ניקוי שטיחים בגני תקווה

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בגני תקווה

גם אתם חשבתם ששאיבת שטיח מספיקה לשמור עליו לאורך זמן.. הוא כבר לא נראה אותו דבר, ריחות לא כאלה נעימים יוצאים ממנו כבר תקופה. אולי הכלב שלכם החליט להפוך אותו לבית שימוש החדש שלו J. או שבכלל החתול הקיא עליו כשלא הרגיש טוב. ואולי אתם האשמים – ונשפך לכם עליו משהו ואתם לא מצליחים לנקות אותו עכשיו לבד. זה קורה לכולם ואתם יכולים להיות רגועים, יש מה לעשות. אם אתם גרים בגני תקווה והסביבה וזקוקים לניקוי שטיחים מקצועי במחיר הוגן, אנו נפתור לכם את הבעיה ותקבלו את השטיח שלכם חזרה בדיוק כמו שקניתם אתו.  

הדגמת ניקוי שטיחים בגני תקווה במפעל מקצועי

זמן קריאה משוער: 6 דקות

אולי בכלל אתם רוצים לנקות אותו לבד

אולי לפני שתזמינו חברת ניקוי שטיחים בגני תקווה תרצו לנסות לעשות את זה לבד. תראו לא נשקר, ניקוי שטיחים לבד אינו דבר פשוט, אך אפשרי. קודם כל על מנת שיהיה לכם קל לבצע ניקוי באופן עצמאי של שטיח, אתם צריכים לתחזק אותו נכון. תחזוקה נכונה מתחילה בשאיבה איכותית, שאיבה כזו נבצע אחת לשבוע לפחות והטריק הוא להפוך את השטיח ולשאוב גם הצד הזה. שאיבה תעזור לכם להוריד את רמת הלכלוך והחול ותמנע היווצרות כתמים קשים גם אם ישפך משהו. אם מדבור בשטיח סינטטי חלק, תוכלו לבצע את הניקוי בעזרת מעט סבון ומים. שפכו את התערובת בכמות קטנה ושפשפו בעזרת מברשת עדינה. נקו את האזור בעזרת מטלית מים חמים וספגו את האזור עד לייבוש מלא.

שיטה נוספת לניקוי שטיחים באופן עצמאי היא בעזרת ערכת ניקוי שטיחים. זו תוכלו לקנות כמעט בכל סופר. הערכה מייצרת קצף שחומר מבעד לסיבי השטיח חודר לכתם ומרכך אותו. יש להבריש את האזור לאחר כ20 דקות. לאחר ההברשה יש לשאוב את האזור או לנגב בעזרת מגבת. לא הצלחת ? לא קרה כלום, תמיד אפשר להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית שתגיע לגני תקווה ותטפל לכם בבעיה.

רוצים להזמין חברה מקצועית – חשוב לדעת

אנו משתמשים בשטיחים בתדירות יומיומית. הולכים עליהם הלוך חזור עם נעליים. בעלי החיים שלנו אוהבים להתכרבל שם בתקופות החורף הקרות לאחר טיול ברחובות העיר. שטיחים הם הפריט הנמוך ביותר בבית וככאלה הם צוברים המון אבק, חול ולכלוך. שטיחים בני שנה כבר יכולים להכיל כמות גדולה מאוד של חול. כל אלו יחד הם מצבור ענק ותנאי טובים להתפתחות חיידקים ומירקו אורגניזמים שחיים להם בשקט וזה משהו ששואבי אבק אינם יכולים להתמודד מולם. ולכן ניקוי יסודי מצריך ניקוי עמוק ולא רק ניקוי מעל פני השטח. ניקוי כזה עמוק מומלץ מאוד על מנת להוריד את רמת המזיקים לרמה המינימאלית אחת לתקופה בכדאי לא לגרום לבעיות בריאות. אחת המזיקים האלה היא קרדית אבק הבית השוכנת ופוגעת במיוחד באוכלוסיות עם מערכת חיסון חלשה או בעיות בדרכי הנשימה.היא עלולה לפתח תסמיני אלרגיות ואף אסתמה קשה.  

ניקוי שטיחים בגני תקווה במפעל או בבית

כפי שנאמר בפסקה הקודמת, על מנת לשמור על בריאותנו ועל בריאות המשפחה ובעלי החיים שלנו – מומלץ לבצע ניקוי שטיחים מקצועי בגני תקווה אחת לתקופה של שנה או שנתיים גג. ניקוי כזה יתאפשר לעשות רק בניקוי יסודי ועמוק במפעל הקרוב לאזור מגוריכם. מדוע במפעל ולא ניקוי בבית הלקוח? מהסיבה מאוד פשוטה, כאשר מדובר על שטיח נייד שניתן להוציא מהבית, עדיף לקחת אותו למפעל שם יש את הכלים המתקדמים ביותר להוצאת כל הלכלוך, האבק והחול כולו עד הגרגיר האחרון. לבצע טיהור וחיטוי יסודי ותנאיי ייבוש אופטימאליים המתאימים בול לשטיח שלכם. כאלו שלא ישאירו סיכוי קלוש שלא יתייבשו בהלכה בבית ויפתחו עובש או ריחות רטיבות וריקבון.

 אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שטיחים יקרים עשויים מבדים טבעיים עבודת יד או מכונה. כאלו שזקוקים לאוורור שאפשר להשיג רק אם תולים את השטיח כמו שצריך באוויר הפתוח וזירוז עזרת מפזר אווי בנוסף. סיבה נוספת שכדאי לתת את השטיח לניקוי במפעל הוא שאין לבעל המקצוע את הלחץ זמן להוציא ממנו את כל הכתמים והשטיח עובר השרייה ארוכה וטיפול חוזר במידה והכתם לא ירד סופית.

אם עושים אז עושים את זה איתנו

לא נשקר, יש אין ספור חברות המציעות שירות ניקוי שטיחים בגני תקווה, גם כאלו המחירים מאוד אטרקטיביים. סיבה למחירים אלו שהם יציעו לכם לבצע את הניקוי שטיחים שלכם בבית. כפי שהסברנו קודם, ניקוי זה לא יעיל, במיוחד אם למשל מדובר על שטיחי צמר עבים או שטיחי שאגי. שטיחים אלו סופגים המון מים ולא מתייבשים כראוי בבית הלקוח. סיבה נוספת היא שאין אפשרות למנקה השטיחים לשאוב את כל החול שהצטבר גם אם הוא מגיע עם המכונה המשוכללת ביותר. הסיבה שהם רוצים לבצע את הניקוי בבית היא הרווח הנקי מכל סכום הניקוי. אנו בחברת SOS Clean מעדיפים להרוויח מעט פחות, אך להבטיח לכם את התוצאות ששווה את הכסף ששילמת. תמורה מלאה ותוצאות המתקבלות יבטיחו לנו שתישארו לקוחות קבועים ומרוצים.

מחיר ניקוי שטיחים בגני תקווה במפעל

מינימום מחיר ניקוי שטיחים בגני תקווה הוא 300 ₪ כולל מע"מ גם אם מדובר על שטיח מאוד קטן. את העלות לשטיחים אנו מחשבים לפי מטר מרובע (אורך כפול רוחב). מחיר ניקוי שטיחים במפעל הקרוב לגני תקווה מעט יקר יותר מניקוי בבית, ותצטרכו להוסיף כ15 ₪ לכל מ"ר.

כל שאם אתם צריכים לנקות שטיח סינטטי חלק במפעל העלות תהיה כ65 ₪ למ"ר. שטיח סטנדרטי בגודל 6 מ"ר יעלה לכם 390 ₪.

מחיר ניקוי שטיחים בגני תקווה עשוי מבד טבעי עבודת יד או מכונה יעלה לכם כ80 ₪ למ"ר בחישוב מהיר כ 480 ₪ כולל מע"מ.

כפי שכבר הבנתם אנו לא חברה זולה, אך המחירים שלנו הוגנים ולא יקרים ביחס לחברות שמכבדות עבודה טובה ומקצועית כמונו ומבטיחים לכם תוצאות מושלמות תמורת הכסף ששולם.

שאלות – תשובות בנושא ניקוי שטיחים בגני תקווה

כמה זמן לוקח ניקוי שטיחים במפעל? אנו נגיע לביתכם נאסוף את השטיח נחזיר אות תוך 7 ימי עסקים לכך היותר.

האם ההובלה עולה כסף? התשובה היא לא. לקיחת השטיח הוחזרת השטיח נקי וארוז אינה עולה תוספת עלות.

האם טיפול מיוחד כמו הסרת ריחות עולה כסף? התשובה היא לא, עלות הניקוי כולל הכל גם הסרת ריחות שתן, קיא, עובש, רטיבות ועוד.

האם הסרת כתמי דם, דיו, צבע, שמן וכו עולה תוספת עלות? לא, אנו נטפל בכל כתם גם הקשוח ביותר. וללא תופת עלות. אך ישנן מקרים שנשפך או נמרח צבע בכמות גדולה מאוד מה שמצריך כמות גדולה של חומר יקר והדבר עלול להיות תוספת עלות. כמובן אנו נעדכן אותך מייד כשנראה את השטיח יהיו הפתעות.

איך ניתן להוזיל את העלות? אתם יכולים למסור לנו את השטיח ישירות ולקחת אותו בסיום הניקוי, ובכך לחסוך כ10 ₪ למ"ר.

האם יש מבצעים והטבות? כן, אם תזמינו ניקוי ספות מקצועי. אנו בר מגיעים אליכם הבייתה בכל מקרה ולכן ניתן לחסוך 5 ₪ למ"ר. במידה ואתם מוסרים שטיחים מעל 7 מ"ר תקבלו הנחה על השטיח השני של 5 ₪. מסירת שטיחים מעל 14 מ"ר עוד 5 ₪ למ"ר.

האם כל הכתמים יורדים? ניקוי שטיחים מקצועי בגני תקווה מבטיח תוצאות מלאות לשביעות רצונכם. ואתם תבלו ייעוץ מדוייק על איזה סוגי כתמים עלולים לא לרדת. כאשר מדובר על שטיחי כותנה, צמר או משי. ישנן כתמים ישנים וקשים אשר פוגעים בסיב הבד והפכים כתמים לצמיתות אשר צובעים את הסיב ולא ניתנים להסרה. טיפול מהיר יכול להציל את השטיח.

קצת עלינו לסיכום

אנו בחברת SOS Clean מוכרים כבר תקופה ארוכה בקרב הלקוחות שלנו באזור גני תתקווה והסביבה. לנו ניסיון של כ 7 שנים בתחום ניקו הריפודים וספות בפרט. המוניטין שלנו רב ולא מעט לקוחות חוזרים אשר ימליצו עלינו בלי בעיה. תוכלו לקרוא חוות דעת עלינו גם בפייסבוק וגם ב"גוגל לעסק שלי" או לבקר באחד מאתרי בעלי מקצוע כמו למשל איזי ולראות מה אנשים חושבים עלינו.

שירותים נוספים באזור גני תקווה שאנו מספקים

כחברת ניקוי בתחום הריפודים והשטיחים אשר עובדת הרבה באזור גני תקווה, אנו מבצעים ניקוי כללי לכל רהיטי הבית – ספות זה המומחיות שלנו וגם כוסראות, מיטות נוער , הדום , מזרנים ומיטות מתכווננות וריפודי רכב.

לקריאה בנושא ניקוי ספות בגני תקווה הקישו כאן.

לקריאה בנושא ניקוי מזרונים בגני תקווה הקישו כאן

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות באזור

חברת SOS Clean היא חברת ניקוי מקצועית המתמחה בניקוי ספות במרכז הארץ הוא באזור בפרט. אנו מנקים את כל סוגי הריפודים: ספות בכל הגדלים והצורות,

קרא עוד »

ניקוי והסרת כתמי דיו

איך מורידים כתם דיו: אחד הכתמים הנפוצים ביותר המצריך מדריך הם כתמי דיו. ולכן בדקנו עבורכם שיטות ניקוי והסרת כתמים אלו מספה, בגד ושאר הריפודים.

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בנתניה

תתפלאו אולי לדעת שהבילוי העיקרי שלנו הוא בחדר שינה, למעשה שליש מחיינו הוא שכיבה על המזרן. למרבה הצער, אומנם אנחנו מכסים את המזרן בסדינים ואף

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם