ניקוי שטיחים בכפר סבא

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי שטיחים בכפר סבא

אם גם אתם מחפשים ניקוי שטיחים מקצועי בכפר סבא וגם מחיר הוגן, אתם יכולים להפסיק לחפש. כי הגעתם לחברת SOS Clean אשר מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים: ניקוי ספות בכפר סבא ניקוי מזרונים וניקוי השטיחים, בבית הלקוח בלי להוציא את השטיחים מהבית וגם ניקוי שטיחים במפעל. לנו ניסיון רב שנים בתחום ניקוי הריפודים ושטיחים בפרט. השיטה שלנו יעילה במיוחד כך שמובטח לכם ניקוי והסרת כתמים עד 100% בהצלחה. יחד עם ההבטחה שלנו לשביעות רצונכם מלאה, אנחנו מתחייבים במידה ולא תאהבו – אז אל תשלמו! עד לרמה הזאת אנו מאמינים בשירות שאני מבצעים.

ניקוי שטיח מקצועי עבודת יד בכפר סבא במפעל קרוב


במאמר זה נציג לכם הבדלים בין ניקוי שטיחים מקצועי לבין ניקוי בשיטה החובבנית. נסביר את ההבדל האם כדאי לקחת את השטיח לניקוי במפעל או להזמין חברת ניקוי אשר תבצע את העבודה בביתכם. ותקבלו טיפים לתחזוקה בריאה של השטיח.
במידה ותרצו לנסות לבצע את הניקוי לבד או במידה ויש מקרה חירום אשר יכול להציל לכם את השטיח, תמשיכו לקרוא ואנו מבטיחים שתקבלו את התשובות אותם אתם מחפשים.

זמן קריאה משוער: 6 דקות


מתי כדאי להזמין ניקוי שטיחים בכפר סבא

ניקוי שטיחים מקצועי בכפר סבא במפעל או בבית הלקוח
ניקוי שטיחים מקצועי בכפר סבר

אנחנו מבצעים ניקוי של הבית אחת לשבוע. "חולי הניקיון" שחיים ביננו אפילו עושים זאת פעמיים או שלוש. אך את השטיחים שלנו אנו נוטים "לשכוח" לשאוב ולתחזק. במיוחד כאשר בבית ישנן ילדים קטנים, פעוטות ובעלי חיים עלינו לשמור על ניקוי השטיחים בתכיפות גבוהה יותר. אך יחד עם זאת, גם אם אנו שומרים על ניקיונם, זה רק עניין של זמן וגם השטיחים שלכם "יעלו אבק". כאשר תזהו סימנים ראשונים שהאבק עולה, איתו עולים ומתפזרים גם קרדיות אבק הבית. אם אתם סובלים מבעיות גירוי בדרכי הנשימה, שיעולים, נזלת באף, שינוי בגוון השטיח ובריחות לא נעימים, זה הזמן שכדאי לכם לפנות למומחים בנושא ולהתקשר לחברת ניקוי שטיחים בכפר סבא!

כל כמה זמן כדאי להזמין ניקוי מקצועי

בריאותכם בוודאי חשובה לכם, וכך גם לנו. ולכן, איננו ממליצים להגיע למצב שהשטיח שלכם "מעלה כבר אבק" ואתם סובלים מתסמיני אלרגיה. שלא נדבר, שקרדית אבק הבית היא לא האויב היחיד שחיי לכם בתוך השטיחים. אנו הולכים רבות על השטיחים שלנו במהלך היום, ושימוש רב שלהם בוודאי לא מכעיס אותם והם אינם נעלבים. אך חול, בוץ, פירורי אוכל וחיידקים עלולים להצטבר. הלחות וטמפרטורת השטיח הופכים לתנאיים אידיאליים להתפתחותם וזה יכול להוביל למחלות קשות במיוחד עבור ילדינו הקטנים. ניקוי וחיטוי השטיח מומלץ לבצע אחת לחודש או חודשיים לפחות. בעזרת תכשירי ניקוי ביתיים תורידו את רמת החיידקים לסף המינימלי או חשוב להזמין חברת ניקוי שטיחים שתבצע ניקוי וחיטוי שטיחים בכפר סבא באופן מקצועי לחיטוי מלא!

כיצד מבצעים ניקוי וחיטוי שטיחים בכפר סבא לבד?

בואו נתחיל קודם כל שאין להשתמש בחומרים על בסיס כלור ואקונומיקה העלולים ליצור כתמים בלתי הפיכים ולפגוע בצבע השטיח לצמיתות. לעולם לא נבצע ניקוי שטיחים רטוב עם מים – הדבר עלול לגרום להיווצרות עובש במידה והשטיח לא יתייבש בזמן הנחוץ. הדבר עלול לגרום לריחות בלתי נסבלים ושלא תצליחו לנטרל לבדם. יש להשתמש בתכשירי ניקוי המיועדים לשימוש עבור השטיח שלכם. במידה והשטיח שלכם עשוי מבד טבעי עבודת יד או מכונה – עיצרו! תתיעצו עם חברת ניקוי שטיחים מקצועית. במידה והשטיח סינטטי – פוליאסטר או פוליפרופילן אתם יכולים להמשיך. קראו את הוראות היצרן ופעלו לפי ההוראות במדוייק. זכרו פעולת ניקוי זו – אומנם עוזרת לכם לשמר את השטיח, מורידה את רמת החיידקים אך היא אינה תחליף לניקוי עמוק ויסודי.

מה ההבדל בין ניקוי מקצועי לבין ניקוי ביתי?

תכשירי ניקוי שטיחים בשיטה הביתית הם תכשירי ניקוי אוניברסליים. תכשירים אלו, אינם מותאמים לסוגי שטיחים רבים הקיימים בשוק. ואף לעיתים, הם אינם בטוחים לשימוש. עבור סוגי שטיחים שונים כגון שטיחים פרסיים מצמר לדוגמה, נדרש חומר ניקוי ייעודי. חומרים אלו, עברו בדיקה ובקרת איכות מארגון עולמי הנותן חותמת "Wool Safe" על גבי האריזה. כאשר בוחרים לבצע ניקוי שטיחים מקצועי בכפר סבא, אנו קודם כל נבצע אבחון של השטיח: ממה הוא מורכב, סוג השטיח וסוגי הכתמים. בשלב זה אנו נתאים את שיטת הניקוי האם לקחת לניקוי במפעל או לבצע את הניקוי בבית הלקוח. נבחר את חומרי הניקוי המותאמים ספציפי לעבודה זו על מנת לשמור בבטחה על השטיח להבטיח תוצאות נהדרות ולהצלחה והסרה עד 100% מהכתמים לשביעות רצונכם המלאה.


הבדלים בין ניקוי שטיחים במפעל הקרוב לכפר סבא לבין ניקוי בבית הלקוח!

במידה ואתם שומרים על השטיחים שלכם באופן רציף, מבצעים שאיבה על בסיס שבועי ומבצעים ניקיון וחיטוי אחת לחודש. מומלץ אחת לחצי שנה לבצע ריענון ולהזמין חברת ניקוי שטיחים בכפר סבא אשר תנקה את השטיח שלכם בביתכם ובכך תחסוך לכם עלות ניקוי שטיח במפעל. הניקוי הוא מעל פני השטח בלבד והסרת כתמים קלים ואינו מתבצע לעומק אך התוצאה לשטיח שמור היא תוצאה טובה בהחלט. אך אם מדובר על שטיח שאינו מתוחזק כראוי והצטבר בו חול ואבק. אין מן הנמנע לקחת את השטיח אחת לחצי שנה או שנה לניקוי במפעל בוא הוא יעבור ניעור ע"י מכונה מקצועי. השרייה ארוכה בחומרי ניקוי וחיטוי, קרצוף במכונה מקצועית לניקוי שטיחים ושטיפה יסודית להוצאת כל חומרי הניקוי. השטיח יתייבש בתנאיים אופטימליים תחת צל ויחזור אליך ארוז כמו חדש.


מחיר ניקוי שטיחים במפעל לעומת ניקוי בבית הלקוח בכפר סבא!

מחיר ניקוי שטיחים בכפר סבא אינו שונה מהמחירים בערים אחרות. המחיר נקבע לפי גודל השטיח לפי מדידה של מטרים מרובעים. מחיר ניקוי שטיחים במפעל בכפר סבא יקר מעט מהמחיר ניקוי בבית הלקוח. אך הוא שווה את זה ומסתכם סה"כ ב10 ₪ עבור כל מ"ר. כך לדוגמה אם המחיר עבור ניקוי שטיח סטנדרטי מבד סינטטי של 6 מ"ר בבית הלקוח יעלה 300 ₪ אזי לעומת זאת במפעל הוא יעלה 360 ₪. לניקוי במפעל ובבית הלקוח יש גם מינימום הזמנה. כך שניקוי בבית הלקוח המינימום הזמנה הוא 300 ₪ לפחות וכך גם במפעל. במידה ואתם רוצים לנקות שטיח של 4 מ"ר הדבר אינו משתלם לניקוי ביתי ומומלץ כבר לשלוח אותו לניקוי במפעל בכפר סבא. או לבקש לנקות גם פריט אחר כגון ניקוי כורסא או כיסאות.

ניקוי שטיחים בכפר סבא מחירמחיר למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי חלק בבית הלקוח50 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי חלק במפעל65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי במפעל75 ש"ח
ניקוי שטיח צמר/כותנה במפעל85 ש"ח
ניקוי שטיח ויסקוזה במפעל100 ש"ח
ניקוי שטיח משי במפעל120 ש"ח
חיטוי ונטרול ריחות שתן15 ש"ח
ניקוי שטיח אחרי הצפה20 ש"ח

שירותי ניקוי נוספים בכפר סבא והסביבה

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי מזרונים בחדרה

המיטה עשויה להיות הרהיט החשוב ביותר בביתכם. בממוצע, ביום נתון, זה בהחלט הרהיט שבו אתם מבלים הכי הרבה זמן. כישראלים, זה מתורגם לשמונה שעות ביום, או

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בקריית אונו

אנו מומחים לניקוי ספות וריפודים ובין היתר ניקוי מזרונים כבר כמה שנים טובות, ויש דבר אחד שהמומחים שלנו יודעים בוודאות: כל הריפודים ובמיוחד מזרונים מכילים

קרא עוד »

הסרת כתמי לק

מדריך איך מורידים לק מספה ושטיחים – אומרים לעשות ציפורניים לבד חוסך כסף רב, ואומרים גם שזה קל, אז אומרים! והינה עשיתם את הבלתי נתפס

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם