מדריך ניקוי ספות כותנה עשה זאת בעצמך

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

מדריך ניקוי ספות כותנה עשה זאת בעצמך

קניתם ספה יפה וחדשה מבד טבעי כותנה. היא נראית נהדר. הזמן חולף והריפוד של הספה מאבד אט אט את הברק. הספה כבר איננה נעימה למגע, פחות חדישה ובהחלט איננה אסתטית. נעזרתם בשואב אבק, ניסתם חומר ניקוי רגיל, אבל הכתמים הקשים מסרבים להיעלם? אל דאגה במדריך הבא נעזור לכם כיצד מבצעים ניקוי ספות כותנה לבד בשיטה עשה זאת בעצמך….

ניקוי ספות כותנה
ניקוי ספות כותנה

זמן קריאה משוער: 4 דקות

מאפייני ספות מבד כותנה

בד כותנה הוא בד עשוי מצמח הכותנה, היותו אורגני וטבעי הוא בד אווירי ונושם. תכונה זו מקנה לו את הנוחות הגבוה שלו במיוחד בחודשי הקיץ אך תכונה זו גם הופכת אותה לחיסרון מאוד גדול שלו היותו סופח הרבה מאוד מים ושומן ולכן מתלכלך מהר מאוד. הוא פחות מתאים לבתים עם ילדים קטנים והמלצתנו לרכוש מערכת ישיבה אחרת כגון מבד סינתטי או מעור.

בכל זאת יש ברשותכם ספה מבד כותנה חשוב שתדעו גם שהיא נודה לדהות מהר ולא מומלץ להצמידה קרוב לחלונות ותריסים זאת מכיון שקרני השמש מזיקים לה לאורך זמן. שמרו על הספה עם שאיבת אבק על בסיס שבועי תסייעי לנקות אותה בקלות רבה יותר.

מדריך ניקוי ספות מבד כותנה לבד

מדריך ניקוי ספות מבד כותנה עשה זאת בעצמך פשוט וקל – כאשר מדובר בכתמים שאינם קשים ועמוקים בבד כותנה (שהוא טבעי) מומלץ לעשות זאת באמצעים טבעים כגון חומץ ומעט מים, יש לרסס את האזור בעזרת ריסוס קל של חומץ בדילול 1:3, ניתן להשתמש במים קרים או פושרים אך לא במים חמים שיכולים לגרום להתכווצות הבד. ולסיום לנגב בעזרת מטלית לבנה מכותנה לא צבוע עד לייבוש ככל האפשר ולייבש בעזרת פן שיער. שימו לב – לא להצמיד את הפן צמוד מידי ולא לגרום לנזק מיותר. לכתמים קשים יותר ניתן להשתמש באותה שיטה אך השתמשו באבקת כביסה המתאימה לפי הצבע- אבקת כביסה לכביסה לבנה לספה לבנה או צבעונית לספה צבעונית, יש לדלל ביחס של 1:10 במים פושרים לנגב ולייבש. בהצלחה!

כתמים שלא ירדו

אם ראיתם כתם שזה אתה נוצר – יש לדאוג לניקיונו במיידי ולא להמתין וזאת כדי למנוע כתם בלתי ניתן להסרה. כתמים כגון צבע, שתן, קיא, עט או טוש יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך. נסו מייד את השיטות שכבר למדתם לנקות את הכתם באופן מיידי. הסיבה העיקרית לכך, כתמים ישנים נטמעים בבד הספה ולאחר זמן הרי הם כחלק מהבד עצמו.

ניקוי ספות מבד כותנה מקצועי או עשה זאת בעצמך

תחזוקת שוטפת כגון שאיבת אבק וניגוב עם מטלית לחה או אפילו הסרת כתמים קלים יכולה לעזור לכם לשמור על הספה במהלך השנה, אך אם רוצים לשמור על הספה לאורך שנים ארוכות. חשוב להזמין חברת ניקוי ספות מבד טבעי מקצועית כגון SOS Clean אשר תעניק ניקוי עמוק ויסודי. חברתנו תטפל בספה שלכם מא' – ת' . החל מניקוי כל הספה החל ממושבים והגב, הכריות משני צדדים, ידיות הספה וכל הגוף סביב. תנטרל חיידקים וקרדית אבק הבית והסיבים הטבעיים יקבלו את ה"ויטמינים" לה הם זקוקים להישמר לאורך זמן. במהלך הניקוי ענו חודרים מספר סנטימטרים לתוך הבד ומנקים את הכתמים שנכנסו עמוק , שם הם מרקיבים ומעלים ריחות רעים. טיפול מקצועי מחזיר לבד את המרקם הנעים שלו ויחזיר את הבד להיות אווירי ולנשום שוב כמו שהיה ברכישה הראשונית שלכם.

ניקוי ספות מבד כותנה והכתמים

לעיתים בחלק מסוגי ספות הכותנה ככל שאחוז הכותנה גבוהה יותר, לא יהיה ניתן להסיר את כל הכתמים, גם בניקוי ספת מקצועי. הסיבה לכך, שכתמים ישנים או אפילו כתמים חדשים כגון שמן או צבע, כתמי השחמה שנוצרו יקבעו בתוך סיבי הספה ואלו יהיו כחלק מהבד שעבר תהליך כימי. אין זה אומר שכך יהיה בכל ניקוי ספות, אך בחלק גדול מסוגי ספות אלו כך יהיה. במידה ותזמינו את חברתנו SOS Clean לביצוע ניקוי ספות מבד כותנה מקצועי – אנו ניתן לכם את חוות דעתנו המקצועית קודם הניקוי ואף נדגים עבורכם את שיטת העבודה המיוחדת של חברתנו.

עוד בנושא

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי שטיחים בגבעתיים

כבר יותר מ7 שנים שחברתנו SOS Clean מתמחה בניקוי שטיחים בגבעתיים. לקוחותינו הרבים בעיר סומכים עלינו ומוסרים את השטיחים שלהם לניקוי מקצועי במפעל איתו אנו

קרא עוד »

ניקוי ספות מבד טבעי

ניקוי ספות בד טבעי זו היא מלאכה לא קלה גם למקצוענים. במאמר זה נסביר מדוע. בדים טבעיים מגיעים אלינו מהחי כגון צמר והצומח כגון כותנה

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם