ניקוי ספות בראש העין

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בראש העין

ראש העין היא העיר המתפתחת ביותר במרכז הארץ. מעיר מנומנמת היא הפכה לאחת הערים עם האוכלוסייה הצעירה ביותר. שכונת נצבה, פסגות ואפק הפכו יעד מרכזי לצעירים משפרי דיור ונבנו שם מעם 16,500 ידידות דיור. כאשר עוברים לבית חדש, מרבית עיצוב הבית מתחיל קודם כל בעיצוב הסלון, וכשאני אומר עצוב סלון אני כמובן מתכוון לספה. אך מה קורה כאשר הספה שלנו לאחר זמן מה שהילדים לא הפסיקו לשחק עליה, כבר לא נראית יפה כמו בהתחלה. אתם יכולים לנסות לנקות אותה בעצמכם, או להזמין את חברת SOS Clean. חברתנו מתמחה בניקוי כל סודי הריפודים, מבד ומעור. חברנו מנקה ומחדשת ספות בכל מרכז הארץ הכולל ניקוי ספות בראש העין.

התקשרו עכשיו לשריין מקום ביומן 0533006162 או שלחו לנו וואטסאפ!

מעל 400 ביקורות מאתר "מידרג", "מקצוענים", "ספץ", "טוב תודה" בציון גבוהה במיוחד! כתבות בתקשורת בוואלה, ישראל היום, ודה מרקר.. חפשו עלינו ברשת!

הדגמה של ניקוי ספות בראש העין – צפו עכשיו!

זמן קריאה משוער: 7 דקות

מתי הגיע הזמן לחדש את הספה

ספה שמתוחזקת כהלכה, יכולה להחזיק מספר רב של שנים, כל עוד היא לא שוקעת והרצועות לא נקרעות והעץ אינה נשבר, תוכלו לשמור על המראה שלה נקי ורענן. אם ברשותכם ספה מבד סינתטי, תוכלו בעזרת חברת ניקוי ספות מקצועית בראש העין להישאר עם אותה ספה גם מעל 10 שנים ומבלי לזרוק אותה. אם אתם אוהבים אותה ולא רוצים להשקיע כסף רב ברכישת ספה חדשה האפשרות היא פשוט לנקות אותה ולחדש אותה כמו לחדשה. אנו ממליצים לנקות את הספה אחת לשנה עם יש לך ילדים קטנים בבית או אחת לשנתיים אם אתם יודעים לשמור על הספה כמו שצריך. כיצד שומרים על הספה ומה החשיבות של זה לבריאות? המשיכו לקרוא…

חשיבות שמירה על תחזוקה נכונה של הספה לבריאות

אנו עושים שימוש רחב בספות שלנו, בין אם זה בישיבה או בשכיבה, מנוחה לאחר יום עבודה או הזמנת אורחים או משחק עם הילדים. מעטות המשפחות שמקפידות לא לאכול מול שולחן הטלוויזיה ליד הסלון. אבק, זיעת גוף, שומני גוף, שאריות אוכל ושאריות עור מת שלנו – זה הוא כר פורה להצטברות חיידקים, פטריות וקרדית אבק הבית שריפודי הבית הוא המקום מחיה העיקרי שלה. שמירה על תחזוקה נכונה תמנע מהם להצטבר לרמה שהם יכולים להזיק לנו לבריאות. מכיוון שילדים עם מערכת חיסון חלשה או אנשים בעלי רגישות בדרכי הנשימה יסבלו ממנה במיוחד. אז מה עושים?

שאיבה על בסיס שבועי של הספות הוא הדבר המומלץ ביותר. ואת זה נוכל לעשות בעזרת שואבי האבק החדישים שיש היום בשוק. שואב אבק איכותי הוא בעלי ראש פילטר HEPA שאינם מפזרים את חלקיקי האבק ושומרים אותו בתוך המיכל של האבק. לאחר השאיבה תעבירו סמרטוט לח להורדת שכבה נוספת של אבק מעל פני השטח. הקפדה תעזור לכם לא רק לשמור על המראה אלה גם על בריאותכם.

ניקוי ספות בראש העין
ניקוי ספות בראש העין

איך מנקים ספה בשיטה מקצועית

שיטת הניקוי שלנו מתחילה בזיהוי הבד, כאשר ניגשים לניקוי ספות – נדרש נסיון רב בתחום מכיוון שקיימים סוגים רבים של בדי ספות: מיקרופייבר, זמש, ניילון, כותנה, פשתן, עור, דמוי עור וכו'. בדיוק כמו בניקוי במכונת כביסה. מיון וזיהוי הבד, נחוץ על מנת לבחור את סוג חומר ניקוי המתאים על מנת להגיע לתוצאות מושלמות.

לאחר בחירת החומר המתאים לדוגמא לספת כותנה לבנה שזהו בד עדין מאוד, הסופג בקלות לכלוך רב ולא משחרר אותו במהירה. אנו נרסס חומר בריכוז נמוך מאוד בPh כמעט נטרלי, ונבריש קלות על מנת לעזור לחומר להיכנס בין הסיבים ולהעמיס כתמים קשים.

ניקוי ספות בראש העין מסוג כותנה דורש טיפול מיוחד. מכיוון שבד כותנה לבן ומטבעו לא אוהב מים. במגע עם מים וייבוש לא מהיר. הכותנה משחררת מתוך הסיבים שלה חומר הגורם לצבע הבד לקבל גוון צהוב. אך אל דאגה, בחירה חכמה ונכונה של תרכובת חומר שטיפה מתאים לכותנה לבנה בזמן השטיפה של החומר ניקוי. תזרז את זמן הייבוש וימנע השחמות הבד. שטיפה במכונת ניקוי ריפודים מקצועית ושאיבה טובה ואיכות תזרז את זמן הייבוש ותקבלו ספה נעימה, מריחה טוב. והכי חשוב נקיה.

אולי תרצו לנקות את הספה בכלל לבד?

ישנן שתי דרכים בהם תוכלו לבצע את הניקוי לבד באופן שעלה על הציפיות שלכם ותשאיר אותכם שבעי רצון. השיטה השנייה מתאימה רק לקומץ ספות אז בואו נתמקד בשיטה ראשונה: בין אם אתם מעדיפים לבצע ניקוי ספות בראש העין, יכול להיות מצב שתוך חודש ימים הספה שוב תתלכלך מאיזה קטשופ או נוזל שיישפך ויגרום לכם צער רב מכיוון שרק עכשיו ניקיתם את הספה. לכן אנו ממליצם לכל בעלי ספות מבד או מעור להחזיק ערכה לניקוי ספות באופן עצמאי. ערכה זו תעזור לכם לטפל בכתם נקודתי בשיטה מאוד פשוטה של רסס, הברש ונגב. בעזרתה תוכלו לשמור על המראה של הספות נקיות לאורך זמן רק ולהזמין חברה לניקוי עמוק אחת לשנתיים בלבד. שיטה שנייה היא במקרה והספה שלכם ניתנת לפירוק הבד להכניס אותה למכונת כביסה. רוב הספות המיוצרות האם מאפשרות פירוק של כריות הגב להוציא את הכרית ולכבש את הריפוד. השתמשו בזה.

הימנעו מחברות לא מקצועיות

לפני שאנו מתחילים לבצע ניקוי ספות בראש העין, אנו מוודים כיצד כדאי ומומלץ לנקות את הספה שברשותכם. כי אף במקרים מסויימים מנקה ספות לא מקצועי, יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לספה בידיים לא אחריות, ובכך אנשי מקצוע יכולים לגרום ליותר נזק מתועלת. בחברתנו מתמחים בניקוי גם של ספות עור, מזרונים ושטיחים. הציוד המתקדם והנסיון עשיר שרכשנו בעשור האחרון, גורמים לנו בגאווה להמשיך ולהוביל את ניקוי ספות בראש העין בפרט ובכל מרכב הארץ בכלל, ולשתף אתכם בידע וטיפים שברשותנו על מנת שתוכלו להמשיך ולשמור על הספה שלכם.

ניקוי ספות בראש העין מחיר

אוקיי אז הינה הגענו לשלב בוא אתם החלטתם שאתם רוצים להזמין את שירותינו – אז כמה זה עולה ולמה? מחיר ניקוי ספות בראש העין מתחלק ל2 , מחיר ניקוי ספות עור ומחיר ניקוי ספות בד. העלות לניקוי ספות בד מחובר לפי 100 ש"ח למושב. מושב הוא לא מספר הכריות שיש בספה אלה כמות האנשים שיכולים לשבת על הספה בו זמנית. כך לדוגמה ספה ישרה של 3 מטר גם אם מחולקת רק ל2 כריות מושב היא ספה בעלת 4 מושבים כי ניתן לשבת עליה בו זמנית 4 בני אדם. וכך המחיר שלה יעלה לכם כ420 ש"ח לניקוי כולל מע"מ. ספה בגודל 3+2 תעשה לכם כ500 ש"ח. מחיר ניקוי ספות עור יעלה לכם תוספת של 30 ש"ח למושב. ואם תחליטו שאתם רוצים גם להוסיף טיפול בקרם לחות התוספת תהיה עוד 30 ש"ח למושב.

ניקוי ספות ראש העין במבצע

הזמנת מספר רק יותר של ריפודים לניקוי משתלמת לשני הצדדים. במקום שאנו ננקה 2-3 ספות ב2-3 בתים שונים. אנו נעדיף תמיד לתת הנחה ומחירי מבצע כאשר לקוח מזמין כמה פריטים לניקוי. כך לדוגמה אם תרצו לנקות ספה 3+2 ומזרון זוגי, במקום לשלם 500 ש"ח עבור הסלון ו380 ש"ח עבור מזרן המחיר לניקוי לתושבי ראש העין והסביבה יעלה 750 ש"ח בלבד. דוגמה נוספת היא ניקוי ספות 3+2 וכורסת טלוויזיה בסגנון אמריקן קומפורט בעלות של 570 ש"ח בלבד במקום 750 ש"ח. אם אין לכם עוד פריטים לניקוי תוכלו להמליץ עלינו לחברים או משפחה וליהנות כל אחד מ50 ש"ח הנחה.

ניקוי ספות בראש העין מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה 150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30

ניקוי שטיחים בראש העין החל מ65 ש"ח למ"ר בלבד (ניקוי במפעל)

ייעוץ טלפוני והדגמה חינם לניקוי ספות בראש העין

כחלק משרותינו, אנו נותנים מענה והסבר מקצועי וחינמי לכל דורש, גם במקרים ובהם נראה לכם שהספה שלכם כבר לא ניתנת לניקוי ואינה ניתנת לתיקון. על תזרקו את הספה לפני שתשמעו את דעתנו, גם במקרים קשים במיוחד נוכל לתת לכם פתרונות רבים שיצילו לכם את הספה. בנוסף אנו נותנים שירות מקצועי בבית הלקוח, בו אנו מגיעים ונותנים חוות דעת מקצועית ללא עלות, ותורמים לכם מניסיוננו בתורת הבדים, בנוסף אנו מבצעים הדגמה חינם ללא התחייבות, על מנת שתראו ותתרשמו מרמת העבודה שלנו, ומהיכולת שלנו לחדש לכם את הספה

אזורי שירות בקרבת מקום

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

ניקוי ספות באזור

חברת SOS Clean היא חברת ניקוי מקצועית המתמחה בניקוי ספות במרכז הארץ הוא באזור בפרט. אנו מנקים את כל סוגי הריפודים: ספות בכל הגדלים והצורות,

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

ניקוי שטיחים ביהוד

מי שרוצה להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד חייב להכיר את השיטות השונות לניקוי מקצועי וניקוי חובבני. הכרת השיטות תעזור לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית –

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם