ניקוי שטיחים ברעננה

מחיר ניקוי שטיחים מקצועי בבית הלקוח או במפעל

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים ברעננה

אחד מרהיטי הבית ובמיוחד בסלון המושכים תשומת לב רבה הוא השטיח, השטיח מתהדר במראהו ותורם רבות לסגנון הבית ועיצובו. למעשה, שטיחים בבית הם חלק עיקרי ומשמעותי בנראות הסלון והחדרים ולכן, חשוב לטפל בשטיחים היטב מעבר לשאיבת האבק שניתן לבצע לבד בבית. כדאי לשלוח ניקוי שטיחים מקצועי ברעננה אחת לתקופה למפעל או לבצע ניקוי בבית הלקוח במידה ואתם גרים באזור זה. ניתן לנקות את כל סוגי השטיחים, לרבות שטיחים פרסיים, שטיחי משי, שטיחי כרמל, ארבל וכל שטיח אחר. כאשר מחפשים מחיר של ניקוי שטיחים ברעננה במפעל מומלץ לפנות לSOS Clean שמתמחה בניקוי כל סוג השטיחים ומציעה גם שירות תיקונים- קנטים ופרנזים, חיטוי וטיפול לנטרול ריחות שתן.

מלבד המראה אשר השטיחים מעניקים לבית, קיימים אף מספר גורמים אשר עשויים להשפיע אף הם על הסלון. הבולטים שבהם הם אבק, קרדית האבק, חיידקים וריחות. בשל ריבוי השימושים והדריכה היומיומית על השטיחים, אלו סופגים לתוכם את שאריות הבוץ. בנעליים, את החול אשר נמצא בסוליות הנעליים ואף את האבק המצטבר במשך השנים. כל אלו ביחד עם שאריות אוכל ונוזלים שנשפכים לעיתים רחוקות יוצרים ביחד ריחות לא נעימים אשר לא ניתן להסירם בטיפול רגיל.

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי שטיחים מקצועי ברעננה

ניקוי שטיחים ברעננה עשוי לגרום לשטיחים שלכם להיראות כחדשים, להיות נקיים מכתמים ואבק ואף לרענן את הסלון באוויר נקי יותר ובריא לנשימה. תושבי רעננה יכולו לפנות אל חברתנו SOS Clean אשר מספקת שירות ניקוי ברעננה והאזור על ידי מכשור מתקדם וידע עצום בעולם השטיחים וניקיונם. לא תאמינו איך יראה השטיח שלכם אחרי הטיפול שלנו – בהתחייבות!

כיצד מתבצע הניקוי בבית הלקוח או במפעל?

קיימים מספר שיטות לניקוי שטיחים, אך בקצרה, אלו שלוש האופציות המובילות והנפוצות:

  1. ניקוי שטיחים לבד בשיטת עשה זאת בעצמך. תוכלו לעשות זאת באמצעות הטיפים במדריך שלנו לניקוי שטיחים באופן עצמאי. המדריך כולל תחזוקה נכונה של השטיח, הסרת כתמים קלים, בשיטות טבעיות וכתמים טריים.
  2. ניקוי שטיחים מקצועי ברעננה בבית הלקוח על ידי חברת ניקוי מקצועית אצלכם בבית בלי להוציא את השטיח מהבית. נציגו יגיעו אליכם הביתה עם מכונת ניקוי ריפודים ושטיחים ובשילוב חומרי ניקוי ייעודיים, יסירו אבק ולכלוכים, יבצעו חיטוי בקטריות ומקרדית האבק ואף יסירו את רוב הכתמים הנראים לעין. בשיטה זו אומנם הניקוי מקצועי אך הוא יעיל מעל פני השטח בלבד. מכיוון שהמכונות לא מפסיק חזקות להגיע לביתנה של השטיח. נטרול ריחות לא אפשרי עד 100% וכתמים קשים עלולים להישאר.
  3. ניקוי שטיחים ברעננה במפעל – נציגנו יגיעו אליכם הביתה, ימדדו את השטיח וייקחו אותו איתם. במפעל השטיחים יעברו ניקוי יסודי הכולל השריית השטיחים במים וחומרי ניקוי, קרצוף עד להסרת  הכתמים, שטיפה עם מרכך מיוחד, סחיטת השטיחים וייבושם. התוצאה: ניקוי וחיטוי עד ל-100%, נטרול ריחות מלא והפצת ריחות מרעננים לשטיחים, הסרת כתמים קשים, אבק וקרדית האבק והכי חשוב החזרת הברק לשטיח וגמישותו ממש כמו בזמן שרכשתם את השטיחים.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר ברעננה

במידה ויש לכם בשטיח בעסק או משרד או אולי אתם בכלל לקוח פרטי ויש לכם  חדר או מספר חדרים הזקוקים לחידוש לשטיחים מקיר לקיר שלכם. חברתנו SOS Clean מציע לכם בשמחה לבחון את שירותנו. אנחנו מחכים להזמנה לבוא עד אליכם לבחון את השטיחים , את מצב הכתמים ולתת הצעה שלא תוכלו לסרב לה. אנו ערוכים לכל עבודה ולנו ניסיון רב בעבודה בבתי מלון במגורים ובבנייני משרדים. חברתנו מסוגלת לבצע עבודות בכל ימות השבוע וגם בשעות חריגות , אם אתם זקוקים לכך שהעבודה תתבצע בלילה אנו נדע לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה על מנת לסיים את העבודה בזמן או מטרה שהוצבה.

אם החלטתם כי הגיע הזמן לחדש את השטיחים בביתכם, לרענן את הסלון וליהנות מאוויר נקי וצלול יותר – מומלץ לבצע ניקוי שטיחים מקצועי ברעננה אצל חברתנו SOS Clean. אנו מתחייבים לתוצאות ואנו נותנים אחריות על עבודותינו. כתושבי רעננה והאזור, תקבלו מאיתנו שירות ניקוי שטיחים מהיר ומקצועי ע”י צוותים אמינים במיוחד והכל בתוך הגעה מיידית עד לביתכם והחזרת השטיח ארוז לאחר בדיקה. רוצים להנות מהנחה על הניקוי – במידה ויש ברשותכם ספה הזקוקה לחידוש, בררו איתנו את המחיר ונשמח להעמיד לשירותכם הנחה עבור פריט שני לניקוי.

מחיר ניקוי שטיחים מקצועי ברעננה

מחיר ניקוי שטיחים מקצועי ברעננה מתחלק לכמה קטגוריות ותת קטגוריות , כאשר ראשית כל המחיר נגזם ישירות מאופו הביצוע – האם הניקוי מתבצע בבי הלקוח או במפעל.

מחיר ניקוי השטיח בבית מצריך הגעה חד פעמית מצד בעל המקצוע וניקוי של שטיח סטנדרטי של שטיח בגודל 6 מ"ר יעלה לכל הפחות 300 ש"ח כאשר החישוב הוא לפי 50 ש"ח למ"ר לשטיח סינטטי כגון שטיח איקאה, כרמל או כל סוג שטיח אחר העשוי מפוליאסטר או פוליפרופילן. עלות ניקוי שטיחים בבית הלקוח עלול להיות יקר יותר אם מדובר בניקוי שטיח מבד טבעי כגון בד כותנה או צמר או ויסקוזה. זה מצריך חומרי ניקוי יקרים יותר, זהירות רבה ומקצועיות על מנת לא להזיק לטקסטיל כאמור. עלות ממוצעת לניקוי בד טבעי בבית הלקוח נע בין 60-70 ש"ח למ"ר.

מחיר ניקוי שטיחים מקצועי במפעל ברעננה או בסביבה עולה מעט יותר והסיבה לכך היא הגעה כפולה של בעל המקצוע. פעם אחת עבור לקיחת השטיחים למפעל ופעם שניה להחזרת השטיח. ולכן מחיר ניקוי שטיח למ"ר מעט יקר יותר בערך בין 10-15 ש"ח למ"ר. ההבדל אינו גדול במיוחד ולגודל שטיח סטנדרטי של 6 מ"ר ההבדל הוא בין 60-90 ש"ח סה"כ לניקוי כל השטיח. אך בתמורה התוצאות שמתקבלות ראויות לכל ללא שום ספק.

כמה עולה לנקות שטיח ברעננהמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר / כותנה / עבודת יד או מכונה85 ש"ח
ניקוי שטיחי ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי120 ש"ח
ניקוי שטיח מקיר לקיר עד 15 מ"ר450 ש"ח סה"כ
ניקוי שטיח מקיר לקיר מעל 15 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיח מקיר לקיר מעל 100 מ"רחייגו לפרטים

שירותים נוספים:

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות מבד סינתטי

ניקוי ספות מבד סינתטי הוא בד אשר מיוצר מסיבים שאינם מופקים מצמחים או בעלי חיים. במקום זאת, מקור הסיבים בבד סינתטי בפולימרים שהופקו מתוצרי לוואי

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בנתניה

אם הגעתם לפוסט זה – סימן שגם אתם אוהבי שטיחים ניידים בבית. הוא מקנה לנו אווירה חמימה בתקופות החורף, מוסיף המון צבע ונעימות לסלון או

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן.

קרא עוד »

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם