ניקוי ספות בחריש

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בחריש

ספות בד הוא התכשיט של הסלון, כפריט הגדול ביותר והבולט ביותר במרכז החלל בחדר, הוא דומיננטי ומשפיע רבות על עיצוב הבית. בחירת הספות הוא בחירה שצריך לבצע בקפדנות ולחשוב על כל ההיבטים – נוחות הישיבה, מראה הספה ובחירת הצבעים ותחזוקה וניקוי הספות. בין אם קניתם ספה מעור או ספה מבד, זה לא יקח הרבה זמן ללא תחזוקה שגם אתם תצטרכו לנקות אותה באופן יסודי ועמוק, הסיבה לא רק אסתטית היא גם חשובה לשמירת הבריאות שלכם. אם אי פעם התאכזבת כאשר הזמנתם בעל מקצוע לקבל שירות בעיר חריש, זה קורה לרבים ולא רק לכם. לכן אנו בחברת SOS Clean המתמחים בניקוי ספות במרכז הארץ החלטתנו להרחיב את השירות שלנו עד העיר. אז אם גם אתם מחפשים ניקוי ספות מקצועי בחריש במחיר הוגן ובשירות מעולה, הגעתם אלינו לא במקרה. תקבלו שירות אדיב ומקצועי. שווה להמשיך לקרוא ולהבין למה.

ניקוי ספות בחריש
ניקוי ספות בחריש

זמן קריאה משוער: 5 דקות

מה זה ניקוי ספות מקצועי

כל אחד יכול לנקות את ספת הבד שלו באופן עצמאי, אם נשפך לכם משהו על הספה או כתם שמציק לכם בעין אינו אמור להטריד אתכם. גם אם אתם שואבים את הספות שלכם על בסיס שבועי ומטפלים מידי פעם בכתמים לשמור על המראה האסתטי שלה. ניקוי ספות מקצועי בחריש חשוב לעשות לפחות אחת לשנה. למה זה? מכיוון שאבק, חלקי עור, לכלוך, זיעה ושומן גוף הם פר שחייה לבריכת חיידקים ומיקרואורגניזמים להתפתחות מחלות ואלרגיות שחייבים לטפל בהם אחת לתקופה.  אז מה זה בעצם ניקוי ספות מקצועי, הוא ניקיון עמוק ויסודי של הכתמים לא רק מעל פני השטח, אלה גם בעומק הסיבים – לנטרול ריחות וחיטוי מלא . ניקוי ספות מקצועי בחריש פעם בשנה יבטיח לכם ראש בריא בספה בריאה. ספה שתראה כמו חדשה בניחוח מרענן.

איך עושים ניקוי ספות מקצועי בחריש

ניקוי ספות מקצועי שונה מחברה לחברה. חברתנו משתמשת בשיטה שפותחה בארה"ב ועושה שימוש בטכנולוגיה מהפכנית עם מכונה מקצועית לניקוי ספות וריפודים. שיטת הניקוי שלנו מתבססת על שילוב חומרי ניקוי המותאמים בדיוק לפי הספה שלכם ולכתמים שבה. החדרת החומרים לעומק הסיבים ושטיפה שלהם בעזרת שיטת "הזרקה-יניקה". שיטה זו הוכיחה את עצמה והיא השיטה המועדפת עלינו. הפעולה היא הזרקת מים בלחץ גבוהה, תוך כדאי חימום המים עד 90 מעלות חום. לאחר שהכתמים נפרדו מהסיבים בפעולת הריכוך שעשינו עם חומרי הניקוי חץ המים מפריד גם את הכתמים העקשנים ביותר. פעולת היניקה זה בעצם שאיבת המים יחד עם הלכלוך למיכל המים המלוכלים. תוצאות הניקוי נראות מיד לעין, ספה שנראית שחזרה לחיים כאילו עכשיו הבאנו אותה מהחנות.

למה לבחור לעשות את זה איתנו ולא עם חברה אחרת

החזון והשאפתנות שלנו היא להיות חברת ניקוי ספות מספר אחת בארץ ישראל האהובה שלנו ולא רק בעיר טבריה. וזאת אנו יודעם שיקרה רק תוך מתן שירות מדהים ו100% לשביעות רצון הלקוחות שלנו. אנו יודעים שנגדל למימדים שאנו שואפים רק אם לקוחות ימליצו עלינו לאחר כל ניקוי וישתפו עלינו ברשתות החברתיות והמלצות לחברים. ולכן, אנו נותנים שירות עם מקסימום תוצאות ומקסימום מקצועיות ומקסימום התאמצות בכדאי להביא את הספה שלכם למראה שאתם רוצים והכל תוך לתת מחיר הוגן לניקוי ספות בד בעיר טבריה. עלות הניקוי שלנו אינו הזול ביותר שתמצאו, אך גם לא יקר ביחס לתוצאות. מכיוון שאת הניקוי שאנו מבצעים ישאיר את הספה שלכם ניקוי לאורך זמן רב יותר מכל ניקוי אחר שתבצעו, וזאת בגלל שאנו עושים ניקוי ארוך מכל מנקה ספות במחיר מוזל אשר לא משקע זמן ומחשבה ומבצע ניקוי רק מעל פני שטח הריפוד. ניקוי לא יסודי יחזיר את הכתמים תוך פרק זו קצר מאוד. מה שיביא אותכם להתאכזב ולהתקשר שוב לחברה שתעשה לכם ניקוי.

מחיר ניקוי ספות בחריש במחיר הוגן

מחיר ניקוי ספות בחריש אינו יקר כפי שכבר נאמר, אך אל תצפו שהוא יהיה זול. איננו מאמינים שזול זה משתלם. אצלינו תמורת המחיר תקבלו את מלאו התמורה ושירות שאתם מצפים. שיטת התמחור שלנו היא פשוטה. 100 ₪ עבור מושב כולל מעמ. ככה שאם יש לכם ספה בגודל 3+2 החי יעמוד על 500 ₪ בלבד. פעם ראשונה מזמינים דרכינו שירות? אין בעיה קבלו 10% הנחה. המחיר הניקוי כלול הסרת ריחות רעים כמו שתן, קיא וריחות זיעה. חיטוי הספה מבקטריות ומזיקים כגון קרדית אבק הבית. הסרת כל סוגי הכתמים כמו דיו, מסטיק, צבע, שמן דם ועוד. המחיר כולל עבודה בדירה ללא מעלית עד קומה 2 כלול. במידה ואתם גרים בקומה 4 תצטרכו לשלם תוספת של 20 ₪ בלבד. המחיר כולל חניה. אז כמו שאתם רואים – אין משהו שלא אמרנו ככה לא תקבלו שום הפתעות בניקוי.

מה הזמן הנכון להזמין שירות ניקוי ספות מקצועי

הזמן הנכון ביותר לקרוא לחברת ניקוי ספות בד בחריש תלוי במצב הספות. אם תקפידו על תחזוקה נכונה של ניקיונן תוכלו להזמין חברת ניקוי ספות ממש לפני החגים – ולהזמין חברים ומשפחה לאירוח כשהספות נראות כמו חדשות. תחזוקה נכונה של הסלון מתחילה בניקוי האבק על הרהיטים, השולחן, השידת טלויזיה, חלונות וכו', תנו לזה עוד 5 דקות ושאבו טוב את הספה בעזרת שואב אבק עם פילטר HEPA. ניגוב קל עם מגבת לחה ולא מגבון המכיל חומרי ניקוי שעלול להשאיר סימן יעשה טוב לספה שלכם. אך הקפידו לא להרטיב את הספה. תכשיר ניקוי ספות בד באופן עצמאי יעזור לכם לנקות כתמים של קטשופ או כל כתם אוכל מיד שהוא נוצר ולכן אנו ממליצים החזיק אחד כזה בכל בית. תוכלו לרכוש כזה כל חנות כלבו או להתייעץ איתנו ולרכוש דרכינו עם שליח עד הבית.

שירותי ניקוי נוספים בעיר

אנו מבצעים גם ניקוי שטיחים מקצועי במפעל הקרוב לחריש . במידה ויש לכם גם שטיחים הזקוקים לניקוי תוכלו לברר איתנו כמה זה עולה. בהזמנת ניקוי ספות בביתכם אנו כבר נמצאים שם, כך שנוכל לסדר לכם הנחה על ניקוי השטיחים. הזמנת ניקוי פריטים רבים משתלמת לשני הצדדים. אנו חוסכים בעלויות הדלק ואתם נהנים מהנחות. כך שאם יש לכם גם מזרונים מוכתמים או אתם סובלים מאלרגיות או חוסר נוחות בשינה בלילה, אנו ממליצים לבצע ניקוי מזרונים עם חומרי היפו אלרגניים לשינה בטוחה יותר. חומרים אלו, מיועדים במיוחד לאנשים הרגישים לחומרי ניקוי לאבק ולקרדית האבק, חומרים אלו ירוקים והם מתכלים מיד בתום הייבוש של הריהוט. הניקוי מחזיק כחצי שנה ומבטיח שינה עמוקה ובריאה.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים ברמת השרון

רובנו אוהבים חיות מחמד בין אם זה חברו הטוב של האדם או החתול האהוב עלינו, במשפחות ובתים אשר בהם חיות מחמד, לעיתים קורה מצב שאחד מהם עושה את צרכיו על מרקת השטיח. בין אם מדובר בשטיח איכותי מבד טוב, ועד לשטיחים פשוטים, מצב של כתמים אינו נעים לעין וכאשר מוסיפים את עניין הריחות מקבלים מתכון ריחות אינו נעים במיוחד. אך אל דאגה – במקרה זה יש פתרון והוא לנקות את השטיח במפעל אצל חברה המספקת שירות בדגש על נטרול ריחות והסרת כתמי שתן עם מחיר ניקוי שטיחים ברמת השרון הכולל מעמ ומוזל. ותוצאות לא פחות ממדהימות!

קרא עוד »

ניקוי ספות בבת ים

חברתנו SOS Clean מספקת שירותי ניקוי ריפודים מקצועיים לכל אזורי מרכז הארץ. בין היתר, ניקוי ספות בבת ים. חברתנו מבצעת את ניקיון הספות ברמה הגבוהה

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בנס ציונה

חדש בעיר! ניקוי שטיחים בנס ציונה לתושבי האזור במפעל חדיש בטכנולוגיה מהפכנית. יש ברשותכם שטיח הנמצא בסלון או בחדר שינה, לא ידעתם שיש פתרון לניקוי

קרא עוד »

ניקוי ספות בחדרה

יש לכם את הספה או הכורסה האהובים עליכם ואתם לא רוצים להיפטר מהם כי זה כמו נעל ישנה, שחוקה אבל נוחה מאוד על הרגל. האם

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בבני ברק

מחפשים ניקוי שטיחים בבני ברק? עם חברת SOS Clean תקבלו שטיח אחרי ניקוי עמוק ויסודי יותר, בטוח שלא יינזק במהלך הניקוי וייבש לחלוטין. בנוסף תקבלו

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם