ניקוי ספות בבני ברק

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות בבני ברק

תושבי בני ברק זקוקים לניקוי ספות וריפודים? חברתנו SOS Clean מתמחים בניקוי כל סוגי הספות מבד ומעור. צוותי הניקוי שלנו בעלי ניסיון רב שנים, המעניקים שירות טוב ומקצועי. אנו ממשיכים להיות החברה בעלת המוניטין הטוב ביותר בישראל ובבני ברק בפרט עם המלצות רבות של לקוחות מרוצים גם בניקוי שטיחים.

זה לגמרי לגיטימי שהספה שלכם התלכלכה, אי אפשר באמת לשמור על הספה נקיה לאורך זמן במיוחד בבתים עם ילדים ובעלי מחמד. זה רק עניין של זמן עד שהכלב לא יצליח להתאפק ויעשה דווקא את מצרכיו על הספה או עד שהילד יפספס את הצלחת ויישפך לו משהו על הריפוד. ואם להיות הוגנים כנראה שלא הייתם מבקרים בדף זה עכשיו אם הכל היה תקין.

אל דאגה – טלפון קטן אלינו והספה שלכם תחזור להיות שוב רכה ונעימה ללא זכר לכתמים וריחות רעים – כי ניקוי ספות בבני ברק זה לגמרי קטן עלינו!

עם ציוד חדיש ומתקדם ביותר בישראל – וחומרי ניקוי וחיטוי מהשורה הראשונה, אנו מנקים את הספות שלכם באופן עמוק ויסודי ומחזירים אותם בעצם לחיים. ללא זכר לכתמים, בריח מרענן, ללא ליכלוך וללא מזיקים וחיידקים.

אז איך זה עובד, וכמה זה עולה? בהמשך הכתבה…

זמן קריאה משוער: 5 דקות

ניקוי ספות עצמי או ניקוי מקצועי?

רבים מחפשים מידע באינטרנט כיצד לבצע ניקוי ספות בבני ברק באופן עצמאי, אנחנו כמובן בעד שנסו לבצע את הניקוי לבד ורק אם לא תצליחו תזמינו את שירותי הניקוי המקצועיים שלנו. אך חשוב שגם תדעו שיכולים להיות לכך השלכות.

הגיע הזמן שכולם ידעו: ניקוי ספות בד ועור זה לגבי מומחיות לכל דבר, נדרש ידע רב ומקצועיות ושלא נדבר על ניסיון על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. והכי חשוב מבלי לגרום לנזק לבד או לסביבה.

תשאלו את עצמכם – האם אתם יודעים ממה מורכבת הספה שלכם? זה אפילו לעיתים לא יהיה קל להבדיל בין ספת עור או בד דמוי עור כמו בד אלפנט או אימפלה אז בוודאי לא תדעו להבדיל בין ספת פשתן, כותנה או שילוב בד טבעי ובד סינטטי. ולמה זה חשוב? מכיוון שרק מי שידע לאבחן את סוג הבד הנכון ותרכובו ידע לבחור את סוג הניקוי המתאים ביותר בעבור הספה שלו.

לדוגמה: במידה ויש לכם ספה העשוי מבד כותנה – דעו הכותנה נחלשת כאשר היא נרטבת ואינה סובלת חומרי ניקוי על בסיס PH מעל 9 . שימוש לא נכון בחומר חזק מידי עלול לצרוב את הבד ולגרום לו נזק, לעיתים גם בלתי הפיך.

אם אינכם בטוחים באיזה ספה מדובר, הספה די יקרה ולא בא לכם להיכנס עכשיו להוצאה כספית גבוהה להחלפת ריפוד. פנו למומחים של SOS Clean. ייעוץ חינם יעזור לכם לזהות ולהבין במה מדובר.

ניקוי ספות בבני ברק
ניקוי ספות בבני ברק

מה היתרונות של ניקוי ספות מקצועי בבני ברק

חיטוי מלא של הספות – גם תחזוקה שוטפת על בסיס שבועי של הספות ובצורה נכונה , אינה מונעת הצטברות חיידקים ומזיקים כמו למשל קרדית אבק הבית אשר יכול לגרום למחלות ולאלרגיות. כאשר מבצעים ניקוי ספות מקצועי בבני ברק עם חברת SOS Clean, אנו משתמשים גם בחומרי חיטוי אנטי בקטריאליים על בסיס מי חמצן פעיל אשר ידוע בתכונותיו המחטאות ושאינם פוגעות בסיבי הבד. לכן מומלץ לבצע את הניקוי אחת לשנה לפחות ולהוריד את מפלס החיידקים ולפתור בעיות אלגריה במידה וקיימות.

שמירה על הריפוד – ספה וריפוד נקי בהחלט שומר עליו עמיד לאורך זמן. תחשבו על זה, אם תדאגו שהחולצה שלכם תתלכלך פחות הסיכוי לכך שהיא תישמר כמו חדשה, לא תקרע ובלאי לא ייווצר גבוהה יותר. כך גם בספות שלכם. שמירה על ריפוד נקי אחרי שימוש ממושך ויומיומי ישמור אותה עמידה לאורך שנים רבות יותר וימנע רכישה של ריהוט חדש.

להתחדש בספה מבלי לקנות אחת – רגע לפני שהחלטתם לזרוק את הספה לפח, אנו ממליצים לכם להרים אלינו טלפון, זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל אנו מבטיחים לכם שהספה החדשה שלכם תעלה לכם רק 10% מרכישת ספ חדשה מהחנות. ואיך זה? פשוט, תנקו את הספה עם הצוות המיומן שלנו וקבלו ספה כמו חדשה, שאפילו אתם לא תהיו בטוחים שלא החלפנו לכם אותה.

הסרת ריחות שתן –  יתרון בולט נוסף בניקוי מקצועי שאנו יודעים לנטרל במומחיות גורמי ריחות רעים של זיעה , צואה, שתן ועוד. אם הכלב שלכם עשה לכם בכוונה או לתינוק שלכם ברח מחוץ לטיטול – זה לא כזה נורא. אנו יודעים לבצע את העבודה ואין צורך לסבול מריח חומץ או כל תרופת סבתא אחרת שתקראו עליה באינטרנט.

למה לבחור בנו

  1. חברתנו SOS Clean מבטיחה לכם שאנו עושים שימוש רק בחומרים הטובים ביותר בשוק חומרי הניקוי הייעודי עבור ספות, והינו חומר בטוח לשימוש ואינו גורם נזק לבעלי חיים ופעוטות.
  2. הציוד הקיים ברשותנו מתחדש כל שנה, ואנו מחזיקים רק את הציוד הטוב ביותר, כזה המבטיח את התוצאות הטובות ביותר שניתן לקבל.
  3. חברתנו שמה לעצמה דגש מיוחד לחוויית שירות הלקוחות שלנו, צוותי הניקוי שלנו עוברים הדרכות, השלמויות וקורס למידה של ניקוי ספות וניקוי שטיחים בבני ברק, כך שאתם יכולים להיות רגועיים שאתם בידיים של המומחים הכי טובים בתחום.
  4. הדגמה חינם – חברתנו מציע הדגמה חינם עבור ניקוי ספות בעיר בני ברק, ובכך תוכלו להתרשם איך מתבצע הניקוי. מצוות השירות ומהתוצאות מהשטח. לא אהבתם? לא קרה כלום ואין צורך בשום תשלום ביקור.
  5. לא אהבתם – לא שילמתם. אין דבר כזה לקוח לא מרוצה, ואנו עומדי מאחורי זה. במידה ואתם לא מרוצים מהניקוי נשמח לחזור אליכם לניקוי נוסף או להחזיר לכם את כספכם בחזרה. תוצאות הניקוי שלנו מדברים בעד עצמם ואנו בטוחים שתהיו מרוצים.

ניקוי ספות בבני ברק מחיר

ניקוי ספות בראש העין מחירמחיר בש"ח
ניקוי ספות בד 2 מושבים250
ניקוי ספות בד 3 מושבים350
ניקוי ספות בד 4 מושבים420
ניקוי ספות בד 5 מושבים470
ניקוי ספות בד 6 מושבים550
ניקוי כורסה150-250
ניקוי ספות בד 5 מושבים ומזרן זוגי750
ניקוי ספות בד 5 מושבים וכורסה570
תוספת לניקוי מושב עור30
תוספת לניקוי בד אימפלה למושב30
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים ברמת גן

במיוחד לאנשים הסובלים מאלרגיות ואסתמה ניקוי מזרונים ברמת גן חשוב יותר ממה שחשבתם! למעשה, ניקוי המזרן, חשוב לכל האנשים שרוצים שינה טובה ועמוקה. סיבי המזרן

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים

קרא עוד »

ניקוי ספות במרכז הארץ

סלון הבית הוא החדר החשוב ביותר בביתנו, בוא אנחנו עושים את רחוב הפעולות. בין אם זה צפייה בטלויזיה עם המשפחה לאחר יום עבודה עמוס ומעייף,

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם