ניקוי שטיחים בבני ברק

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בבני ברק

מחפשים ניקוי שטיחים בבני ברק? עם חברת SOS Clean תקבלו שטיח אחרי ניקוי עמוק ויסודי יותר, בטוח שלא יינזק במהלך הניקוי וייבש לחלוטין. בנוסף תקבלו אותו בריא יותר מפני בקטריות, קרדית אבק הבית ומזיקים אחרים לטובתכם ולבני המשפחה שלכם, ואפילו לחיות המחמד שלכם.

איך אנו עושים זאת?

שיטת הניקוי שלנו מוכיחה את עצמה כשיטה הטובה ביותר עבור ניקוי שטיחים ללקוחות בני ברק.

אנו מבינים שיש לכם אפשרויות רבות בבחירת אנשי מקצוע לביצוע ניקיון השטיחים שלכם. אך חשוב שתדעו שלא כל החברות דומות בפעולות הניקוי שלהם ובעיקר לא דומה להשפעה על בריאות הבית, ולכן חשוב תדעו מה הן ההבדלי בין שיטות הניקוי השונות ובכך תהיו חכמים יותר לבחור בחברה הנכונה עבורכם.  

זמן קריאה משוער: 6 דקות

שיטת הניקוי שלנו

שיטת ניקוי השטיחים שלנו עבור לקוחות בבני ברק היא באמצעות הגעה לבית הלקוח ומסירת השטיח לניקוי מקצועי במפעל לניקוי שטיחים. שיטה זו היא השיטה האולטימטיבית עבור כל שטיח במיוחד שטיחים ניידים. בשיטה זו יתרונות רבים אל מול השיטה הישנה בא מנקי ספות למיניהם מבצעים ניקוי שטיחים בבית הלקוח לאהלן היתרונות:

נקי יותר

ניקוי שטיחים במפעל מתבצע על ידי ציוד מקצועי המותאם במיוחד לשטיחים. כל שטיח נבחן בקפידה תוך דגש על סוג השטיח (טבעי/סינטטי/עבודת יד/שאגי), סוגים שונים של כתמים, גיל השטיח ואפן שיטת הניקוי. כל זה מבטיח ניקוי עמוק ויסודי תוך שימוש במכונות המתקדמות ביותר בתעשייה.

בריא יותר

שירותי ניקוי השטיחים שלנו במפעל נעשים בעזרת חומרי ניקוי ירוקים בלבד, בשיטה בא השטיח נכנס קודם לפני השטיפה למכונת ניעור להוצאת כל החול והלכלוך ועובר קרצוף במכונה עם חומרי ניקוי טבעיים בלבד. חומרי הניקוי שלנו אינם מכילים שום חומרי סבון או כימיקלים קשים והיא בטוחה לחלוטין ולא רעילה לחיות מחמד או בני אדם.

יבש יותר

במפעל השטיח עובר פעולה סחיטה המוציאה ממנו עד 90% מהלחות לאחר הניקוי. והשטיח נתלה לייבוש במתקן מיוחד לייבוש שטיחים עד 0 אחוזי לחות. השטיח לפני אריזתו נבדק שנית לקביעת ניקיונו המושלם ונארז להחזרה ללקוח.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר בבני ברק

גם כאשר מדובר על שטיחים מקר לקיר כדאי לבחור בחברת SOS Clean אשר תבצע עבורכם את העבודה. אומנם פה מדובר על שטיחים שאינם ניתנים להסרה ולקיחת השטיחים לניקוי במפעל ולכן כדאי להזמין חברה אשר תבצע את הניקוי על הצד הטוב ביותר בלבד, כזה שיהיה קרוב כמה שאפשר לניקוי כמו במפעל.

ולכן נדרש ציוד מתקדם אשר ישטוף טוב את סיבי השטיח ויחדור לעומק השטיח על מנת לנטרל ולהשמיד את רובק החיידקים והקרדית האבק.

חברתנו עושה שימוש בשיטת הזרקה-יניקה תוך מיצוי מים בקיטור. החדרת מים בלחץ גבוהה של 400 PSI ושאיבה חזקה וחילוץ חומרי הניקוי יחד עם הלכלוך והאלרגנים למיניהם. שימוש בלחץ הנמוך מהמצויין יקשה על שטיפה יסודית וישאיר מאחוריו לכלוך, אבק וחול רב יותר. שימוש בקיטור תוך חימום המים עד 90 מעלות חום יבטיח חיטוי ברמה הגבוהה ביותר גם למזיקים העמידים בפני חומרי ניקוי הטבעיים.

מתי כדאי להזמין שירותי ניקוי שטיחים בבני ברק

אנו ללא ספק ממליצים לכם להזמין שירותי ניקוי שטיחים בבני ברק לפחות אחת לשנה או אם אתם מריחים ריח מוזר ובלתי מוסבר באוויר הבית. זכרו השטיח שלכם למעשה הוא כר פורה לרביית החיידקים. מזיקים אלו מסיבים נזק לא מודע במיוחד לבעלי רגישות בדרכי הנשימה או מערכת חיסונית חלשה.

פוטנציאל הנזק למעשה הוא הגורם מספק אחד לבעיות אלרגיות בבני אדם, וקרדית אבק הבית בעצמה אחרית ללא מעט פיתוחי אסטמות. מה גם, שלסובלים מאסטמה היא גורמת לתופעות קשות יותר.

סיבה נוספת שכדאי להזמין שירותי ניקוי מקצועיים אם ישנו שטיח מבד טבעי יקר עבודת יד או מכונה הנשפך עליו צבע מאכל כלשהו. פעולת ניקוי מהירה יכולה להציל את השטיח מנזק בלתי הפיך ובכך לחסוך לכם כאבי ראש מיותרים.

מדוע לבחור בנו

חברתנו SOS Clean הינה החברה האמינה בתעשיית ניקוי שטיחים וריפודים באזור מרכז הארץ ובעיר בבני ברק. אנו עושים מאמץ אדיר ומשקיעים מחשבה רבה בפיתוח שיטות הניקוי שלנו על מנת להמשיך ולהבטיח לקוחות מרוצים בלבד.

אנו מספקים את שירות איסוף השטיח מהבית שלנו מהיום להיום תוך 24 שעות. ומחזירים את השטיח עד 6 ימי עסקים בלבד. בנוסף אנו מבטיחים רמת שירות עד 100% לשביעות רצונכם המלאה ומעניקים בעקבות זאת הבטחה ששווה יותר מפז, לא אהבתם – לא שילמתם! בהתחייבות!

לקוחותינו המזמינים שירותי ניקיון של שטיחים יכולים ליהנות גם משירותי ניקוי ספות בבני ברק בעלות מוזלת יותר ולכן כדאי לכם לבדוק לאפשרות זאת בעת איסוף או החזרה של השטיחים.

טיפ על שמירת השטיחים שלכם לאחר ניקוי

שטיח נקי ובריא יותר מתחיל ונגמר בתחזוקה שוטפת ונכונה של השטיחים שלכם והריפודים בבית. בכך שתקפידו על ההנחיות לא רק תשמרו על אוויר נקי יותר בבית אלה גם תשמרו טוב יותר על בלאי ושחיקה של סיבי הריפוד.

בדיוק כמו שאנו שמים שמן למנוע ברכב על מנת לשמור על המנוע – כך גם צריך השטיח שלכם והריפוד הסלון לתחזוקה מידי שבוע על מנת להמשיך ולתת תחושה טובה ונעימה יותר ואין דרך טובה יותר מאשר להשתמש בשואב האבק הביתי. אבל את זה כבר ידעתם , נכון?

קבלו טיפ שלא תמיד חשבתם עליו – תשאבו את השטיח משני צדדיו אחת לחודש לפחות. והשאירו אותו כך מספר ימים ושאבו שנית. שאיבה השטיח מצידו השני אולי יכול להיות מטרד, במיוחד אם יש רהיטים כבדים להזזה, אך אין תחליף טוב יותר מלמנוע הצטברות גדולה יותר של החול והאבק.

את השאיבה מומלץ לא לבצע על הפרנזים ועל הקנטים גם אם נראה לכם שהם חזקים. עם הזמן השאיבה מחלישה אותם והם מתחילים להיפרם.

שואב אבק מזמן לא נועד רק לשטיח, שאבו איתו גם את הספה.

ניקוי שטיחים בבני ברק מחיר

ניקוי שטיחים בבני ברק מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחדר עד 15 מ"ר450 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד 100 מ"ר30 ש"ח
ניקוי שטיחים מקיר לקיר מעל מ"ר15-25 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח
Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בבני ברק

מחפשים ניקוי שטיחים בבני ברק? עם חברת SOS Clean תקבלו שטיח אחרי ניקוי עמוק ויסודי יותר, בטוח שלא יינזק במהלך הניקוי וייבש לחלוטין. בנוסף תקבלו

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בלוד

שאיבת אבק מהשטיחים הניידים שלכם זה אחלה תחזוקה, אבל לא ממש פותר את הבעיה עד הסוף. שטיחי שאגי העבים למשל השאיבה מתבצעת באחוזים נמוכים מאוד

קרא עוד »

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון

קרא עוד »

ניקוי שטיחים בראש העין

מחירי שטיחים נעים בין מאות לכמה אלפי שטיחים, אם למשל מדובר על שטיחים עשויים עבודת יד כמו שטיחים פרסיים או שטיחים סינים לדוגמה. כל אוהבי

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם