ניקוי ספות בשוהם

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בשוהם

אוהבי הניקיון יעידו שאחד הדברים המתסכלים ביותר הוא ניקוי הריפודים בבית. אוהבי הניקיון שומרים ומנקים בתדירות גבוהה את הריהוט בבית מאבק והלכלוך – אך כשמדובר על הפריט החשוב ביותר במרחב הסלון שהוא הספות שלנו – אין להם מושג אך לעשות את זה נכון. מחפשים ניקוי ספות מקצועי בשוהם במחיר הוגן? הגעתם למקום הנכון, תוכלו להזמין את שירותי הניקוי של חברת SOS Clean. חברתנו מנוסה בתחום ותתאים לכם תוכנית בדיוק לסוג הבד של הריפוד שלכם באופן מקצועי כך שתוכלו ליהנות מספה נקייה ובלי להוציא הוצאה גבוהה על רכישת ספה חדשה.

הדגמה של ניקוי ספות בשוהם

מעדיפים לנקות את הספות שלכם בשוהם באופן עצמאי לבד? בהמשך הכתבה נביא לך מידע כיצד לבצע את זה נכון, ובדרך יעילה ללא עלויות גבוהות. שימו לב! שיטות ניקוי ספות באופן עצמאי מחולק סוג הבד, פה נציג לכם רק כיצד מנקים ספות מבד סינתטי שזה רוב הספות בתחום. אם אינכם יודעים איזה סוג ספה יש ברשותכם. התייעצו איתנו – ללא עלות.

זמן קריאה משוער: 7 דקות

ניקוי ספות מקצועי בשוהם לעומת ניקוי עצמי

לא נשקר, אנחנו כמובן חושבים וממליצים לא להתחיל לבצע ניקוי ספות בד בשוהם באופן עצמאי. וזה מכמה סיבות: ספות לרוב לאחר שנתיים-שלוש של שימוש סופגים המון כתמים ולכלוך. דפיקה קטנה על הספה ומבט חטוב ותראו מיד כמה אבק יוצא ממנה. שואב אבק ביתי יוריד את המפלס אך יחד עם זאת עמוק בפנים הספה ספגה לא מעט לכלוך. ניקוי עצמי אפשרי אם מדובר בכתם אחד או שניים שתרצו להוריד – אך אם הספה די ישנה ותבצעו ניקוי נקודתי תראו מיד הבדלי צבע בין האזור הנקי לאזור המיושן.

ניקוי ספות בשוהם
ניקוי ספות בשוהם

ניקוי ספות עצמי בשוהם – לוקח זמן וסבלנות, אם יש ברשותכם כוח פיזי לביצוע העושה ושעתיים עד שלוש אכן תוכלו להגיע לתוצאות נהדרות, אך יחד עם זאת חשוב שתזכרו שאת הניקוי אתם תבצעו רק מעל פני השטח ולא ניקוי עמוק ויסודי. ופעולה לא נכונה עלולה להחמיר את המצב ולגרום לספה כתמים קשים יותר ואכזבה מבזבוז זמן ואנרגיה וחומרי ניקוי שרכשתם.

לעומת זאת – הזמנת בעל מקצוע מנוסה ואמין, לא דורש ממש דבר. אם בעל המקצוע מפיק מומחה, הניקוי מתבצע לעומק הספה כך שגם הכתמים העמוקים ביותר והלכלוך הרב שהצטבר יצא מהספה ולא יחזור בעוד מספר ימים או חודשים. הניקוי יכלול גם חיטוי ונטרול ריחות רעים גם כאלו של בעלי מחמד ותינוקות, משהו שיהיה לכם קשה לבצע באופן עצמאי.

ניקוי ספות בשוהם באופן מקצועי – כך זה עובד

אז איך מתבצע ניקוי ספות בשוהם באופן מקצועי ואיך תוכלו לזהות שהחברה שאתם מדברים איתה יודעת מה היא עושה? הכול מתחיל כבר בשיחת ההכרות שלכם עם החברה, זו שלא תיתן לכם מחיר גלובלי אלה תבקש מכם לשלוח לכם תמונות של הספה ותמונת תקריב על סוג הבד.

אחד מאנשי הצוות של החברה יגיע כבר עם תוכנית עבודה מוכנה ויבצע אבחון נוסף של הכתמים אשר אינם נראים בתמונות וייתן הערכה וציפיות לתוצאות שמתקבלות – במידה ותרצו אפשר לקבל הדגמה חינם ללא עלות ולראות את התוצאות בעצמכם מיד בביצוע.

שיטת הניקוי לרוב מבוצעת בהזרקה-יניקה. כאשר בעל המקצוע קודם מרסס את הספה בחומרי ניקוי ומאפשר השרייה ארוכה לריכוך הכתמים. לעיתים ספה מוכתמת מאוד בכתמים קשים נדרש לבצע הברשה ידנית ולהחדיר את החומר עמוק יותר מבעד לסיבים והאריגה.

בשלב ההזרקה ויניקה מוחדר לספה בלחץ מים גבוה חומר מרכך וחומר חיטוי, אשר משחרר את הכתמים מעומק הספה והסיבים. בעזרת כוח שאיבה עוצמתי המים נמשכים חזרה אל המכונה אך תוך מיכל המים המלוכלכים. פעולה זו מבוצעת בעזרת מים מחוממים עד ל90 מעלות צלזיוס מה שמבטיח פעולה סופר יעילה ומהירה.

והתוצאה כשאנו עושים את זה – תוכלו לראות בסרטוני הדגמה שלנו ובגלריה המפוארת שיש באתר או לקרוא אחת מחוות הדעת הרבות של לקוחותינו שביצעו ניקוי ספות בשוהם, תוכלו למצוא אותם בקלות תוך הקלדה בחיפוש של שם החברה שלנו במנוע גוגל, יוטיוב או בפייסבוק.

ניקוי ספות בשוהם 2
ניקוי ספות בשוהם 2

ניקוי ספות בד באופן עצמאי – כך תעשו את זה מהר

רכשתם ספה חדשה ויש עליה כתם, או ביצעתם כבר ניקוי ספות מקצועי בשוהם ואתם מעוניינים לשמור עליה נקייה לאורך זמן רב יותר. אז איך לנקות ספה לבד זה בדיוק בשבילכם. כמו שאנחנו מחזיקים בארון חומרי הניקוי שלנו תכשירי ניקוי מסוגים שונים, מסיר אבנית לכיור, חומר ניקוי לאסלות, חומר ניקוי למדיח כלים, חומר ניקוי לרצפה ועוד. כך גם מומלץ לרכוש חומר ניקוי ספות באופן עצמאי.

אנו ממליצים לרכוש אחת מ3 החברות הבאות : "המחדש" , "פרוטאין ספוטר" או "גרישמנס". חומרי ניקוי אלו מכילים אינזימים פעילים – ועובדים מצויין על כתמים אורגניים כגון – זיעה, שומן גוף, כתמי אוכל , שתן ועוד.

שלב א' – שאבו את הספה בעזרת שואב אבק עוצמתי, מומלץ עם ראש מותאם לספות עם מברשת שתאסוף את שיער הראש.

שלב ב' – בדקו את יציבות הספה לחומר, מומל. לבצע את הבדיקה בגב הספה או בחלק הפנימי של אחת הכריות גב. רססו מעט מהחומר ותנו לו להתייבש לחלוטין. אם אינכם רואים שינוי גוון או כל נזק אחר תמשיכו לשלב הבא.

שלב ג' – רסס, הברש ונגב. תצטיידו במברשת שיערות עדינות ומגבת כותנה לבנה. רססו שכבה אחידה על כל משטח כריות המושב, הידיים וכריות הגב, והתחילו להבריש. פעולת ההברשה מסייעת לחומר להיכנס עמוק יותר מבעד הסיבים ולפרק את הכתמים הקשים. המתינו 2-3 דקות ונגבו את הספה בעזרת מגבת לבנה.

שלב ד' – תוכלו לראות כיצד הלכלוך עובר למגבת וזה האינדיקציה המיידית שהניקוי עובד. לאחר הניגוב תוכלו לזהות חלקים שעודם מלוכלכים – חזרו על הפעולה שנית, הפעם נקודתית על האזורים הבעייתיים.

סיימתם! מעולה, חשוב לתת לספה להתייבש לחלוטין, אם השתמשת ביותר מידי חומר תוכלו לנגב אותו בעזרת מטלית רטובה במים חמים. ולנגב שוב פעם בעזרת המגבת. פעולת הייבוש תוכלו לזרז בעזרת מאוורר ופתיחת חלונות ודלתות, זרימת אוויר מסייעת בייבוש ולא פעולת חימום.

שאלות נפוצות – מענה מהיר

כמה זמן לוקח הניקוי?

ניקוי ספה סטנדרטית בגודל של ספה פינתית או סט ספות בגודל 3+2 נדרש לנקות בין שעה וחצי לשעתיים אם מבצעים בצורה יסודית ומקצועית. הוא כולל ניקוי כל צידי הספה, גב הספה, כריות מושב וכריות גב משני הכיוונים. ספה מורכבת עם כתמים עקשניים וכריות נשלפות עלול להאריך במידת מה את הזמן.

מחיר ניקוי ספות בד בשוהם?

עלות ניקוי ספות בד בשוהם מחושב לפי כמות האנשים שיכולים לשבת בו זמנית על הספה, כלומר כמות המושבים ולא לפי מספר הכריות. מושב אדם כולל מעשנת גב באורך 60 ס"מ. מחיר ניקוי מושב בודד הוא 100 ש"ח כך שאם הספה פינתית בגודל 2 מטר על 1.5 מטר -היא תיחשב כ5 מושבים ותעלה לכם 490 ש"ח בערך. כמובן תוכלו להתייעץ איתנו שאכן זה המחיר ואולי ניתן להוזיל מעט.

מה כלול במחיר?

המחיר כולל הכל, זמן הנסיעה, עבודה עד קומה 2 ללא מעלית, הסרת כל סוגי הכתמים, חניה בכחול לבן, נטרול ריחות רעים (גם של שתן), חיטוי מלא של מזיקים כמו פטריות, חיידקים וקרדית אבק הבית. שימוש במרכך מיוחד לטובת השארת בד נעים ורך למגע. בישום הספה בסוף העבודה וחיוך גדול 🙂

כמה זמן הספה צריכה להתייבש?

זמן הממוצע של ייבוש הספה אורך בדרך כלל כ12 שעות. המרכיב המשפיע של הזמן עלול להשתנות בין עונות השנה וסוגי הטקסטיל. כך לדוגמה ספה מבד טבעי ייקח לה 6 שעות נוספות להתייבש. וניקוי בתקופת החורף יוסיף עוד 6 שעות נוספות. כך שמקסימום זמן הייבוש עלול להיות עד 24 שעות. ובתקופות הקיץ בין 8-12 שעות. תוכלו לזרז את הייבוש בכמה שעות תוך שימוש במאוורר או בהוצאת הספות למרפסת או גינה במידה ויש.

האם החומרים מזיקים לבריאות?

התשובה החד משמעית היא לא! כל החומרים שלנו ירוקים, מאושרים על ידי משרד הבריאות וFDA האמריקאי. תוכלו לראות עצמכם שצוות הניקוי שלנו עובד ללא כפפות או מסכה. החומרים מכתלים ולא נשאר להם זכר לאחר הייבוש. החומרים אינם מזיקים גם לבעלי החיים.

שירותי ניקוי ספות נוספים באזור

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

הסרת סליים

סליים הינו חומר הוא חומר הדומה מאוד לפלסטלינה, המשמש כטרנד בקרב ילדים ובני נוער בעיקר למשחק. הסליים בעל מרקם דמוי בצק המעורבב עם חומרים שונים

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בחולון

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בחולון שיחזיר את הברק והיופי לשטיח? הגעתם למקום הנכון. חברתנו SOS Clean הינה החברה המובילה באזור מגוריכם. אצלנו תקבלו את הניקוי

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בבת ים

ניקוי מזרונים מקצועי בקיטור בבית הלקוח בבת ים, חשוב יותר ממה שחשבתם! וזה בגלל שהדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר השינה הוא ניקוי מיטה וניקוי מזרן.

קרא עוד »

ניקוי ספות בסביון

כולנו אוהבים להתכרבל עם השמיכה בחורף או בלי חולצה על הספה הנעימה שלנו בקיץ. בין אם זה סתם במנוחה אחרי העבודה, צפייה בטלוויזיה עם המשפחה

קרא עוד »

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם