ניקוי ספות בקריית אונו

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בקריית אונו

מתי שאלתם את עצמך לאחרונה – וואי כמה יעלה לי ניקוי ספות? או מעניין אם אני אזמין שירות ניקוי מקצועי כל הכתמים ירדו. ספות הבד או סלוני עור הם הדומיננטיים ביותר באוויר הבית. כתמים הנאים לעין מבאסים אותנו ולא מאפשרים לנו להישאר רגועים. אם השאלות האלה נשאלו בתוך הראש שלכם ואתם גרים בקריית אונו או באזור. הגעתם למקום הנכון, ואתם יכולים להירגע. אנו בחברת SOS Clean מבצעים ניקוי ספות מקצועי בקריית אונו והסביבה במחיר הוגן לכל כיס. במאמר זה תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם. ידע זה, יעזור לכם לבחור חברת ניקיון אשר לא רק תנקה לכם את הספה במקצועיות, היא  גם תבצע חיטוי ונטרול ריחות רעים. וכל זה עם שקיפות מלאה לתהליך, ידע וניסיון שנרכש עם השנים. מעניין? המשיכו לקרוא מבטיחים שלא תתאכזבו

סרטון הדגמה ניקוי ספות בקריית אונו

זמן קריאה משוער: 7 דקות

ניקוי ספה בקריית אונו בשיטה שלנו

ניקוי ספות מקצועי בקריית אונו בשיטה המתקדמת שלנו מתבצעת בבית הלקוח ואין צורך להעביר את הספה למקום אחר. הניקוי מתבצע בסלון איפה שעומדת הספה. ניתן לנוחיותכם במידה ויש לנקות את הספה במרפסת או בגינה. תהליך הניקוי מתחיל קודם כל באבחון הכתמים, מצב הטקסטיל וסוג הסיב ממנו הוא מורכב. בהתאם לכל הפרמטרים האלו, אנו מאימים את חומרי הניקוי בהם אנו נשתמש.  הספה תעבור ריסוס בכל האזורים למעט גב הספה והצדדים (במידה ואין שם כתמים). לחומרי הניקוי נדרש כ15-20 דקות על מנת להגיע לאפקטיביות מלאה, מה שקורה בפועל הוא שהמרכיבים הפעילים מרככים את שכבות הזיעה והשומן ועוזרים לו להיפרד מהסיבים. לאחר ההשריה נבצע הברשה קלה וכל הלכלוך והשומן צף לשכבה העליונה של הריפוד והספה מוכנה לשטיפה.

ניקוי ספות בקריית אונו
ניקוי ספות בקריית אונו

שלב השטיפה הוא בעצם שלב בו כבר רואים את התוצאות שמתקבלות. הניקוי מתבצע בעזרת מכשיר מיוחד המחמם את המים ל90 מעלות ובעזרת התזת המים בלחץ על שכבות הטקסטיל העליונה – המים חורים לבין סיבי הבד עד השכבה התחתונה ושילוב של כוח שאיבה עוצמתי, מושבים את המים יחד עם הלכלוך למיכל המים המלוכלכים. בסוף התהליך הספה תתייבש באופן טבעי עד 24 שעות לכל היותר. היא תישאר נקייה לאורך זמן אודות לחומר שטיפה מיוחד בו אנו עושים שימוש בשלב השטיפה ששומר על הספה מלכלוך חוזר. תהליך השטיפה אורך בממוצע כשעה ומתבצע תהליך חיטוי והשמדת קרדית אבק הבית ומיקרואורגניזמים אחרים.

אז מדוע לבחור דווקא בנו ולא באחרים

קיימות חברות רבות המציעות את עצמן לעשות לכם ניקוי ספות בקריית אונו והסביבה. חלק מאנשי המקצוע אכן בעלי מקצוע מעולים, אך חלקם עלולים להיות שרלטנים. תוכלו לברר זאת די בקלות. שאלו כמה זמן אורך ניקוי ספות מקצועי בממוצע. אם נאמר לכם שהתהליך אורך פחות משעה סימן שאתם הולכים להתאכזב מהתוצאה וכספכם אינו יביא לכם את התוצאה לשביעות רצונכם המלאה. טיפ נוסף הוא לשאול האם החברה מספקת הדגמה ללא עלות וללא התחייבות. ככה תוכלו לדעת טוב יותר למה לצפות ותוצאות שתתקבלנה. דרך נוספת היא לבדוק המלצות על החברה. כל אלו תוכלו לעשות בעצמכם – חיפוש קטן ברשת על שם החברה אמורה להביא תוצאות רבות, אם זה מהפייסבוק, "גולג לעסק שלי" , איזי ועוד אתרים בעלי דירוג שאין לבעל המקצוע השפעה על הדירוג. תוכלו לקרוא על הביקורות ולהבין טוב יותר עם מי אתם הולכים לסגור עסקה.

חומרי הניקוי שאנו משתמשים

נתחיל בכך שכל החומרים שלנו הינם חומרים ידידותיים לסביבה – אין לבעלי החיים והן לבני אדם ופעוטות בפרט. החומרים מתכלים באופן טבעי וכבר אחרי הייבוש ניתן לחזור ולשבת על הספה בביטחון מלא ללא חשש. חומרי הניקוי שלנו הם תוצרת של יצרני הניקוי המובילים בעולם כמו חברת Chemspec וחברת Pro's Choice המתמחים בניקוי שטיחים וריפודים. בנוסף לכך הם עברו בקרת איכות וחותמת עולמית מטעם האיגוד Wool Safe בעל שם עולמי בתחום הטקסטיל וחומרי ניקוי בטוחים. כפי שכבר נאמר חומרים ידידותיים לסביבה ומאורים לשימוש על ידי גם משרד הבריאות הישראלי וארגון הבריאות FDA האמריקאי.

חומרי הניקוי שלנו מכילים אינזימים פעילים מכמה סוגים. מרכיב זה קיים לנו במערכות הגוף ותפקידו לזרז תהליכים כימיים המתרחשים בתאי הגוף לפירוק חלבונים, כך שבעצם הוא מרכך ומפרק כתמים על בסיס חלבון – כמו שומן גוף, זיעת אדם, כתמי אוכל, שתן ועוד. תוסף נוסף שאנו מרבים להשתמש בו הוא דה-לימונים, הידוע כחומר טבעי המופק מקליפות פרי הדרים המפרק כתמים שומניים הקשים ביותר לניקוי. שילוב השניים אינו משאיר לשום כתם סיכוי לעמוד בפניהם ונשטף בקלות וביעילות. חומר משלים שחובה בכל ארסנל של מנקה ספות מקצועי בקריית אונו ובכל עיר אחרת, הינו מרכך בדים מקצועי לריפודים. הוא מותאם במיוחד לשיטת ניקוי הזרקה ויניקה לספות המונע דימומי צבע, כתמי מים, השחמות בבדים טבעיים ועיקר השימוש בו הוא נטרול כל חומרי הניקוי שעבדנו איתם בהתחלה להשגת ספה נקייה מדטרגנטים.

מחיר ניקוי ספות בקריית אונו

אם בעל המקצוע מכבד את עצמו, את העבודה הקשה שהוא עושה ואת הספה של הלקוח. שימוש בכל החומרים שהזכרתי קודם – תצדיק מחיר ניקוי ספות בקריית אונו הוגן שלא יעלה על 100 ₪ למושב אדם. כך אם יש ברשותכם ספה בגודל 3+2 מושבים – החיר הריאלי עבור ניקוי עמוק ויסודי וכמובן להשאיר את הספה נקייה ורעננה כאשר אין בה גרגיר של חומרי ניקוי היא 500 ₪ כולל מע"מ. אך אל דאגה, אם הגעתם דרך אתר זה אנו לא משלמים לשום גורם נוסף עבור שיווק ופרסום ותקבלו מאיתנו הנחה בגובה של 50 ₪ אותה תוכלו לדרוש כאשר תזכירו את המשפט הזה. לקוחותינו המגיעים מהאתר מקבלים הטבות והנחות, כך לדוגמה אם תצטרכו לנקות פריט נוסף תיהנו מהנחה נוספת בגובה 10% על הפריט השני. 20% עבור ניקוי פריט שלישי ו30% עבור ניקוי כל פריט נוסף לבקשתכם. את התשלום נבקש רק בסוף העבודה – כך שמובטח לכם שאם לא תאהבו את העבודה, לא תשלמו לנו כל תמורה. 

ניקיתם את הספה – כך תשמרו עליה מעכשיו

אוקי אז בין אם בחרת לבצע את הניקוי ספות בקריית אונו אצלינו או אצל המתחרים, חשוב לשמור עליה שתישאר במצב הזה כמה שיותר. פעולת הנדרשות על מנת להבטיח את המצב הוא שאיבת הספה עם בשבוע לפחות. שאיבה הזה לא רק מקנה לה נעימות משיערות והאבק, פעולה זו תצמצם את הצטברות קרדית אבק הבית – הידוע כמזיקה לבריאות ועלולה לפתח תסמינים קשים של אסתמה ואלגריות במיוחד לאנשים בעלי מערכת חיסון חלשה. את השאיבה מומלץ לעשות בעזרת שואב אבק  עם ראש פילטר HEPA השומר את המזיים בפנים ואינו מאפשר להם להתפזר בבית. טיפ נוסף הוא לא לנקות את הספה בעזרת מים כמו מגבונים או עם מטלית לחה. הדבר עלול להשאיר סימני מים שלא תוכלו להסיר בעזרת ניקוי ביתי. אם אתם רוצים להסיר כתמים חדשים לבד כמו כתמי זיעה ושומן גוף לדוגמה – מומלץ לרכוש חומר לניקוי ספות עשה זאת בעצמך. חומר זה עובד בשיטת ניקוי יבשה, רסס, הברש ונגב. מה שישמור על המראה הנקי של הספה ללא צורך בהזמנת שירות ניקוי מקצועי בזמן הקרוב.

שירותים נוספים שלנו באזור קריית אונו

חברתנו SOS Clean בעלת מוניטין רב בתחום ניקוי הריפודים וספות בפרט. אך אנו גם מבצעים ניקוי שטיחים באזור קריית אונו והסביבה. ניקוי השטיחים מתבצע במפעל איתו אנו עובדים שנים ארוכות, כל שניקוי במפעל זה הוא כמו לבצע את הניקוי על ידי מומחי החברה שלנו. אנו דואגים לתוצאה עד ל100% לשביעות רצונכם המלאה. כמובן שאם תרצו לבצע את הניקוי דרכינו תוכלו לשלם לנו רק בסוף התהליך – כאשר נחזיר לכם את השטיח מקסימום תוך 6 ימי עסקים.

שירות נוסף שאנו עושים בהצלחה –הוא ניקוי מזרונים ומיטות נוער בקריית אונו. כאשר בתהליך זה אנו מומחים בהלבנת הבד, הסרת ריחות שתן, כתמי דם, כתמי זיעה, ניקוי עובש והשחמות כתוצאה מניקוי כושל. תוכלו להתייעץ איתנו בחינם ולקבל טיפים גם לניקוי עצמי.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם