ניקוי מזרונים ברעננה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי מזרונים ברעננה

היום כאשר מזמינים ניקוי מזרונים ברעננה יש מודעות רבה יותר לא רק להסרת כתמים, אלה גם לחיטוי מחיידקים וקרדית אבק הבית. לכן כאשר מזמינים חברת ניקיון המתמחה בניקוי ריפודים כמו ספות ומזרונים, חשוב לוודא שהיא עושה את העבודה כמו שצריך. חשיבות החיטוי הוא מעלה חשובה יותר אף מהניקוי עצמו. מחקרים רבים מעידים על כך שמזרן נקי מקרדית אבק הבית וחיידקים הוא מזרן הבריא יותר לשינה עמוקה ואיכותית – כזו שתשפר את אורך החיים.

הסרת כתמים אומנם תביא לכך שהמזרון יראה טוב יותר לעין כאשר נחליף מצעים וסדינים – אך ללא חיטוי עמוק ומעמיק למזרן, זה כאילו עשיתם חצי עבודה. אז איך בעצם תדאגו שהחברה שאתם מזמינים אכן עושה גם חיטוי וגם הסרת כתמים אפקטיבית – הכנו לכם את התשובות במאמר הבא.

מאמר זה מוגש על ידי חברת ניקוי ספות SOS Clean המתמחה מזה שנים בניקוי כל סוגי הריפודים מבד ומעור – ומתמחה בניקוי מזרונים הכולל חיטוי בעזרת חומרים וטכנולוגיה מתקדמת, ועל כך נסביר בהמשך.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

ניקוי מזרונים מקצועי – חשוב לדעת

קרדית אבק הבית היא מיקרואורגניזם החיי בסביבה בה יש שאריות של תאי עור מתים. הם ניזונים מתאי עור אלו ומתרבים. הצואה שלהם היא בעצם החומר האלרגני לו אנו נחשפים ומפתחים תסימינים בעייתיים. מערכת החיסונית שלנו מזהה בו כגורם עויין ומתחילה לתקוף אותו. תקיפה זו, מתרחשת בדרכי הנשימה וגורמת לחסימה ובעיות כמו –ליחה, זיעת יתר, שיעולית, התעטשויות, גודש באף, נזלת ותסמינים של קוצר נשימה. במקרים חמורים הסבולים מבעיות בדרכי הנשימה או אסתמה, התסמינים עלולים להחריף ולגרום אף למוות.

בנוסף לכך, במזרונים חיים אורגניזמנים אחרים, מיני חיידקים רבים, פטריות ועובש. לחות גבוה וחוסר אוורור עלול לפתח כתמי עובש האוכלים את סיב הבד ועלולים להתפתח למקומות נוספים בחדר. ניקוי מקצועי של מזרונים ברעננה אחת לשנה תבטל את הבעיה עד לניקיון הבא.

איך תדאגו שמבצעים חיטוי מלא למזרון

ניקוי מזרן זה מומחיות ואינו דומה לשום ניקוי אחר. נדרש זמן וסובלנות על מנת לטפל בבעיות הקשורות למיקרואורגניזמים. על מנת לטפל בניקוי מזרונים ברעננה כמו שצריך, נדרש ידע רב בחומרים וציוד מתאים. את החיטוי מבצעים בשילוב חומר על בסיס אמוניה וחימום המים עד 90 מעלות חום. ללא שילוב 2 הדברים האלו יחד לא נצליח בפעולה.

שטיפת המזרן במים פושרים או חמימים אינה תשמיד את קרדית אבק הבית. ולפי כל המחקרים נדרש מינימום חום של 65 מעלות צלזיוס.

לכן רוצים לדעת האם בעל המקצוע שלכם מבצע חיטוי כמו שצריך – רק אם ברשותו קיימת מכונה המבצעת ניקוי בהזרקת מים חמים בלחץ או ניקוי בקיטור יפתור את הבעיה. אחרת זה סתם בזבוז זמן וכסף מיותר.

ניקוי מזרונים ברעננה בדרך שלנו

חברתנו SOS Clean מבצעת ניקוי מזרונים ברעננה על בסיס שבועי וככה זה עובד:

  1. ריסוס המזרן בתערובת אינזימים – אלו מספקים לנו את שלב הראשון בניקוי מזרונים כאשר הם פעילים על כתמי שתן, כתמי זיעה ושומן גוף ואף מרככים כתמי דם ועוד.. נמתין כ10-15 דקות ונבריש את הספה לריכוך הכתמים הקשים.
  2. ריסוס נקודתי בעזרת מי חמצן פעיל 50% על כתמי דם קשים וכתמי שתן על מנת להעלים אותם סופית והמתנה של 15-20 דקות.
  3. שטיפת מזרן בהזרקה ויניקה תוך שימוש בחומר חיטוי והלבנה מיוחד המותאם במיוחד לניקוי מזרונים. בשלב זה נחמם את המים עד 90 מעלות צלזיוס. נבצע הזרקה של חומר ומים ושאיבה חזקה של המים עם הלכלוך.

המזרן מתייבש באופן טבעי בין 8-12 שעות. וזהו זה, תתפלאו עד כמה שינה יכולה להיות טובה. חלק מהלקוחות מעידים שלא ישנו כך מאז שהיו קטנים.

מחיר ניקוי מזרונים ברעננה

אז כמה עולה התענוג של ניקוי מזרונים ברעננה – בואו נצלול לכל סוגי המזרונים:

מחיר ניקוי מזרן תינוקות – הוא המזרן הקטן ביותר עד גודל מטר אורך ו80 ס"מ רוחב בעלו של 100 ₪ בלבד.

מחיר ניקוי מזרן יחיד עד 1.2 מטר רוחב ברעננה יעלה לכם כ200 ₪ , צד עליון ומסביב ו50 ש"ח נוספים עבור צד תחתון.

מחיר ניקוי מזרן זוגי עד 1.4 מטר רוחב בעלות של 350 ₪ וצד נוסף בעלות של 80 ₪

מחיר ניקוי מזרן זוגי עד 1.6 מטר רוחב בעלות של 400 ₪ וצד נוסף כ100 ש"ח נוספים.

מחיר ניקוי מזרן זוגי קינג סייז עד 1.8 מטר רוחב בעלות 450 ₪ וכ120 ₪ לצד נוסף.

העלויות כוללים הסרת כתמים, חיטוי מלא, נטרול ריחות שתן, הסרת כתמי עובש, ניקוי כתמי דם ועוד…

מתי כדאי להזמין ניקוי מקצועי

מלבד הסיבות הברורות שרשמנו במהלך המאמר על חשיבות ומודעות לבריאותנו ובריאותכם ושמירה על המזרון מבקטריות, חיידקים מיקרואורגניזמים – חשוב לבצע את הניקוי ולהזמין חברה המתמחה בניקוי מזרונים ברעננה כאשר נוצר כתם זה עתה.

ניקוי כתמי דם – הוא הנפוץ במזרונים וניקיונו אינה מלאכה קלה ולעתים אף כמעט בלתי אפשרית להסרה לצמיתות. זכרו כתם טרי הינו כתם שקל יותר להסרה – לן הזמנת איש מקצוע כמו חברתנו SOS Clean במהירות כשהכתם עוד טרי , יגדיל את הסיכויים לנקותו בבטחה וללא סימנים.

ניקוי מזרן משתן – הוא הנפוץ בבתים עם ילדים קטנים או תינוקות. כתמים אלו אינם דחופים לניקוי כמו כתמי דם וניתן המזין איש מקצוע עד שבוע מרגע ההתרחשות על מנת להסיר את הכתם לצמיתות, אך גם כמו כל כתם אורגני מהפרשות גוף הוא מכיל חומצות, הגורמות נזק לבד והזנחה של כתם זה – עלול להשאיר אותו שם ויהיה בלתי ניתן להסרה בעתיד.

ניקוי מזרן מעובש – עובש מסוכן מאוד לאדם. הוא מתפתח בסביבה לחה כאשר המזרן נרטב לאורך זמן כמו למשל מטפטוף מזגן ואינו מתייבש. כתמי עובש אינם דחופים לניקוי וניתן להזמין חברת ניקוי מזרונים ברעננה עד חודש מהיווצרות – אך מעבר לזמן זה , העובש עלול לאכול את סיבי המזרן ולחדור עמוק את תוך הספוג ואף להתפשט לחלקים אחרים בחדר או הבית.

שירותי ניקוי ברעננה במבצע

רוצים לקבל ניקוי מזרן ברעננה במחיר מבצע? זה אפשרי. הזמנת חברת ניקוי מספר רב של פריטים משתלם לשני הצדדים. לדוגמה אם אתם זקוקים גם לניקוי ספות ברעננה או ניקוי שטיים ברעננה – נשמח להציע לכם מבצעים והנחות.

ניקוי ספה 3+2 וניקוי מזרן זוגי 1.6 מטר רוחב ברעננה רק בעלות של 750 ₪ בלבד וכולל מע"מ.

ניקוי ספה פינתית קטנה + מזרן זוגי 1.4 מטר רוחב רק בעלות של 700 ₪ כולל מע"מ.

ניקוי מזרן זוגי מקנה הנחה של 5 ₪ עבור ניקוי שטיחים במפעל. כך שאם יש כם שטיחים המעלים אבק או ריחות רעים. זה הזמן לחדש אותם כמו שצרך.

חברתנו SOS Clean הינה חברה מובילה בתחום ניקוי ספות ושטיחים. אנו מעניקים אחריות מלאה על הפריטים בפני נזקים ומבטיחים לכם ניקיון עד 100% לשביעות רצונכם המלאה. עד כמה אנו בטוחים? לא אהבתם – לא שילמתם! וזה בדוק!

שאלות שאולי תשאלו

כמה זמן אורך ניקוי מזרונים ברעננה?

זמן הניקוי המוער לחיטוי והסרת כתמים הוא עד שעה וחצי לכל היותר למזרן זוגי צד אחד

האם כל הכתמים יורדים והמזרן כמו חדש?

אנו מבצעים את כל המאמצים בכדאי להביא לתוצאות לשביעות רצונכם המלאה, תמונות יעזרו לנו על מנת לתת לכם אחוז ניקוי כמה שיותר מדוייק.

האם אתם מבצעים חיטוי חיידקים וקרדית אבק הבית?

התשובה היא בהחלט כן. אנו מבטיחים חיטוי והשמדת 99.9% של כל המיקראורגניזמים

האם אפשר לישון על המזרן אחרי הניקוי?

זמן הממוצע שלוקח למזרן להתייבש אחרי הניקוי הוא בין 8-18 שעות ותלוי בעונת השנה. פנו אלינו לייעוץ.

האם החומרים מסוכנים לבריאות?

לא, מיד בסיום הייבוש של המזרן , תוכלו לחזור ולישון על המזרן בביטחה. אנו לא נעשה משהו שיכול לפגוע בבריאות שלכם או שלנו.

מתי אתם זמינים לבצע את העבודה?

תוך 48 שעות מרגע שנבצע איתכם שיחת טלפון לתיאום נוכל כבר לנקות לכם את המזרן.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי ריפודים מקצועיים לכל אזורי מרכז הארץ. בין היתר, ניקוי ספות בבת ים. חברתנו מבצעת את ניקיון הספות ברמה הגבוהה

קרא עוד »

ניקוי וילונות ברמת השרון

מחפשים ניקוי וילונות ברמת השרון? הגעתם לחברה המדורגת ביותר בגוגל בתחום זה. חברתנו מתעסקת במתן שירות לניקוי וילונות בכל מרכז הארץ. אנו היחידים בתחום שמתחייבים

קרא עוד »

ניקוי ספות בכפר יונה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש ספה מבד, מבלי להבין את ההשלכות של תחזוקה וניקיון שלהם. לא משנה כמה נשתדל, הספות יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים. ובכך, הדרך

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

ניקוי ספות בתל אביב

אנו בחברת SOS Clean החברה המובילה והמומלצת ביותר שישראל. מזמינים אתכם לתאם הדגמה חינם של ניקוי ספות בתל אביב, בביתכם וללא צורך בהכנה מוקדמת כלשהי.

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם