ניקוי ספות באריאל

קצרים בזמן? חייגו עכשיו או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם!

ניקוי ספות באריאל

כאשר רכשתם את הספות שלכם, השקעתם מחשבה רבה בעיצוב הסלון. בין אם רכשתם סלון מבד או סלון מעור, יש לו חלק משמעותי בחלל החדר. סלון הישיבה שלנו הוא הפריט הדומיננטי ביותר בחדר וזו הסיבה שהוא מושך את מלוא תשומת הלב שלנו כשאנו נכנסים לבית. אך מה קורה כאשר הספה כבר לא נראית מזמינה, לא תזמינו יותר אורחים? התשובה ברור שלא. כמו בכל מקום, כאשר הספה שלכם זקוקה לניקוי ספות מקצועי באריאל, תוכלו להזמין שירותי ניקוי של חברת SOS Clean וליהנות עם מחיר הוגן. חברתנו תבצע עבורכם את העבודה כך שתוכלו שוב ליהנות מאווירה נקיה ורעננה. ניקיון עמוק זה ישאיר את הספה כמו חדשה וכך שוב תוכלו לארח משפחה וחברים ללא שום בעיות.

ניקוי ספות מקצועי באריאל סרטון הדגמה

זמן קריאה משוער: 6 דקות


ניקוי ספות בד או ספות עור – אין הבדל בתוצאות

בין אם יש ברשותכם ספות מעור או ספות מבד שתרצו להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית באריאל, התוצאות יהיו זהות. אתם תקבלו את הספה שלכם חזרה למצבה כפי שאתם רוצים לאחר ניקוי של חברת SOS Clean. הבדל יהיה בשיטות הניקוי השונות בין ספה מבד לספה מעור. כאשר ניקוי ספות מבד מתבצע בשיטה הזרקה ויניקה בטכנולגויה חדישה מכיוון שספות בד עמידות יותר וקשות יותר לניקוי. שיטת הניקוי של ספות מעור מתבצע באופן ידני. הסיבה לכך, היא שספות עשויות מעור עדינים מאוד. קיימת שכבת לקה המגינה מפני חדירת נוזלים ולכן שיטת ניקוי והזרקה ויניקה אינו יעילה לעבודה.

חברת ניקוי ספות מומלצת
ניקוי ספות באריאל

אז איך זה עובד?

הזמנת השירות מתחיל בשיחת הטלפון. במהלך השיחה נציגינו ישאלו מספר שאלות על מנת להבין באיזה סוג עבודה מדובר. אנו נבקש לשלוח לנו תמונה וזה לצורך הצעת מחיר ויעוץ חינם שתוכלו ליהנות בהמשך. תוכלו לקבל טיפים כיצד לבצע ניקוי ספות בד באופן עצמאי ולקבל מידע שתרצו לשאול. אם בכל זאת תחליטו לבצע ניקוי מקצועי, נציג המתמחה בביצוע ניקוי ספות באריאל מטעמנו יגיע אליכם הבייתה ויבצע עבורכם הדגמה חינם. כך תוכלו לבחון את מיומנות בעל המקצוע, להתרשם מהתוצאות ולבחון את חומרי הניקוי. אהבתם? מושלם, עכשיו אפשר להמשיך לנקות ו"להחזיר את הספה שלכם לחיים". החיוך עלינו והקפה עליכם!


כל שלבי ניקוי ספות מקצועי באריאל והסביבה מתבצע כך:

שלב א' – זיהוי הבד ובחירת החומרים והתאמת שיטה הניקוי ואסטרטגיה בטיפול כתמים ספציפי. שלב האבחון קריטי מכיוון שבחירת החומרים הנכונה תשיג תוצאה טובה יותר ללא נזקים. עין לא מקצועית ועבודה עם חומרים פחותים יכול לגרום לנזק בלתי הפיך ולתוצאה שלא הייתם רוצים לקבל.


שלב ב' – ריסוס הספה על ידי מכונה מיוחדת בתערבות חומרי ניקוי שהוכן בבית הלקוח. החומר מחלחל בין הסיבים ונדרשת המתנה בין 10-20 דקות לריכוך הכתמים. בשלב הזה כל הלכלוך והאבק מתחיל לצוף מעל הריפוד. כתמי שומן וזיעה נפרדים מהסיבים ונדרש מאמץ קטן לפירוקם.


שלב ג' – פעולה מכנית נדרשת על מנת לפרק כתמי שומן וזיעה והכתמים העקשניים. לאחר ריכוך הכתמים אנו מברישים את הספה תוך שימוש במברשת חמשלית מיצקועית לספות. בשלב הזה נראה כבר בפועל שהספה מתחילה לקבל צורה והתוצאות המובטחות יתגשמו.


שלב ד' – השלב הקריטי בניקוי. בשלב הזה מבוצע שטיפה יסודית תוך שימוש במכונת ניקוי ספות מקצועית. אנו נוסיף חומר מרכך מיוחד וחומרי חיטוי על מנת להבטיח לא רק ניקוי יסודי אלה גם חיטוי מקרדית אבק הבית ומזיקים אחרים. שילוב החומרים עם חימום המים עד ל90 מעלות צלזיוס יעשו עבודה מקצועית ויסרו עד 99% מהחיידקים.


שלה ה' – שלב הייבוש. הספה נקייה! איזה יופי, כל הכתמים ירדו והספה מריחה נפלא. כל מה שנשאר הוא להמתין עד שהספה תתייבש ותוכלו שוב ליהנות ממנה כמו פעם. תוכלו להרגיש שהריפוד נעים ורך, הצבע התחדש והספה שמחה ומחייכת.


מתי מומלץ להזמין שירותי ניקוי

אם אתם רואים שהספת עור שלכם קיבלה גוון כהה. והיא מתחילה להתקלף! זה הזמן להזמין שירותי ניקוי ספות מקצועי באריאל לנקות ולחדש לכם את הספות עור לפני שיגרם נזק נוסף. אם ברשותכם ספות בד, ואתם מזהים ריחות מוזרים, סימנים שחורים בלתי מוסברים או כבר הספה לא נראית כמו שהייתם רוצים. אל תחכו יתר על המידה. ניקוי ספות מקצועי מומלץ לבצע אחת לשנה ולא אחת ל3 שנים. ככל שהכתמים ישנים יותר הם יותר קשים להסרה, ולעיתים כתם ישן הופך קבוע. לא הייתם רוצים לקבל תוצאת ניקוי לא רצוי. אז שמרו על בריאותכם הזמינו ניקוי מקצועי ותהנו לא רק מניקוי יפה גם חיטוי ונטרול קרדית אבק הבית כחלק מהשירות.


שאלות נפוצות


כמה זמן מתבצע הניקוי? ניקוי ממוצע של ספות באריאל עשויות מבד בגודל ר' או 3+2 אורכת בפועל בין שעה וחצי לשעתיים. הזמן הוא מרגע כניסת בעל המקצוע ועד ליציאה. ספות מעור בהיר עלול לקחת חצי שעה יותר.


האם החומרים מסוכנים? התשובה היא כמובן שלא. כל החומרים שחברת SOS Clean משתמשת בהם, הינם חומרים ירוקים שאינם מסוכנים לבעלי חיים ובני אדם. החומרים מיובאים מארה"ב ולכולם אישור מחמיר של הFDA האמריקאי ואושרו במשרד הבריאות לשימוש מקצועי.


האם כל הכתמים יורדים? כל כתם שאיננו נזק יורד בהתחייבות. לעיתים כתמים מסוימים נראים לנו כמו כתם שניתן להסיר אך חייבים לדעת שאלו הבטחות שווא של בעלי מקצוע שאינם אמינים שיבטיחו לכם שמיים וארץ בכדאי לסגור את העסקה. אנו מבטיחים הסרה עד 90% מהכתמים. הסרה של כל הכתמים שניתנים לניקוי כגון כתמי שומן גוף, זיעת גוף וכתמי אוכל שומניים.


האם אפשר לשבת על הספה לאחר הניקוי? התשובה היא לא. בגמר העבודה של ניקוי הספה, היא נשארת לחה ונדרש להמתין לסיום הייבוש הסופי. בזמן זה אי אפשר לשבת על הספה ועדיף להרחיק ילדים ובעלי חיים שלא ילכלכו את הספה. זמן הייבוש אורך בין 8-12 שעות בעונת הקיץ. ובין 12-24 שעות בחורף. תוכלו לזרז את הייבוש על ידי הצבת מאוורר או פתיחת החלונות בבית. גם מזגן על איוורר יכול לעשות טוב את העבודה.

האם יש אחריות לנזק? אנו חברת SOS Clean נותנים אחריות לכל עבודה מפני גרימת נזקים. הן לריהוטים והן לרצפה או לכל החפצים שבסביבה. אנו נפעל בתחילה העבודה להזיז את כל הריהוט בחלל העבודה לתנאי סביבה בטוחה ונקייה. כך גם נוריד סיכויים שמשהו ישתבש.


מחיר ניקוי ספות מקצועי באריאל

מחיר ניקוי ספות מקצועי באריאל מתחיל החל מ100 ₪ למושב אדם של ספת בד. מושב אדם כולל משענת וגב הספה באורך בין 60-80 ס"מ ולא לפי כריות מושב הספה. כך לדוגמא ספה מבד באורך 2-2.4 מטרים על 1.4-1.8 מטרים תיחשב כספה 3+2 והמחיר שלה יעמוד על 490 ₪. מחיר מינימום להזמנה הינו 350 ₪ עבור ביצוע כל סוג של עבודה כך לדוגמא אם תרצו לנקות כורסא בלבד שעלות הניקוי שלה 150 ₪ הדבר אינו משתלם וכדאי להזמין פריטים נוספים לניקוי. דוגמה נוספת הוא ספה באורך 3 מטרים הנפוצה – כאן הספה נחשבת כ4 מושבים והמחיר עבורה יהיה בין 400-480 ₪.


לסיכום

חברתנו SOS Clean היא חברה אמינה שעובדת שנים באזור אריאל וישובים קרובים לעיר. ועל כך יעידו לקוחות רבים שמרוצים מהשירות. אנו יודעים לבצע ניקוי כל סוגי הריפודים מבד ומעור וגם ניקוי שטיחים באריאל וניקוי מזרונים. אם ברשותכם מספר פריטים הדורשים חידוש. תוכלו לבצע אותם יחד ולקבל הנחה משמעותית. אם הנכם גרים ביישוב קרוב לאריאל תוכלו לתאם מספר משפחות יחד ליום מרוכז ולקבל מחיר מנצח – בהתחייבות!

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

טיפים נוספים

ניקוי ספות בכפר סבא

מחפשים ניקוי ספות בכפר סבא במחיר הוגן? הגעת בדיוק למקום הנכון! חברת SOS Clean מעניקה שירות הכי טוב שיש בהתחייבות! לא נקי? לא שילמתם! אנו נעמוד

קרא עוד »

ניקוי מזרונים בנתניה

תתפלאו אולי לדעת שהבילוי העיקרי שלנו הוא בחדר שינה, למעשה שליש מחיינו הוא שכיבה על המזרן. למרבה הצער, אומנם אנחנו מכסים את המזרן בסדינים ואף

קרא עוד »

ניקוי וילונות בכפר סבא

וילונות הם אלמנט נפלא בבית, אשר משפר מאוד את הסגנון של סביבת המגורים. במקביל הווילונות גם פונקציונליים ומשמשים להגנה מקרני השמש והחום, כמסנני חלקיקים הנישאים

קרא עוד »

ניקוי ספות בקיסריה

שמירה על ניקיון הבית היא חיונית ואנו מבצעים ניקוי בתדירות גבוהה לפחות פעם בשבוע על מנת לדאוג לאווירה טובה ונעימה. אך מה קורה באשר לריפודים

קרא עוד »

להזמנות והצעת מחיר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם