ניקוי שטיחים בקריית אונו

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בקריית אונו

שטיח איכותי במראה אלגנטי ויוקרתי מקנה מראה מכובד ואיכותי והוא התכשיט הכי יפה בבית. הוא מקשט את הרצפה בסלון ובחדרים ומהווה מקור לגאווה לכל דיירי הבית. כאשר מדובר על שטיחים העשויים מבד טבעי כגון: צמר, משי או כותנה, בין אם עשויים בעבודת יד או מכונה – תחזוקה נכונה וניקוי השטיח חשובה מאוד על מנת לשמור עליו לאורך זמן בכדאי שלא ייהרס. אם אתם גרים באזור קריית אונו, תוכלו לבחור בחברת SOS Clean. חברתנו מתמחה בניקוי ספות וניקוי שטיחים בקריית אונו אשר לה המלצות רבות מלקוחות מרוצים באזור.

במאמר זה, נסביר על שיטות הניקוי השונות הקיימות ובמה אנו הכי ממליצים לבחור. נוכיח לכם מדוע כדאי לכם לבחור בנו לעשות את העבודה, ולא בחברות אחרות בשוק. נשקף לכם את המחיר שזה עשוי לעשות והתוצאות שתקבלו. ואם תחליטו בכלל בכלל שאתם רוצים לבצע את הניקוי לבד – תקבלו טיפים לניקוי ותחזוקה. המשיכו לקרוא.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

מהן השיטות המומלצות לניקוי שטיחים

קיימות 2 שיטות ניקוי בהם משתמשים חברות לניקוי שטיחים בקריית אונו ובערים אחרות. בין אם מדובר על שטיחים מבד טבעי וגם אם מדובר על שטיחים מבד סינתטי, שיטות הניקוי זהות. שיטה ראשונה היא ניקוי שטיחים במפעל והשנייה ניקוי שטיחים בבית הלקוח. פה נפרט לכם יתרונות וחסרונות של כל שיטה.

ניקוי שטיחים בקריית אונו בית הלקוח – שיטה זו מתאימה בעיקר לניקוי שטיחים מקיר לקיר שאינם ניתנים לניוד. בדרך כלל שטיחים אלו מודבקים על הרצפה ועשויים מבד סינתטי רחיץ. שטיחים אלו ניתן למצוא במשרדי חברות ובבתים בחדרי ההורים או הילדים. שיטת ניקוי של שטיחים אלו מתבססת על שיטת ניקוי ספות. שיטה זו, מנקה הספות בעזרת מכשיר לניקוי ריפודים מחבר ידית לניקוי שטיחים, ומרסס מים בלחץ ושואב את המים עם הלכלוך. יתרון ניקוי שיטה זו של שטיחים ביתיים הוא מחיר הזול של הניקוי. אך החיסרון הבולט שהניקוי מתבצע מעל פני השטח בלבד והניקוי חלקי ואינו מסיר את כל הלכלוך והחול שמצטבר עם השנים.

חברות ניקוי שטיחים שאינם מקצועיות תעדפנה דווקא את השיטה הזו בגלל הרווח הנקי שנכנס להם לכיס. ניקוי זו אינו מצריך עירוב צד ג' וההגעה לבית הלקוח היא חד פעמית.

ניקוי שטיחים במפעל הקרוב לקריית אונו – שיטה זו היא המומלצת ביותר לניקוי עמוק ויסודי. היא מומלצת על ידי חברות המכבדות את הלקוח ואת שמם הטוב. ניקוי זה מתבצע במפעל מקצועי לניקוי שטיחים. וככזה מעורב צד ג', מכיון רבות מציעות שירות ניקוי שטיחים אך לרובן אין כלל מפעל, והם עובדים עם מפעלי שטיחים באזור. ניקוי במפעל עולה לא מעט כסף לחברת ניקוי שטיחים אשר מציעות את השירות ללקוח. הוא מצריך הגעה כפולה לבית הלקוח – פעם אחת לשם לקיחת השטיח המלוכלך ופעם שנייה לטובת החזרת השטיח הנקי.

החיסרון אם אפשר לקרוא לו כך הוא שהמחיר מעט יקר יותר מניקוי שטיחים בבית הלקוח. אך אנו מבטיחים לכם שהדבר משתלם ביותר והבדל הוא לא כזה גדול.

תהליך ניקוי שטיחים במפעל ליד קריית אונו

תהליך הניקוי של שטיחים במפעל הקרוב לקריית אונו מתחיל בכך שמגיע נציג מטעם החברה אשר יגלגל את השטיח וייקח אותו ישירות למפעל, כמובן זה לאחר שאתם כבר יודעים את המחיר שתשלמו לא הפתעות וללא שום טריקים או שטיקים.

כאשר השטיח מגיע לידיים המנוסות של בעלי מקצוע המומחים בתחום ניקוי השטיחים במפעל, הוא מיד עובר אבחון של סיבי הבד, גיל השטיח וסוגי הכתמים. על מנת לבחור את השיטות הניקוי וחומרי הניקוי המתאימים, השטיח קודם כל עובר במכונת ניעור שטיחים על מנת לחשוף את סיבי השטיחים שהם נקיים מאבק הלכלוך והחול שהצטבר.

לאחר מכן השטיח נכנס לאמבטיית חומרי ניקוי בא הוא יקבל השרייה ופירוק השומנים ושטיפה יסודית בחץ מים. במידה ונשארו כתמים נקודתיים – השטיח עובר טיפול לפי סוגי הכתמים. כך לדוגמה שטיח עם כתם שתן, יקבל טיפול בחומרי הסרת כתמי שתן. אם על השטיח נשפך קצת דיו, ניתן לנסות להסיר אותו בעזרת חומר ייעודי להסרת צבעים.

לאחר טיפול בחומרים מסירי כתמים נקודתיים השטיח יקבל הברשה ויכנס שנית למכונת ניקוי שטיחים בא הוא עובר ריסוס בחומר ניקוי ושטיפה בלחץ מים עם חומרי ריכוך מיוחדים – על מנת להשאיר את השטיח רך ונעים להחזיר לו את הברק ולהדגיש את הצבעים החיים שהיו לו קודם לכן לפני שהתלכלך.

בשלב הסופי השטיח יעבור במסחטת מים בא נסחט כל המים ונתלה להתייבש בתנאי ייבוש אופטימיים ונארז לשליחת השטיח חזרה לבית הלקוח.

ניקוי שטיחים בקריית אונו מחיר

מחיר ניקוי שטיחים בקריית אונו במפעל מחולק לפי 3 קטגוריות. מחיר ניקוי שטיחים טבעיים, מחיר ניקוי שטיחי שאגי ומחיר ניקוי שטיחים סינתטיים.

מחיר ניקוי שטיחים בקריית אונו של שטיחים טבעיים אינו משנה אם הוא עשוי מכונה או עבודת יד כמו שטיחים פארסיים, אפגניים, שטיחים סיניים, אוזבקיים ועוד והעלות היא כ85 ש"ח למ"ר. כך לדוגמה אם השטיח שלכם בגודל 1.7X2.4 יעלה לכם כ340 ש"ח בלבד. ואם השטיח בגודל קטן יותר מינימום ההגעה יעמוד על 280 ש"ח כולל מע"מ.

מחיר ניקוי שטיחים סינתטיים מתייחס לרוב סוגי השטיחים שקיימים בשוק. שטיחים אלו מתנקים מצויין ולכן מחיר הניקוי שלהם נמוך יותר ויעלה לכם כ65 ש"ח למ"ר – כך שניקוי שטיח בגודל 6 מ"ר יעלה לכם סה"כ כ390 ש"ח כולל מעמ.

מחיר ניקוי שטיחי שאגי בקריית אונו אומנם הוא גם נופל בקטגוריה של שטיחים סינתטיים אך בגלל עובי השטיח ורמת הלכלוך המצטברת הוא מצריך לעתים ניקוי פעמיים או שלוש. ולכן מחירי יהיה כ75 ש"ח למ"ר.

תחזוקה נכונה לאחר ניקוי שטיחים בקריית אונו

רוצים לשמור על השטיחים שלכם לפני או אחרי ניקוי מקצועי. חשוב שתדעו מה כן ניתן וחשוב לעשות ומה לא עושים בשום אופן. פעולת אלו יעזרו לכם לשמור מעל השטיחים לאורך זמן ובין לבין הניקוי המקצועי ובכך לשמור גם על הבריאות שלכם וגם על מראה השטיח.

מה לא לעשות

  1. אין לדפוק את השטיח עם "דופק שטיחים" מכל סוג שהוא גם אם קראתם על כך באתר ניקוי שטיחים אחר. פעולה זו שוברת את סיבי השטיח ואין זה משנה אם הוא מבד טבעי או סינתטי. מראה של סיב שבור יראה כמו כתם ולא יהיה ניתן לתיקון או לשחזור.
  2. רוצים לשטוף את הרצפה, אין להשאיר את השטיח בקרבת מים. שטיח רטוב מעלה את הסיכון במאות אחוזים להתפתחות עובש. ועובש בשטיח טבעי עלול להיות הרסני. אומנם ניתן לנקות ולהסיר כתמי עובש משטיחים, אך עובש ששכב זמן מה עלול לאכול את סיבי השטיח ולגרום לנזק בלתי הפיך.
  3. מסיבה שנאמר קודם לכן, ניקוי שטיחים בקריית אונו בביתכם של שטיח עבודת יד או מכונה מבד טבעי עלול להיות הרסני. שטיח אלו סופגים מים ונדרש להם זמן רב להתייבש. הנחת השטיח לייבוש לאחר ניקוי על הרצפה עלול לגרום לריחות רעים של טחב ועובש ועלול לגרום למראה שטיח מכווץ ואף במראה גרוע מלפני הניקוי.

מה כן לעשות

  1. שאבו את השטיח על בסיס שבועי ואם השימוש שאתם עושים בשטיח הוא אף מעבר לממוצע שאבו אותו על בסיס תדיר יותר. את שאיבה אין לעשות לפרנזים או לקאנטים , שטיח עבודת יד ישן עלול להיפרם והחוטים עלולים לצאת מהמקום. השתדלו לשמור על כך.
  2. מידי חודש הפכו את השטיח על הצד השני ושאבו אותו גם שם. המשיכו כך מספר ימים ותנו לכל החול והאבק לצאת משם ושאבו שנית. רק לאחר ספר ימים הפכו אותו בחזרה. שאיבת החול והלכלוך הוא האויב מספר אחד של השטיחים והוא הגורם העיקרי לנזקים הנגרמים לשחיקת הסיב ומראה הדהוי והמיושן.
  3. ניקוי שטיחים טבעים באופן עצמאי נעשה רק בעזרת חומרים טבעיים בלבד ולעולם לא נשתמש בתכשירי ניקוי אוניברסליים היכולים לגרום לנזק ולצרוב את סיב השטיח הצמר או כותנה לדוגמה. אם ברשותכם שטיח סינתטי – תוכלו לנקות אותו אחת לחודשיים לפי הוראות החצרן.

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן אתם מגיעים לאסוף את השטיחים?

אנו נגיע לאסוף את השטיחים לניקוי מביתכם בקריית אונו תוך 24 שעות משיחת הטלפון שלנו.

תוך כמה זמן תחזירו את השטיח מניקוי במפעל?

אנו נחזיר את השטיחים מניקוי במפעל הקרוב לקריית אונו תוך 6 ימי עסקים בלבד, ארוז בניילון במידה ותרצו לאחסן אותו לתקופת הקיץ.

האם כל הכתמים יורדים?

בהחלט כן, במידה ומדובר כמובן בכתמים הניתנים להסרה. ישנן פעמים שיש כתמים הנראים כמו לכלוך אך בעצם מדובר בנזק בטיח. אנו כמובן לא נפתיע אותכם ותדעו מה יכול לרדת ומה לא.

כמה עולה ניקוי שטיחים במפעל?

שטיחים טבעיים עבודת יד או מכונה כ85 ש"ח למ"ר. ניקוי שטיחי שאגי כ75 ש"ח וניקוי שטיחים סינתטיים כ65 ש"ח למ"ר. מינימום הזמנה כ280 ש"ח.

האם החומרים מזיקים לבריאות?

התשובה היא לא. כל החומרים ירוקים במפעל איתו אנו עובדים ואנחנו מקפידים על כך. החומרים אינם מזיקים לבני אדם ובעלי החיים.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

הסרת סליים

סליים הינו חומר הוא חומר הדומה מאוד לפלסטלינה, המשמש כטרנד בקרב ילדים ובני נוער בעיקר למשחק. הסליים בעל מרקם דמוי בצק המעורבב עם חומרים שונים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם