכול להחמיר את בעיה ואף ליצור נזקים בלתי פתירים. בדיוק לשם כך קיימות טכניקות לניקוי ספות בד מקצועי. אשר נלמדו בעמל רב וניסיון עשיר.

זמן קריאה משוער: 6 דקות

מהם סוגי הלכלוך העיקשים ולמה כדאי להשתמש בניקוי ספות מקצועי ברחובות עבורם?

סוגי הכתמים הנראים בדרך כלל לעין שמופיעים בספות, יהיו בדרך כלל כתמים הנגרמים מנוזלים. כגון: כתמי מים, קולה, קפה ותה שיהיה קשה יותר להיפתר מהם באופן עצמאי. עוד כתמים שיראו לעין לעיתים קרובות יכולים להיווצר משימשו יומיומי רב הוא כתמי זיעה ושומן גוף בהם תוכלו לטפל לבד בעזרת תכשירי ניקוי ביתיים. ולעיתים יותר רחוקות כתמים מוצקים ממזון וכתמי אבק וחול. כתמי לכלוך קשים יותר ושכיחים פחות, יכולים להתרחש מידי פעם עקב סביבת ההתרחשות ההומה בסלון כמו כתמי שתן, קיא של ילדים ואף צואה של תינוקות או בעלי חיים. כתמים אלו הנגרמים מהפרשות מכילים חומצות למיניהם לכן, חשוב מאוד לפעול באופן מיידי, על מנת שלא יגרמו נזקים משמעותיים בלתי הפיכים יותר לבד.

כתמים הדורשים תשומת לב לפני ניקוי ספות ברחובות


כתמי שמן – כתמי שמן יכולים להיגרם בשלל צורות, בין אם ממזון שנפל על הספה ומשאיר את סימנו. ממוצרי שומניים כמו טיפוח לבין שלל מוצרים אחרים הפוגעים בבד ובאיכותו. ניסיון לנקות כתם שמן לבד מהספה , ללא ידע מקצועי, וללא הדרכה יכול להיות רעיון לא כל כך מוצלח, בעוד שחברת ניקוי ספות מקצועית ברחובות תדע לטפל בבעיה על ידי הפרדת השמן מהבד. ללא השארת סימן. בשימוש חומר איכותי המפרק ומפריד כתמי שמן ושומן, נצליח להחזיר את הספה לקדמותה. ואם הכתם לא ישב יותר מידי זמן גם ללא סימן הנראה לעין.
כתמים שתן והפרשות גוף – הפרשות גוף כמו זיעה, צואה, שתן של בעלי חיים תינוקות וילדים, גורמים לריח רע בספה ולטכניקת ניקיון ביתי אין כמעט דרך להתמודד עימן. ניקוי מקצועי על ידי חברה לניקוי ספות, אשר בשרותיה חומרים מיוחדים לטיפול בסוגי הכתמים אלו. אשר מתמחה בטיפול ובאפשרותה להשתמש בטכניקות יעילות לנטרול ריחות. תפתור לכם את הבעיה, ועל הדרך יוכלו גם להשתמש בחומרים אנטי בקטריאליים, שנועדו לקטול את החיידקים ולחטא את הספות.

עלויות ומבצעים חשוב שתדעו

SOS Clean היא חברה החורטת על דגלה לתת שירות איכותי מעל כל שירות שתקבלו בחברה אחרת. אנו לא מתיימרים לתת מחירים זולים ומסיבה מוצדקת, מה שזול עולה בסופו של דבר ביוקר. אם מחיר זול הוא שאתם מחפשים לצערנו אתם לא במקום הנכון. איך אם איכות תמורה למחיר הוא הפתרון אותו תרצו אזי אתם הלקוחות שאנו רוצים. חברתנו מתמחרת את הניקוי בעלות של 100 ש"ח למושב אדם ולא לפי רמת הכתמים או יוקר הספה או העיר בה אתם גרים. המחיר שלנו אחיד לכולם, כך אם הספה שלכם בגודל סטנדרטי של 5 מושבים מחיר ניקוי הספות ברחובות יעלה לכם כ500 שקלים. תוכלו ליהנות מהנחה חד פעמית כלקוח חדש ולקבל 50 ש"ח הנחה עבור פריט בודד לניקוי. פריט נוסף לניקוי יזכה אותך במבצע של 10% הנחה ופריט שלישי לניקוי ב20% נוספים. או הזמנת ניקוי ספות ומזרון זוגי בעלות של 750 ש"ח בלבד!

ניקוי ספות ברחובות מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30



ניקוי מקצועי לעומת ניקוי חובבני – ומה אנו מבטיחים

  • ראשית אנו מבטיחים לכם הדגמה חינם ללא התחייבות כספית כלשהי. תוכלו לראות במו עינכם איך מתבצע שלבי הניקוי ומה התוצאה שנגיע אליה. הדגמה של הניקוי תתבצע בצד הספה איפה מניחים את הידיים.
  • לא אהבת – לא שילמת. אנו מתחייבים לתוצאת עד 100% לשביעות רצונכם המלאה. כשנגיע נבחן את הכתמים לעומק, נסביר מה אנחנו הולכים לעשות ובאיזה חומרים נשתמש על מנת להשיג את התוצאות שאתם רוצים. לא הצלחנו? זה על חשבוננו.
  • אמינות – כאשר רוצים להזמין בעל מקצוע לביתנו, תמיד עולה המחשבה על חיים אתגר וכל הנוכלים שמסתובבים לנו בארץ וקוראם לעצמם בעלי מקצועי אמינים. דבר אחד משותף יש לכולם, וזה חוסר שקיפות. אצלינו זה לא יקרה לכם ומדוע? את כל המידע הנחוץ כמו עלות הניקוי תקבלו לפני שנגיע לנקות את הסלון! כך שלא יישאר דבר שלא תדעו.
  • מקצועיות – ניקוי ספות מקצועי ברחובות לוקח זמן אם מבצעים אותו כמו שצריך. כשאני אומר כמו צריך אני מתכוון לריסוס הספה בחומרי ניקוי איכותיים וזמן השרייה של בין 15-20 דקות. שלב זה לבד לוקח כחצי שעה מכיון שנדרש להבריש את הספה כמו צריך על מנת לתת לחומר לחלחל מבעד הסיבים ולהגיע לחלק התחתון של הריפוד. ובכך מתארך זמן הניקוי עד לשעה וחצי לשעתיים לסלון בגודל סטנדרטי 3+2 או ספה פינתית. ניקוי של חברת ניקוי ספות הטוענת לכתר אך מבצעת ניקוי מהיר של עד שעת עבודה אינה מנה יסודי ופשוט מנקה מעל פני השטח למראית העין בלבד. היזהרו!

מי אנחנו – בואו להתרשם

חברתנו SOS Clean היא חברה פרטית בבעלות של אלכסנדר הרץ, אשר לו ניסיון רב בניקוי ספות וריפודים. ניסיון זה נצטבר במהלך כמה שנים של עבודה בתחום תוך לימוד על סוגי הטקסטיל השונים, חומרי הניקוי ושיטות הניקוי. צוותי הניקוי של החברה נבחרו בקפידה ועוברים הכשרה וליווי צמוד של בעלי החברה. על המוניטין של החברה יעידו לקוחותינו הנאמנים אשר קיבלו מאיתנו שירות והחליטו על דעת עצמם לפרגן על הניקוי. המלצות אלו תוכלו למצוא בקלות ברחבי הרשת בחיפוש מהיר. גם ב"גוגל לעסק שלי", גם בפייסבוק, ובכל מקום אחר שתבחרו לחפש. המלצות אלו הם ביקורות בלתי מסוננות ולא ניתן לערוך אותם מכיוון שגוגל ופייסבוק אינה מאפשרת זאת. תוכלו לקרוא ולהתרשם על כל חברה לפני שאתם מזמינים את שירותיה.

אולי יעניין אתכם גם…

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי שטיחים באריאל

אם ביצעתם חיפוש ברחבי רשת האינטרנט או קיבלת את הפוסט הזה דרך חברים בהמלצות, סימן שגם אתם מחפשים ניקוי שטיחים מקצועי באריאל במחיר הוגן. ניקוי

קרא עוד »

ניקוי והסרת כתמי דיו

איך מורידים כתם דיו: אחד הכתמים הנפוצים ביותר המצריך מדריך הם כתמי דיו. ולכן בדקנו עבורכם שיטות ניקוי והסרת כתמים אלו מספה, בגד ושאר הריפודים.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם